Snelle levering en mooi bit.

Bestelling snel binnen en netjes en stevig verpakt. Mooi bit.

Ik was niet bekend met de website maar heb nu in korte tijd 2x besteld. Echt mega snelle verzending en goede kwaliteit spullen tegen een mooie prijs! Zeker aan te bevelen!

Prima shop

De spullen zijn goed en de levering is snel, boven €50 gratis bezorging, zeer tevreden over de shop.

Snelle levering, product is zoals beloofd.

Ik had geen ervaring met Horse Top shop, ook nog nooit van gehoord. Ik zocht een zadelbok voor in de achterbak van de auto en kwam op deze site terecht. De zadelbok werd snel geleverd en is precies als beloofd. Al met al een goede eerste ervaring.

Snelle levering, nette rijbroeken

Ik was opzoek naar een bepaald merk/type rijbroek (Elt Dahlia) en of deze ook nog in andere kleuren te krijgen waren. Bij HTS vond ik de rijbroek in maar liefst 4 kleuren. En allemaal ook nog in mijn maat. De keuze is gevallen op kaki en donkerbruin (MUD) erg blij mee.

Eerste keer besteld en goede ervaring mee. Snelle en correcte bezorging.

Super tevreden met mijn nieuwe hoofdstel!

De levering was ontzettend snel. Ik had mijn hoofdstel de volgende dag in huis en deze voldeed helemaal aan mijn wensen.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Heel erg blij met mijn FRA hoofdstel, top prijs en top kwaliteit! Ook de rijbroek zit perfect en is een heel lekker materiaal! Heel erg bedankt :)

Super snelle levering!

Na de bestelling geplaatst te hebben snel een bevestiging van de bestelling gekregen. 1 dag later het product al in huis!

Geweldige service

Sowieso was de aanbieding fantastisch. En ook nog binnen een paar dagen in huis. Het telefoongesprek was ook heel fijn. Aardige dame die erg behulpzaam was.

Alles tip top in orde. Dikke duim!! Super leuk de kleine attentie. Duidelijke en overzichtelijke website. Blij dat ik bij jullie de producten van hestr heb gevonden!!!

Mooie zwangerschaps rijbroek

Ik heb een zwangerschaps rijbroek besteld bij Horse Top Shop. Deze was zeer snel geleverd, binnen 1 dag. Product voldoet precies naar verwachting. Ik ben een tevreden klant

Bitloos hoofdstel online gekocht, het werd dezelfde dag nog aangemeld om te worden verstuurd. Heel fijn dat het online aankopen snel en netjes wordt afgehandeld

Snelle verzending en levering!

Ik had mijn bestelling snel binnen en alles was naar wens

Hier ga ik vaker bestellen!

Super! niks te klagen, snel, gecontroleerd en een mooie site en producten! Love it

snel ptijs kwaliteit

Fantastisch!!!!

Snelle levering, prachtige laarzen. Geweldige service, direct vriendelijk contact. Op recht een Top Shop! Dankjewel!!

Ik zou zeker nog een keer wat bestellen als ik was leuks zie

Snelle levering. Leuke betaalbare prijs! Blij mee, bedankt

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Ik had al enige tijd een product op het oog welke overal slecht leverbaar is. Horse top shop had deze ineens op voorraad en snel besteld. Ik had het de volgende dag al binnen! Alleen de verpakking had iets beter gemogen, 1 kant was netjes met verpakkingstape en de andere met normale plakband.. dit heeft niet goed gehouden, waardoor dhl extra tape heeft geplakt en ik ondanks dat een open verpakking binnenkreeg. Gelukkig zat alles er nog in.

Snel, duidelijk en netjes

Eerste keer wat besteld en er zullen er zeker meer volgen. Wat een perfecte snelheid! Ook leuk dat je er paardensnoepjes bij krijgt. Voelt toch als een beetje extra. Ik ben heel tevreden!! Groet Natascha Leijte

kreeg snel een reactie op mijn vraag via de watts app

Blij dat mijn pad op voorraad was en snel geleverd en keurig ingepakt! en de promo koekjes voor het paard smaakte bij haar uitstekend :) dankjewel....Patty

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Prima deken besteld voor goede prijs. Deken heeft iets aparte pasvorm en lijkt meer geschikt voor breder klein paard en past mijn iets grotere smalle paard niet zo mooi, maar dat weegt wel op tegen de prijs. Volgende keer een andere maat of een ander merk.

Goede ervaringen

Goede ervaringen ,zowel in de winkel als via de webshop.Snelle reactie via de mail .

Super snelle service

Goede kwaliteit product, super snel geleverd en makkelijk in contact