Erg mooi product

Snelle levering en goede omschrijving van het artikel

Goeie kwaliteit en snelle levering

Intussen heb ik verschillende vachten en kussens die allemaal prachtig blijven. De kwaliteit is heel erg goed en ook het vloerkleed blijft heel mooi. De levering is altijd snel. Heel erg tevreden!

Fantastisch; medicinaal schapenvachtje

Mijn moeder van 85 jaar is erg content met het medicinale schapenvachtje welke buiten een prachtige decoratie voor de stoel is, tevens effectief tegen decubitus. Moeder heeft een prachtige blauwe kleur uitgekozen en ze vindt het geweldig.

Alsof je bestelt bij de buren

Uit de website spreekt liefde voor het product, wat onmiddellijk triggert. Ook in de navolgende communicatie merk je dat product en klant centraal staan. De levering was snel en vlekkeloos. Dit mag als voorbeeld gelden voor elke webwinkel.

Snelle levering en een prachtig, maar dan ook prach-tig vacht.

Snelle levering en een prachtig, maar dan ook prach-tig vacht.

Uitstekende ervaring

Geweldige service en mooi product!

Een dikke tien voor de geweldige service.

Snel en persoonlijk contact. De vachten zijn precies wat er beloofd wordt op de website. Vandaag ons 14 jaar oude hondje verwend met een tweede vachtje. Voor in de mand en op de stoel. Hij ligt hier zó comfortabel op! Ik heb alleen spijt dat ik ze niet jaren eerder gekocht hebt.

okay

Prima zacht schapenvacht ontvangen voor een heel lief baby’tje

Klasse

Wij zijn heel tevreden met ons schapenvacht de kleur is perfect en overtreft onze verwachtingen.

Aangenaam contact gehad, zelfs via de mail en uitstekend materiaal geleverd.

Levering is snel, en na een paar dagen gebruik lijkt de kwaliteit dik in orde en conform de informatie.

Heerlijke fluffy poef!

Na mijn bestelling kreeg ik een heel vriendelijk mailtje terug met een bedankje voor mijn bestelling. Al sneller dan de aangegeven levertijd heb ik de poef mogen ontvangen. Enorm leuke en stevige zitzak en zo fluffy!!

Super mooi product.

Dit was mijn tweede bestelling bij Schapenvel.nl EN wederom een prachtige schapenvel ontvangen. Zeer goede kwaliteit en levering, top..

Goede ervaring

snelle levering. Mooi materiaal

Helemaal top!

Super snelle verzending, duidelijke brief met onderhoudsinformatie en een goed product, wat wil je nog meer! Ik ben erg blij met mijn schapenvel en ik weet zeker dat ik er vele jaren veel plezier van zal hebben.

fijne (web-/)winkel met mooie vachten en uitstekende service

Je krijgt hier erg mooie, ecologisch gelooide kwaliteits-vachten! De vachten zijn goed en duidelijk in de webwinkel gepresenteerd. Je krijgt dus een goede indruk van wat je daar bestelt. Alleen dat de vachten in het origineel nog mooier zijn dan op de foto´s. De medewerksters zijn vriendelijk en attent in het contact. Het is duidelijk dat ze van hun producten houden. De bestelling is snel bezorgd.

EXCELLENT!

Prima verzorging en snelle toezending. Alles is correct verlopen. De bestelde huid ziet er prachtig uit en komt helemaal overeen met de beschrijving. Volgende keer weer via deze webshop!

Keurige, betrouwbare mensen, mooie huiden!

Schapenvel.nl is het adres waar je moet zijn voor mooie huiden en een betrouwbare en persoonlijke dienstverlening.

Ik heb nu 4 vachten via dit bedrijf besteld en de vachten voldoen altijd aan de verwachtingen, top !

Goed verzorgd, voorkomend, correct, snel en vriendelijk.

Helemaal prima, snelle levering en goed prijs kwaliteit!

Top product, verantwoordt en snel geleverd

Top product, verantwoordt en snel geleverd

Snelle levering, heerlijke pantoffels.

Mooie pantoffels

Heerlijke warme sloffen