Snelle service, mooi klein doosje

Zie hierboven

Service!

Door een fout mijnerzijds had ik het verkeerde artikel besteld. Na een telefoontje kon ik het dezelfde dag kosteloos om komen ruilen aan kantoor.

Vlotte service

Ik heb mijn bestelling vlot en in goede orde ontvangen

Ik had problemen met het bevestigen van de raamsticker.

De raamsticker kreeg ik niet goed bevestigd op de autoruit, maar na een berichtje naar geocachingshop kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Bedankt Willem-Jan voor de prima service Een tevreden klant..

Beste Peter, Het betreft een uitgesneden sticker die inderdaad uit losse delen bestaat. Deze wordt dan ook als geheel geplaatst. Als je even belt, dan kunnen we even overleggen over de wijze waarop de sticker geplaatst wordt. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop

Snelle juiste levering.

Zie boven

Snelle levering van het gewenste item.

Vaker geshopt op de site

Al wat vaker wat besteld Site is overzichtelijke en snelle levering en goed verpakt

Super snel

Ik had een vraag via e-mail gestuurd en daar kwam heel snel een reactie op. Uiteindelijk onze woodies daarna heel snel kunnen bestellen en vervolgens ook snel in huis. Ervaring was top!

snel en correct

aankopen worden goed en snel naar klant gestuurd

Aller perfekt

Top Ware, schneller Versand. Danke

Levering heeft wel andere kleur dan verwacht, mogelijk niet goed genoeg opgelet tijdens bestelling

Goed en snel

Goede overzichtelijke website, prima prijzen en een snelle levering. Houden zo.

Helemaal prima!

Vlot, goed verpakt, zoals het hoort.

Geen bijzonderheden

Er is op tijd gedaan en geleverd wat ik vesteld heb, en ook goed verpakt.

Zelfs wanneer je iets over het hoofd hebt gezien krijg je bericht om dit te kunnen corrigeren.

Dik tevreden!

Vlotte reactie als je iets wilt weten voordat je gaat bestellen, produkten zoals omschreven, bestelling goed verpakt en snel bezorgd!

Leuke webshop met een overvloed aan artikelen.

Iets bestellen bij deze webwinkel is heel eenvoudig. Alle artikelen staan keurig en in logische rijen geplaatst. In de loop van de jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Iets uitkiezen en bestellen gaat heel eenvoudig. Het afrekenen en de keuze hoe je dat wilt doen gaat ook zonder problemen. Het enige wat nog kan verbeteren is de levertijd. Ik had er geen haast mee, maar als je iets snel wilt hebben dan heb je pech. Ik moest iets meer dan een week wachten voordat m’n bestelling binnen kwam.

Beste Chris, Wij versturen alles wat op voorraad is, binnen een werkdag. In jouw geval heb je een gepersonaliseerd T-Shirt (met eigen teamnaam) besteld waarvoor wat tijd nodig is. Dat is ook aangegeven bij het product zelf. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne

Vlot en snel geleverd

Prima, goed verzorgd, snel geleverd

Correcte levering

Duidelijk en snel.

Snelle levering en duidelijk te volgen

Snelle verzending, mooie artikelen

Artikelen besteld en snel verzonden. Mooie stempel en zo uitgevoerd als ontworpen.

op 2 dagen was mijn bestelling binnen

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering top.