Duidelijke site, snelle service

Een bonte schapenvacht besteld voor de hond. Je kunt niet zien wat je bestelt, dus aangenaam verrast toen het een mooie vacht bleek te zijn! Precies wat ik wilde hebben.

Heldere website, adequate afhandeling.

Goede omschrijvingen bij de vachten. Ik vroeg het een dag later te versturen en dat werd gedaan. Goede service dus.

Weer een mooi schapenvel voor een nieuw toekomstig mensje.

Dit schapenvel is voor mijn 2e kleinzoon die in december wordt verwacht. In eerste instantie voor in de box en daarna voor op zijn eigen kamer. Zijn broertje heeft er ook een gekregen. Deze is nu 2,5 jaar en speelt er graag op in zijn kamer. Het is zijn kleed.

Goede service , mooie eco gelooide vachten

Al diverse keren vachten hier besteld. Ben tevreden over wat ik k geleverd krijg.

Snelle levering, mooie vachten!

Mooie vachten, snelle levering.

Had liever een zwaardere kwaliteit gehad,

Snelle levering, dus dat was prima in orde. Op de site is het onduidelijk wat voor kwaliteit het is! Deze zijn mooi maar erg kwetsbaar! Denk niet dat ze lang meegaan, ik heb in het verleden van jullie vellen gehad die veel robuuster waren! Groet, Yvonne

Hallo Yvonne, Heel hartelijk dank voor je fijne beoordeling. En nee, er staat niet bij hoe dik het vel is. Meten is een onmogelijke klus: ik heb het meermalen geprobeerd. Maar op sommige punten is één en hetzelfde vel misschien 4 millimeter dik en elders 2. De vachten komen immers niet van de groothandel. Ze worden handmatig bewerkt. Ook het schaven gaat met de hand - er komt geen machine aan te pas. Het ene schapenras heeft meer vet (dan kan er een dikker vel overblijven) dan het andere. Het ene ras heeft meer eiwitten (geeft een stugger vel) dan het andere. De enige manier waarop dikte aan te geven is, is door de vacht te beschrijven. Dat doe ik met verschillende woorden: soepel voor een dunner vel, zwaar voor een dik vel. Makkelijk te draperen versus zwaar als tapijt. Jouw vachten, van het ras Solgnote, stonden op de site beschreven als soepel. Aan de kwaliteit doet dit niets af hoor. Mocht je ze alsnog willen ruilen dan kan dat natuurlijk. Maar dit type vacht heeft geen dik vel ;) Met warme groet, Edith Reinhardt

Duidelijke foto's op website. Komen overeen met orgineel

Snelle levering, duidelijk onderhoudsvoorschrift

Heel goed geregeld en erg aardig!

Het schapenvel was een cadeau en was toch niet het juiste vel. Ik mocht deze terugsturen en nadat ik de track & trace had door gemaild kreeg ik bericht dat het schapenvel wat ik ervoor in de plaats had uitgekozen de dag erop meteen verstuurt zou worden. Ik vind dat hele goede service? Daarnaast zijn de schapenvellen van prachtige en goede kwaliteit!

Super!!

Ik heb eerst wat vragen gesteld via de chat. Dit ging snel en positief. Daarna een vel besteld met de vraag of ik het kon ruilen zonodig. Dit was zeker mogelijk. De volgende dag kreeg ik het pakket al binnen. En eerlijk gezegd was het nog mooier dan de foto op de website. Krijg veel complimenten over het vel. Het enige nadeel is dat mijn kat er niet meer vanaf wil haha Kortom....zeer blij ermee.

Geweldige vachten!

Een paar weken geleden mijn 1ste vacht besteld. Dat smaakte naar meer, dus dit weekend de volgende bestelling mogen ontvangen: Schitterend! Echt bijzondere vachten, lekker dik en wollig, mooie tekening. De katten zijn er dol op en ze verdwijnen er bijna in, zo vol is de vacht. Nu maar eens bij de koeienvellen gaan neuzen :-)

Eerlijk mooie vachten

Duidelijke website, snelle goede levering, goed verpakt, mooi product, voldoet aan de verwachtingen.

Super !!!!!

Hele snelle levering Top producten

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering

Gaf meteen verlichting en letterlijk lucht tussen rugleuningen van stoel en of bed!

Erg blij mee, verhuist nu mee naar daar waar hij ligt of zit. In ziekenhuis of thuis. Het ademt weer. De rug brandt niet meer zo heftig en de daarbij behorende pijn is dan ook minder. Vel is van erg goede kwaliteit!

Mooi afgewerkt schapevel.

Het schapevel was goed van formaat ,prachtig gekleurd en netjes afgewerkt.

Twijfel

De sloffen voelen prettig maar zoals ik van schapenwollen normaliter gewend ben ruiken deze sloffen echt synthetisch. De structuur van de wol is ook niet schapenvacht achtig. Ik bestel ze niet nog een keer.

Hallo Femke, Hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals ik je van de week ook mailde: de zool is van kunststof en die ruikt inderdaad niet naar schaap. Iets wat andere, volledig wollen sloffen, wel kunnen. Op het label van de leverancier kun je precies lezen waar de zool van gemaakt is (EVA), en de rest van de pantoffel (schapenvacht, zowel de binnen- als de buitenkant). Je kunt de leverancier zelf ook contacteren indien je meer vragen hebt - hun naam staan op het label. De gebruikte vacht is van Merinoschapen en die hebben een heel dichte inplant. Dat voelt anders dan gebruikelijke vacht, welke doorgaans ook nog eens veel langer is. Ik heb duizenden vachten van heel veel verschillende rassen, elk met hun eigen kenmerken. Het is overdreven om te zeggen dat geen vacht hetzelfde voelt, maar er zijn wel degelijk zeer grote verschillen tussen rassen, wolsoorten. De verf die gebruikt is om de vacht van de pantoffels hun kleur te geven, geeft ook een structuur aan de vacht. Mochten de pantoffels niet bevallen dan kun je ze natuurlijk retourneren. Ik hanteer een 30 dagen retour termijn. Voor meer informatie verwijs ik graag even naar de speciale pagina over ruilen & retour: https://www.schapenvacht.nl/garantie/ Met hartelijke groet, Edith

Zeer mooi schapenvel en zeer snelle levering.

Zeer goede en spoedige verwerking van de bestelling.( de dag na het plaatsen van de bestelling heb ik het schapenvel reeds ontvangen).

Super mooie vacht ontvangen voor mijn hond en snel geleverd. Helemaal top!

prachtig koeienvel

ik heb via de site een koeienvel uitgezocht. Heel snel geleverd en de kwaliteit en kleuren voldoen perfect aan de verwachting!

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Super! En snel bezorgd.

Kwam overeen met de afbeelding en snel geleverd. Super!

Super mooie schapenvellen

Snelle levering en super mooie schapenvellen!

Prima bedrijf

Prachtig schapenvacht! Snel geleverd en prijs kwaliteit is top

Snelle levering en mooie vacht

De aanbieding voor een mooie bruine vacht is goed uitgepakt.

Topshop

Goede en snelle afhandeling en levering van een top product.