Pantoffels.

Om wat voor reden dan ook had ik vroeger ‘s-avonds vaak last van koude voeten. Met de pantoffels van schapenvacht.nl heb ik daar 0,0 last van. Zodra ik thuis kom, trek ik ze aan. Ik heb nu (in juli 2019 al) mijn tweede paar besteld, omdat ik bang ben dat ze uitverkocht raken.

goede service, snelle verzending

Medisch schapenvel gekocht voor op mijn kussen. I.v.m. lichamelijke problemen kan ik alleen maar op mijn linkerzij slapen. Kreeg zodoende last van een doorlig oor. Vanaf de eerste nacht op het medische schapenvel slapen geen pijn meer gehad. Ben er erg blij en tevreden mee.

Prachtig

Prachtige schapenvacht Zit nog wel n luchtje aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi vachtje en correcte levering

Foto op de site gaf een goede indruk van het vachtje wat ik had uitgekozen. Heel mooi en heel zacht, prachtige kleur. De levering van het vachtje was binnen enkele dagen geregeld, heel prettig

Eerlijk bedrijf

Goed en eerlijk bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service. Mooi dat er nog een papier over het onderhoud van de vacht bij zit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kwaliteit en super mooi !!!

Goed, fijne winkel

We hebben een paar schapenvachten gekocht. Een paar jaar geleden voor mezelf om lekker warm te zitten. Daarna in de winkel zelf geweest en 2 vachten speciaal voor in de hondemanden gekocht, Vorig jaar nog weer een, weer voor de honden, zij vinden dit heerlijk liggen, het hele jaar door. We zijn dan ook heel tevreden omdat je kan kiezen wat je wilt!

Super goed

Twee bruine vachten met iets wit Precies waar ik om gevraagd heb Ben zeer tevreden en blij mee. Kom.zeker nog eens shoppen en geef aan vriendinnen dior

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige producten en snelle levering

Altijd mooie producten in het assortiment, snelle levering en regelmatig fijne aanbiedingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van een heerlijke vacht!

Duidelijke site met eerlijke info over de herkomst,het gebruik en het reinigen van de schapenvachten! Ik kom tot rust als ik op mn vachtje lig of zit.

Fantastisch!

Inmiddels mijn IJslandse schapenvel binnen. Snelle levering, gratis verzonden en een onderhoudsbeschrijving erbij. Wat een mooi vel zeg! Erg blij mee :-)

Alleen maar geweldig!!

Echt super goed geholpen al een paar keer bij aankoop schapenvachten /pantoffels. Ontzettend klantvriendelijk !! Aanrader!!

Zeer goed!

Snelle levering, heel blij met de mooie vacht!

Vlotte bezorging

Al eerder eens een koeienvacht gekocht en nu een schapenvel. Prachtige kwaliteit. Keurig en zorgvuldig verpakt bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, efficiënt en goede kwaliteit vacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze uit prachtige vachten tegen billijke prijzen

De foto’s van de schapenvachten zijn vreselijk mooi en tonen de werkelijke kleur. Wisselende sale is ook aantrekkelijk. Onlangs mijn vijfde vacht besteld. De volgende dag al in huis. Super snel. In het verleden uitstekend contact gehad omtrent een levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correct, kortom super tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Accuraat, snel, betrouwbaar, eco, passie

Een bedrijf waar vanuit passie een product wordt gemaakt en verhandeld. Dat is voelbaar. Fijn dat dit soort vakmanschap bedrijven kunnen bestaan.

Helemaal top

Alles snel en naar wens geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je weet wat je krijgt. Het zijn goede producten met een mooie kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

afbeeldingen op site niet goed zichtbaar in safari.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

geweldige site met een enorme keuze aan eco vachten. In het verleden ook al meerdere vachten besteld en altijd zeer tevreden. Voor mij is Schapenvacht.nl dè site voor vachten!

ik kan niks bedenken.

Over Schapenvel.nl