JAMMER

Ik had 2 dingen besteld een TB en een cachebehulsel met een magneet, TB had ik moeite om te registeren want er zat geen registratiecode bij, en bij de cachehulsel de eerste keer komt de magneet al los, dus sta ik hier mooi met enkel de magneet en het cache potje in men handen onbruikbaar.

Hartelijk dank voor uw review. Wat betreft de TB: er zit meestal geen activeringscode bij een trackable. Alleen bij een beperkt aantal travelbugs en geocoins is de activeringscode bijgevoegd. De overige kunt u via onze website opvragen. Deze informatie is ook gedeeld met u via email en kunt u op onze website vinden. Wat betreft de cachebehuizing: hiervoor kunt u contact met ons opnemen via email, dan zorgen we voor een oplossing. Willem-Jan Verberne Geocachingshop.nl

Leuke woodies geworden, snel bezorgd.

Snel en probleemloos geleverd

Prima snelheid van bestelling tot aflevering.

Great service of a great product.

Very few suppliers do small Geocaching container identification labels. Geocaching shop.nl/Geodox does! 3 days from posting in Nederlands to receipt in UK! Brilliant service of the required product. Thank you!😄

Netjes, keurig en duidelijk.

Voorheen waren de verzendkosten gratis boven een bepaald bedrag. Ik merkte nu opeens dat gratis verzenden vanaf € 50,- naar een afhaalpunt gestuurd wordt ipv naar huisadres. Gratis verzenden is nu vanaf € 75,. Gelukkig zit er vlakbij een afhaalpunt (en ook nog in de supermarkt waar ik boodschappen doe) dus dat scheelt weer extra verzendkosten. Ik heb helemaal niets aan te merken. Met problemen is er altijd een snelle reactie, via e-mail of soms via de telefoon. De site is duidelijk en de verzending is altijd snel. Ik kijk altijd uit naar mijn bestelling!

Geen opmerking

Zeer snel, klopt altijd. Top !

Makkelijk, snel en duidelijk.

Bestellen gaat heel eenvoudig, dus dat was snel voor elkaar. Omdat ik iets had besteld waar iets in gegraveerd moest worden duurde het iets langer dan een dag, maar daar kreeg ik keurig bericht over. De volgende dag lag het pakketje keuring in de brievenbus. Heel mooi verpakt, ik ben echt heel tevreden.

snelle levering en keurig verpakt

snelle levering en keurig verpakt wij zijn er blij mee.

Vriendelijk telefonisch geholpen en vlotte levering.

Snelle levering.

Artikelen snel bezorgd.

snelle levering goede producten

Ook deze bestelling incl een stempel sneller geleverd dan op de site was aangegeven goede kwaliteit producten zeker een aanrader op naar de volgende bestelling

Snelle en correcte levering

Het product voldoet volledig aan de vereisten

Spijtig misverstand

Ik dacht dat ik één UV lampje besteld had, maar bij levering stel ik vast dat er 8 geleverd werden. Ik kijk nu naar de bestelbon en daar zien we dat er blijkbaar 8 besteld zijn. Hoe kan het zijn dat deze bestelling van één naar acht UV lampje is gegaan is me een raadsel! Ze zijn nu betaald en geleverd en ik zal ze wel zelf aan mijn kennissen als geschenk doorgeven.

Beste Karel, We hebben inderdaad geleverd wat u besteld en betaald heeft. Dat lijkt me overigens niet meer dan normaal. Het gebeurt wel vaker dat meer lampjes tegelijk besteld worden. Mocht u toch de lampjes retour willen zenden, dan is dat geen probleem. Op onze website vindt u informatie voor het retourneren van de producten. Met vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop.nl

Super afhandeling

Besteld op zondag, woensdag in huis.

Bestelling, vervolgens snelle levering, goed verpakt. Snap alleen niet dat bezorgkosten 2,95 moeten kosten en de envelop met 1,70 gefrankeerd is. Dit verschil vind ik groot. Een envelop kost niet dit verschil.

Hartelijk dank voor uw review. Wat betreft uw opmerking over de verzend- en administratiekosten: Allereerst zijn deze kosten inclusief 21% BTW en is het een gemiddeld tarief tot 100 gr. Daarvan moeten niet alleen de portokosten betaald worden, maar ook bijvoorbeeld verpakkingskosten (envelop/doos), betalingskosten (Ideal/Paypal/Creditcard), frankeermachine, etc. In de meeste gevallen zijn de kosten hiervoor zelfs hoger dan €2,95 incl BTW. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop.nl

alles naar wens verlopen HD

netjes kunnen bestellen en op juiste tijdstip ontvangen.

Snel en correct

Het bestelde werd heel snel en keurig verpakt geleverd!!

De door mij bestelde goederen werden heel snel en keurig verpakt geleverd,

Prima !

Snelle levering,

Altijd correct

Snelle en correcte levering

Vlotte levering, alles netjes verpakt

Prettig contact en snelle levering

Meerdere malen contact gehad over mijn ontwerp voor woodie en stempel. Als iets niet lukt of ze raden iets anders aan, bellen of mailen ze netjes. De levering van mijn woodies was ik super blij mee. Hoop met de levering van mijn stempels net zo. Die verwacht ik een van deze dagen.

Gekregen wat ik had verwacht.

Volledig transparant en waar voor mijn geld.

Overzichtelijke site met super sevice

Makkelijke en overzichtelijke site met super service. Snelle levering