Zeer mooi de schapenvachten. Van bestellen tot bezorgen helemaal geweldig.

Ik ben erg tevreden over de geleverde producten en ook over de snelle afhandeling.

Na de bestelling hadden we binnen een uur contact met Edith en Anneke Schapenvel.nl. Dezelfde dag nog is onze bestelling op de post gegaan. De volgende dag hadden we de levering al in huis. Het zijn prachtige schapenvellen waar we heel blij mee zijn. Groet, Huub

mooie kwaliteit en snelle bezorging

wat een prachtig vel en heerlijk zacht kussen ! snelle levering ook een pluspunt. fijn dat er ook een bezoekadres is.

Gewoon echt goed

Duidelijke foto’s, solide communicatie en goede, persoonlijke informatie bij de levering van een prachtig schapenvel. Ik beveel deze shop van harte aan!

Heel blij met m’n schapenvel

Onze bank is versleten maar in Coronatijd is het niet eenvoudig om in meubelwinkel ideeën op te doen voor nieuwe bank. Nu ligt er een mooi schapenvel over de versleten plek en kunnen we straks op ons gemak op zoek naar een nieuw bankstel. Het ziet er super leuk uit en glijdt ook niet van bank zoals een grand foullard. Voorwaarde voor aanschaf was dat het een duurzaam product is en dat de schapen niet worden geslacht voor de huid, dat is hier het geval. Ben er heel blij mee!

Heerlijk groot schapenvel voor in bed

Gebruik deze nu bovenop mijn futon matras voor extra zachtheid. Heb nog nooit zo lekker en zacht geslapen op natuurlijke materialen.

Heerlijk voor hart en ziel, een nederlands schapenvel dat een mooi leven heeft gehad.

Perfect gift

Good customer service to explain the product and how the webshop works. Bought one as present for a newborn, satisfied. Highly recommended.

Kwaliteitsvachten

Mooie vachten van hele goede kwaliteit. En een hele fijne service vanuit het bedrijf als je twijfelt in je keuze. Dan denken ze echt met je mee. Voor mij is het feit dat de vachten een ecologisch keurmerk hebben een pré

Prachtige vachten, snelle levering, super service!

De vachten waren nog mooier dan op de foto en direct de volgende dag had ik ze al in huis. Na afloop wilde ik nog een soortgelijke vacht bestellen als die ik binnen had gekregen ik werd super vriendelijk en snel geholpen door de eigenaren: ben zeer tevreden!

Snel geleverd, mooie sloffen!

Prachtige vacht

Website helder, bestelling vlot en snel bezorgd

heel mooi.

ze zijn echt mooi, ik dacht dat ze meer grijzen kleuren hadden, maar ik ben hier ook heel blij mee. dank jullie. Hgr GBlonk van Mondfrans.

Levert naar verwachting. Tevreden met het geleverde product.

Heerlijke vachtjes en prachtig van kleur

De schapenvellen komen overeen met de foto’s en de omschrijving.

Snelle levering en een prachtige schapenvel!

Prachtige bontje precies zo als op de website

Dit is de eerste keer dat ik bij deze wegschop een bontje heb besteld, ziet er ook zo uit als op de afbeelding , goed verpakt, onderhoudsbeschrijving erbij, op tijd geleverd. Voor mij mocht ik nog een bontje willen dan zeker dat ik dit weer bij hen bestel.

Prachtig materiaal

De vacht werd snel bezorgd, mooie kwaliteit. Ik zou zonder twijfel opnieuw bestellen. Bij mij ligt de vacht onder het matras, werkt ook fijn tegen de last die je kunt ondervinden van wateraders. Met als klein nadeel dat ik de vacht niet meer kan bewonderen :)

Zacht en prachtig van kleur!

Voor onze dochter op haar kamer om heerlijk te lezen. Lekker zacht en warm. Gewoon in 1 woord: Fijn! Zoals ze zelf zegt: "ik ben dol op mijn schapenvacht♥️".

Top product.

Prima site, makkelijk bestellen. Scherpe prijzen.

's morgens gedroomd van een mooi vachtje en de volgende dag al thuis... fantastisch!

mooie website waardoor je goed kan kiezen met interessante informatie product helemaal in orde!! dankjewel

Mooi niet duur en snel

Alles gewoon handig en super snel geleverd De site is mooi overzichtelijk en wel handig dat je kan meten voordat je de sloffen koopt. De centimeters staan erbij ...dus erg handig

snelle levering, product precies als verwacht

Snelle levering. De vacht was exact zoals op de foto. Prettig dat er informatie mee is gestuurd over onderhoud en schoonmaken.

Zoals foto en omschrijving

Al eerder hier een vacht besteld Ook deze keer weer op tijd geleverd en precies zoals de foto en omschrijving.. Prima zaak!