Heerlijk

Hij kriebelt iets, maar boven een hemd is hij heerlijk warm en vestevigd ook lekker

super! de katten zijn er ook dol op!

super! de katten zijn er ook dol op!

Snelle en goede service

Snelle en goede service. De pantoffels die ik besteld heb, zijn mooi en zitten goed

Super tevreden

2 schapenvachten besteld voor onze honden. Wauw wat zijn ze mooi en groot. En me dan te bedenken dat dit eigenlijk "rest" stukken zijn. Ook had is ze super snel in huis. Jullie hebben er weer een tevreden klant bij!

Wanten zijn goed gemaakt en zitten prima.

Netjes verzorgd. Wanten zijn goed gemaakt en zitten prima.

Prachtige schapenvacht!

Prachtige schapenvacht, heel snel ontvangen!

prima producten en prima service!

Prima producten en prima service!

Mooie vacht voor de poezen

Snel geleverd, mooie vacht voor een nette prijs. De poezen zijn er blij mee!

Goede producten en prettige communicatie.

We hebben eerst 3 schapenvellen gekocht, waarvan we er 2 hebben geruild voor een andere kleur. De afhandeling verliep snel en goed. Zijn zeer tevreden. En onlangs 1 paar wanten en inlegzooltjes aangeschaft.

Prachtige vachten en een snelle levering

Mijn eerste vacht kocht ik 6 jaar geleden en gebruik ik dagelijks met veel plezier ,de vacht ziet er nog prachtig uit. Enkele weken geleden een zweeds schapenvacht gekocht, een mooie volle vacht, precies zoals beschreven op de website.

Evert ligt heerlijk

Evert, onze bouvier slaapt erg lekker op zijn schaapje. Dank voor de heldere info op de site en de snelle levering

snel geleverd en prachtig product

bedankt voor uw prachtig product en snelle levering

Mooie schapenvel

Een mooi, zacht vel. Mijn hond Steffie is er blij mee.

Snelle levering van een mooi schapenvel.

Na het bestellen snel geleverd. Het schapenvel ziet er mooi uit. Het is een kerstcadeau dus ik moet de reactie van de ontvanger nog even afwachten. Die reactie kan naar mijn idee alleen maar positief zijn.

Fijne vacht en snelle levering !

Dank ook nog voor de hulp bij de bestelling.

Mijn schapenvacht werd heel snel geleverd. Wat was ik blij!!! De vacht ziet er nog mooier uit in het echt. Zo mooi en zacht! Echt een aanrader!!! Dankjewel!

Prachtig vel en lekkere warme pantoffels.. geen koude voeten meer!! Snelle levering waarbij je van tevoren bericht krijgt dat het pakket wordt opgestuurd. Top service

Snelle levering en heerlijk vacht!

Voldoet helemaal aan de verwachting.

Een mooie en overzichtelijke website!

Bedankt voor de snelle levering! Ik ben blij met het prachtige ijslandse schapenvacht!

Waar voor je geld

De vacht ziet er erg mooi uit. De levering de volgende dag. Prettig dat de maten op de website staan.

Prima winkel, goede service

Hele goede service. Heb hier al vaker iets besteld en was altijd goed verzorgd en bezorgd. Onlangs handschoenen gekocht waar een naadje los zat, een appje met foto was voldoende om de volgende dag nieuwe handschoenen bezorgd te krijgen.

snelle levering en zeer goede producten

De levering volgt heel snel en het zijn producten van een zeer goede kwaliteit.

Geweldige service, mooi product

Op zoek naar een geschoren schapenvacht voor mijn 7 maanden oude pup, kwam ik bij Schapenvel.nl terecht. Overzichtelijke website en mooie producten. Ik werd via de chat geweldig geholpen op zoek naar het beste/bruikbare product. Ook nog eens handmatig voor mijn pup de juiste maat/hoogte vacht uitgezocht én de volgende dag in huis: ik blij, pup blij.

Goede kwaliteit én snelle levering

Ben helemaal tevreden met de schapenvellen. Ze zien er prachtig uit, en bovendien erg leuk dat ze allemaal uniek zijn. Mooi product uit de regio.