Prachtige vachten

Spannend om online te bestellen maar niet teleurgesteld. Echt hele mooie vachten.

Wát een mooie vachten met top service!!

Vanwege een storing bleek het door mij uitgekozen vacht niet meer leverbaar. De eigenaresse heeft alles gedaan om een vergelijkbare vacht te leveren, in overleg met mij. Ook retourneren had gekund. Erg prettige communicatie en vlotte levering. Hier komen wij terug!

Niks op aan te merken Behalve dat de levering langer duurde dan ik hoopte

Beste Fiel, Heel hartelijk dank voor de beoordeling. De opmerking over de bezorging kan ik niet plaatsen: je hebt 's zaterdags besteld. De eerstvolgende dag dat er pakketten opgehaald worden op het postkantoor, is maandag. Het pakket is vervolgens de volgende dag, dinsdag, bij jou bezorgd.  Veel sneller was echt niet mogelijk. Ik ben tenslotte geen Coolblue met een eigen bezorgdienst die ook op zondag bezorgd, hihihi. Ik wens je veel plezier van je vacht! Hartelijke groet, Edith

Purrrrrfect

Mijn katten (6) zijn gek op de mooie vacht. Ze liggen hier graag op. Zal binnenkort er nog een bestellen, want ze passen er niet allemaal tegelijk op.

Prachtig vel

De tekkel van mijn kleindochter heeftberveennin haarnfietsmandjeb Geweldig vind ze dat,

Zulke mooie vachtjes

Hele snelle service en prachtige, unieke vachtjes. Wel even laten luchten, maar ik vind het ook wel wat hebben :)

Mooi product met een snelle levering

Hele positieve ervaring. Sloffen waren te klein. Direct antwoord en binnen 3 dagen nieuwe warme sloffen binnen

Je weet wat je koopt

Snel geleverd. Je bent als klant goed geïnformeerd over de vacht.

Wat je ziet is wat er omschreven is en dat krijg je ook!!

Alles heel soepel, uitzoeken, bestellen, betalen, verzending & tracking = genieten ;)

Zorgvuldig en snel

Goede site, duidelijke beschrijving over grootte, kleur en herkomst vd vachten. Snelle levering, goed verpakt. Schitterende vacht ontvangen. Aanrader!

Heel erg mooi

Snel geleverd, en een heel mooi groot schapenvel

Mooie producten en snelle levering

Prachtige vachten, wauw!

Heel blij met mijn aankoop. Mooi, duurzaam en voor een goede prijs. Ook met de verzending ging alles goed. Ik koop hier graag opnieuw!

Prachtige schapenvacht

Laatst een langharige schapenvacht besteld voor op de stoel van mijn man. Snel geleverd , netjes verpakt en heel mooi. De katten zijn er ook erg blij mee.

Ik ben erg tevreden over het product, het schapenvel. Maar heb ook geen opmerkingen over het verzendproces. Correct en snel.

Prachtige vacht, geweldige service en snelle levering

Hele goede ervaring

Op de site werd alles duidelijk vermeld. Dus ik bestelde een schapenvacht voor mijn hond van 13. Deze werd snel geleverd. Hij ligt er heerlijk op. Het schapenvel behoudt zijn eigen geur. Wat mij opviel was dat ik zo vriendelijk bedankt werd voor mijn bestelling. Echt top. Ga zo door.

Heerlijk nieuw schapenvacht!

Supersnelle levering. Mooie vacht, lekker dik. Ruikt nog echt naar schaap :-)

In een woord geweldig.

Alles prima. De mooie vachten, pantoffels en snelle verzending en service.

Super tevreden met mijn aankoop

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima product, snel geleverd

De wollen yogamat is heerlijk! De levering was prompt en probleemloos.

Heerlijk kleed

Een fijn kleed. Ruikt alleen nog niet zo aangenaam

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling, Christine. Sommige vachten hebben inderdaad nog even een 'geurtje' voor wie daar gevoelig voor is. Maar ik heb goed nieuws: de geur zal in de komende weken vervliegen. Het is een natuurproduct en die kunnen inderdaad geuren. Denk aan een leren bank - die kun je weken ruiken. Zelfs een nieuwe leren portemonnee ruik je in het begin. Als je de vacht en de ruimte waarin hij ligt, ventileert en lucht, dan vervliegt de geur sneller. Meer info en tips kun je vinden op https://www.schapenvacht.nl/geur-schapenvacht Ik wens je veel plezier van de vacht! Hartelijke groet, Edith

Zeer tevreden!!!

Je krijgt wat je verwacht!

Beste schapenvel dat ik ook gekocht heb. Heerlijk om op te liggen. Echt fantastisch!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.