Kleur volgens beschrijving!

Vlotte levering.

Hele mooie en grote schapenvachten gekocht voor een hele leuke prijs. Gekocht via Facebook.,,, leuk contact Geleverd volgens afspraak de volgende dag.

In een woord: PRACHTIG!

Uitstekend materiaal, lekker warm, kortweg een genot.

Mooie vachten snelle bezorging..

Ik bestel hier al jaren vachten enben zeer tevreden.

Prachtige schapenvellen voor hele mooie prijzen.

In een woord geweldig en het schapenvel staat prachtig op onze houten bank.

Maken waar wat ze beloven!

Wederom snelle levering. Prima product. Stukken beter dan de Spaanse sloffen die ik de laatste jaren droeg, 1 seizoen en ze kunnen de container in. Goedkoop is duurkoop. Nu meer geld ‘moeten’ betalen, maar is het dubbel en dwars waard. Heerlijke, warme voetjes in m’n mocassins! Aanrader.

Mooie vachten en snelle levering

Prettige, snelle communicatie en mooie eerlijke producten.

Prettige, snelle communicatie en mooie eerlijke producten.

Heel blij met mijn schaap...

Via Facebook en het enthousiasme van de eigenaren ben ik weer eens gaan neuzen op hun website. Al eerder een vacht besteld en deze was aan vervanging toe. Duidelijke omschrijvingen en foto's op de site. Er staan zoveel verschillende vachten op dat het heel moeilijk is om te kiezen. Maar als de keuze gemaakt is gaat het snel, eenvoudig betalen. Direct een bevestiging en de volgende dag al mijn nieuwe prachtige vacht in huis. TOP service, zeker een aanrader.

Klantvriendelijk en snel

Prima product

Schitterende vacht!

Net als de vorige keer ben ik erg tevreden over de complete afhandeling. De schapenvacht is prachtig, keurig ingepakt en op tijd afgeleverd. Alleen maar complimenten!

alles goed verlopen en snel geleverd

Prettig

Erg fijn bedrijf, goeie spullen

pasvorm perfect, lekker warm !!!

Altijd goeie service

Toppie!

Prachtige vachten besteld en bij twijfel over nog een bijpassende vacht heel fijn contact gehad, niks mis mee dus!!

wat mooi!

Na 40 jaar was ons vorige schapenvel versleten. Op Zoek naar een vervanging kwam ik bij Schapenvel.nl. Wat een fijn bedrijf: liefde voor het product en bewust bezig met mens en milieu. Tussen alle grote webwinkels is het een verademing om een speciaalzaak te vinden. De vacht die je thuis krijgt is even mooi als de foto op de website, omdat het hetzelfde vel is. Een persoonlijk kaartje van Edith en Anneke maakt het compleet. Als we net zo lang plezier hebben van dit schapenvel, dan is de prijs meer dan redelijk.

snel, correct en overzichtelijk

Schapenvel besteld voor mijn moeder, keurig en mooi verpakt aangekomen. Snelle afgehandeld en verstuurd. Perfecte service.

Subliem

Ik heb meerdere malen een schapenvacht besteld en deze wordt netjes en heel snel geleverd. Meer dan tevreden en aanrader.

Het schapenvel is heerlijk!

Het schapenvel langharige IJslandse valt goed. Erg blij mee. De levering verliep vlot. Ik ga er nog een bestellen om cadeau te geven.

zeer tevreden

snelle levering, mooie prijs, hondje is er erg blij mee

Heel positief

Snelle levering van een prachtige vacht

Snelleservice, bestelling zorgvuldig uitgevoerd, ben er super blij mee

Snelle service, bestelling zeer zorgvuldig uitgevoerd, ben er super blij mee.

Prima ervaring

Duidelijke communicatie en een snelle levering. De bestelde schapenvacht voldeed aan mijn verwachtingen en werd op de website goed beschreven. Kortom niets op aan te merken.

Mooi schapenvel binnen één dag geleverd.

Gelukkig was er een verklaring bij de schapenvacht waar de vacht vandaan kwam(Texel) en dat het schaap niet om de vacht gehouden is. Makkelijke manier om eventueelte ruilen.

Mooie, unieke vacht!

Al meedere vachten besteld. Leuke, persoonlijke reactie en snelle levering.