Hoort bij de betere

Ondanks dat er een foutje in de levering geslopen was toch heel tevreden over de service. Na een berichtje werd dit nog dezelfde dag recht gezet via nalevering. Service zoals het hoort te zijn.

Lieferung problemlos.

Pünktliche Lieferung und ausreichende Termininformationen

Leuke producten en goede bestelervaring

Ik was zeer blij deze website te vinden zodat ik een leuk pakket kon samenstellen voor vaderdag. De producten zijn betaalbaar en super handig in het veld. Vader was er blij mee. Het online bestelproces was makkelijk en de bezorging was snel. Een dag of 2.

snelle levering. Mooie stempel

Snelle levering kwaliteit wat minder

Over de levering geen opmerkingen. De thermometer en batterij als cache ben ik van mening dat de kwaliteit matig is.

Snel en goed geregeld

Makkelijke en duidelijke website. Keuze aan producten, levering was snel en goed

Hele goede service

Producten werden snel en keurig verpakt geleverd. Er zat een fout product bij en dit werd super snel recht gezet. Fijne winkel met uitgebreide keuze en goede service.

gewoon zoals verwacht... perfect

Overzichtelijk snelle levering en kwalitatieve spullen

Netjes en vlug

Hij netjes en vlug opgestuurd

Stempels kwamen goed toe Vlot gemaakt en verstuurd

Slecht

Ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Het zou 5 dagen terug al door de dpd geleverd moeten worden!

Ik heb even met DPD gesproken. U heeft zelf 2 keer een wijziging doorgevoerd (15 en 16 juni). Daarop zou het vandaag geleverd worden, maar vanwege drukte is dat niet gelukt. Als het goed is, wordt het morgen geleverd. vriendelijke groeten. Willem-Jan Verberne Geocachingshop

Degelijk materiaal aan goede prijs

zeer tevreden klant

Had Woody s besteld en ze zijn prachtig geworden . Ook de bezorging zoals gedacht!

Vlot

Alles is heel vlot verlopen. En ook snel in de brievenbus mogen ontvangen

Goede overzichtelijk website. Snel producten kunnen bestellen. En word netjes en professioneel geleverd. Misschien één min puntje. Ik kijk te lang op de website. Omdat er zoveel mooie producten erop staan ;-) . Ik kom er zeker de volgende keer weer.

Late levering

Een OSM besteld , die pas na 8 dgn is geleverd. Wel positief was dat wij bericht van vertraging kregen. Na kontakt met de eigenaar is de OSM vlgs afspraak vlot geleverd! Prima produkt!

Helemaal top!

Prima service... snel verstuurd

Goed geleverd maar wel even zoeken waar

Ik had een klein pakket en die kun je schijnbaar niet volgen. Dus ik wist niet als het pakket thuis zou aankomen of op het ophaalpunt waar ik voor gekozen had. Voor de rest was alles oke. Prima staat aangekomen.

Prima levering en kwaliteit

Je kunt bij hun prima zaken doen

Goed communicatie, uitstekende service

Er wordt goed gecommuniceerd. Er was een verkeerde sticker geleverd, na 1 mailtje was er duidelijkheid en een dag later lag er een juist exemplaar op de mat. Topservice!

Veel aanbod

Website met zowel informatie als de producten die benodigd zijn voor deze leuke buitenhobby.

Fijn bedrijf, artikel in goede orde ontvangen!!

Fijn bedrijf, artikel in goede orde ontvangen!!

Snelle correcte service