Snelle verzending

Mooie eczeemdeken. Hoe verpakt en snel verzonden.

Deken uit uitverkoop past niet, mag ook niet retour

Gisteren een deken in de uitverkoop gekocht. Deze vandaag op paard gelegd. Is echt te klein. De rest van de review heb ik verwijderd aangezien alles netjes opgelost is nu. Mijn paard heeft een passende deken deze winter

Beste Corien, wat jammer dat de deken niet past. Afgeprijsde artikelen die bij ons in de winkel gekocht zijn kunnen inderdaad over het algemeen niet retour/geruild worden. Dat is vrijwel bij elke winkel (ook bij Epplejeck) en op de bon die wij meegeven staat dit ook vermeld. De voorwaarden op de website gelden alleen voor online bestellingen. Dit staat los van de aankopen in de winkel. Dit is omdat voor zowel online als offline aankopen andere wettelijke regels gelden. U heeft de deken bij mij gekocht. Dus ik weet nog precies waar het over gaat en hoe het gegaan is. U wilde deze deken hebben en we hebben hem verder niet meer uit de verpakking gehad om te kijken hoe hij eruit ziet. Verder hebben we ook geen communicatie gehad over of de maat eventueel goed zou zijn of dat de deken eerst gepast mag worden. Want waar wij dan weer in uitblinken, is dat afgeprijsde artikelen in overleg juist wel terug mogen. Maar dat kan echt alleen in overleg. Als we hadden geweten dat u niet zeker was over de maat of de deken eerst zou willen passen, hadden we extra op de bon vermeld dat de deken eerst gepast kan worden en daarna nog eventueel retour mag. Afgeprijsde artikelen zijn over het algemeen artikelen die bij ons uit het assortiment gaan. Dit betekend dat als zo'n artikel verkocht is, deze volledig uit het systeem gehaald wordt (omdat het niet meer binnen gaat komen). Dit kan dan niet meer terug gehaald worden. Dat is de reden waarom het dan niet meer retour gebracht kan worden, omdat wij het dan niet meer in het systeem hebben staan en daardoor ook niet meer kunnen verkopen. Als wij die extra regel op de bon zetten, komt er een melding in het systeem dat het volgnummer (het volgnummer is het nummer gekoppeld aan dit specifieke product) nog niet uit het systeem verwijderd wordt. We vinden het uiteraard jammer dat dit zo gelopen is. Daarom wil ik u vragen even een email te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groeten, Horse Top Shop { Inmiddels is dit probleem in goed overleg opgelost }

Goede producten

Een overzichtelijke site met veel merken, goede omschrijving en snelle levering.

Snel en correct

Betrouwbare service, het was de eerste keer dat ik bestelde maar ik in de toekomst zal ik dit zeker weer doen.

Snel in huis

Hadden wat ik zocht en snel geleverd.

Super snel geleverd

Super snel geleverd en zag ee goed uit!

Snelle bezorging

Duidelijke website en snelle bezorging

Supersnelle levering

Helaas waren de laarsjes te strak maar super snel geleverd!

Snelle verzending, goede producten met mooie prijzen

Sprenger bitten aangeschaft , zeer goed en scherp geprijsd. Meteen dezelfde dag verzonden ! Heel fijn

Gewoon een topwinkel

Zowel online als in de fysieke winkel word ik altijd blij van het assortiment! Nognnetngeen 5 sterren omdat ik zou willen dat jullie nog veeeeeel groter worden!

Product is onjuist aangeprezen

Op de website staat een duidelijke omschrijving van het product: De bruine variant heeft ronde westernlook gespen. In de praktijk (bij het uitpakken) blijken de gespen vierkant te zijn. Natuurlijk kun je het product retourneren, maar dat kost extra moeite. En het is maar de vraag of het aangeprezen product in die vorm wel bestaat. Slordig.

Super service, na bestelling werd mijn pakket binnen enkele minuten al verzonden en de volgende dag netjes verpakt in huis.

Goed product, zeer redelijke prijs

Goed product voor een redelijke prijs. En ook nog snel geleverd!

Hele goede service!

Snelle levering!

Snel en correcte levering

Goede snelle service

Besteld en binnen een uur verzonden hartstikke fijn.

Ontzettend snel verzonden, leuke aanbieding en goed verpakt! Erg blij mee :)

Snelle service! Goede spullen.

Prettige webwinkel

Prettige webwinkel, en prettige levering

Supersnelle levering

Casco Mistrall helm ene dag besteld, de volgende geleverd. Top.

Snelle levering, goed product

Mijn bestelling was er zeer snel. Het product was goed verpakt een voldeed aan mijn verwachtingen.

Snelle levering, mooie producten

Hele mooie en leuke spullen te koop en de verzending en communicatie is top!

supersnelle levering

Heb hier pas één keer besteld, maar ik ben zeer tevreden. De barebackpad, die bijna nergens beschikbaar was, werd meteen de volgende dag geleverd.

Snelle service!

Supersnelle levering, blij mee!

Supersnelle levering, blij mee!

Slop 1 3223 BP Hellevoetsluis