de mooiste schapenvachten

Ga niet naar Ikea of één of andere woonwinkel, bestel bij schapenvel.nl! Prachtige vachten, traceerbare en kleinschalige herkomst en echt zo betaalbaar. Ik ben nu in het gelukkige bezit van vier bruine vachten, staan prachtig in m'n rotan stoelen en zijn heerlijk zacht.

Prachtig eerlijk materiaal !

Ik heb al eerder echte huiden gehad en ben daar bijzonder tevreden over. Ik snap niet waarom mensen nep kopen. De huiden zijn zeer betaalbaar.

Mooie kwaliteit

Voor de hond een vel gehaald. Hij is er heel blij mee, super mooie kwaliteit.

Prima ervaring!

Met name het persoonlijke contact via de mail in antwoord op de vragen die ik had, was heel prettig!

Opa, 85, hélemaal happy

Mijn vader van 85 is al jaren op zoek naar een degelijke Noorse trui als die van Schapenvel. Die kon ie maar niet vinden, of ze waren veel te duur. Hij heeft van ons, zijn gezin, deze trui voor zijn verjaardag gekregen. Hij is nu in de zevende hemel! Hij vindt hem heerlijk, pasvorm is prima en de kraag is heerlijk. Hij blij, wij blij.

Super mooie IJslandse vacht

Ik heb een IJslandse langharige vacht gekocht en deze is super mooi, van goede kwaliteit en in het gebruik erg comfortabel

Prachtige vachten en vlekkeloze service!

Ik heb al meerdere keren via deze webshop besteld, en het is elke keer een groot succes! De vachten zijn bijzonder mooi, de afhandeling snel en nauwkeurig. Ik ben helemaal verliefd op mijn prachtige nieuwe vacht, een bont Jacobschaap dit keer. Een absolute aanrader!

Keurig verpakt

Heerlijk zacht en prima geschikt voor onze camper- en kampeerstoelen.

superblij

Ben superblij met mijn schapenvel. Prima levering en het schapenvel voldoet aan al mijn verwachtingen. Mooi kwaliteit, royaal qua afmeting en dikte. Ruikt naar schaap en zo hoort het ook! Heel blij mee!

Heel goed bedrijf

Snelle en nette levering. Prima kwaliteit en waar voor je geld

Prachtig schapenvel

Heel blij mee!

Goed produkt

Vlotte bestellin Goed produkt Mooie afwerking Ik ben zeer tevreden

Meer dan tevreden

Duurde iets langer dan verwacht Maar is het wachten meer dan waard!

top, goede kwaliteit en snel geleverd

Prachtig schapenvel gekocht, erg blij mee. Super snel geleverd.

Snelle en persoonlijke service

Ik wilde een artikel omruilen voor een andere maat en dit werd snel geregeld en opgevolgd of alles wel naar wens was verlopen. Zeer prettig contact en uitstekende service!

Mooie spullen tegen een goeie prijs die snel geleverd zijn.

Mooie spullen tegen een goeie prijs die snel geleverd zijn. Vind het ook leuk dat er veel verschillende soorten zijn.

Mooi vacht!!

Prachtig IJslands vacht xxl alleen erg jammer gepropt in een klein doosje. Dit viel mij erg tegen, het was een cadeau maar heb hem uit moeten hangen en op moeten borstelen. Erg jammer. Zou niet aanbevelen voor cadeau.

Heel hartelijk dank voor jouw fijne beoordeling - ik ben er enorm blij mee! Over het kleine doosje kan ik je wel wat vertellen. Tussen wol zit lucht. Heel veel lucht. Het is in onze ogen onzin om lucht te vervoeren. Hoe kleiner de dozen, hoe minder lucht er in een koerierswagen zit, hoe meer doosjes er in één koerierswagen kunnen. Op jaarbasis scheelt dit gigantisch veel diesel en CO2.  Daarom rollen we de vachten op - we persen ze niet, er zit echt nog meer dan genoeg ruimte tussen de vezels. Overigens hebben we speciale cadeauverpakking, waar je voor had kunnen kiezen in de winkelwagen. Misschien een tip voor de volgende keer..? Fijne dag! Edith

Snel, mooi, aanrader

Process van start tot ontvangst was makkelijk en snel, met een mooi product voor mijn centjes. Super blij mee

Een huis vol topvachten

Mens en dier genieten hier van de zalig zachte vachten….

Hele fijne mensen achter een hele mooie webshop

Ik was op zoek naar een vacht om er een dek van te maken voor op het zadel van mijn motor. Daarvoor wilde ik een bepaalde kleur, dikte en stroefheid. Nadat ik er een paar had uitgezocht vroeg ik per Whatsapp om advies. Het advies volgde per ommegaande en bleek helemaal juist. Ze hebben me ook deze bestelling (ik heb er al meerdere vachten vandaan gehaald) vlug opgestuurd. Dikke blij mee!

Niets op aan te merken.

Gewoon gekregen wat ik jeb besteld. Top bedrijf.

Goede service, netjes verpakt

Het schapenvel wat ik had uitgekozen op de site voldeed aan mijn verwachting, heel blij mee.

Ik ben erg tevreden met de schapenvacht die ik heb gekocht.

Linda

Mooie schapenvacht ontvangen. Nlij met de ontvangst. Vacht zoals verwacht.

Ik ben zeer tevreden over de kortgeschoren schapenvacht!

Duidelijke site, snelle verzending en heel mooi vacht

Heerestraat 11

9991 BE Middelstum