Prachtig schapenvel. Leuk briefje erbij met toelichting over werkwijze, onderhoud etc. Ik was een beetje bang dat in deze corona tijd het even zou duren met de bestelling, maar het was zo binnen. Eigenaresse beantwoorde ook vlot de mail.

Mooie grote vachten

Ik heb al vaker bij jullie besteld. In maart had ik 2 bruine vachten voor 60€ besteld. Later bedacht ik dat ik mijn hele bank wilde bedekken. Dus toen nog 6 besteld. Eerste twee waren echt groot en langharig. De 6 paar waren redelijk groot heel kort jarig maar wel mooi van kleur.

Prachtige vachten, persoonlijke service

Ik bestelde twee vachten en vroeg of het mogelijk was om de vachten zoveel mogelijk bij elkaar te laten passen. Ik kreeg twee zorgvuldig bij elkaar gematchte, mega fluffy vachten. Netjes verpakt en snel geleverd. Jaren geleden kocht ik ergens anders en vacht. Die heeft heel lang erg onprettig en intens naar stal geroken. Deze vachten ruiken amper!

Vriendelijke mail, snelle levering en exact gekregen wat op de foto staat.

Super tevreden!!!

Super mooie vacht en fijne, snelle service!

Zeer goed.

Ik had het grootste maat fietszadeldek besteld, maar helaas toch te klein voor het zadel van een oldtimer motor. Heb altijd al een schapenvacht willen hebben en besloten het zadeldek te routeren en er een schapenvacht voor te nemen. Dit was geen probleem. Top! Ik kijk er naar uit de vacht in ontvangst te nemen.

Prachtige schapenvellen!

Prachtige schapenvellen tegen een redelijke prijs. Mijn moeder wilde er graag een hebben voor haar verjaardag. Ik vond deze zo mooi dat ik er nog twee besteld hebt.

net en snel

Net en snel!

Mooie producten, duidelijke foto's en omschrijving.

Mooie producten, duidelijke foto's, met een beschrijving en afkomst vacht. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Al vele vachten heb ik bij deze dames gekocht met grote tevredenheid,. Toen woonde ik nog in Nederland. Alles was perfect geregeld. Nu woon ik al jaren in Spanje en bestellingen naar Spanje zijn behoorlijk kostbaar. Niet voor deze bestelling... wij vangen rescue honden op en voor onze nieuwe ( behoorlijk zieke) rescue hond hadden we een extra vacht nodig. Deze is snel en vakkundig geleverd. Nu maar hopen dat wij deze lieverd kunnen laten opereren. Wij zoeken nog sponsoren. https://www.saswijs.nl/doneer-voor-fleurs-operatie/.

goed, zoals het eigenlijk hoort.

gewoon goed

Prachtige kwaliteit!

Wat een prachtig schapenvel (wasbare versie) hebben wij. We hebben de natuur-wit kleur en de grote maat (dubbel vel) daarvan. Wat een zachtheid. En volledig naar verwachting zoals de uitleg van het product op de website staat.Ook de levering prima. Keurig verpakt en hoe leuk om een schrijven erbij te krijgen over waar en hoe de business van deze dame is begonnen. Daarnaast duidelijke uitleg over het onderhouden en wassen van het schapenvel, mocht dit een keer nodig zijn. Wat een feestje om met Schapenvel.nl zaken te doen!

Zeer goede en persoonlijke service

Ikhad per abuis een verkeerde kleur besteld. Na een telefoontje was het al geregeld. De vacht is heel mooi. We gaan er nog een bestellen

Snelle levering prima produkt

Een prachtig vel staat super bij de bank

Betrouwbare, nette webwinkel

Ruime keuze. Levering volgens afspraak.

Mooie schapenvellen en snel geleverd.

De schapenvellen zien er goed uit, en ze waren er erg snel. Ik ben helemaal tevreden.

Makkelijk besteld, goed product, snel geleverd

Zie bovenstaande, Met vriendelijke groet, Miriam Versnel

Blij met mijn aankoop!

Een zadeldekje besteld, snel geleverd. En zit echt heel fijn!

Prachtige kwaliteit

Bestelling en afhandeling soepel en snel. Schapenvel van erg mooie kwaliteit.

Snel in huis, mooi velletje!

Snel in huis! Mooi vel!

Mooie huid!

Binnen 2 dagen de door ons bestelde koeienhuid ontvangen. Mooi maar toch net iets te klein. Ruilen was geen probleem en binnen een paar dagen hadden we het nieuwe exemplaar in huis.

Na snelle levering een ontzettend mooi, fijn en kleurrijk schapenvel gekregen Super blij mee

Zie hierboven

Voor een goede prijs wordt er een mooi product geleverd!

Ik heb een vacht besteld als kleedje. Duidelijke instructies op de website over de afmetingen, en goed en snel geleverd. Wij zijn tevreden!

Vlotte levering, mooie kwaliteit

De IJslandse vachten zien eruit zoals op de website. Ze zijn degelijk, zacht en gezellig van uitstraling.

Súper

Gelukkig afz. kater Frits en ik