Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering!

Veel keus en een snelle levering.

Super service en goede kwalitiet

De spullen waren de volgende dag al in huis en werkt volledig conform verwachting en zeker niet duur. Kortom: niets anders dan tevredenheid hier!

Snel overzichtelijk en leuk

Geweldige service

Geweldige service

Snel

Mooi materiaal

Het bestelde product was snel en goed geleverd. Ben er zeer tevreden over

goede ervaring ,snel en efficient

geweldige service ,

Zondagavond besteld, maandag verzonden, dinsdag in de bus: Prima

Goede service!

Goede service en prettig contact!

De bestelling en levering is perfect verlopen

Prima ervaring!

Het bestellen en leveren gebeurde probleemloos. Er zijn superleuke dingen in de Geocachingshop. Netjes afgeleverd bij het afhaalpunt en netjes verpakt. Ik werd op de hoogte gehouden via Track & Trace. Ik zou hier zeker weer bestellen.

H

N

Makkelijk te bestellen en snelle verzending/ontvangsr

Duidelijke en correcte omschrijving van de producten. En snelle verzending en goede ontvangst van het pakketje.

Snelle levering, aardig assortiment, stevig aan de prijs. Verbeterpunten: verbreding assortiment en lagere prijzen.

Snelle en correcte levering

Onze eerste bestelling bij Geocoachingshop.nl en wij zijn zeer tevreden. Het bestellen en betalen verliep snel en soepen en er werd zeer snel geleverd! Jullie hebben er een tevreden klant bij die vaker bij jullie terug gaat komen.

Bezorging zoals beloofd bij bestelling.

Brievenbuspost. Wel afhankelijk van bezorgtijd Post NL.

uitstekend en vlot

Leuke website, ruime keuze en vlot ontvangen.

Goed assortiment en zeer snel geleverd!

Duidelijke website.

Goed product, snelle levering.

Snel en gemakkelijk bestellen

Pen en badge snel geleverd, voldoen beide aan de verwachting. Website overzichtelijk en helder.

Prima geregeld

Super, besteld en volgende dag in huis!! Fijne tool, al veel profijt van gehad!!

Gewoon prima en snel in huis.

uitstekend

Had mijn huisnummer vergeten te vermelden, kreeg netjes een mailtje hierover. Na huisnummer doorgeven was mijn pakketje de volgende dag al bezorgd. Prima service, zo moeten er meer zijn. Dank

Perfecte afhandeling van de bestelling.

Geen enkele opmerking, top.