Prachtige vellen en snel geleverd

Het feit dat de beestjes niet voor hun vacht zijn geslacht vind ik heel belangrijk. Verder zijn jullie kundig, vriendelijk en hebben de bestelling snel en net geleverd. Duidelijke site. Top!

Iedereen zou zichzelf zo’n mooie vacht moeten gunnen

Fantastisch mooie vachten, groot, warm en de meest mooie kleuren. Een musthave voor ieder huis! Ook voor dieren is een warme vacht heerlijk. Zeker voor oudere dieren met spier klachten of reumatische aandoeningen. Supersnelle levering, keurig verpakt met een informatieve brief ivm onderhoud. Een echte aanrader!

Erg mooi en zacht

Geweldig mooi schapenvel, overtreft al onze verwachtingen en een hele prettige prijs

Vlotte levering en hele mooie kwaliteit vacht!

Zoals bij eerdere bestellingen ben ik ook deze keer weer blij met de geleverde vachten. Top kwaliteit!

Schaffell weiß

Sehr schönes Schaffell, schnelle Lieferung!

Mooie producten, sympathieke service

Enorme keuze aan mooie producten, goede toelichting op de producten en een sympathieke service.

Een duidelijke omschrijving met foto, vlotte verzending, super allemaal.

Goede snelle service en goede kwaliteit

Goede snelle service en goede kwaliteit, je krijgt wat er ook beweerd wordt op site.

Nu slaap ik helemaal relaxed

Blij met mijn onderdeken van lamsvacht. Lekker zacht en aangenaam. Heerlijk om op te slapen. Kan ik zonder meer aanbevelen.

Service!!

Mooi vel en advies zowel in mail als op de site. Duidelijke foto’s en mooie vacht

Mooie producten en perfecte service!

Al jaren bestellen wij hier onze pantoffels en schapenvachten. Altijd heel tevreden over de producten! De spullen worden bovendien goed verpakt en als klant ontvang je duidelijke verzendinformatie. Een aanrader dus!

Correcte prijs, snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering, mooie prijs/kwaliteit. We komen zeker terug.

Heerlijk schapenvel

Makkelijke site, met veel keuze, duidelijke maten en eerlijke info. Ik heb een heerlijke vacht besteld voor in mijn schommelstoel, nette service en levering met een duidelijke informatie erbij hoe je het vacht netjes houdt en moet behandelen

Voldoet 100 procent aan mijn verwachtingen

Gezien een eerdere ervaring met dit bedrijf had ik er alle vertrouwen in dat deze bestelling aan mijn verwachting zou voldoen.Terecht dus.

Mijn honden genieten volop van de warme en mooie schapenvellen!

Top! Goede kwaliteit schapenvellen.

Prima schapenvel! Bedankt !

Perfect en snelle levering

Voldoet precies aan mijn verwachting. Ben er blij mee.

Schapenvel zoals beschreven en afgebeeld ook geleverd. Levering ook prima!

Hele mooie schapenvellen

Twee prachtige schapenvellen werden snel bezorgd.

Prachtig product en snelle levering

Het aanschaffen van een vacht was altijd een drempel daar ik vegan leef en geen leed onder dieren steun. Het verhaal achter schapenvel.nl klopte met mijn standpunt. Na een mooie te hebben uitgezocht werd hij de volgende dag geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen en wensen. Een prachtig product waar ik nog lang plezier van zal beleven

Kwaliteit

Bestelling binnen twee dagen geleverd prachtige kwaliteit en de kleur is nog mooier als op de foto dit bedrijf raad ik aan iedereen aan

Aanwinst

Heb twee jaar geleden hier een schapenvacht gekocht speciaal voor baby’s. Mijn dochter gebruikte hem in de kinderwagen. De baby bleef heerlijk warm in de winter maanden. Nu krijg ik weer een kleinkind dus nu wil mij schoondochter ook graag zo lekker schapen vachtje voor in de kinderwagen. Zoek je een nuttig kadootje voor een baby dan is dit een aanrader.

Helemaal goed. Alles zeer naar wens!

Vacht is nog mooier dan op de foto. Nuttige, leuk geschreven info bij de vacht gestuurd. Goed verpakt, zeer snel in huis. Ik ga jullie aanbevelen aan iedereen.

Zeer goed, snel, makkelijk!

De website is overzichtelijk, met een ruim en aantrekkelijk aanbod. De bestelling was uiterst makkelijk en het product (een schapenvel) werd snel en gratis bij mij thuis bezorgt. Super netjes ingepakt, met alle info voorzien, echt een cadeautje! De vacht was precies zo gekleurd als op de foto's, ik was hoogstens teleurgesteld dat hij ruwer was als ik verwacht had, dat is moeilijk inschatten van de foto's. Toch zeker aan te raden, en ik ga zeker meer bestellen!