Precies wat ik wilde, top.

Snel, goede kwaliteit en duidelijke communicatie

Heb een aantal dingen besteld, en alhoewel niet goedkoop, ben ik erg tevreden. De kwaliteit is gegarandeerd hier en de levering kwam snel.

Nuttig product handzaam en snelle levering

Prima service, producten snel geleverd tegen betaalbare prijzen en nadien geholpen via mail

Prima, goede vlotte levering, geen problemen

Alles goed ontvangen

Overzichtelijk website. Mooie degelijke spullen. Snelle levering. Helemaal tevreden.

Snel geleverd maar de kwaliteit is minder dan de vorige keer.

Snel geleverd maar de kwaliteit is minder dan de vorige keer. De tekst is op sommige woodies niet te lezen. Jammer.

Snelle en nette afhandeling en verwerking

Product goed, levering erg laat

Ik heb meerdere emails op verschillende dagen ontvangen dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden en telkens is dat niet gebeurd, ik weet natuurlijk niet of dit aan de shop lag of aan de bezorg service maar het was wel irritant. Voor de rest is het pakket erg netjes geleverd, goed verpakt, en hield alles in wat ik hoopte.

goed.

super goed

de stempel was snel klaar en had ik in huis in en paar daggen

geweldig mooie woodies!!

ik heb woodies besteld ,zo mooi geworden echt erg blij mee!!

Precies zoals het altijd gaat. Winkelwagen vullen. Afrekenen en 2 dagen later ophalen of laten bezorgen.

prima geregeld

ruime keuze, snelle levering. Precies zoals verwacht

Snel en correct

Veel keus Mooi aanbod Faire prijs Snelle en correcte afhandeling

bestelling netjes en snel geregeld

stempel keurig geleverd

Vlotte levering en goede communicatie van de bestelling

Gewoon goed.

Netjes verpakt en op tijd verstuurd.

vlotte levering

Ik koop hier wel vaker maar het is een goede leverancier. Ik had de spullen snel binnen.

Snel geleverd wat ik besteld heb

Ik heb een uv lamp besteld voor de nacht cache die we willen gaan lopen. Aan de voorbereiding ligt het niet. Bestelling snel geleverd. Nu nog de wandeling gaan doen en de cache gaan vinden!

Snelle en nette levering

De bestelling was de volgende dag al binnen, erg fijn! En alles netjes verpakt.

Snelle en juiste levering. Zoals altijd.

Diverse keren heb ikspullen hier besteld. Alle keren zijn deze spullen snel en correct geleverd. Ook de ene bestelling die ik zelf heb opgehaald, was keurig verzorgd.

Snel en conform de bestelling.

Tja hoe omschrijf je dit. Je hebt een idee wat je graag snel hebt , omdat iets kapot is gegaan en 1 dag later heb je het weer in huis. Dat had ik niet verwacht, dus ja super toch!

De bestelde producten zijn snel en netjes geleverd.

Prima bedrijf

Al meerdere keren zowel fysiek als digitaal hier dingen gekocht. Altijd netjes verpakt, snelle verzending en prima. Zeer tevreden