Top, zoals gewoonlijk

Had om extra spoed gevraagd, was er de volgende dag!!!

Snelle en goede levering, prettig contact

Zie hierboven

Heel erg prettig

Hele prettige ervaring. Erg snelle levering en kwalitatief zeer goede producten!

Overzichtelijke website en snelle levering.

Het is een leuke website met de kleuren apart ,zo kun je makkelijk zoeken!

Supersnelle levering,mooi product,zeer klantvriendelijk!!

Ik heb 2 schapenvellen gekocht. En wou graag 2 die op elkaar leken. Daar heeft Edirh direct op gereageerd en ze heeft twee hele mooie uitgezocht. Supervisie dienstverlening en snelle reactie. En niet duur... Met vriendelijke groeten, Irene Meijer

Top!!

Vacht van Jacobschaap besteld. Goede service. Klantgericht. Snelle bezorging. Leuk en duidelijke omschrijving van de vacht: kleur, formaat, haarlengte etc. Heb vaker bij schapenvel.nl besteld. Aanrader!!

Super kwaliteit, goede service

De dierenvacht is snel geleverd en heeft een super kwaliteit. Goede service via email. Zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen!!

Snelle levering en vel is precies zoals op website aangegeven

Het vel is precies zoals beschreven met foto op de website en werd snel geleverd. Dat er een onderhoudinstructie bij zit is ook fijn.

Mooie aanbieding!

Ik zocht 2 donkerbruine schapenvellen. Diervriendelijk en mooi, voor buiten, maar liefst niet te duur. Deze heb ik hier gevonden! Wat vlekjes op de achterkant en daarom een leuke prijs! Superblij mee! Goede en snelle service. Ik heb de minimum maten doorgegeven en dat is prima gelukt.

Schapenvel werd heel snel en goed geleverd. Onze hond is er erg blij mee!!

super

Snelle levering. Artikel nu voor de 3de keer besteld.

Ruime keuze vachten. Snelle levering. Zeer correct retour- beleid. Ik ben fan !

Vlotte levering, mooi product.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Voldoet aan mijn verwachting!

Pracht van vacht !

Overzichtelijke site , snelle verzending. Dolblij met mijn werkelijk prachtige schapenvacht !

Perfect!

Zowel de kwaliteit van de vachten als de levering verliep zeer goed. Erg tevreden over schapenvel.nl!

Snelle levering en prachtige vachten

Heel tevreden!

Heb de schapenvacht zwart/kurkuma/vos besteld en deze was supermooi, ik krijg er veel positieve reacties op. Levering verliep vlot, zondag besteld en dinsdag in huis. Zeker een aanrader!

Snel geleverd, product conform verwachting

Geweldig mooie schapenvacht voor goeie prijs.

Snel, kundig en fijn dat achtergrind van schaap bekend is.

Practiche vacht

Practige vacht, mijn tweede al. Duidelijke foto's op de website - je krijgt precies wat je ziet.

Hardstikke goed

Mooie vellen, snel geleverd.top

Het artikel beantwoordt aan de omschrijving en de levering was supersnel !

Altijd mooi!

Al meerdere vachten besteld en altijd weer even mooi. Als je een vraag hebt altijd snel een reactie. Snelle en zeer goede service en mooie vachten!

Prima levering en prachtige vachten!

Zie boven, we zijn er blij mee!