Mooie webshop, snelle levering!

Top Bedrijf

Ondanks ziekte van degene die verantwoordelijk was voor mijn bestelling zag ze nog kans om mij een email met excuses te sturen omdat het pakketje misschien wat verlaat zou zijn daardoor, maar het pakketje was ruim op tijd plus nog een kleinigheidje erbij. Echt HULDE voor die mevrouw. De betekenis van: de show must go on maakt zij werkelijk waar, de klant is koning. Het is een bedrijf die ik graag bij iedereen aanbeveel en waar ik zeker terugkom!

Super snelle en vriendelijke service :)

Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen, gemaild en dit werd direct opgepakt en gecorrigeerd.

Zeer slecht

Ontzettende klant onvriendelijke zaak Bestelling geplaatst in december. Geld over gemaakt tot op heden geen contact. Bellen naar de winkel is zinloos want die weten zogenaamd van niks.... zo te lezen ben ik niet de enige

Goed en snel

Fijne site met een snelle levering

Snel geleverd.

Prima hackermore neuriem van waldhaus.

Fijne service, mooie producten!

Ik heb hier nu een paar keer besteld, en ik krijg de mooi spullen altijd snel geleverd en. De klantenservice is behulpzaam en zeer persoonlijk.

Uitstekend!

Erg blij met het geleverde produkt, ordertijd was ietsjes langer maar dat maakte mij niets uit. Niets op aan te merken!

Blij

Na t zien van test filmpjes heb ik een hoofdstel besteld en dat ging allemaal prima, Ziet er mooi uit en ik ben er blij mee.

Soepele afhandeling van bestelling

Webshop werkt goed, keurige afhandeling

Product was snel verzonden

Heel fijn bedrijf!

Altijd aardig en zoeken altijd mee, dan mag je ook wat meer verdienen op een product. Dit is een bedrijf wat denkt aan paardwelzijn en niet aan een Mercedes met veel marge. Ik koop hier graag mijn Spullen!

Snelle levering, duidelijke communicatie

Procuct als verwacht, zeer snelle levering en duidelijke communicatie

Prima service.

Heerlijk op mijn gemak thuis uitgeplozen welk bit ik zou nemen. Uitgebreide informatie en paard heeft haar anders onrustige mond gewoon stil nu.

product zag er goed uit (ik heb de liksteenhouder nog niet opgehangen, maar het zal vast zijn werk doen)

Product zoals verwacht.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Zeer tevreden!

Vlot geregeld

Prima geregeld, ik had een kleine, simpele bestelling maar ik kreeg ook vrijwel direct een mail dat die klaarlag voor de DHL. Helaas bleef hij daar wel enkele dagen hangen, dat kan ook aan de DHL gelegen hebben.

Super goede en snelle service!

Onwijs goede en snelle service, levertijd was enkele weken waarbij ik netjes een mail kreeg om dat te melden. Uiteindelijk was het product er in de helft van de levertijd! Top!

Super snel en goed!

Snelle en nette levering. Erg blij mee!

Super kwaliteit en super service

Mijn bit kwam snel en voor een leuke prijs

Super snelle levering........zo blij

Ik belde op vrijdagmiddag of er nog een artikel op voorraad was die op vele plekken al verkocht was. Ik had het zondag al nodig en leek bijna onmogelijk. Maar gelukkig hij was op voorraad en als ik de bestelling zou invoeren dan werd het direct verstuurd. En inderdaad. Binnen 5 min kreeg ik al een bericht dat hij verpakt was en binnen een uur dat hij mee gegeven was aan de post. De volgende morgen was hij binnen en kon ik zondag heerlijk rijden !!!!

Fantastisch goede service én snelle verzending!

Ik heb Horsetopshop gebeld met wat vragen over het Barefootzadel wat ik wilde bestellen. Zij hebben mij super goed geadviseerd. Mijn bestelling is direct de volgende dag verzonden. Ik zal zeker nog eens bij hen bestellen!

Top!!!!

Besteld en super snel geleverd!! Product is zelfs nog beter dan ik had verwacht. Volgende keer hoef ik niet na te denken over waar ik iets bestel!

Helemaal top

Na bestelling heel snel in huis. Ik kon ook goed volgen wanneer het aan zou komen.