Prachtige vachten en vlekkeloze service!

Ik heb al meerdere keren via deze webshop besteld, en het is elke keer een groot succes! De vachten zijn bijzonder mooi, de afhandeling snel en nauwkeurig. Ik ben helemaal verliefd op mijn prachtige nieuwe vacht, een bont Jacobschaap dit keer. Een absolute aanrader!

Keurig verpakt

Heerlijk zacht en prima geschikt voor onze camper- en kampeerstoelen.

superblij

Ben superblij met mijn schapenvel. Prima levering en het schapenvel voldoet aan al mijn verwachtingen. Mooi kwaliteit, royaal qua afmeting en dikte. Ruikt naar schaap en zo hoort het ook! Heel blij mee!

Heel goed bedrijf

Snelle en nette levering. Prima kwaliteit en waar voor je geld

Prachtig schapenvel

Heel blij mee!

Goed produkt

Vlotte bestellin Goed produkt Mooie afwerking Ik ben zeer tevreden

Meer dan tevreden

Duurde iets langer dan verwacht Maar is het wachten meer dan waard!

top, goede kwaliteit en snel geleverd

Prachtig schapenvel gekocht, erg blij mee. Super snel geleverd.

Snelle en persoonlijke service

Ik wilde een artikel omruilen voor een andere maat en dit werd snel geregeld en opgevolgd of alles wel naar wens was verlopen. Zeer prettig contact en uitstekende service!

Mooie spullen tegen een goeie prijs die snel geleverd zijn.

Mooie spullen tegen een goeie prijs die snel geleverd zijn. Vind het ook leuk dat er veel verschillende soorten zijn.

Mooi vacht!!

Prachtig IJslands vacht xxl alleen erg jammer gepropt in een klein doosje. Dit viel mij erg tegen, het was een cadeau maar heb hem uit moeten hangen en op moeten borstelen. Erg jammer. Zou niet aanbevelen voor cadeau.

Heel hartelijk dank voor jouw fijne beoordeling - ik ben er enorm blij mee! Over het kleine doosje kan ik je wel wat vertellen. Tussen wol zit lucht. Heel veel lucht. Het is in onze ogen onzin om lucht te vervoeren. Hoe kleiner de dozen, hoe minder lucht er in een koerierswagen zit, hoe meer doosjes er in één koerierswagen kunnen. Op jaarbasis scheelt dit gigantisch veel diesel en CO2.  Daarom rollen we de vachten op - we persen ze niet, er zit echt nog meer dan genoeg ruimte tussen de vezels. Overigens hebben we speciale cadeauverpakking, waar je voor had kunnen kiezen in de winkelwagen. Misschien een tip voor de volgende keer..? Fijne dag! Edith

Snel, mooi, aanrader

Process van start tot ontvangst was makkelijk en snel, met een mooi product voor mijn centjes. Super blij mee

Een huis vol topvachten

Mens en dier genieten hier van de zalig zachte vachten….

Hele fijne mensen achter een hele mooie webshop

Ik was op zoek naar een vacht om er een dek van te maken voor op het zadel van mijn motor. Daarvoor wilde ik een bepaalde kleur, dikte en stroefheid. Nadat ik er een paar had uitgezocht vroeg ik per Whatsapp om advies. Het advies volgde per ommegaande en bleek helemaal juist. Ze hebben me ook deze bestelling (ik heb er al meerdere vachten vandaan gehaald) vlug opgestuurd. Dikke blij mee!

Niets op aan te merken.

Gewoon gekregen wat ik jeb besteld. Top bedrijf.

Goede service, netjes verpakt

Het schapenvel wat ik had uitgekozen op de site voldeed aan mijn verwachting, heel blij mee.

Ik ben erg tevreden met de schapenvacht die ik heb gekocht.

Linda

Mooie schapenvacht ontvangen. Nlij met de ontvangst. Vacht zoals verwacht.

Ik ben zeer tevreden over de kortgeschoren schapenvacht!

Duidelijke site, snelle verzending en heel mooi vacht

Geweldig !

Ik heb al verschillende vachten en artikelen zoals schapenwollen pols en kniebanden en rug warmer gekocht bij Schapenvel. Deze helpen zeer goed mijn fybromyalgie klachten te verminderen. Ik heb al een paar keer wat vragen gehad over aankopen. Deze worden altijd zeer vlot en adequaat beantwoord . Er wordt altijd meegedacht en ook een oplossing voorgesteld. De laatste keer zelfs een zeer genereuze oplossing! Er wordt zeer regelmatig ge updated over verzending, die ook erg snel is. Producten zijn van prima kwaliteit. Wat ook fijn is is dat de dieren niet geslacht worden voor hun vacht en gewoon een goed leven hebben gehad. Ook is Schapenvel milieu bewust. Ik ben grote fan van deze webwinkel en raadt hem zeker aan

Zeker een aanrader.

Zoals verwacht, een goed product. Een aanrader om over de rugleuning van je kampeerstoeltje te leggen bij het kampvuur.

Snelle levering van een schitterende schapenvacht.

Voor de 2e keer een schapenvacht besteld en wederom ben ik zéér tevreden en blij ermee. Snelle levering van een prachtige vacht. Vacht is net zo mooi qua kleur als op de foto te zien is, ruikt weer heerlijk naar schaap en zit heerlijk.

Prachtig vachtje

Dit vachtje is een hit bij mijn gezin! Hij staat prachtig op de bank, de hond ligt er graag, en hij voelt en ruikt nog echt naar schaap.

Ik zou willen dat elke bestelling op deze wijze afgehandeld zou worden

Duidelijk, transparant en snel. Product is ook top.

Goed!

Snelle levering, Mooi vacht,apart,dus uniek Eerst in mijn leren stoel,maar toch mooier op de vloer Alleen mocht de prijs lager zijn,daar ik op de markt goedkopere,maar niet dezelfde vacht kan kopen. Dus was het mij de prijs voor dit vacht wel waard! Maar toch,minder was beter!

Dank je wel voor je fijne beoordeling, Jolanda. De prijs kan ik uitleggen hoor. De vacht die jij hebt, is unieker dan uniek. Een schaap wordt zelden zo groot en als, dan is de vacht doorgaans niet de moeite van het looien waard. Zo'n grote, volle vacht zal je nooit op de markt tegen komen. Sterker nog - in de bijna 20 jaar dat ik schapenvachten verkoop, heb ik zo een nog nooit eerder gezien. Dan kan ik ervoor kiezen 'm niet in te kopen en allee te gaan voor het goedkopere spul, maar daarvoor ben ik geen specialist. Je kunt een brood kopen bij de Aldi voor een euro. Bij de warme bakker betaal je iets meer 😉 Ik wens je veel plezier van de vacht! Edith

Bedrijfsgegevens

Heerestraat 11

9991 BE Middelstum

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.