Geweldig mooie vachten en snel geleverd

Duidelijke website, snelle levering

2 stuks schapenvellen en 2 stuks kussens besteld. Kleuren komen goed overeen met de weergave op de website. Ze zijn super mooi en snel geleverd.

Hele mooie vachten. Ik heb ze besteld voor de honden om op te liggen. Ze zijn er erg blij mee.

Tevreden over het produkt en zeer tevreden over de communicatie

In het contact met de dames van schapenvel.nl heb ik een heel prettige en betrouwbare sfeer ervaren. Snelle levering van een goed produkt!

Prima kwaliteit,snelle service

Zoekend naar een goede kwaliteit warme pantoffels kwam ik hier terecht.

Snel ontvangen prima profuct

Mooie vachten !

Super mooie vachten precies zoals afgebeeld op de foto’s. Super klantenservice, aantal keren op en neer gemaild. Snel antwoord.

Echt een schitterende vacht

Ontzettend mooie vachten, niet alleen voor de sier, maar ze zijn ook heerlijk om op/onder te zitten. Wat ik ook fijn vind dat er een mooie brief met uitleg bij zit. Geeft gewoon een goed gevoel om te weten dat het allemaal op een verantwoorde manier gebeurd. Ik ben bang dat we nog meer vachten gaan aanschaffen ;))

Zó zacht

Ik twijfelde tussen een neppe en echte schapenvacht. Na aanraden van mensen om mij heen toch op zoek gegaan naar een echte. Het was lastig om via internet een vacht uit te zoeken, maar ik ben erg blij met deze keuze! De vacht kwam vandaag binnen en hij is heerlijk zacht en dik. Perfect voor in mijn nieuwe schommelstoel :)

Snelle levering, ook naar het buitenland.

De website kan voor mij wel een upgrade gebruiken kwa looks. Maar in principe is dat niet waarvoor je komt. De foto’s van het product is duidelijk en de afhandeling is ook erg snel! Ik heb de volgende dag meteen eentje voor mijn vriend besteld want in Berbenno (italie) is het -4 zonder centrale verwarming!! Bedankt voor het delen van je passie, het houd ons warm!

Prachtig product

Het gekochte schapenvel is nog mooier en kwalitatiever dan verwacht tijdens het shoppen op de site.

Persoonlijke aandacht, prima service en goede kwaliteit vachten!

We werden prima geholpen. Er was enorm veel keuze, waardoor wijzelf al snel door de bomen het bos niet meer zouden zien. Gelukkig was er uitstekende koopbegeleiding, de juiste vellen werden één voor één tevoorschijn getoverd!

Snelle reactie en prachtige vacht. Heel blij mee!

Zeer tevreden.

Vlotte en vriendelijke reactie op een gestelde vraag. Vlotte levering en het gekochte product voldoet aan wat is beloofd.

Heerlijk zo'n schaap in de auto :)

Ik bezit een nieuwe auto met daarin leren-bekleding. Nu is leer prachtig alleen in de koudere periodes vooral 's morgens ERG koud. Nu met een schapenvacht op/om de stoel is het een stuk aangenamer. Heerlijk. Klein min puntje; het is even vogelen wat de bovenkant / onderkant is van een de vacht, althans voor de auto-stoelhoes. Misschien is dit d.m.v. een klein labeltje aan te geven, net als de labeltjes waarop staat airbag.

Beste Jeroen, Heel hartelijk dank voor jouw geweldige beoordeling - ik ben er enorm blij mee! De tip over het labeltje geef ik door aan de leverancier! Ook zal ik zelf even kijken of 'k misschien zelf eenvoudig iets kan 'knutselen', zonder de mooie hoezen teniet te doen ;) Met hartelijke groet, Edith Reinhardt

Prachtige kwaliteit schapenvacht!

De kwaliteit van de vacht overtrof mijn verwachting. Zeer snelle levering bovendien.

Wellness aan de voeten

De pantoffels zijn geweldig. Ze zitten goed en zien er mooi en afgewerkt uit. En voor de prijs hoef je het niet te laten!!

Super klant vriendelijk en snel

Bijzondere service voor een bijzondere Bezorging. Nogmaals veel dank Edith, ook namens mijn zusje.

Goed bedrijf

Snelle reactie. Een minpuntje: Doorgeven als retour binnen is. Verder zo doorgaan

Beste E, Heel hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling - ik ben er enorm blij mee! De reden waarom u nog niets gehoord heeft over de retournering, ligt in het feit dat het pakketje nog onderweg is naar mij. Het is nu twee dagen onderweg, met een weekend ertussen. Dat is nog niet heel lang, gezien de drukte van de afgelopen weken. Ik hou de bezorging in de gaten aan de hand van de barcode die ik van u heb gekregen. Ik laat het altijd weten als een retour weer bij mij is en ik de creditering in orde heb gemaakt ;) Met hartelijke groet, Edith

Mooi vel en goede service!

mooie website; uitstekende verwerking van de bestelling

Het schapenvel dat je kiest op foto is effectief hetgeen je thuis gestuurd krijgt. Goede kwaliteit, vlotte afhandeling! Ik ga hier in de toekomst nog bestellen.

Heel goed. Snel geleverd en ziet er prachtig uit,

Zoals gezegd: Heel goed. Snel geleverd en het schapenvel ziet er prachtig uit,

Heel blij met mijn aankoop! En heel tevreden over de service

Ik heb via de site heel specifiek een vacht uit kunnen zoeken die me mooi leek. De foto’s zijn duidelijk en de uitleg is uitgebreid. Met het versturen is het uiteindelijk ook heel soepel verlopen. Ik heb nog even via de chat op de site contact gehad over het verloop en ook dat ging heel makkelijk. Ik ben heel blij met mijn aankoop! De vacht is prachtig!

duidelijke omschrijving, snelle levering

De producten zijn duidelijk omschreven, levering is snel en het zijn mooie pantoffels. Ik ben er blij mee.

Duidelijke site, product wordt geleverd zoals je op de site kan zien.