Aanrader!

Super vriendelijk, snelle verzending, prachtige producten en top kwaliteit tegen een prima prijs.

Snel geleverd en mooi product

Mooie schapenvellen en keurige levering.

Super snel goed en mooi product!

Snelle service, product heel goed en hele snelle levering. Prettige site en duidelijke uitleg. Aanrader! Het schapenvel zit heerlijk en je voelt dat het echte wol is. Ook zeer duidelijke omschrijving hoe het product zo lang mogelijk mooi te houden.

Lekker warme schapenvacht.

De schapenvacht is lekker warm. Beschrijving van de vacht was "ruw" en dit klopt. Boven aan de schapenhuid(rond de nek) zitten wel wat beschadigingen aan de huid kant. De huid is hier daardoor ook erg dun. Dit zal waarschijnlijk gebeurt zijn gedurende het looiproces, hier ontkom je niet aan. Dit had misschien vermeld kunnen worden bij de beschrijving. Op de beschadiging na, dik tevreden. Al met al een goede koop geweest en snelle verzending!

Mooi schapenvacht en snelle levering

Perfecte service!

Nette vlotte levering, omschrijving website komt volledig overeen met geleverde artikel.

Snel geleverd, mooi verpakt.

Nog niet opengemaakt, denk dat het wel in orde is..

Perfecte huiden

Besteld en de volgende dag geleverd, en een huid laten knippen ( perfect) en geen extra kosten. Volgende huid gaan ik hier ook bestellen

Een tegenvaller

Heel mooie vacht maar niet geschikt voor gebruik als zit in sofa. De achterkant geeft af op de stof van de sofa en is moeilijk te verwijderen. Verder toch wel veel haarverlies.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om langs deze weg te moeten horen dat je niet tevreden bent. Je kunt de vacht natuurlijk terugsturen of ruilen. Wil je dat alsnog? Ik vergoed dan de verzendkosten. Graag hoor ik in dat geval even van je. Kan het zijn dat de stof van de sofa grof is? Iets als tweed bijvoorbeeld? Dan werkt deze als een fijn schuurpapiertje op het vel als er op de vacht gezeten wordt. Dit is eenvoudig op te lossen door een een lakentje of een handdoek onder de vacht te leggen. Haarverlies is vrijwel niet mogelijk: een vacht heeft wol en dat laat niet los, noch kan het breken. Het kan zijn dat er nog losse wol in de vacht zit. Wanneer je de vacht uitklopt, dan is dit probleem ook verholpen. Ik heb duizenden vachten hier liggen en dat brengt nog wel eens wat losse wol met zich mee. Ik klop de vachten zelf ook wel uit voor ik ze inpak, maar soms blijft er nog wel eens wat over. Graag hoor ik even van je of je de vacht retour wil sturen. Met hartelijke groet, Edith Reinhardt

De vacht voldoet aan mijn verwachtingen.

De vacht is heerlijk zacht en ziet er mooi uit.

Aankoop overtrof mijn verwachting

Enorm mooi en groot, een supersnelle levering en gezellige reactie op mijn feedback. T volgende velletje wordt weer hier besteld.

Prachtig!!

Wat een ontzettend mooie schapenvacht, love it!!

fantastisch!

Duidelijke ,praktische website,en de vellen zijn prachtig!

prima, lekker warm

ok

Hoge kwaliteit, zeer tevreden

Heel mooi product, ben echt heel erg tevreden. Heb een groot formaat gekocht, goed vakkundig in elkaar gezet. Ben er heel erg blij mee. Het warmt je heerlijk snel op als je koud bent in deze frisse najaarsdagen.

Waar voor je geld !

De vraag over de vellen snel opgepakt en dit ook geleverd! Mooie kwaliteit Het zijn pronkstukken op de bank.

Goede kwaliteit

Ik heb hier meerdere keren sloffen besteld en elke keer zijn ze van goede kwaliteit. Ze zijn super zacht en blijven lang goed (tenzij je een puppy hebt die er graag op kauwt ;) ). Zijn ook een super idee voor een cadeau!

Prachtige vachten, fijn, snel en persoonlijk contact!

Heb een mooie grote vacht voor mijn hond besteld. Hij is er erg blij mee, slaapt er heerlijk op. Ook het mailcontact tussendoor was erg fijn, er werd snel en persoonlijk gereageerd. Ik zou het iedereen aan kunnen raden. Vacht ook snel verzonden en in huis. Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en een prachtig schapenvel!

Best spannend om op basis van een fotootje online een mooi schapenvel te bestellen. Maar mijn bestelling was niet alleen snel binnen, het vel voldeed ook helemaal aan mijn (hooggespannen) verwachtingen. De katten zijn er trouwens ook heel blij mee. :)

Great! Easy and fast.

Everything came quickly and in great shape. We love it!

Vriendelijke communicatie, snelle levering.

Heb vaker besteld bij Schapenvel. Ben zeer goed tevreden over de producten. Duidelijke website en snelle levering.

Uitstekend product, vlotte service

Prachtig!

Supersnelle levering, en nog meer verbaasd toen we het pakketje openden,,machtig prachtig gewoon!

snel en goed geholpen.

Ze hebben een 2e gelijkend vel uitgezocht en meegestuurd.

Super blij met het prachtige vel.

Super snelle levering