Keurig product, voldoet volledig aan de omschrijving

Prima product. Netjes geleverd keurig verpakt.

maken verwachting volledig waar

Alles goed geregeld!

Mooie producten en een goede service

We hebben een mooi schapenvel besteld. De afhandeling van de bestelling verliep bijzonder makkelijk. Bovendien werd onze bestelling snel geleverd en voldeed het vel volledig aan onze verwachtingen. We kunnen de webshop bij iedereen aanbevelen

Prachtig kleed

Goed en snel

Prima kwaliteit en service

Helemaal prima!

Bestellen ging makkelijk, verzending was goed te volgen en het product was keurig en netjes verpakt bij aflevering. Ook was het product zoals ik verwacht had.

Product mooi verpakt en snel ontvangen!

Positief; duidelijke site, mooie producten, diervriendelijk, persoonlijk.

Precies gekregen wat ik verwacht had. Een prachtige schapenvacht. Alles verliep soepel en snel. Goed contact en super service. Zodra het kan koop ik zeker nog een vachtje. Zal mijn familie en vrienden jullie ook aanbevelen. Groet Anne.

Top, zoals gewoonlijk

Had om extra spoed gevraagd, was er de volgende dag!!!

Snelle en goede levering, prettig contact

Zie hierboven

Heel erg prettig

Hele prettige ervaring. Erg snelle levering en kwalitatief zeer goede producten!

Overzichtelijke website en snelle levering.

Het is een leuke website met de kleuren apart ,zo kun je makkelijk zoeken!

Supersnelle levering,mooi product,zeer klantvriendelijk!!

Ik heb 2 schapenvellen gekocht. En wou graag 2 die op elkaar leken. Daar heeft Edirh direct op gereageerd en ze heeft twee hele mooie uitgezocht. Supervisie dienstverlening en snelle reactie. En niet duur... Met vriendelijke groeten, Irene Meijer

Top!!

Vacht van Jacobschaap besteld. Goede service. Klantgericht. Snelle bezorging. Leuk en duidelijke omschrijving van de vacht: kleur, formaat, haarlengte etc. Heb vaker bij schapenvel.nl besteld. Aanrader!!

Super kwaliteit, goede service

De dierenvacht is snel geleverd en heeft een super kwaliteit. Goede service via email. Zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen!!

Snelle levering en vel is precies zoals op website aangegeven

Het vel is precies zoals beschreven met foto op de website en werd snel geleverd. Dat er een onderhoudinstructie bij zit is ook fijn.

Mooie aanbieding!

Ik zocht 2 donkerbruine schapenvellen. Diervriendelijk en mooi, voor buiten, maar liefst niet te duur. Deze heb ik hier gevonden! Wat vlekjes op de achterkant en daarom een leuke prijs! Superblij mee! Goede en snelle service. Ik heb de minimum maten doorgegeven en dat is prima gelukt.

Schapenvel werd heel snel en goed geleverd. Onze hond is er erg blij mee!!

super

Snelle levering. Artikel nu voor de 3de keer besteld.

Ruime keuze vachten. Snelle levering. Zeer correct retour- beleid. Ik ben fan !

Vlotte levering, mooi product.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Voldoet aan mijn verwachting!

Pracht van vacht !

Overzichtelijke site , snelle verzending. Dolblij met mijn werkelijk prachtige schapenvacht !

Perfect!

Zowel de kwaliteit van de vachten als de levering verliep zeer goed. Erg tevreden over schapenvel.nl!

Snelle levering en prachtige vachten