Super lekker vachtje, goede service!

Twee heerlijke IJslandse bio/eco vachtjes. In goede staat en snel ontvangen. Ze staan super mooi en zitten heerlijk op de eettafel-stoelen. Dank!!

Prima service, snelle levering, prettige communicatie

De vacht is snel geleverd, mooi en kwalitatief goed. Wel is hij iets anders dan op de foto en daarin viel hij me wat tegen. Op de foto was de vacht wat ruwer van structuur en kleur beige, wat ik eigenlijk mooier vond.

super mooie vachten en service

dit is mijn 2e vacht van schapenvacht.nl en voor de 2e keer ben ik verbaasd dat ik zo een mooie vacht toegestuurd kreeg super deze ondernemers maken waar wat ze aanbieden bedankt en ga zo door kwaliteit wint groet anna

Heerlijk warm en comfortabel

Mijn moeder is terminaal ziek en ligt langdurig in bed. Ze is zeer te spreken over de vacht die ik voor haar gekocht heb. De vacht werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. We zijn er blij mee!

Nou ik vind .deze side verdient wel een pluimpje zeg. Goede service en tot nu toe goede kwaliteit wat ze leveren. Ik kan iedereen deze side adviseren.top.

Goede snelle service en uitstekende kwaliteit

Mooie vachten voan goede kwaliteit en goed gepresenteerd. Mooie website met persoonlijke uitstraling . Snelle levering .

Valt een beetje tegen

Ik had verwacht dat de binnenkant veel dikker zou zijn. Ik heb altijd koude, dode vingers(raynaud) en heb zelfs verwarmde handschoenen. Ik had gehoopt dat een schapenwollen handschoen mijn handen echt warm konden houden. Dat valt tegen in de praktijk. De wanten zien er wel mooi uit.

Beste Judith, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer dat ik langs deze weg moet horen dat je niet echt tevreden bent. Ik heb je net een mailtje gestuurd, want retourneren kan natuurlijk altijd. Ik hoop even van je te horen! Met hartelijke groet, Edith

Snelle levering van een mooie vacht

Kleuter is net een klein beetje anders..

Snelle levering.

Prachtig en heerlijk warm schapenvel. Dank jullie wel! Grt. Joost

Uitmuntende ervaring!

Goede en snelle levering. Mooi gepakt waardoor het uitpakt als een kadootje. Echt mooie vachten.

Super aankoop!

Snelle levering, goede prijs en goede service. Na zoeken naar een goede winkel met alleen basic schapenvellen, deze gevonden. Met een goed verhaal!

Schitterend

Snelle levering van een prachtige vacht

voelt en ruikt geweldig!

Zojuist het schapenvel ontvangen. Toen ik het pakketje openmaakte sloeg de schapenlucht mij al tegemoet. Geweldig zoveel natuur! Ik ben er blij mee en lig er deze winter warmpjes bij:-)

Mooie site, correcte levering 👍🏻

Voor nu en nog eens !

Groot genoeg

Ik heb lang moeten zoeken naar een schapenvel die de goede maten had. Meestal waren ze, ofwel niet lang genoeg, ofwel veel te breed. Deze heeft de goede maat, is zacht om op te zitten ( in rolstoel).

Duidelijke website, snelle levering... Een super mooie schapenvacht van ijslandschaap. Daarbij ook nog nuttige onderhoudstips, dik tevreden dus.

Behaaglijke warmte tijdens de koude winterdagen.

Het gebruik van een schapenvacht heeft vele pluspunten. Het is behaaglijk warm en heerlijk zacht. Het staat heel decoratief en is gebruiksvriendelijk. Af en toe uitkloppen is voldoende. Naarmate je het genot van een vacht hebt leren kennen ga je het steeds voor meer doeleinden gebruiken. Meestal ligt onze vacht op de bank, maar wordt ook gebruikt als warm kleed voor je voeten of op een luchtbed als topper. Kortom een echte aanrader.

Geweldig,snelle levering.

Snelle levering,helemaal top. De vacht is heerlijk. Ik heb hem op een stoel liggen en zit er op. Geen zere komt meer.

prachtige kwaliteit,zeer prettig contact

Heel mooie schapenvachten, snelle verzending , prettig email contact. Ik kreeg het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

Goed in ‘t vel!

Snel goed en mooi zoals op de site.

Snelle levering en kwaliteit van het schapenvel is heel goed precies wat ik zocht.

Snelle levering en kwaliteitsvacht

Snelle levering en kwaliteit. Het is al mijn derde vacht

goed mooie vachten

gewoon uitstekend

Prima service en snelle levering

Mooie en heerlijk warme pantoffels.

Uniek exemplaar en snelle levering!

Heel blij met onze schapenvel! Een uniek exemplaar!