Prettig contact, zeer vlot bezorgd!

De vachten zijn prachtig en ruiken heerlijk. Het idee dat dit dier en milieu vriendelijk gedaan is, maakt ons blij. Ook de prijs is meer dan redelijk! Aanbevolen!

Wat is het heerlijk warm en zacht

Schapen vacht en pantoffels waren snel bezorgt. Alles is lekker zacht en warm. Alleen de pantoffels vielen kleiner uit dan verwacht maar pas ze net ( zonder sokken).

Hallo Jony - heel hartelijk dank voor je fijne beoordeling! Had je voor het bestellen van de pantoffels onze maattabel geraadpleegd? Daarin staat dat het aan te bevelen is één maat groter te bestellen dan je eigen schoenmaat. Dit vanwege het dikke pak wol dat er in de pantoffels zit. In de maattabel staat precies beschreven welke maat bij jouw voetlengte past. Mocht je de pantoffels nog willen ruilen dan hoor ik dat natuurlijk graag even. Warme groet, Edith

TOPbedrijf

100 % juiste informatie en kwaliteitsvolle producten.

Wat een mooi vacht

Voldoende keus en mooie vachten en een fijne website bestellen en levering gingen ook vlot .

Prachtige vacht

Precies zoals op de foto, nette prijs en snel geleverd. Ik ben er super blij mee.

Fijn bedrijf met prima service en contact!

Heb schapenvacht voor in de bus gekocht maar stoel blijkt wat te groot, is tot een goede oplossing gekomen!

Een prachtig schapenvel

Het ziet er heel mooi uit en dat vindt mijn hondje Taffy ook. Gelijk in gebruik. Ben er heel blij mee.

Goede kwaliteit

Schapenwollen pantoffels voor een scherpe prijs. Zeker zo goed als de duurdere merken ugg e.d.

Mooie kwaliteit vacht, vriendelijk en snelle service

Zie hierboven

Zeer snelle en vriendelijke hulp, prachtige vacht!

Duidelijke site, proces verloopt prima, betalen gaat eenvoudig, toezending vond direct plaats en kwaliteit van de vacht is uitstekend. Van harte aanbevolen!

Prachtige vacht

Vriendelijk contact met de eigenaren en een prachtige vacht ontvangen. Warm en heel mooi qua kleur. Ben er super blij mee.

Fijne webwinkel

Snelle levering, vriendelijke communicatie, duidelijke informatie op de website.

Goed product afgeleverd.

Na het bestelde schapenvacht besteld te hebben gauw ontvangen. Een mooi product.

Persoonlijk, goede service, gewoon top!

Bestelling snel afgehandeld. Mooie vachten ontvangen, inclusief een door mij gevraagde grotere vacht voor de hond. Topservice Edith, dankjewel wel.

Geweldig bedrijf

Al een paar keer een schapenvacht voor mijn honden besteld zien er prima uit en de honden zijn er gek op. En ik heb de schapenvacht laarzen besteld die zitten heerlijk en zijn lekker warm. De verzending gaat altijd snel en is prima in orde.

POSITIEF!

Gewoon GOED. TEVREDEN!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Snelle levering en mooi product.

Mijn honden vinden de schapenvellen heerlijk!

Toppers in kwaliteit product en klantgerichtheid!

Momenteel ben ik de trotse eigenaar van een eco-tapijt van IJslandse schapen. Een juweeltje!

Snelle levering maar vacht ruikt vies

De vacht is prachtig, ruim en dik maar hij ruikt vies. Ik heb al eerder vachten gehad waarbij dit niet het geval was dus geen idee waar dit door komt. Hij ligt nu buiten hopelijk gaat de lucht er nog uit

Beste Annita, Hartelijk dank voor je beoordeling. De geur zal zeker vervliegen hoor. Vergelijk het met een nieuwe leren bank; die ruik je wekenlang. Zelfs een nieuwe leren portemonnee verneem je vaak nog een aantal dagen. Uiteindelijk vervliegt de geur en neemt het product de geur van z'n eigen omgeving aan. Het kan dat de ene vacht meer ruikt dan de andere. Je geeft al aan dat je een dikke, grote vacht hebt. Die ruikt sterker dan een kleine, dunnere vacht (vergelijk de bank met de portemonnee ;) ) En de ene looierij geeft de vacht na het looien een geurtje - en anderen niet. Ik heb een paar duizend vachten van verschillende looierijen, elk met z'n eigen werkwijze. Ik mail je enkele tips waarmee je het vervliegen van de geur kunt versnellen. Warme groet, Edith

Uitstekend!

Snelle verzending, mooie zachte en fluffy vachten. Zeker aan te raden!

Fijn natuurproduct, prettig zaken doen met dit bedrijf snel en correct verzonden! Heel blij mee☺️

Heel blij met de mooie vachten.

Snelle levering, prachtige vachten.

Mooie producten

Fijne mensen die zich aan de afspraak houden en correct handelen.

4 Weken nadat mijn endeldarm verwijdert was, alweer 40 kilometer gefietst!