prima ervaring!

Iets bestellen en de volgende dag in huis.

Goed product

Doordat wij vergeten waren om het artikel te bevestigen, kregen we wel de bevestiging. Achteraf bleek het niet helemaal goed te zijn gedaan. Er volgde een mailtje, die kwam in de Spam dus niet gelezen. Door een belletje van de shop kwam het toch goed en werd het erg snel geleverd. Wij gingen er vanuit dat het door de brievenbus zou komen en hadden geen erg in de auto die achter de schuur stond. Maar DHL nam niet de moeite om te lopen en gewoon aan te bellen aan de voordeur. Hij vertelde doodleuk dat we niet thuis waren en moesten toen het pakje zelf ophalen. Wel een klacht ingediend bij DHL maar of het zal helpen. Alle andere pakketdiensten bellen wel gewoon bij de voordeur

Correcte service

Zeer correct. Belden me zelf op omdat ik huisnummer vergeten was. Top service

gewoon zoals het hoort

betrouwbaar ,kwaliteit en vertrouwen

Snelle levering. En bovenal klantvriendelijke benadering nadat we een vraag over een artikel hebben gesteld.

Snelle en correcte levering. Top!

Alles was degelijk verpakt en werd de volgende dag al geleverd. Wat kan je meer wensen!

top.

snelle levering.

Perfecte service !

Ik ben heel tevreden !

Lekker snel binnen!

Onze bestelling was snel binnen , bedankt

Snel, verzorgd

Snel bezorgd en netjes verpakt !!

Mooie afgewerkt, zeer tevreden !

Voldeed aan mijn verwachtingen!

Niet in orde!!!

Heb niet geleverd gekregen wat ik besteld heb. Staat een kleine letter ipv een grote. En NU???

Snelle service en keurig verzorgd.

Mijn bestelling was snel en prima geregeld.

Super snelle levering

Prima vlotte service netjes verpakt

Duidelijke website

We hebben een cache stempel besteld met eigen logo. Ging gemakkelijk en werd zeer snel geleverd

Snel

stempel besteld met eigen logo. Logo zag er ook uit zo als de bedoeling was

Heel tevreden over de geleverde producten.

Snelle levering.

Snelle nette levering zoals altijd

Lekker vlot

Kleine bestelling, direct verzonden en snel in huis.

perfect

10/10

Mes gaat snel kapot

Mes is heel snel kapot gegaan

Beste Emre, Ik heb contact met u gehad over het mes. Het is niet kapot, maar er is een kras ontstaan op het lemmet bij het gebruik van het mes. Het mes is niet daadwerkelijk kapot. We hebben u aangeboden het mes om te ruilen. Ik hoor graag van u. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geodox

Zeer snelle en juiste afhandeling van bestelling

Een shop waar je niet zo snel naar doorverwezen wordt als je in Google iets voor je Garmin zoekt. Vreemd eigenlijk omdat ze zeer handige en originele accessoires hebben tegen zeer goeie prijzen. De verpakking was zeer goed verzorgd, zo goed zelfs dat de inpakker iets met het spelletje Tetris moet hebben. Kortom... Geweldige ervaring en ik kom terug

Goed verzorgd

Na het bestellen werden we goed geïnformeerd naar de status van verzenden etc. De producten voldoen aan de vewachtingen. Keurige verzorging

Gewoon Goed

Wat verplicht........ Toch jammer dan