Snelle en goede afhandeling en levering

Zeer tevreden over de afwikkeling na de bestelling

super

snel, duidelijk. Zonder problemen!

perfecte levering

alles was compleet, snel verzonden en goed verpakt

Snelle levering helemaal top.

Mooi bedrukt en de hoody is goed en mooi

Snel gevonden raar geleverd

Ik kon de producten snel genoeg vinden maar het afleveren duurde langer dan verwacht. Daarnaast was de berichtgeving over het leveren warrig. En uiteindelijk wordt er een doosje wat gemakkelijk door de brievenbus past verzonden naar een afleverpunt waar het opgehaald moest worden. Hierover moet in mijn optiek nog eens wat beter worden nagedacht!

Snelle verzending. Netjes verpakt.

Snelle verzending netjes verpakt.

Prijs-kwaliteitverhouding prima

Voor mijn eigen Geocaches bestel ik altijd pet-lings en logboekjes via Geocachingshop.nl. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Zeker als je wat grotere bestellinge plaatst.

Perfecte levering

Perfecte levering.

Snelle verzending

Duidelijke site, veel keuze, snelle verzending!

Had een paar vraagjes over een stempel. Deze werden snel en vakkundig beantwoord. Bestelling gedaan en super snelle levering. Product omschrijving is perfect en ben superblij met het Product.

Weer prima in orde!

Zoals ik gewend ben van Geocachingshop.nl, Snelle levering en goed product. Alles prima in orde. Tot de volgende keer!!

Mijn bestelde fietssteun voor de Garmin Montana 700 vlot verstuurd en daarom ook lekker snel binnen.

Gisteren besteld vandaag in huis kwaliteit goed

zeer correct

heel attent gereageerd op een foutje mijnerzijds.bedankt.

Snelle correcte levering

Vlugge service

Vlugge service. correct.

Supersnel

Alles binnen de 2 dagen geleverd.

perfect

De trui was perfect gedrukt, prima kwaliteit

Alle bestelde artikelen in prima staat ontvangen

Bovenstaande behoeft geen verdere toelichting, toch?

Alles Vlot en snel geleverd.

Alles Vlot en snel geleverd.

Veel op voorraad en snelle levering

De artikelen die ik regelmatig bestel zijn altijd op voorraad en worden snel verstuurd.

Goed verzorgd!

We hadden voor een pensionaris een travel tag met een eigen ontwerp besteld. Het resultaat was helemaal volgens de verwachting. De ontwerp editor op de site kan wel wat vriendelijker, maar het lukte na wat pogingen. De tag werd snel geleverd. Top dus.

alles ok, netjes verpakt en correct geleverd

hoesje was netjes verpakt , en is net zoals op foto, vlot geleverd , geen probleem

Pakketjes zijn altijd netjes verpakt.