Voldoende keuze! Goede communicatie Snelle verzending

Goede prijs

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Correct en snelle service

Duidelijke website en prijs kwaliteit....

Snel en netjes geleverd!

A very quick turnaround - thank you!

A very quick turnaround - thank you!

Alles in orde

De prijs is correct. De artikelen zijn zoals afgebeeld, en een zéér vlotte levering.

Prima verzorgd

Het bestelde werd keurig netjes verpakt en snel ontvangen!!

Niets om aan te merken

Prima ervaring

Snel en netjes geleverd

goede service

Product was niet voorradig, wat kan gebeuren. Van zodra deze terug voorradig was heeft de verkoper me zelf gecontacteerd en hoefde ik telkens niet te gaan kijken. Bestelling geplaatst en snel geleverd.

Snelle levering!

Duidelijke site, alles keurig verpakt en snel geleverd. Al met al helemaal prima dus!

Heel tof

Erg leuk, een verjaardagscadeau voor mijn vriend. Erg blij mee!

Goede website

Het was juist niet duidelijk welke logrolletjes ik exact nodig had voor hetgeen ik besteld heb...

Leuke site, snelle levering

Veel keuze en vlotte service.

Keurig en snel geregeld

Na mijn bestelling een klei e aanpassing En dat eerst prima geregeld Dus ik ben zeer tevreden vreden Geogroet lieshans

Duidelijke afspraken rondom levering en ook keurig verpakt.

Bestelling geplaatst, waarna direct een bevestiging volgde. Ik ben keurig op de hoogte gehouden van het verzendtraject en wanneer het pakketje afgeleverd zou worden. Pakketje in keurige staat ontvangen.

Heb alles ontvangen wat ik heb bestelt en omdat de levering lang duurde en mail daarover gestuurd en er werd meteen gereageerd ..Top. Verzenden met postnl was wel sneller geweest en thuis bezorgd.

Goede snelle service

Snel verzonden en ontvangen. Helaas het verkeerde product ontvangen maar na een e-mail waarop een snelle reactie kwam het juiste product ontvangen.

Goede levering top kwaliteit

Snelle levering in goede kwaliteit voor weinig geld

Snelle bezorging voor een goede prijs

Het bestellen van mijn geocaching geocoins en trackables waren snel en makkelijk besteld. Het duurde 2 dagen voordat ze in mijn brievenbus plofte maar ze zijn snel met het versturen en bezorgen.

Zeer snelle levering

Zelfs al bevatte de bestelling 2 stempels met naam...na 2 dagen reeds bij me thuis. Schitterend!

Vlotjes

Goede producten en super snelle levering

Lock lock containers, logboekjes en potloodjes besteld. Alles werd snel geleverd. Tevreden

Super Service

Bij de levering van een gegraveerde geocoin was de beloofde bewaarbox niet meegeleverd. Na een eenvoudig mailtje werd deze nagestuurd. Twee dagen later zat hij in de bus!