Geweldig !

Ik heb al verschillende vachten en artikelen zoals schapenwollen pols en kniebanden en rug warmer gekocht bij Schapenvel. Deze helpen zeer goed mijn fybromyalgie klachten te verminderen. Ik heb al een paar keer wat vragen gehad over aankopen. Deze worden altijd zeer vlot en adequaat beantwoord . Er wordt altijd meegedacht en ook een oplossing voorgesteld. De laatste keer zelfs een zeer genereuze oplossing! Er wordt zeer regelmatig ge updated over verzending, die ook erg snel is. Producten zijn van prima kwaliteit. Wat ook fijn is is dat de dieren niet geslacht worden voor hun vacht en gewoon een goed leven hebben gehad. Ook is Schapenvel milieu bewust. Ik ben grote fan van deze webwinkel en raadt hem zeker aan

Zeker een aanrader.

Zoals verwacht, een goed product. Een aanrader om over de rugleuning van je kampeerstoeltje te leggen bij het kampvuur.

Snelle levering van een schitterende schapenvacht.

Voor de 2e keer een schapenvacht besteld en wederom ben ik zéér tevreden en blij ermee. Snelle levering van een prachtige vacht. Vacht is net zo mooi qua kleur als op de foto te zien is, ruikt weer heerlijk naar schaap en zit heerlijk.

Prachtig vachtje

Dit vachtje is een hit bij mijn gezin! Hij staat prachtig op de bank, de hond ligt er graag, en hij voelt en ruikt nog echt naar schaap.

Ik zou willen dat elke bestelling op deze wijze afgehandeld zou worden

Duidelijk, transparant en snel. Product is ook top.

Goed!

Snelle levering, Mooi vacht,apart,dus uniek Eerst in mijn leren stoel,maar toch mooier op de vloer Alleen mocht de prijs lager zijn,daar ik op de markt goedkopere,maar niet dezelfde vacht kan kopen. Dus was het mij de prijs voor dit vacht wel waard! Maar toch,minder was beter!

Dank je wel voor je fijne beoordeling, Jolanda. De prijs kan ik uitleggen hoor. De vacht die jij hebt, is unieker dan uniek. Een schaap wordt zelden zo groot en als, dan is de vacht doorgaans niet de moeite van het looien waard. Zo'n grote, volle vacht zal je nooit op de markt tegen komen. Sterker nog - in de bijna 20 jaar dat ik schapenvachten verkoop, heb ik zo een nog nooit eerder gezien. Dan kan ik ervoor kiezen 'm niet in te kopen en allee te gaan voor het goedkopere spul, maar daarvoor ben ik geen specialist. Je kunt een brood kopen bij de Aldi voor een euro. Bij de warme bakker betaal je iets meer 😉 Ik wens je veel plezier van de vacht! Edith

100% in orde

Mijn ervaring met uw firma was prima. Zeer vlotte kommunikatie, snelle en goede respons. Vlugge en mooi verzorgde levering. Op alle vlakken ok. Ik kan de firma bij iedereen aanbevelen.

Geweldige vachten, mooie prijs

Geweldig mooi schapenvachten. 2 vachten voor de prijs van 1! Mooie kwaliteit ook

Prachtige producten, goede prijs en snelle, nette levering

In één woord.. PRIMA webshop

supetsnel mooi product

Heel mooie vacht ruikt nog naar schaap, ben er weg van. Krijg ook leuke reacties.

Super goed product geleverd

Ik had een langhaar IJslands zwarte schapenvacht besteld voor op mijn motor zadel die ik tevens ook kan gebruiken als voering voor in de campingstoel. De kwaliteit en kleur waren nog mooier dan ik had verwacht en ook blijft de vacht goed liggen op mijn motorzadel zonder extra lussen oid. Ben er super blij mee

Superservice & superschapenvachten:)

Simpelweg uitstekend! Ik bestelde voor een heel mooi bedrag 2 langharige bruine schapenvachten van ongeveer gelijke grootte en ontving enkele dagen later twee goed verpakte en goed verzorgde, mooie, dikke, heerlijk geurende 'tweelingzusjes'vachten. Wederom (dit was mijn tweede bestelling) niet teleurgesteld maar aangenaam verrast door kwaliteit en service. Dankjulliewel!

Leuke mensen

Mooie eerlijke vachten

Prachtig schapenvel!

Wat een groot en mooi vel! Erg blij mee. Aanrader deze site! Maandag besteld, dinsdag ligt de vacht op mijn bank.

Superschaapje!

Ik ben heel blij met de vacht. Ik heb hem gekocht voor over de poef zodat je lekker je benen erop kan leggen. Helaas krijgen we die kans niet vaak want onze katten vinden het vachtje ook errug fijn!! Ik kom zeker nog eens voor een mooie vacht!

Top kwaliteit

Tweede keer dat ik heb besteld, prachtige kleedjes en echt top kwaliteit.

Mooi kleedje!

Mooi product, lekker dik en zacht! Snel geleverd!

Zeer vriendelijk en efficiënt

De bestelling werd vlot geleverd, mooi ingepakt met een vriendelijk jaartje erbij. De bestelde schapenvellen zien er erg mooi uit, nog mooier dan verwacht. De kwaliteit miet zich in de toekomst wijzen, maar ik heb er vertrouwen in.

Snelle levering en goede kwaliteit

Op schapenvel.nl sloffen en wollen sokken besteld, beide van goede kwaliteit en snel in huis.

Snelle levering en prima kwaliteit

Stoelhoes is makkelijk te bevestigen en zit heerlijk. Aanrader.

Helemaal prima, snelle levering ook

Hadden 2 vachten besteld taupe, waren meer donkerbruin, maar zo mooi dat we ze gewoon houden. Vachten zijn mooi van kwaliteit en lekker zacht.

Hi Jasna, Reuze bedankt voor je fijne beoordeling. Misschien heb je elders taupe vachten besteld; die van mij waren inderdaad bruin. Zo staan ze ook op de bestelbevestiging, ik heb je nog even een schermprintje gestuurd. Anyway - ik wens je heel veel plezier van de vachten. Reuzefijn dat je ze zo mooi vindt! Hartelijks, Edith

Heel tevreden

Super mooie vel

Supermooie vacht ontvangen

Het blijft altijd een gokje om ergens iets te bestellen wat je niet even kunt voelen maar de website en het verhaal van Edith gaf mij al veel vertrouwen. Ik kocht hem voor mijn zus en zag hem pas toen zij hem op haar verjaardag uitpakte. Ik had hem ook speciaal in laten pakken in een herbruikbaar tasje. Zelf had ik al eens bij een grarische winkel een vacht gekocht maar de vacht van Schapenvel.nl overtrof mijn verwachtingen! Hij is práchtig, mooi royaal van formaat (groter dan de mijne) en superzacht. Mijn zus was er dan ook heel blij mee en ik kan iedereen deze winkel dan ook van harte aanbevelen.

Prachtig mooi

De keuze die ik maakte op internet voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Dat is heel fijn, want ik kreeg deze van iemand cadeau.

Voldoet helemaal naar wens!

Keurig netjes op tijd geleverd en een uitstekende kwaliteit!!

Heerestraat 11

9991 BE Middelstum