Snelle en correcte levering

Snel en correct

Goed en snel service.

Goed en snel service.

Zéér vlot, correct.

Kwaliteit, snel, correct en gemakkelijk.

Prima webshop

Snelle en goede levering

Super snel en zorgvuldig.

Heel snel en netjes afgehandeld.

Wat ik heb besteld kreeg ik snel

Snelle verzending

Leuke geocache producten op een plek

Ik vond het vooral fijn om verschillende geocache producten op een plaats te kunnen bestellen, dan hoef ik het niet zelf bij elkaar te zoeken. Snel geleverd ook!

Uitstekende levering

Mijn producten (een trackeble en een pin) waren goed verpakt en werden snel geleverd. De producten zien er netjes en onbeschadigd uit. Door de bubbeltjes folie blijven de producten mooi tijdens verzending

Eenvoudig te bestellen via overzichtelijke website. Levering op tijd.

Snelle levering, overzichtelijke website met veel keuze

Snelle verzending Prima service.

Snelle levering en goed geholpen!

Alles snel geleverd en vriendelijk, goed en snel geholpen via mail met de klantenservice.

Uitstekende service en snelle levering

Foutje gemaakt met bestellen door zelf niet goed te lezen Direct en mail erachteraan gestuurd waar snel op gereageerd werd waardoor de juiste sticker toch werd Verzonden. Kwaliteit is zeer goed

Prima producten, snelle levering

Ik kon goed vinden wat ik zocht op de website. Duidelijke omschrijving erbij. Snelle levering en netjes verpakt.

Slecht

Hoi Een week geleden wat besteld nog steeds niet binnen. Ik weet dat dit deels bij PostNL ligt, maar dit versturen jullie dit zonder track and trace dus wij postnl en ik kunnen nu nergens zien waar mijn bestelling blijft. Dus voor de volgende keer? Geef de bestelling een Track and Trace mee. Dan kunnen we kijken waar de bestelling is op dit moment.

Beste Ernst-Jan, Jouw bestelling is naar het opgegeven adres verstuurd maar aangezien PostNL tegenwoordig langer kan doen over een envelop levering in Nederland kan dit ook lander duren dan we gewend waren. Normaal wordt de envelop binnen enkele dagen alsnog bij je geleverd (of vraag het even na bij een buur). Zo niet, neem dan even contact op met ons zodat we het op kunnen lossen. Je bestelling betreft 2 kleine stickers van totaal €3,- exclusief verzending. Je hebt zelf voor de envelop verzending gekozen en voor €2,95 is dit natuurlijk niet traceerbaar. Je had ook kunnen kiezen voor een (traceerbare en verzekerde) pakket verzending. Uiteraard zijn daar extra kosten aan verbonden. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop.nl

Keurig verpakt en snel verzonden

Keurig verpakt en snel verzonden.

Super dienstverlening

Zeer tevreden met mijn aankoop en contact met de klantendienst, dewelke erg behulpzaam is.

Mijn bestelling lag de volgende werkdag in de bus.

Gerne wieder =)

Schneller Versand, alles ordentlich verpackt. Danke!

heel goed

Ik ben super blij met wat ik besteld had, correcte levering, wel iets op zich laten wachten, maar dat is zeker niet erg. Het textiel is wel niet van het grootste, maten zijn aan de kleine kant. Maar wel goede kwaliteit!!!

Keurig verpakt.

Mooie logboekjes.

Beste Dineke, De bestelling is per envelop verstuurd en dit kan inderdaad wat langer duren dan met pakketdienst. Envelop zendingen worden ook niet meer elke dag bezorgd. Het kan ook zijn dat het per ongeluk bij een buur terecht is gekomen. Mocht het in de komende dagen niet binnenkomen, dan hoor ik het graag en zullen we het op een andere wij oplossen. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne

Bestelling snel verwerkt, makkelijke site,netjes verpakt

De bestelde goederen op tijd en in goede orde ontvangen.

We hebben enkele attributen besteld en deze werden netjes en goed verpakt geleverd.

Fikk hva jeg bestilte

Orderen ble raskt og effektivt effektuert.

• Vil du anbefale oss? Ja

Altijd goeie producten