Snel, duidelijk en netjes

Eerste keer wat besteld en er zullen er zeker meer volgen. Wat een perfecte snelheid! Ook leuk dat je er paardensnoepjes bij krijgt. Voelt toch als een beetje extra. Ik ben heel tevreden!! Groet Natascha Leijte

kreeg snel een reactie op mijn vraag via de watts app

Blij dat mijn pad op voorraad was en snel geleverd en keurig ingepakt! en de promo koekjes voor het paard smaakte bij haar uitstekend :) dankjewel....Patty

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Prima deken besteld voor goede prijs. Deken heeft iets aparte pasvorm en lijkt meer geschikt voor breder klein paard en past mijn iets grotere smalle paard niet zo mooi, maar dat weegt wel op tegen de prijs. Volgende keer een andere maat of een ander merk.

Goede ervaringen

Goede ervaringen ,zowel in de winkel als via de webshop.Snelle reactie via de mail .

Super snelle service

Goede kwaliteit product, super snel geleverd en makkelijk in contact

Na de bestelling kreeg ik binnen heel korte tijd al een mail dat de bestelling verzonden was en de volgende dag al in huis!

Besteld en snel geleverd voor goede prijs

Hooinet besteld, prijs was aantrekkelijker als bij andere leveranciers. Snel geleverd, dus, super.

Mijn bestelling met de drukte voor de feestdagen toch super snel geleverd

Aanrader

Vragen per mail over levertijd werden supersnel beantwoord. Na besteld te hebben, werd mijn bestelling ook verzonden op het in de mail aangegeven moment. Hebben wat lastig te verkrijgen accessoires van boomloze zadels ook in het assortiment, vandaar ook bij Horse Top Shop terecht gekomen.

Hele goede ervaring, ouderwetse goede service

Ik heb een hele goede ervaring met Horse Top Shop, werd vriendelijk te woord gestaan en ze waren pro actief in het vinden van een oplossing. Hebben de terug gezonden deken voor me opgemeten en zo gekeken naar een beter passend exemplaar. Mijn oude PRE staat nu lekker onder een goede heerlijk warme deken. Top Service dames, dankjewel

Snelle levering,fijn!

Laarzen voldoen aan de verwachtingen en vallen op maat

Snelle levering, goed contact

Super leuke en goede winkel!

Leuke aanbiedingen en producten. Netjes en zeer snel geleverd. Zeker niet mijn laatste bestelling hier!

Fijn bedrijf

Snelle levering, nette prijs. Leuk presentje en bedankje erbij.

Snelle levering van bestelling

Mooie aanbieding en snel in huis

Binnen een dag mijn outdoor laarzen in huis. Een echt mooie aanbieding en inclusief verzending.

Snel en netjes verzorgd met nog een klein cadeautje . Top shop !

Superrrrrr!

Leuke aanbiedingen en een super snelle levering. En als verrassing zaten er lekkere snoepjes (voor het paard) in een leuke kado verpakking.

Snelle verzending en goed stevig verpakt

Bestellen ging erg makkelijk. Ik had het super snel in huis. Met luchtkussens zat het veilig ingepakt en er zat een leuk cadeautje voor het paard bij. Iedereen blij.

Mooie en betaalbare paardenspullen!

Een groot assortiment online en in de winkel. Ook een gedeelte westernartikelen, die in deze omgeving niet veel verkrijgbaar zijn. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik raad aan om hier langs te gaan en een kijkje te nemen of online is dat ook mogeijk.

Super snelle verzending! Netjes ingepakt en zelfs voor het paard een paar snoepjes ingepakt. Ik zou zo nog een keer bestellen!!

Snelle services betaalbaar product

Vriendelijk en servicegericht

Fijne winkel waar je goed wordt geholpen. Steeds meer mooie merken in het assortiment. Prettig dat er zo een winkel in de buurt is.

Snelle verzending

Mooie eczeemdeken. Hoe verpakt en snel verzonden.