Mooi dikke vachten en groot.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Erg goed

Super mooi en zacht schapenvel en super snel en netjes geleverd!

Mooie vacht en snel geleverd

Een autostoelhoes besteld en de volgende dag al in huis. Mooie vacht en met deze warmte heerlijk koel.

k ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden, snelle levering, en mooie schapevachten

perfect hoeft geen verbetering!

Prima kwaliteit en zeer snelle levering! Aub geen veranderingen omdat u zeer duidelijk bent in omschrijvingen van het product en zeer snelle correcte levering. Mijn complimenten!

Ik heb geen op- of aanmerkingen over de service of bestelling. Prima communicatie, het schapenvachtje was er binnen een paar dagen, en het is van goede kwaliteit voor zover ik dat echt kan beoordelen natuurlijk.

Prima fijn schalevel

Heel fijn schapevel

Mooie vellen

Had er twee besteld met verzoek of ze op elkaar konden kijken in verband stoelen die tegenover elkaar staan. Dat verzoek is niet gelezen of niet uitgevoerd. Verder alles ok.

Beste Eelkje, Heel hartelijk dank voor jouw beoordeling - ik ben er heel blij mee! Wat betreft jouw opmerking: kun je aangeven wat er niet in orde is wat jouw betreft? Ik zoek altijd de best passende combinatie uit, of iemand het er als opmerking bij heeft geschreven of niet :) Ik kijk dan naar de kleur, de vorm en de wolsoort. Omdat het unieke vachten zijn, zijn ze nooit 100% gelijk.  Mocht je willen ruilen: laat het me even weten. Ik help je graag natuurlijk! Warme groet, Edith

Perfecte kwaliteit, vlotte levering

Prachtige vachten, heb er inmiddels meerdere gekocht. De omschrijving en foto's kloppen goed met het ontvangen product. Heel erg blij mee!

mooi schapenvel en snel geleverd

Het was precies zoals de foto beloofde.

Leuk bedrijf, met mooie schapenvellen

Duidelijke website en redelijke prijzen. Sinds een paar jaar kopen we nu en dan een nieuwe schapenvacht voor op de zitbank. Onze hond ligt er ook graag op. TOP!

Super kwaliteit en supersnel geleverd!

Supersnelle service en een perfect product!

Heel snel geleverd, in de juiste maat en kleur. Ik ben heel snel van mijn klachten af, het helpt echt!

Goede kwaliteit en snelle levering

Absoluut een aanbeveling waard. De schapenvacht heeft een goede kwaliteit en werd snel geleverd.

heel goed

Ik heb de inhoud van het pakje, wanten, niet eerst gecontroleerd alvorens het cadeau te geven. Niet nodig want het bedrijf komt zeer betrouwbaar over en het pakje was heel mooi en feestelijk in gepakt. De wanten pasten prima en de jarige zal zonder ijskoude handen de winter doorkomen.

Prims

Besteld voor mijn honden rn t ziet er erg goed uit. Mooie vacht. Honden vinden t heerlijk om op te liggen.

Prachtig schapenvel voor een redelijke prijs en heel snel geleverd.

Duidelijke uitleg en vlotte levering

Ons schapenvel nu een week in gebruik en wij (de hoofdgebruiker en twee ragdols) genieten er dagelijks van Uiterst vriendelijk geholpen en billijke prijs.

fijn

Mooi product, snel ontvangen, mooi verpakt met een lief vorm gegeven kaartje. Tip: er komen witte korreltjes uit de vellen. Wat zijn dit voor korreltjes? Handig om dit middels briefje bij verzending te communiceren met de klant.

Goedemorgen Mieke, Heel hartelijk dank voor jouw geweldige beoordeling - ik ben er enorm blij mee! Over de witte korreltjes - zou je me een foto kunnen sturen? Zitten ze in de wol? Hoe groot zijn ze? Komen ze van het vel..? Het is niet iets dat standaard bij vachten hoort, vandaar dat ik daar geen informatie over heb. Het kan zijn dat er nog wat graszaad in de vacht zit: de dieren hebben hun hele leven buiten gelopen en niet alles wat ze in hun vacht opvangen, verdwijnt tijdens het looien. Komen de korreltjes van de achterkant, dan is doorgaans de reden dat de ondergrond grof is en als "schuurpapier" functioneert. Hierdoor schuurt het vel in gebruik. Een oplossing zou dan een lakentje zijn - tussen de ondergrond en de vacht.  Ik hoor graag even van je op info@schapenvel.nl Warme groet, Edith

Snelle levering van kwaliteit schapenvellen

Snelle levering van kwaliteit schapenvellen, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle vriendelijke service en een top vachtje

Prettig!

Fijn contact

Ik heb het contact als prettig ervaren en de service is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over het product.

Prima bedrijf. Niets op aan te merken!

Op zondag zadeldekje besteld. Ik werd per mail op de hoogte gehouden mbt de voortgang. Op dinsdag had ik het al in huis!! Ook de betaling via Afterpay ging prima. Al met al een prima bedrijf!!

Eerlijk en goed

Mmoie natuurlijke producten van goede kwaliteit tegeneen schappelijke prijs. Goed klantcontact

Zeer goed!

Wat een mooie vacht. Wij zijn er heel blij mee. De service is uitstekend de website is overzichtelijk om een keuzen te kunnen maken. En de prijs is zeer aantrekkelijk. Het versturen van de vacht is ook heel goed gegaan. Al met al geen opmerkingen. Ga zo door!!!!!