Prima geregeld

Onlangs heb ik een mooi schapenvel ontvangen. Voldoet geheel aan de verwachtingen. Lekker dik en mooi van kleur. Ik kreeg er een uitgebreide beschrijving bij hoe ik het schapenvel kan behandelen.

Voldoet aan de verwachtingen!

Schapenvachtje voor in de mand van de hond, die het heerlijk vindt liggen. Echt een aanrader!

Van site tot levering: super

De website is helder en overzichtelijk. De levering is snel en de vacht is prachtig. De foto is 'echt': ik ontving de vacht die ik bestelde. Met leuke info over het leuke bedrijf en hoe ik de vacht moet onderhouden. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Ik heb hier al eerder schapenvellen besteld en ook deze laatste bestelling was uitstekend!

Super kwaliteit, snelle levering

Goed contact. Snelle levering. Zeker een aanrader om nogmaals te bestellen.

helemaal goed

Mooie schapen vellen.

Grote keus van prachtige vachten. Informatie uitstekend.

Goede ervaring.

Dik tevreden

De vacht is in het echt groter en nog mooier dan verwacht. Het is een prachtige blikvanger in onze zithoek. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan schapenvel.nl van harte aanbevelen.

top kwaliteit. Snelle service. User friendly site

idem boven

Fantastic product!

Veel mooier dan verwacht!

Mooi lekker zacht en snelle levering

Prachtig schapenvel: heerlijk zacht, goede kwaliteit en snelle levering. Erg tevreden met de koop.

Prachtige schapen vachten

Een pakket gekocht van 2 Jacobs vachten, beide zo mooi! Sinds er eentje op de bank ligt voor de hond is hij er niet meer vanaf te krijgen.

Super mooie vacht

Super mooie vacht. Onze hond is er dol op. Wij trouwens ook. Hele snelle verzending en goed advies bijgesloten.

Top en snel

Duidelijk site, vriendelijke afhandeling. Voor herhaling!,

heb 3 schapenvachten besteld, opvallend dat er tussen de 1e bestelling en de 2e bestelling wel veel verschil zit in de vachten. De 1e was groter en langer haar, de 2 volgende waren kleiner en korter haar. Snap dat niet alle schapen hetzelfde zijn maar toch! ben er wel blij mee

Beste Karin, Heel hartelijk dank voor je fijne beoordeling: ik ben er erg blij mee! Wat betreft jouw opmerking over de verschillen in de vachten: wat dat betreft zijn schapen net mensen ;) Zet er tien mensen op een rij en je ziet tal van verschillen. Ook schapen zijn individuen. Je hebt smalle schapen, dikke soorten, grote rassen en kleinere varianten. Donkerbruine schapen, en middelbruine schapen. Schapenrassen met een dikkere speklaag dan rassen met minder natuurlijk vet. Dit laatste is van belang voor het looien. Het vel zal bij het ene ras dunner zijn dan bij het ander. Het ene ras heeft ruigere wol dan de ander. Er zijn rassen met een dichtere inplant dan de andere. Schapen die geschoren zijn hebben, als daarna de zon gaat schijnen, een gevarieerder palet wol dan schapen die na schering nog weken in een niet-zonnig daglicht hebben gelopen. Dit alles bij elkaar geeft een veelheid aan combinaties. Ik heb een paar honderd bruine vachten en zoek, wanneer iemand twee 'dezelfde' bestelt, bij elkaar passende vachten uit. Het kan dan wel zo zijn dat een volgende bestelling iets anders uitpakt. Niet in grootte, want bij een gelijke bestelling in maat is die wel ongeveer gelijk volgens de manier waarop de vachten gemeten worden. Met hartelijke groet, Edith Reinhardt

Super meegedacht!!!

Ik was zelf al op zoek geweest naar een vacht voor mijn honden. Maar bleek helemaal op de verkeerde vachten te focussen. Super fijn advies gehad. Met zeer dankbare terriërs als resultaat. Heel goede ervaring!

Eerlijke, mooie schapenvellen én persoonlijke service!

De door ons bestelde schapenvellen werden snel geleverd, met een persoonlijke mail dat de bestelling was aangekomen en rekening werd gehouden met onze wensen. De schapenvachten zelf waren in de aanbieding vanwege ‘schoonheidsfoutjes’, maar die heb ik nog niet ontdekt. De schapenvachten zijn lekker dik en de vacht zit goed vast. Wat mij betreft een aanrader!

snelle service en prachtige vellen

snelle service en prachtige vellen

Mooie kleur

De vacht is prachtig, mooi van kleur, vorm en lekker dik. Staat mooi op de bank!

Kwaliteit en Eco.

Kwaliteit en snelle persoonlijke service. Bovendien zijn de schapen huiden eco friendly behandeld.

Prachtige schapenvellen

Zeer mooie kwaliteit

Prettige en vriendelijke service

Goed geholpen door Edith, fijn persoonlijke contact. Het schapenvel is heerlijk zacht. Bedankt.

Heb vaker besteld via deze website Klantvriendelijk Leuke en duidelijke omschrijving van de vachten Snelle bezorging Zeker een aanrader!!!

Prettig contact

De eigenaresse van Schapenvel is prettig in het contact. Zij stelt zich qua levering van de producten dienstbaar op door toe te zeggen de bestelling af te werken, rekening met de afmetingen van het gebruiksdoel.

Prachtig!

Fijne service en super kwaliteit met goede uitleg over hoe het product te behandelen.