Al vele vachten heb ik bij deze dames gekocht met grote tevredenheid,. Toen woonde ik nog in Nederland. Alles was perfect geregeld. Nu woon ik al jaren in Spanje en bestellingen naar Spanje zijn behoorlijk kostbaar. Niet voor deze bestelling... wij vangen rescue honden op en voor onze nieuwe ( behoorlijk zieke) rescue hond hadden we een extra vacht nodig. Deze is snel en vakkundig geleverd. Nu maar hopen dat wij deze lieverd kunnen laten opereren. Wij zoeken nog sponsoren. https://www.saswijs.nl/doneer-voor-fleurs-operatie/.

goed, zoals het eigenlijk hoort.

gewoon goed

Prachtige kwaliteit!

Wat een prachtig schapenvel (wasbare versie) hebben wij. We hebben de natuur-wit kleur en de grote maat (dubbel vel) daarvan. Wat een zachtheid. En volledig naar verwachting zoals de uitleg van het product op de website staat.Ook de levering prima. Keurig verpakt en hoe leuk om een schrijven erbij te krijgen over waar en hoe de business van deze dame is begonnen. Daarnaast duidelijke uitleg over het onderhouden en wassen van het schapenvel, mocht dit een keer nodig zijn. Wat een feestje om met Schapenvel.nl zaken te doen!

Zeer goede en persoonlijke service

Ikhad per abuis een verkeerde kleur besteld. Na een telefoontje was het al geregeld. De vacht is heel mooi. We gaan er nog een bestellen

Snelle levering prima produkt

Een prachtig vel staat super bij de bank

Betrouwbare, nette webwinkel

Ruime keuze. Levering volgens afspraak.

Mooie schapenvellen en snel geleverd.

De schapenvellen zien er goed uit, en ze waren er erg snel. Ik ben helemaal tevreden.

Makkelijk besteld, goed product, snel geleverd

Zie bovenstaande, Met vriendelijke groet, Miriam Versnel

Blij met mijn aankoop!

Een zadeldekje besteld, snel geleverd. En zit echt heel fijn!

Prachtige kwaliteit

Bestelling en afhandeling soepel en snel. Schapenvel van erg mooie kwaliteit.

Snel in huis, mooi velletje!

Snel in huis! Mooi vel!

Mooie huid!

Binnen 2 dagen de door ons bestelde koeienhuid ontvangen. Mooi maar toch net iets te klein. Ruilen was geen probleem en binnen een paar dagen hadden we het nieuwe exemplaar in huis.

Na snelle levering een ontzettend mooi, fijn en kleurrijk schapenvel gekregen Super blij mee

Zie hierboven

Voor een goede prijs wordt er een mooi product geleverd!

Ik heb een vacht besteld als kleedje. Duidelijke instructies op de website over de afmetingen, en goed en snel geleverd. Wij zijn tevreden!

Vlotte levering, mooie kwaliteit

De IJslandse vachten zien eruit zoals op de website. Ze zijn degelijk, zacht en gezellig van uitstraling.

Súper

Gelukkig afz. kater Frits en ik

Naar verwachting

Zeer snel ontvangen! Mooie vachten. Zeker weer een bestelling waard. Dankjewel

Snelle levering van een goed product

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf. De productomschrijving op de website is erg informatief. Ik kreeg een goed beeld van het product, dat vervolgens ook klopte. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen.

Heerlijk warme sloffen

Ik heb sloffen besteld en die waren er heel snel. En ze zijn heel fijn! Voor een hele redelijke prijs. Mijn dochter krijgt ook een paar!

uitstekend

Prima website, goede prijs-kwaliteitverhouding, leuk verhaal, duurzaam betrouwbaar/afspraak is afspraak en geen verzendkosten ik vond in het bijzonder de begeleidende brief leuk, niet zo commercieel, maar gewoon oprecht en eerlijk

Snelle en nette service

De vacht is erg mooi en precies zoals op de website stond afgebeeld. Verder had ik mijn bestelling direct de volgende dag in huis en zat er een informatieformulier bij met behandel- en schoonmaakinstructies om de vacht zo lang mogelijk mooi te houden. Daarbij vind ik het erg mooi dat de vachten op Schapenvacht.nl allemaal ecologisch gelooid zijn. Over de vachten en de processen waarmee deze worden verworven is duidelijke info te vinden op de website, wat voor mij doorslaggevend was in het kiezen voor een vacht van Schapenvacht.nl.

Een prachtige, volle en glanzende vacht.

Deze vacht geeft me een warm, luxueus gevoel. Hij blijft ook goed op zijn plaats in de stoel en glijdt niet weg. Ook vind ik het een prettig idee dat een product is dat met respect voor mens en dier gemaakt is.

Goede informatie, mooi product en snelle levering

Prachtig schapenvel ontvangen. Info op site klopt goed en bij levering nog meer interessante en bruikbare info.

blij met schapenvel.nl

Prachtige grote schapenvellen gekocht. Heerlijk warm en comfy.