Perfecte service, en supersnel!

Aangename communicatie en perfecte afhandeling! Kan niet beter.

vlotte ervaring

alles is zeer snel gegaan , ook zeer mooie vellen

Meer dan uitstekend advies

Hartelijk dank voor het advies om voor een kleedje te gaan Bij het uitpakken even een oeps momentje van dit is veel te netjes voor ons, Maar door het gebruik wordt ie steeds mooier Heel blij mee Hartelijke groet Henry en Tonnie

Snelle, kundige en enthousiaste actie.

Na het online bestellen van drie schapenvachten had ik een toelichtende vraag. Die kon ik per e-mail stellen, de beantwoording was snel, adequaat en enthousiast. Een jaar geleden ook een vacht besteld en dezelfde ervaring. Fijn bedrijf met een duidelijke website! De bevlogenheid van de beide dames was voor mij doorslaggevend om hier te kopen, de verdere service is voor mij reden om - als ik nog eens een vacht wil hebben - opnieuw bij dit bedrijf te bestellen. Ik heb het bedrijf inmiddels ook bij anderen aanbevolen, van wie één persoon inmiddels hier een vacht gekocht heeft. Ook naar volle tevredenheid.

Wederom een fijne aankoop

Groot eco schapenvel van Ijslands schaap besteld, kort geschoren voor op de bank. Na eerdere aankopen is voldoet ook dit vel weer ruimschoots, mooi zacht en kwalitatief goed.

Veel keuze in prachtige vachten.

Prachtige vacht. Precies wat ik zocht. Vriendelijke site. Niks mis mee.

Prachtig, zoals verwacht!

Nog mooier als op de foto.

Erg tevreden!

Mooie vellen, snel geregeld en goede informatie erbij!

Geweldig warme ontvangst en nog nooit zo'n ruime keuze gezien!

Ik vond het een bijzonder plezierige ervaring vanaf het eerste moment. De site vond ik erg aantrekkelijk en uitnodigend. Het was makkelijk om een afspraak te maken en de bevestiging (van de afspraak) was persoonlijk en gaf een welkom gevoel. Het assortiment in de winkel is enorm uitgebreid en we kregen alle tijd om te kijken welke vachten er mee naar huis 'moesten'. Ik heb al diverse anderen geattendeerd op deze site en ik ga zeker nog terug.

zeer tevreden!

Wij zijn heel erg blij met deze prachtige, biologische schapenvacht en superzacht kussen. Zo fijn dat er ook aan milieu en diervriendelijkheid is gedacht. Zeer snelle levering.

Ik ben zeer tevreden, prijs en kwaliteit zijn top.

Mijn ervaring is prima, ik heb weinig toe te voegen. Instructies erbij zijn duidelijk, het schapenvel is erg zacht, dit is simpelweg een goed product, dat voel je en daar heb je naar mijn idee, jaren plezier van. Dank!

Mooie vachten, snel geleverd

De vachten voldoen aan onze verwachting , kwaliteit is goed! Snel geleverd; volgende dag al in huis

Top product!

Wij hebben al een aantal prachtige vellen van ze en onlangs heb ik de heerlijke sloffen besteld! Supercool en niet duur.

Prachtige vachten in mijn Volvo, en gevoel of ik in een rijdend wollen bankstel zit:-)

Mooi gemaakte hoezen van hoogwaardige schapenwol. De geur was in het begin vrij sterk en deed een beetje denken boerderij op wielen. Maar nu na een aantal weken wordt dit al wat minder. Ik ben er verder erg blij mee. Gr, Melvin

voor herhaling vatbaar

perfect schapenvel en zeer vlotte levering

Deze vachten zijn gewoon té mooi.

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, prima informatie, zeer vlotte en correcte levering. Ik geef nooit een 10 maar kan in dit geval niet anders!

Heel zacht en drukverdelend

Net lange periode in het hospitaal gelegen en meerdere operaties gehad door problemen met onderhuidse decubitus. Ik ben nu het zitten aan het opbouwen maar moet dus nog vele uren/dag liggen. Via via hoorde ik over medicinale schapenvacht en de positieve eigenschappen ervan voor personen die veel moeten liggen en bijgevolg moeten opletten voor doorligwonden. De schapenvacht ligt heerlijk zacht, verdeelt de druk, is niet te warm.. Kortom, erg comfortabel en 100% echt. Kwaliteit mag zijn prijs hebben. Blij met mijn aankoop. Ik ga er eentje bijbestellen. Contact met klantenservice via mail: snel en to the point.

Schapenvacht was snel geleverd, en zover wij kunnen beoordelen goede kwaliteit. Ziet er iig mooi uit.

lekker warm en zacht en ruikt lekker naar schaap

Prachtige vachten..

Prachtige vachten, overzichtelijke shop, prima kwaliteit en service...

De vacht die ik kocht is echte rijkdom

De vacht die ik kocht is echte rijkdom en een investering voor nog vele vele jaren waard! Blij met de keuze die ik heb gemaakt.

Hele duidelijke en informatieve website, bestellen en bezorgen was perfect!

Goede website waar we alle informatie vonden die we zochten, belangrijk voor een uniek natuurproduct zoals koeienhuiden (afmetingen, verantwoorde herkomst, kleur). Snelle levering, en het product was exact zoals het was beschreven, top!

Goede en snelle service

Na een snelle levering voldeed Mijn product helaas niet helemaal aan de verwachting. Na mail contact kon product ook snel retour. Zal zeker nieuwe aankoop overwegen een volgende keer.

Super aankoop

Perfect. Mijn kindje vind het heerlijk om op te liggen! Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding!

Een aanrader voor iedereen geweldige kwaliteit!!!!

Ik heb voor het eerst wat besteld en ben ontzettend tevreden. Hartstikke mooi vacht goed verpakt en snel thuis. Zal hier zeker nog een keer een vacht bestellen!