Heerlijke twee zachte schapenvachten voor een zeer mooie prijs

Schapenvachten zijn heerlijk zacht en voldoen helemaal aan mijn verwachtingen. Mooie website - afbeeldingen van de schapenvachten worden goed weergegeven. Levering was ook goed - product goed verpakt en snel geleverd. Een hele tevreden klant.

word er blij van....

heel positief... mooie, toegankelijke en informatieve website, heldere bestel- en betaal procedure en zeer prompte bezorging... en de vacht (die ik ga gebruiken in een winterjas ;-)) is super mooi...

Zeer goede service. Vellen zijn heel mooi.. We hebben nu 3 Jakopschaapvellen. Echte eyecatchers op onze bank.

Snel, correct en duidelijk

Duidelijk op het gebied van bestelling, uitleveren e.d. Kwaliteit van schapenvacht kan ik nog niets zeggen. Wordt pas met kerst uitgepakt.

Beschrijving op site goed, goede service

vriendelijke en accuraat

Ik heb fijn persoonlijk contact gevoeld in de bestellingen en de aflevering! En de producten zijn van hoge kwaliteit!

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Mooi produkt, goede service

Mooi kussen, zorgvuldig en persoonlijk ingepakt. Snel verstuurd!

Prachtige pantoffels, snel ontvangen!

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Mooi product ook, en de beschrijving van het maakproces sprak me aan. Diervriendelijk en kleinschalig, met oog voor kwaliteit.

De kat is er niet vanaf te slaan!

Warm, gezellig, heerlijk zacht

Dik tevreden

Zo als ik had verwacht

Prachtige vacht uit IJsland

Mooie vacht, precies als op de foto. Snel geleverd.

mooi product met eigen ID nummer, vlotte levering

Super mooie schapenvellen. Ik heb er twee besteld en ze zijn prachtig. Een maat viel iets kleiner uit dan ik had verwacht, maar dit is geen probleem. Ze zitten heerlijk warm en staan mooi in de woonkamer. Kortom, we zijn er erg blij mee.

Het is een hele mooie vacht, en een snelle levering

Het is een hele mooie vacht, en een snelle levering.

Mooi product en snelle service

­čĹŹ

Prachtig schapenvel!

Fijne communicatie, snelle verzending en ben heel erg blij met mijn nieuwe prachtige schapenvel!

Snelle levering,mooi product

Zeker positief goed geïnformeerd en een snelle levering. Mooie kwaliteit. Zeker een aanrader

Goede service en hoge kwaliteit

Fijn persoonlijk contact, snel, goede kwaliteit. Ecologisch. Prima.

Prachtige vacht ontvangen , netjes verpakt, Met onderhoudsinstructies.

Super mooie vacht en snelle levering

Keuze is enorm, snelle levering. Schapenvacht was boven mijn verwachting super mooi. Zeer tevreden

Snelle en vriendelijke reactie op vragen, snelle en correcte levering.

Mooi schapenvel en heel snel geleverd. Zeer aan te bevelen!

Al eerder iets gekregen van Schapenvel een 10

Mooie producten, snel geleverd. Fijn dat er onderhoudskosten tips bij zijn.

super blij met mijn schapenvel; hij is nog mooier dan op de foto!

prachtig schapenvel en snel bezorgd

Snel, goede kwaliteit en leuk contact

Edith reageerde snel op een opmerking van mij over de kleur van handschoenen die ik wilde bestellen (zouden aan de donkere kant zijn, maar voor mij is dat prima), zodat ik alsnog de gewenste kleur heb ontvangen. De bestelde schapenvacht is ronduit prachtig, nog mooier dan op de foto. En op de foto is niet te zien hoe heerlijk zacht deze is :)