Prachtvacht!

Voor de derde keer een vacht besteld en wéér een groot succes!! Mooie kwaliteit en snelle levering, helemaal tevreden!

Vertrouwd adres en een aanrader!!!

Wat fijn dat er nog bedrijven zijn die de klant begrijpen. Vragen worden snel beantwoord en de bestelling vlot geleverd. Dan ook nog van topkwaliteit.

Goed kundig kwaliteit

Goed kundig kwaliteit

Perfecte service. Perfecte vacht

Goede, overzichtelijke website. Prachtig vacht. Zeer vriendelijke service. Vlotte levering zelfs naar het buitenland. Kortom perfect.

Heel tevreden qua product en verzending!

Wat een heerlijk knusse en warme aanwinst; prachtig formaat en uitstekende kwaliteit. De derde wordt

Wilde al langer een mooi schapenvel en heb er natuurlijk totaal geen spijt van! Wat comfotabel, zo’n warme plek op de bank.

Prachtige schapenvacht

Hele mooie schapenvacht ontvangen voor op de bank die ook nog eens snel geleverd werd. Mijn katten vinden het ook heerlijk om er op te liggen. Een aanrader!

Wederom, jazeker al eerder iets besteld, zeer hoge kwaliteit en communicatie zonder enige hapering.

Hierboven heb ik al beschreven wat waarschijnlijk hier moest staan....tot de volgende keer.

Prachtig vacht en heel snel geleverd.

Een prachtig chocolade/wit vacht. Heerlijk zacht en heel mooi. Ben er heel blij mee.

Goed kwaliteitsvol product, snelle levering

Positief

Goede kwaliteit en prima service.

Na melding van een probleem bij retourzending door PostNL reageerde Schapenvel (Edith) snel en persoonlijk via email. Zij ging zelf op onderzoek uit in Middelstum waardoor het retourpakket snel gevonden werd. Prima service dus. Vanwege mooie kwaliteit producten, voordelige prijs en persoonlijke service van harte aanbevolen.

Diervriendelijke huiden van mooie kwaliteit!

Ik ben superblij met mijn twee zachte mooie kwalitatieve schapenhuiden Met aandacht verpakt en verzonden en voor mij was het belangrijkst dat de schapen niet zijn geslacht voor hun huiden. Fijn dat er op dit vlak duidelijk wordt uitgelegd waar de huid vandaan komt. Ik ga ervan genieten!

Hele prettige snelle service.

Honden liggen heerlijk op het schapenvacht

Inmiddels heb ik 3 schapenvellen gekocht, want de honden willen er allemaal maar al te graag op liggen. Prachtig dikke vacht, mooie kwaliteit. Af en toe borstelen, niet te vaak. Erg bij mee. ( En de honden ook ! )

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd! Hij ligt bij ons in de kinderbox en mijn zoon slaapt er heerlijk op! Snelle service en top product.

Gewoon goed!

Erg blij met dit echte schapenvacht en voor een hele mooie prijs!

Hele fijne warme kruik, die ook nog eens erg snel geleverd werd. Ik ben er blij mee!

Product, communicatie, afhandeling TOP!!!

Ik geniet iedere dag. Zeer tevreden.

Heel blij met m’n aankoop; snel verzonden en netjes verpakt

Zeer degelijk en mooi schapenvacht.

Heel tevreden met het medicinale schapenvacht voor in bed. Heerlijk warm.

zeer correct en snel!

Zeer goede ervaring. Hele goede kwaliteit en snelle levering. Top!

Zeer snelle levering, prachtige schapenvellen en klantenservice reageert zeer snel!

Prachtige vacht, snelle levering

De vacht is nog mooier dan ik op de foto. Hij rook schoon en is mooi groot. Een snelle levering.

Leuke site met mooie natuurlijke producten. Al meerdere malen besteld. Snelle levering en keurig verpakt.

Snelle reacties en service

Mooie en praktische schapenvachten voor de stoelen in onze camper aangeschaft. Vastmaken met laken spanners en klaar is Kees!

Heerestraat 11

9991 BE Middelstum