Geweldige vacht gekocht

Ik had een natuurzwart schapenvacht besteld en oooooo wat ben ik er blij mee . Het svhapelvacht is zo mooi wauw !!

Goede vachten, goede service

Vachten waren snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Heb regelmatig ruzie met de hond omdat hij er niet van af wil. Dus een tweede vacht gaan we binnenkort bijbestellen.

Mooi product, snelle levering

Mooie informatieve website. Snelle bezorging

Perfect.

Ons eerste schapenvel aangeschaft en wel voor ons 14 jaar oude hondje Spikey. De reden was dat het hondje lag te 'zweten' in de fleece bekleding van de mand. Zijn vachtje rook daardoor niet zo fris. Ook katoenen bekleding bracht geen uitkomst. Hondje wassen, mand wassen, hondje wassen, mand wassen, ik was er druk mee en nog rook je 'hond' in huis. En nu dan een schapenvel. De temperatuurregeling is perfect!! Het hondje ruikt nu prima en alleen de éérste dagen een beetje naar 'schaap'. :-)

Ik heb nu 4 vachten en ze zijn allemaal super mooi, precies volgens de beschrijving en foto. Top! Ik heb er veel plezier van. Heerlijk voor zomer en winter! Tevens snelle levering en antwoord terug.

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Conform het voorbeeld op de site

Aaibaar

Heerlijk schapenvacht ontvangen. Past precies in mijn stoel. Iets “geler” van kleur dan ik had verwacht.

Heel erg blij met het schapenvel

Prachtige schapenvellen voor goede prijzen, ecologisch gelooid. Veel keuze, echt een aanrader!

mijn man is er erg blij mee

goede snelle service, prachtige vacht en info over onderhoud

zie boven

Prima service en prachtige dierenvellen!

Helemaal tevreden met zowel de service als de kwaliteit en de opvolging!

Een heel mooie schapenvacht

Zeer tevreden over de kwaliteit

De bestelling is snel en netjes verzonden. Er zijn ook onderhoudstips bijgevoegd, wat de bestelling compleet maakt. Heel goed!

Duidelijke websight en super snelle levering.

Mijn invalide partner heeft het vaak koud. Een buurvrouw vertelde dat haar vader daar ook last van had, ze had daarom een schapenvacht voor in zijn rolstoel gekocht. Bij 'schapenvacht' dacht ik aan die wit gebleekte vachten die je wel eens bij tuincentra ziet liggen. Daar vond ik mijn man toch iets te stoer voor. Toen ik bij een vriendin een prachtig exemplaar van een Texels schaap zag liggen viel het muntje: zo eentje wilde ik ook. Vrij snel kwam ik op de site van Schapenvel.nl terecht. De keuze was snel gemaakt en de volgende dag had ik het schapenvel al in huis. Dit voldeed volledig aan mijn verwachting. De bijgeleverde toelichting gaf bovendien achtergrond informatie over herkomst en ontstaansgeschiedenis.

Heerlijke mooie vachten voor niet te veel geld. Snelle levering. Vachten ruiken in begin wel sterk. Maar schijnt met paar weken minder te worden. Misschien een idee om ook vacht verzorgingsproducten zoals borstels te gaan verkopen.

Snelle levering, mooie vacht!

Mijn kittens zouden nog 2 sterren extra voor de vacht geven..

Super tevreden!

duidelijk wat je besteld en dat krijg je ook. Erg mooie schapenvachten, super tevreden! Snelle levering, netjes verpakt. Absoluut een aanrader.

Top schapenvellen en heel snel bezorgd

Ruime keuze en heel goede, snelle bezorging . Wij hebben de vellen mee voor extra warmte op de camping.

Geweldig.

Bij het stellen, had ik iets fout gedaan en dit werd meteen opgelost. Verder had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis. Het is een top vacht. Mooi materiaal.

Goede uitleg op de site. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering Tot slot, super blij met onze schapenvacht!

Bestelling vlot en keurig afgehandeld.

Heel erg blij met het prachtige schapenvel!

Eerste keer besteld en precies zoals verwacht

Volgens afspraak geleverd

geweldig product

Ik heb zelf geen ervaring met een baby vachtje maar heb andere vachten van jullie en die zijn geweldig en blijven ook heel mooi

Weer een top vacht!!!

Afgelopen jaren heb ik al meerdere vachten gekocht bij Schapenvel.nl De kwaliteit is super en week ook nooit af van de afbeelding op de website. Snelle levering en prachtige sschapen vachten. Pas weer een mooie vacht ontvangen. Twee jaar geleden hebben wij mijn moeder opgebaard op de vacht die ik voor haar gekocht had bij jullie omdat ze zoveel pijn van haar rug had en altijd koud. Ik zal zeker in de toekomst wellicht weer bij jullie terecht komen als ik nog een vacht zou willen kopen.

Mooi en lief schapenvel

Vlot geleverd en mooi schapenvel. Heel fijn!