Super tevreden met mijn aankoop

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima product, snel geleverd

De wollen yogamat is heerlijk! De levering was prompt en probleemloos.

Heerlijk kleed

Een fijn kleed. Ruikt alleen nog niet zo aangenaam

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling, Christine. Sommige vachten hebben inderdaad nog even een 'geurtje' voor wie daar gevoelig voor is. Maar ik heb goed nieuws: de geur zal in de komende weken vervliegen. Het is een natuurproduct en die kunnen inderdaad geuren. Denk aan een leren bank - die kun je weken ruiken. Zelfs een nieuwe leren portemonnee ruik je in het begin. Als je de vacht en de ruimte waarin hij ligt, ventileert en lucht, dan vervliegt de geur sneller. Meer info en tips kun je vinden op https://www.schapenvacht.nl/geur-schapenvacht Ik wens je veel plezier van de vacht! Hartelijke groet, Edith

Zeer tevreden!!!

Je krijgt wat je verwacht!

Beste schapenvel dat ik ook gekocht heb. Heerlijk om op te liggen. Echt fantastisch!

Goede ervaring

Inmiddels 2 schapenvachten besteld, ze zijn van uitstekende kwaliteit en zien er heel mooi uit.

De vacht is werkelijk prachtig en het verzenden was ook snel!

De website is duidelijk met de foto en de maten. Maakt het makkelijk kiezen. De vacht is echt prachtig! Ik ben er erg blij mee!

Makkelijk bestellen, snel geleverd, what you see is what you get

Website is ingericht met duidelijke foto's, waardoor de keuze goed te maken is. Je krijgt wat je uitkiest, wat niet altijd het geval is bij andere websites. Verpakt in een doos, geen aparte plastic verpakking daar houden we van! Snel geleverd. De enige die er even aan moest wennen was de hond (nieuwe geur in huis) ;)

Supermooie vachten

Mijn eerste vachtje dat ik hier kocht was voor mijn pup van 10 maanden om op te liggen. Ze had van ons gewone kleed zo'n allergische reactie dat ze ademhalings moeilijkheden kreeg en haaruitval door contact allergie. Het kleed was behandeld met formaldehyde. Dit kleed weggehaald en het vachtje daarvoor in de plaats gelegd en nu na een dikke week gaat het steeds beter met haar. Ze slaapt veel vaster ademd beter en je merkt dat ze het heerlijk vind om erop te liggen. Ik heb hier nu een tapijt gekocht met zwart langhaar en deze is echt prachtig!! Zo mooi!! Ik ga zeker hier nog een vachtje kopen... zoo verslavend ;)

Keurig vlot bezorgd. Schapenvel in perfecte conditie.

Goede ervaring mee.. 2 schapenvellen besteld waarvan eentje zonder problemen geruild. Nadeel is wel dat je retour op eigen kosten is.

Hi Marianne - reuze bedankt voor je beoordeling. Inderdaad zijn de kosten van retour voor rekening van degene die wil ruilen. Ik betaal de kosten van verzending naar de klant toe, ook bij een ruiling. Als ik ook de kosten van retour op me zou nemen, dan zou ik alles duurder moeten maken. De koeriersdiensten zijn namelijk voor mij ook niet gratis, hihihi... Hartelijke groet, Edith

mooie produkten tegen een vriendelijke prijs

perfecte vachten, dank dank

We blijven terugkomen

Al jaaaaren kopen we de mooiste, zachtste, fijnste vachten bij Edith. Altijd een succes, nooit ook maar een keer teleurgesteld. Het lastigste is het kiezen uit de mooie vachten die worden aangeboden. De service is fijn, van bestellen tot ontvangen. Altijd snel geleverd, keurig verpakt en gedurende het bestelproces tot aan levering wordt je netjes geïnformeerd over de gang van zaken. Ongetwijfeld tot een volgende keer Edith! Familie Steenbergen

Comfortabel

Prachtige schapenvacht. Lekker zacht en natuurlijk. Het ruikt ook echt naar schaap. ik ben er heel blij mee!

Mooi schapenvel, mooie kleur, mooie haren.

Het kwam in een doos, mooi op tijd. Ik ben helemaal blij met dit vel. Exact zoals op de foto. Voelt heerlijk aan. Goed afgewerkt.

Snelle bezorging, goede service en super goed product

Snelle bezorging, goede service en super goed product

Heel vriendelijk en snel geleverd

Heel goed!

Mijn eerste keer dat ik wat besteld heb maar zeer positief!

Snel geleverd,,mooie vacht

mooie vacht voor in de zetel

Mooie nieuwe vacht voor de poezen en de hond gekocht, ze zijn er helemaal weg van en wij ook! Weer heel snel geleverd.

Altijd geweldige spullen

Deze keer nieuwe pantoffels besteld. De oude waren na 6 of 7 jaar aan vervanging toe zoals altijd weer vlot geleverd

Prima sokken .

Er zijn bijna geen wollen sokken meer te koop,deze zijn goed van pasvorm en lekker warm

Weer top.

Vacht besteld, volgende dag thuis bezorgd. En ook deze vacht is weer prachtig.

Prachtige langharige schapenvel!

Één dag na de bestelling had ik m'n prachtige schapenvel al in huis. Een bruin/wit gevlekte, die je nergens ziet, en uitstekende kwaliteit!