Pluspunten

Super snelle levering, netjes verpakt en leuk dat er een extra attentie bij zit ! Fijn dat het pakket bij een Post NL punt geleverd kon worden.

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website Snelle levering Goede hulp als je vragen hebt

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, zowel bij beantwoorden van vragen als bij de bestelling van producten.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd, leuk verpakt met een snoepje voor de pony! Is zeker aan te raden als je wat zoekt voor pony of paard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De leveringstermijn van mijn online bestelling liep in het honderd omdat de leverancier niet kon leveren. Ik mocht kiezen tussen wachten of annuleren. Fijne service dus, ook als het niet goed gaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel verzonden, degelijk verpakt, nooit moeilijk met ruilen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooi product

Doos waar het product in zat was volgens mij zelf in elkaar geknutseld ofzo. Heel slap karton en hier en daar goed ingedeukt. Product was gelukkig onbeschadigd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goed product. Fijn bedrijf!!

Nvt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Mail met code erg fijn.

Het product voldoet niet aan mijn eisen. Doordat het hoofdstel écht niet goed past, heb ik twee verschillende maten terug moeten sturen. En dus 14 euro aan verzendkosten kwijt ben.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle reactie per e-mail (ik had het adres verkeerd ingevuld en direct een mail gestuurd waar ook meteen op geregeerd was dat het aangepast was. Daarnaast zeer snelle bezorging.

Helaas was 1 van de bestelde producten niet in nieuwstaat. Er zaten vlekken vingerafdrukken met zand/modder op alsof het al gebruikt was. Ik had het direct nodig dus ik heb dit niet gemeld en maar voor lief genomen aangezien het terugsturen en wachten op nieuwe te lang zou duren. Alleen dit is wel een verbeterpuntje. Misschien was het teruggebracht/ teruggestuurd door iemand, maar dan is het misschien is het wel handig om producten goed te controleren voordat ze opgestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Zeer snelle verwerking van bestelling, goeie en zeer mooie producten voor een fijne prijs. Helaas paste het zadel niet correct bij de bouw van mijn paard maar ook de retour is top snel behandeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering. Makkelijk bestellen en betalen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontzettend goede en snelle informatie en top service!

Gewoon zo doorgaan, zoals ik het contact heb ervaren zijn er geen verbeterpunten nodig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik werd super geholpen toen de verkeerde maat laarzen opgestuurd waren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie.

Er zat een kleine beschadiging op de ruiterhelm. Mogelijk met transport gebeurd. Was misschien goed geweest de helm apart te verpakken. Omdat het een afprijzing betrof, heb ik er niets op uit gedaan.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede producten en goede rpijs

Wij bestelden een product bij Horse Top Shop. Dit gingen we normaal voor nieuwjaar hebben. Uiteindelijk werd de bestelling drie weken te laat geleverd. Toen zat ik helaas al midden in de examens dus kon ik het product niet meteen gaan passen op mijn paard. Na de examens heb ik het dan gepast op mijn paard maar de maat bleek verkeerd. Helaas wilden ze geen uitzondering maken terwijl zij zelf wel 3 weken te laat waren. Dan vind ik dat ze wel een beetje moeite mochten doen. Zij zouden er niks aan verloren hebben want we wilden gewoon ruilen een grotere maat. Beetje onrespectvol naar de klant toe dat ze zelf 3 weken te laat zijn maar het voor ons niet mogleijk is om te ruilen. We krijgen het niet doorverkocht aan derden dus nu zitten we thuis met een ongebruikt product waar etiket etc nog steeds aanhangt omdat we er niks mee zijn. Al dat geld weg voor niks. Wij zijn echt wel teleurgesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Het is een fijn bedrijf, werd snel opgestuurd

Door Post.nl is het bestelde verlaat aangeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, nemen zelf initiatief als iets niet leverbaar is. Goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering en beantwoording mail! Super tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooie hondendeken!

Over Horse Top Shop

Filter op Taal