Levering van de bestelde artikelen was zeer snel.

Bij deze site al vaker iets besteld en zoals altijd werd het pakketje snel en keurig afgeleverd.

Prima en heel snelle levering

De doos kwam binnen twee werkdagen binnen, terwijl ik ook een gepersonaliseerde stempel had besteld. Keurig compleet en mooie tools.

Snelle en correcte service

Zoals steeds een vlotte en correcte service.

Snelle reactie en prima service

Via facebook binnen enkele minuten een reactie en antwoord op mijn vragen. Daarna ook via de chat op zondagmiddag direct antwoord op mijn vragen. 's Avonds nog een e-mail dat niet alles goed opgeslagen was, maar dat was snel verholpen. Op dinsdag de woodies al in huis. Heel mooi gemaakt en snel geleverd.

prima service

snelle levering prima service

correct en goede services

ik heb een zeer positieve ervaring en een zeer goed gevoel bij de services die ik heb gekregen.

Great selection and collection.

I am new to GeoCaching but wanted to take it very seriously with trackables, stickers, logbooks and more! They have so much on offer, not just the basics and necessities, but awesome additional items as well. Ordering was easy and straightforward! Delivery as expected. Really happy!

Prima aanbod, snelle levering.

Goede levering van gepersonaliseerde artikelen. Geheel volgens wens. Snelle levering.

Snelle reactie en levering!

Snelle levering en na een berichtje over een item wat kapot was werd er meteen zonder problemen een ander verstuurd! Heel fijn de snelle reactie!

Spullen waren exact zoals omschreven en snel geleverd. Waarom dan geen vijf sterren? Omdat ik het vrij prijzig vond.

Service met een hoofdletter "S"

Zaterdag onze lidmaatschap verlengt en tevens twee TB's en een hoeveelheid woodies. Om een beeld te krijgen eerder contact gehad over het onderwerp van onze woodie en zeer deskundig en behulpzaam geholpen. Zo wordt onze hobby nog leuker. Willem- Jan dank voor je engelen geduld en hulp.

Super snel en correct!

De levertermijn was veel korter dan eerst voorzien. We kregen alle info duidelijk via mail.

Snel geleverd, mooie coins

Paar coins besteld met eigen ontwerp, waren na 2 dagen volgens afspraak geleverd. Het ontwerp staat perfect op de coins. Super!

Snel geleverd!

Snel in huis en goed verpakt verzonden.

Prima site en snelle service

Ruim assortiment en duidelijk overzicht op de site. Snel producten te vinden en te bestellen. Levering zeer snel.

Goede winkel en snelle service

Je kan alles makkelijk en overzichtelijk terugvinden op de site. Snelle levering, zelfs voor gepersonaliseerde spullen. Indien je vragen hebt kan je ze makkelijk en snel contacteren via de chatfunctie op de site.

Tot nu toe perfect

De online hulp heb ik als zeer prettig ervaren. Ook het mailcontact was perfect. Nu ben ik van plan op korte termijn mij een Garmen 700 aan te schaffen. Hoop dat dit dan ook vlekkeloos verloopt. Een goede zaak herken je eigenlijk pas als je problemen hebt, zoals een defect in de garantie periode, of een DOA hoe hier dan mee omgegaan wordt.

Duidelijke site, snel geleverd !!

Snelle afhandeling, alles in goede staat

Alles was goed geregeld en in prima staat. Precies wat er op de site stond. Enige nadeel was de verzendkosten. Mijn bestelling (stickers) had makkelijk in een envelop gekund. En ik moest €4,50 betalen voor verzenden.

perfect

Het pakket is besteld en zo is het ook snel geleverd zoals ik het ook wilde.

Prima, 2 producten met eigen naam en toch vlot geleverd

Bestelling is keurig vlot verwerkt, helemaal prima!

Prima site ,goed geregeld, en afspraken keurig nagekomen.

Prima site ,goed geregeld, en afspraken keurig nagekomen.

Keurige levering

De site is overzichtelijk en de artikelen worden snel en netjes geleverd. Graag tot een volgende keer!

Goed overzichtelijk en snel geleverd

goed snel en degelijk

goed, snel en degelijk