Snelle verzending, product als verwacht

Snelle verzending product als verwacht.

Perfect advies!

Goede sloffen en zitten heerlijk! Lekker warm! En inderdaad, 1 maat groter nemen.

Mooie producten en snelle en keurige levering!

Mooie producten en snelle en keurige levering!

Geen koude voeten meer

Heel fijn dat je zelf de zolen op maat kunt knippen. Mooie kwaliteit.

Supersnel en superservice!

Supersnel en superservice

Snel En netjes En mooi

Zie boven

Mooie schapenvacht weer, snel geleverd

Dit is mijn 2e schapenvacht van deze mensen. Net als de vorige sier blij mee. Precies zoals op de foto. En snel geleverd.

zeer efficient, met als het nodig is een "warm"contact!!!

goede website, duidelijk aanbod indien nodig snelle reactie op vragen snelle levering heerlijke vachten, wordt je echt warm van!

Helemaal top

Snelle levering, goeie kwaliteit en een nette prijs.

Mooie schapenvachten van uitstekende kwaliteit. Snel geleverd.

Helemaal top!

Het is heel erg fijn dat je precies het schapenvel krijgt zoals die op de website staat. Ruime keus! Artikel goed verpakt en snel geleverd. Altijd fijn als je een alternatief afleveradres kan kiezen, zoals ook bij schapenvel.nl het geval is.

Goede kwaliteit, snelle levering

Het artikel is snel geleverd. Goede kwaliteit, we ziijn er heel tevreden over.

Vlotte levering en product voldoet aan mijn verwachtingen.

Als hij uit de verpakking komt ruikt het wel even, maar dat is na een paar dagen weg. Verder 100% tevreden!

Twee schapenvachten voor mijn hondje, hij is er heel blij mee.

Keurig netjes verzonden zonder onnodige verpakkingsmateriaal en met een leuk bedankkaartje.

Snelle levering van een prachtig schapenvel

Het schapenvel wat wij hebben ontvangen is echt van mooie kwaliteit, ziet er ook net zo uit als op de foto en onze hond is er erg blij mee.

Wederom helemaal top!

Voor de 3e keer iets besteld en nog steeds helemaal blij met de snelle afhandeling, service en kwaliteit van de vachten :)

Prima !

Keurig ingepakt, prachtig schapenvel en vriendelijk met mailen.

Materiaal goed zoals ook de foto weergeeft. Snelle levering.

Heel tevreden!

Alles vlot verlopen & heerlijk schapenvel!

Mooie producten , ziet er prachtig uit en werd snel bezorgd.

Ik heb aantal keren mooie producten besteld. De website is duidelijk en werkt heel goed. Alles wordt goed uitgelegd en de bezorging was snel. Kortom : ik ben heel erg tevreden .

Makkelijk en snel online besteld, keurig bezorgd

Online besteld en keurig geleverd gekregen. Snel en makkelijk en ook nog mooie producten. Ik heb al eerder besteld ook dit verliep vlekkeloos. *aanrader de hondenvachten. Die van ons liggen er heel graag op. Heb er 1 op de bank en 1 op de vloer, welliswaar met een kleedje eronder ivm de vloerverwarming

zeer goed

Zeer goed voor doorlicht wonden

Heel blij mee

Mooi vacht, prachtige kleuren

Heel goed.

Prima kwaliteit, god verzorgd en snel bezorgd met een lieve groet.