Gewoon een goed product

De bezorging van mijn pakketje voelt direct goed aan. De verpakking is van gerecycled materiaal, met daarin een goede heupband die altijd past. Het geheel wordt opgeleukt met een aardig kaartje ook op gerecycled papier. De heupband voelt lekker warm en degelijk aan, door de klittenband sluiting past deze altijd.

Prima mooie vacht en nette levering

De vacht heeft nog wel een geurtje, maar dat is niet vreemd bij een natuur product.

Top product voor mooie prijs

Top product voor mooie prijs

Ik heb de schapenvacht voor op de matras gekocht. Fantastisch! Zodra je je bed in stapt is het al warm, ook in een ijskoude kamer. Verder verdeelt het de druk zo goed dat het bijna lijkt of je gewichtloos bent! Het was een impulsaankoop, maar wel een van de beste die ik ooit gedaan heb!

We hebben al meerdere keren schapenvachten gekocht bij Schapenvel.nl. De kwaliteit is altijd geweldig en de producten worden met zorg ingepakt. Een aanrader!

Perfect zo mooi

10+

Goed geholpen en fijn product!

Mijn bestelling is vlekkeloos verlopen en inmiddels slapen wij op een fantastische merinowollen onderdeken.

Ben er super blij mee. Wat een kwaliteit Top!

Mooie schapenvellen, uitstekende service!

5 jaar geleden ook al 2 mooie schapenvelletjes aangeschaft, en nu weer. Ik ben heel tevreden.

Mooie producten, fijne service

We hadden twee vellen besteld die prachtig waren, maar niet in ons interieur pasten. Zonder problemen hebben we ze om kunnen ruilen. We zijn heel blij met de huidige schapenvellen. Fijn om te weten dat de schapen niet vanwege de vellen zijn geslacht.

Superfijne webshop.super snel in huis

Hele fijne webwinkel met hele mooie producten Goede communicatie.. je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending en het product is echt supersnel in huis

zeer goed

ik heb al meerdere schapenvachten nu van schapenvacht .nl altijd goede kwaliteit en goede service en vacht is zoals beschreven word en eruit ziet duidelijke site voor vinden wat je zoekt heb bij meerdere mensen deze site aanbevolen als ze op zoek waren maar dit

Geweldig vachtje!

Super dat de vachtjes allemaal individueel met foto beschreven staan. Dit maakt ze toch een stuk “persoonlijker” en ik vond het ook fijn om te weten wat ik zou krijgen. Ook fijn dat ze eko gelooid zijn en niet voor het vachtje gefokt. Misschien een tientje meer, maar dubbel en dwars waard als je hem thuis lekker op de bank hebt! Hij rook nog lichtelijk toen hij uit de doos kwam, maar dat trok vlug weg. Hele fijne persoonlijke ervaring met mail en kaartje van Edith en Anneke erbij en natuurlijk een prachtig vachtje. Echt een aanrader!

Blij

Prachtig kwaliteitsprodukt, doet wat het belooft!

super!!!!

Goede website.Makkelijk kiezen.Snelle levering

Vriendelijke nette zaak met goede nazorg

Al 2 keer een vel gekocht en tot nog toe zeer tevreden. De website biedt veel keuze en als je vragen hebt komt er altijd vrij snel vriendelijk antwoord. De gekochte vellen zijn zeer naar de zin. Arriveerden beiden in goede staat, netjes verpakt in milieu bewust karton zonder plastic of andere onzin.

Heerlijke wanten

Prachtig TOP product, duurzaam en bijzonder mooie kwaliteit

Super snelle service, mooie schapenvellen. Blijf me elke keer weer verbazen wat een top kwaliteit het is:prachtige uitstraling!

Mooie laarzen met schapenvacht

Mooie prachtig afgewerkte warme laarzen. Snelle bezorging. Top!

Mooie vacht!

Snelle verzending, fijne vacht. Hond blij!

Schapenvacht is precies volgens omschrijving

Prettige ervaring!

Snelle verzending, product als verwacht

Snelle verzending product als verwacht.

Perfect advies!

Goede sloffen en zitten heerlijk! Lekker warm! En inderdaad, 1 maat groter nemen.

Mooie producten en snelle en keurige levering!

Mooie producten en snelle en keurige levering!

Geen koude voeten meer

Heel fijn dat je zelf de zolen op maat kunt knippen. Mooie kwaliteit.