Prachtige schapenvachten, nog mooier dan op de foto

Twee grote schapenvachten besteld (125x70cm). Prachtige wildkleuren en heel fijn in de grote rotan hangstoelen bij onze houtkachel.

Uitstekende kwaliteit, prima service

Heerlijk zachte schapenvellen, beschrijving op website klopt.

snelle en prima service.

Prettig en leuk contact. Heel mooi product.

superfijne warme sloffen, geleverd precies zoals afgesproken.

Voor de derde keer iets besteld bij schapenvel.nl en opnieuw prima bediend, vlotte verzending en prima slofjes.

Prachtige vacht, snelle service

Mooi en snel bezorgd

Veel keuze, eerlijke vachten, snelle levering

Prachtig schapenvacht mogen ontvangen. Ik ben er erg blij mee

Heerlijk warm

Het schapenvel is precies volgens verwachting. Heerlijk warm, staat super mooi en de kwaliteit is heel goed. Enig nadeeltje, hij is bezet door de kat. Ze vindt het heeeerlijk

Deze onlinewinkel heeft mooie producten.

Omdat ik reuma heb, zoek ik op wolproducten als ondersteuning bij mijn pijnklachten. Bij Schapenvel.nl heb ik deze gevonden en bevallen prima, de rugwarmer en kniewarmer werken goed en zijn prettig in het dragen. Zeker een aanrader voor mensen met chronische reuma klachten die een fijn hulpmiddel willen gebruiken. Ook het mailcontact was goed en heel vriendelijk.

super

goede kwaliteit-snelle levering

zeer tevreden, een prachtig schepenvelletje!

goede, snelle levering, een mooi lokaal bedrijf! Een heerlijk, mooi zacht vachtje,

Goed!

snelle levering en mooi produkt!

ben blij met de aankoop

Prachtige vacht en snelle levering

Een prachtige vacht, precies zoals de foto op de website liet zien.

voldeed aan onze verwachting

Het schapenvel was iets kleiner dan ik had verwacht maar dit kwam omdat ik de omschrijving niet goed gelezen had. De vacht is lekker zacht en vooral onze kleine kat is er erg blij mee

Ik ben zeer tevreden met deze wanten, bedankt.

Zeer tevreden.

heerlijke pantoffels

pantoffels voldoen helemaal aan de verwachting en de levering was weer razendsnel bedankt wederom schapenvel

Snel en uitstekende service

Prachtig schapenvel ontvangen, geheel naar wens en zelfs mooier dan verwacht! (Het ging om een schapenvacht voor onze hond, hier kon ik nog eigen wensen bij aangeven).

Heerlijk!

Snelle service, jammer dat de post vervolgens vertraging had, maar dat is voor een bedrijf overmacht. De intentie van snelle verzending klopt. Mijn honden liggen heerlijk op de vachten. De lendewarmer zit heerlijk warm en stabiel.

Ik ben super blij met de prachtige schapenvacht.

Het begeleidend schrijven er bij is zeer informatief.

Een prachtig schapenvel

een vlotte behandeling . De volgende dag thuis

Topproduct

Nu ik bedlegerig ben verzacht het Eco schapenvel de pijn bij het liggen.

Hele fijne snelle reactie !

Snelle service en een mooi IJslands schapenvacht ontvangen .

Snelle levering, eerlijke producten

Mooie schapenvellen gekregen, precies zoals omschreven. Veel leuker dan zo’n massa-productie schapenvel van de Ikea. Daarnaast is dit een eerlijk product en het schaap niet alleen voor zn vacht geslacht. Snelle levering. Helemaal tevreden.

Goed contact , snelle levering en mooie vachten

het zijn heerlijk warme sloffen

ik heb al vaker dit soort sloffen gekocht en ik raad ze iedereen aan. Ze zijn heel comfortabel en je hebt nooit meer koude voeten. Je kunt er zelfs mee naar buiten, omdat er een prachtige stevige zool onder zit, hoewel ik er te zuinig op ben om dit vaak te doen.