Snelle levering en product voldoet aan mijn verwachtingen!

Prachtig zacht bruin schapenvel. En binnen een paar dgn in huis.

Prachtig zacht bruin schapenvel. En binnen een paar dgn in huis.

Super fijn en eerlijk

Heel blij met mijn mooie eerlijke schapenvel. Ik gebruik het voor meditatie, warm en comfortabel.

Prachtige schapenvachten, brede selectie. Zeer tevreden!

prachtige vacht voor prima prijs

Heldere website met duidelijke foto's en informatie. Vriendelijke toon. Uitstekende communicatie en tijdige bezorging. Laat niets te wensen over. De gekozen vacht was nog mooier en voller dan de foto deed vermoeden.

Prachtige schapenvacht zonder dierenleed

Ik ben heel blij met de prachtige schapenvacht. En een fijn idee, dat de vacht afkomstig is van een dier, dat een goed leven heeft gehad en niet speciaal gefokt is voor de verkoop van de vacht!

Goede site

Ik wilde een wat grotere schapenvacht en bestelde de grootste op deze site. Hij was ruim op maat en ben er blij mee. Snelle levering, in ieder geval snel aan de bezorger gegeven. Ik weer waar ik wezen moet als ik meer nodig hebt.

Snel in huis , prachtige vacht!

Hele mooie vachten voor een redelijke prijs!

Alleen even goed opletten bij de bestelde maat en daadwerkelijk geleverde maat m.b.t. voorradigheid, maat en prijs op de website!

Zeer prachtige schapenvel ontvangen

Snel en correct afgehandeld.

Goede service, blij met mijn verantwoorde schapenvachtje!

Twijfelde al een tijdje of ik een echt schapenvachtje op mijn bank zou willen of dat dat toch te dier/milieuonvriendelijk is. Bij deze website had ik niet alleen veel keuze, maar ook het gevoel dat het wel verantwoord is door de ecologische handelswijze en keurmerk. Bij veel andere winkels weet je niet de herkomst, maar bij deze heb ik er aardig vertrouwen in dat het wel goed zit. De levering ging soepel en de vacht is prachtig en heerlijk zacht en stralend wit, ik ben blij met mijn IJslandse schaapje!

Een groot succes, zo'n smetteloos wit, en zacht schapenvachtje!

Naast een prachtig product, ook een hele fijne eigenaresse. Aardige reactie op mijn vraag, accurate bezorging, mooi ingepakt, en zeer tevreden kraamouders.

Ik had al willen mailen om u te bedanken voor de prachtige vachten

Prachtig verpakt, snel verzonden, en van een bijzonder goede kwaliteit: twee prachtige schapenvachten heb ik mogen ontvangen, en ik ben er elke dag weer dankbaar voor en geniet ervan

Fijne sloffen.

De sloffen die ik bij jullie heb gekocht zijn heerlijk. Helaas werd de bestelling later geleverd dan gedacht.

2 prachtige schapenvachten

Prachtige vachten voor een hele fijne prijs. Snelle levering en mooi verpakt!

Top!!! 👍🏻

Geweldig mooi vachten, vriendelijke service en supersnel geleverd top!!👍🏻 ...

Mooie kwaliteit

Goeie prijs-kwaliteit verhouding, vlot verstuurd en echt mooie vacht.

Zeer tevreden.

Veel keus, erg mooie schapenvellen en hele snelle levering. Wat wil je nog meer?

mooie kwaliteit voor zo'n prijs!

heerlijk warm en een goede ondersteuning,ook voor in mijn scootmobiel,lekker warm.

Mooie kwaliteit

Mooi kwaliteit, schappelijke prijs en uitstekende levering

Ik ben heel tevreden, product is goed en de levering was snel

prima!

Mooie vachtjes, vlotte levering!

supersnelle correcte levering!

vacht zoals afgebeeld netjes verpakt, besteld en andere dag al in huis.

Snelle levering. Mooie kwaliteit. En niet duur. Leuk dat er info bij zit hoe ze dit bedrijf hebben opgestart. Groetjes Marian

Gewoon goed!

Product snel en netjes geleverd, precies hetzelfde vel als afgebeeld. De kwaliteit is super en het verhaal dat is bijgesloten is leuk. Geen enkel negatief punt te noemen.