Perfect.

Perfecte levering.

Super snelle levering van een mooi product.

Super snelle levering van een gepersonaliseerde stempel.

Alles OK!

Geen enkel probleem met deze bestelling!

perfect

Blijf jullie werk doen zoals nu. Perfect in orde

alles netjes correct verpakt gekregen.

nette afhandeling. De levering werd wat vertraagd door te weinig voorraad. Dit is netjes doorgegeven. Later bleek er toch nog eerder te kunnen worden geleverd.

bezchybné

Naprosto úžasná rychlost, bezchybné, doporučuji všem

snel en goede levering

Alles zeer snel geleverd , maar mag niet altijd op foto verder gaan en eens meer lezen wat juist is. Dacht een container te kopen maar bleek iets heeeeeel klein te zijn ( eigen fout door niet te lezen natuurlijk)

vlotte aankoop

Geen minpunten. Vlotte bestelling en snel geleverd!

Heel erg snel ene dag besteld volgende dag binnen

zeer vlot

de levering gebeurde zoals altijd zeer vlot en was correct, deze geocachshop is zeker een aanrader

Betrouwbare levering

Producten worden conform specs geleverd binnen de aangegeven tijd.

Vlotte service

Zondag besteld en dinsdag al geleverd... Top service!

Snelle, complete levering

Goede service en snelle levering. Wel Zou zelf de webshop iets anders inrichten. Sommige zaken zijn niet eenvoudig te vinden.

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd!

Zeer goede service!

Snelle leveringen van 2 mooie producten!

Er was iets niet goed gegaan met de bestelling maar dat werd uitstekend opgelost

Snel en correct

Deze geocachingshop is niet de goedkoopste, maar er wordt snel en goed geleverd. Prima in orde zo.

Snel en correct

Duidelijke site, snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle service, prijzen wel wat hoog

Snelle levering, maar wel wat prijzig. Website niet altijd even overzichtelijk en zoekfunctie werkt niet altijd optimaal.

Voor herhaling vatbaar!

Vlot geleverd en alles was keurig verpakt.

Een makkelijke site om spullen te zoeken aan te schaffen. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Prima voor elkaar, overzichtelijke website en snelle levering. Toen ik de vorige keer wat bestelde en dit product niet op voorraad was kreeg ik de optie voor een vervangend artikel wat goedkoper was. Het verschil in bedrag werd snel teruggestort. Bij de laatste bestelling miste ik in de verzamelbox wel 1 dingetje. Er zouden 2 nano-caches in horen te zitten, maar er zat er maar 1 in. Ik heb hier verder niet over geklaagd, een foutje kan gebeuren. Kortom, fijne webshop!

TOP !

top artikel en heel snelle levering nochtans ik jn België woon