Prima,

Binnen 1 dag geleverd. Foutje geleverd product werd binnen 1 dag hersteld. Keurig opgelost!

Topbedrijf

Goede service en snelle levering.

Gewoon super

Ging simpel en netjes geleverd

Geweldig en snel

Nadat de bestelling geplaatst was hebben wij de bestelling snel in huis gekregen

uitstekend

Leuk aanbOd

Alles is goed en snel verlopen.

Handige website, Snelle levering

Gewoon goed

Snelle levering.

Snel geleverd, goed verpakt, goede producten.

Prima.

Snelle levering.

Weer prima

Bestelling meteen de volgende dag in huis, precies zoals verwacht. Enige minpuntje: hoge verzendkosten voor verzending met brievenbuspost.

Dik tevreden

Gemakkelijke bestelling, snelle verwerking, prima bezorging, goede prijs en hoge kwaliteit van materiaal.

Super snel geleverd en alle producten voor een goede prijs

keurig verpakt en snel geleverd

Top service en snelle verzending

Top service met begeleiding via Chat, geweldig gewoon. Pakket is snel en netjes verstuurd en afgeleverd.

Super snelle levering

Op zaterdagavond besteld en dinsdagochtend al in huis,vanuit Nederland naar Beligie dat is Super snel!!! Bedankt

Goede site, snel leveren

Snelle, goede levering

Mijn eerste keer een bestelling geplaatst bij Geocachingshop.nl Snel en goed afgehandeld.

Mooie artikelen en snelle levering!

We hebben een aantal artikelen besteld waaronder woodies met eigen ontwerp, die zijn echt mooi geworden, precies zoals we bedoeld hebben. Bovendien werd de bestelling heel snel geleverd. Wij zijn erg tevreden!

Snelle reactie, duidelijke communicatie, perfecte levering en leveringtijd

Er was een aanpassing nodig van de gepersonaliseerde TB, die communicatie verliep heel vlot en de levering was heel snel. De gepersonaliseerde TB was beter dan verwacht/gehoopt.

Snelle levering, goed product

Heb een stempel besteld met naam en datum functies. Dit zodat ik niet altijd een pen bij me hoef te hebben.

Top webshop

ruim aanbod, top service en zeer snelle levering... echt een aanrader !

perfect

regelmatig aan t neuzen op deze site

Alle producten weer tip top ontvangen.

Eenvoudig kunnen bestellen. Mijn prikstok, TB's en een mooie geocoin weer netjes verpakt binnen gekregen. Ook meteen maar een paar kids geocache armbandjes besteld om als goodie achter te kunnen laten.