Precies zoals verwacht! Super snelle levering!

Via de website heb ik een mooie schapenvacht uitgezocht. ‚s Middags heb ik de bestelling geplaatst en dezelfde middag kreeg ik al een bevestiging dat het pakketje onderweg was. De volgende dag heb ik het mooie schapenvel ontvangen! Super service en een hele goede kwaliteit. Ik ben erg blij met mijn aankoop! Ik zou het een ieder aanbevelen hier een mooie vacht uit te zoeken.

Prachtige kwaliteit vachten en uitstekende service

Nadat we een hele mooie vacht voor onze zoon hadden gekocht, wilden we graag soortgelijk voor ons zelf. Op de site konden we die niet vinden, na een mail gestuurd te hebben, kregen we per omgaande bericht dat er soortgelijk vacht op de plank lag. Wij zijn heel blij met deze vacht!!

Heerlijke sloffen en snelle levering!

Sloffen besteld via Facebook en snel in huis. Ze zitten heerlijk!

Prachtig schapenvel, snel geleverd!

Veel keus uit verschillende typen vachten. Er is altijd een vacht naar je smaak. Goed verpakt. Kortom, prima!

Goed verzorgd en heel mooi product

Mooie heldere website. Product kwam overeen met plaatje. Netjes verzorgd. Snelle levering.

Fijn product, goede kwaliteit, fijn dat het 'eco' is

Prachtige kwaliteit en supersnel geregeld!

Zoals altijd een fantastische service!

Prachtige vacht

Helemaal blij met de mooie vacht!

Prachtige vachtjes, voor een hele goede prijs! Zorgvuldig en snel geleverd. Blij mee!

De schapenvachten werden snel geleverd. Netjes verpakt met een begeleidende brief met informatie over het onderhoud van de vachten. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk vachtje!

Het vachtje is precies zo als op het plaatje! Verder werd het snel bezorgd en is de kwaliteit fantastisch! Echt enorm blij mee:)

Prima product en prima service

Ik heb heerlijk warme pantoffels besteld en ze waren al snel thuis bezorgd..

Goed en snel geleverd

Het vachtje is lekker zacht en precies zoals omschreven.

Snelle levering van product dat aan verwachting voldoet

De bestelling werd spoedig geleverd en voldeed aan de verwachtingen. De eerste indruk is dat het een zeer goed product is! De enige minpunt was dat de cadeau verpakking wat mooier had gekund voor het hiervoor gevraagde bedrag. Ook zat er nog een laag plastik onder het pakpapier waardoor de verpakking minder duurzaam was.

Beste Lena, Hartelijk dank voor je beoordeling. Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over de cadeauverpakking. Had je de foto van het voorbeeld gezien..? Er zit geen plastic, maar gerecycled vloeipapier onder het bruine papier. Het lijkt ook niet op plastic, dus ik vraag me af wat je bedoeld..? Laat maar even weten! Groetjes, edith

Subliem!

Fijne ervaring! Op mijn telefonische hulpvraag werd heel attent en accuraat gereageerd en een vlotte levering volgde.

Top communicatie, top levering, top schapenvachten.

Zie boven.

Snelle communicatie en levering

Supergoed geholpen. Ik was aan het twijfelen tussen 2 vachten en werd direct geholpen. Uiteindelijk voor een vacht gekozen, die vervolgens de volgende dag al geleverd werd. Wij zijn er blij mee!

Goed en mooi

Ik heb vier schapenvellen gekregen. Allemaal liggen ze heerlijk. Alleen de tweede 'zwarte' schapenvel heeft een lelijke witte rand, waar geen vel meer zit, maar wel de huid te zien is. Dat kan ik natuurlijk zelf bijsnijden, maar het is natuurlijk mooier als je dat zelf niet hoeft te doen.

Heel hartelijk dank voor je fijne beoordeling, Doorle. Deze vacht kwam uit de sale, voor een klein prijsje. De reden waarom dat prijsje klein was, stond er ook bij (achter de link 'meer info') en dat is precies wat hij beschrijft. Ik had 'm bij kunnen knippen. Maar dan was de vacht een stuk duurder geweest... en niet in de sale ;)

Good service, nice product

Delivery on schedule. My little one loves the product, and we plan to get more. Caring tips very handy.

Uitstekende service.Prachtige vacht!

Kreeg mijn bestelling goed verpakt, snel thuis bezorgd.

Een prima schapenvel. Ik vind het fijn om op een schapenvel te zitten, in mijn tuin op een bankje als het een mooie avond is. Ik heb al eerder een schapenvel besteld en deze eerste vond ik iets dikker van kwaliteit maar dat zal per schaap verschillend zijn.

Heel hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, Peter. Ben ik superblij mee! Wat betreft jouw opmerking over de dikte: dat kan kloppen hoor. Ik verkoop vachten van schapen van particuliere boeren, welke vervolgens handmatig gelooid zijn. Dan kan het zijn dat het ene vel dikker is dan het andere, afhankelijk van de 'speklaag' van het schaap. Is de vacht erg dik en zodoende beter te gebruiken als tapijt, dan schrijf ik dat erbij. Is het vel soepel, dan schrijf ik erbij dat de vacht zich goed laat draperen. Op die manier probeer ik aan te geven wat men kan verwachten. Ik wens je veel plezier van de vacht! Hartelijke groet, Edith Reinhardt

Heerlijke warme velletjes

Twee prachtige vellen in bruintinten besteld. Super snel geleverd. Ze komen overeen met de foto's. Ook een fijne instructie erbij over het schoonhouden. Ze liggen nu buiten in onze luie stoelen en daar komen we nu helemaal niet meer uit.

Prachtige vacht en snelle levering

Prachtige vacht en snelle levering.

Mooie duidelijke website met vlotte levering

Via Facebook de aanbieding gezien. Gelijk besteld en snel ontvangen. De eigenaressen geven leuk en duidelijk weer, wat er allemaal bij "Schapenvel" gebeurd. Gezellig!

ziet en voelt super!

IK heb een vacht en pantoffels besteld en werd zo blij van de producten! Vooral de echtheid en het verhaal achter de ecovachten geeft een extra fijn gevoel. Ik kom zeker terug!

Fijn shoppen!

Vragen werden razendsnel, duidelijk en vriendelijk beantwoord. Ook de verzending verliep vlot en het kleedje is hemels, staat mooi en heerlijk warm.