Overtreft verwachtingen

Wauw, wat een mooie vacht! Goede prijs voor een prachtige kwaliteit. Bestelproces eenvoudig, maar doeltreffend. Dikke 10 voor het geheel. Dankjewel!

Een snelle levering en goede service

Mooie schapenvellen en voor een redelijke prijs. Na bestelling zeer snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Meerdere bestellingen gedaan. Heel tevreden.

Product naar verwachting, snel in huis

Het product is naar verwachting, snel geleverd en netjes verpakt. Erg blij mee!

Twee prachtige vachten. Snelle levering.

Mooie vachten, zoals omschreven op de site. Ik word gelukkig als ik zo'n doos open maak en de schapen ruik. Mijn man iets minder. Blij met de aankoop. Perfect voor op mijn bankje buiten.

Duidelijk, snel en goed

Duidelijke website, schapenvel snel en correct geleverd zoals op de foto. Goede kwaliteit vel, netjes afgewerkt.

Perfecte kwaliteit

Heel mooie kwaliteit en zeer snelle levering. Keurig verpakt met een persoonlijke boodschap en onderhoudtips

Prachtige vacht

Prachtige vacht, mooi van kleur en snel geleverd. Hij hangt nog uit omdat hij nogal ruikt. Weet uit ervaring dat dat beter wordt.

Mooie vacht, snel geleverd

xxxxxxxxxxxxxx

Prachtige vacht

Ik heb al meerdere vachten besteld, fijn om te gebruiken tijdens workshops en yoga. Snelle verzending, heerlijk zacht, echt een aanrader.

Snelle verzorgde levering van een uitstekend artikel. Goede informatieve site vwb de behandeling en het onderhoud van de vacht.

Geweldige vachten, supersnelle levering

mooi schapenvel voor een nette prijs.

Al voor de tweede keer een schapenvel gekocht bij deze dames. Wederom naar volle tevredenheid. Mooi vel, zoals beschreven heel veel wol. Ons hondje was er direct heel gelukkig mee, en wij natuurlijk ook.

Helemaal Top.

Ik ben zo blij dat ik bij jullie 4 super mooie schapenvachten gekocht heb. Ze zijn ook echt zoals ze beschreven en gefotografeerd zijn. Snelle levering ,duidelijke communicatie via de mail. Anneke en Edith Hierbij nog mijn Dank wij genieten van 4 rotanstoelen met daarop 4 Super warme , mooie schapen vachten. HG Anita

Zeer snelle verzending, hoge kwaliteit product!

Met aandacht verzonden product wat perfect voldoet aan de specificatie. Snelle levering. Wij zijn heel erg tevreden en kopen vast wel een keer weer!

super

Snelle service. Foto komt overeen met ontvangen product.

Supermooi vachtje

Foto geeft goede weergave. Mooie vacht, ecologisch gelooid en snel verzonden. Prima service en communicatie.

Prima service!

Snelle levering en goede kwaliteit !

Snelle levering, geen overbodige verpakking en een heel mooi schapenvel.

X

Prachtige vachten voor een mooie prijs. Supersnelle levering. Zelfs boven verwachting. Het is bijna jammer dat de vachten zolang meegaan .. zoveel keuze!

Prachtige vacht!

Ik heb een vacht met "foutje" gekocht in de aanbieding. Geen foutje te zien en gewoon een prachtige vacht. Erg zacht en verliest geen haar! Snelle levering. Ik ben zeer tevreden en raad deze site echt aan.

Goede kwaliteit, heerlijke vacht voor een eerlijke prijs!

Vlot verzonden, goede kwaliteit. Vriendelijke dame , Dank Edith

Ben blij dat ik deze site ontdekt heb

Persoonlijke, vlotte service, geen extra dierenleed en zo dicht mogelijk bij de natuur. Enige nadeel vind ik dat t te ver weg is om zelf uit te zoeken. Ik wilde lichtgrijze autostoelvachtjes maar ze zijn donkerder dan verwacht.

Hele fijne service en prachtige producten.

Wat een fijne online winkel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.