Snel geleverd,,mooie vacht

mooie vacht voor in de zetel

Mooie nieuwe vacht voor de poezen en de hond gekocht, ze zijn er helemaal weg van en wij ook! Weer heel snel geleverd.

Altijd geweldige spullen

Deze keer nieuwe pantoffels besteld. De oude waren na 6 of 7 jaar aan vervanging toe zoals altijd weer vlot geleverd

Prima sokken .

Er zijn bijna geen wollen sokken meer te koop,deze zijn goed van pasvorm en lekker warm

Weer top.

Vacht besteld, volgende dag thuis bezorgd. En ook deze vacht is weer prachtig.

Prachtige langharige schapenvel!

Één dag na de bestelling had ik m'n prachtige schapenvel al in huis. Een bruin/wit gevlekte, die je nergens ziet, en uitstekende kwaliteit!

goede prijs kwaliteit verhouding

tevreden

Lkkr zacht

Mijn doel was om mijn pijnlijke linkerhelft te ontlasten en dat lukt aardig.

Super mooie vellen!

Mooie vellen van goede kwaliteit. Snelle levering.

Ik ben heel blij met schapenvel.nl

Ik was specifiek op zoek naar een kwalitatieve en ecologisch gelooide schapenvacht van een schaap dat een goed leven heeft gehad en niet geslacht is voor zijn vacht. Dus niet zo eentje die je wel eens ziet liggen bij de grote bekende warenhuizen. Ik kwam op de site terecht van Edith en Anneke. Overzichtelijke site met veel info. Prachtige diverse vachten en supersnelle levering. Ik heb inmiddels een hele verzameling vachtjes en ben er heel erg blij mee. De vachten zijn groot, lekker wollig en vol en prachtig van kleur.

Warm en zacht

Snelle levering van de mooie schapenvachten.

Snelle bezorging en mooie schapenvacht

De vacht is precies wat ik verwachte en heerlijk zacht.

Heerlijk zacht, warm en prachtig van kleur

Erg blij met mijn schapenvel en bij de kleine kindertjes ook een favoriet.

Heb vacht geruild ivm afmeting,grotere iets minde

De service is zeer goed. Heb schapenvacht geruild voor grotere kwaliteit was wat minder maar prijs ook.

Goede producten, eerlijke info, prettig en vlot geholpen.

Ervaring met heel wat schapenvellen en pantoffels, altijd prima kwaliteit en prettig contact. Verzending ook heel goed: vlot, duidelijk, stevig verpakt.

Mooie producten vlot geleverd.

Mooie kwalitatieve producten. Bovendien vlot aan huis geleverd.

Altijd weer een goede ervaring rijker.

Erg leuke winkel en super enthousiaste eigenaren. Altijd top kwaliteit en goed verpakt.

Na enige weken geurt/ruikt de vacht nog steeds hevig. Geen dierenlucht/-geur….geen zorgen, maar een lucht/geur om die dieren niet te ruiken. Verder heerlijke vacht.

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling, Marion. De geur zal in de komende weken vervliegen. het is een natuurproduct en die kunnen inderdaad geuren. Denk aan een leren bank - die kun je weken ruiken. Zelfs een nieuwe leren portemonnee ruik je in het begin. Als je de vacht en de ruimte waarin hij ligt, ventileert en lucht, dan vervliegt de geur sneller. Ik wens je veel plezier van de vacht!

Fijn

Ik heb kunnen vinden wat ik zocht. Vervolgens na de bestelling is alles vlot verlopen en kan ik heerlijk genieten van de schapenvellen.

Perfect product, snelle en correcte service

I.v.m. een koud home office enkele paren dikke sokken besteld, Snel geleverd en goede kwaliteit (nog wel even afwachten hoe ze er na enkele keren wassenzijn) maar all in all een prima ervaring.

Al heel wat vellen besteld en altijd op tijd geleverd en in prima kwaliteit. Zelfs al 2 keer in de winkel in Middelstum geweest. Ook een topervaring.

Mooi schapenvel

Zeer mooi groot schapenvel voor mijn hond

Ik heb inmiddels 4 schapenvellen mogen ontvangen en allemaal van superieure kwaliteit: dik, mooi vol en heerlijk zacht. Kortom een aanrader!!!

Prima communicatie

Meerdere vachten besteld en zeer tevreden over de kwaliteit. De nieuwsbrief lees ik met plezier en steek er wat van op!

2 medicinale grote schapen vachten besteld, volgende dag binnen. Pracht exemplaren. Liggend in bed, wachtend op m’n operatie, zijn ze een weldaad voor m’n huid.

Heerestraat 11 9991 BE Middelstum