snelle service

correcte en snelle service !

snellen en juiste serves en als je iet niet vind dan zoeken ze ook mee

Goed prima ga zo door.

prima, goede verzorging en aflevering.

Goede en snelle levering van gepersonaliseerde stempel

Op donderdag een gepersonaliseerde stempel besteld en vrijdag al in huis. Perfecte kwaliteit en zonder tikfouten ;)

Zeer snelle service. enige minpuntje: verzending mt

Zeer snelle service en netjes verpakt. Enige minpuntje: verzending met DPD, want die weigeren om bij ons tot aan de deur te komen, wij mogen ons pakket steeds zelf ergens op gaan pikken.

Hartelijk dank voor uw review en feedback. We hebben inmiddels de klacht aan DPD doorgegeven. Ik hoop dat we hiermee een verbetering in de service van DPD te krijgen. Willem-Jan Verberne Geocachinigshop

Makkelijk en snel geleverd

Het bestellen ging snel en het doorgeven van de code was makkelijk. Ook de levering was snel.

Zeer tevreden met de geleverde goederen

Vlotte en snelle bestelling en levering waarvoor Dank.

Er stond bij dat het 2 tot 3 werkdagen zou duren maar de volgende werkdag was het al binnen.

Producten zijn snel en correct geleverd.

De volgende dag werden de fysieke producten al geleverd. De activeringscode zelfs direct na het bestellen.

Snelle bezorging

Alles us perfect aangekomen

Goede service en snelle levering

Levering was snel en het geleverde voldeed aan de verwachting.

Duidelijke site. Snelle levering, goed verpakt. Mooie prijs

Zeer snelle levering ondanks dat ik iets besteld had wat gegraveerd moest worden.

prima service

nette site

Snelle correcte levering

Snelle levering netjes verpakt.

Snelle en goede levering

Na bestellen en betalen bericht gekregen over de verzending. Welke mogelijkheden en wanneer er geleverd ging worden. Was er snel, al na enkele dagen. Goede service!

Service en klantvriendelijk

De bestelling wordt snel en goed afgehandeld.

Geweldig snelle levering mooi artikel

Precies het geen wat ik wilde hebben hadden jullie en hebben besteld het was snel binnen. Zeer goede communicatie

Vlotte, snelle, correcte levering.

Overzichtelijke webshop. Betrouwbaar.

Hier koop ik zeker nog

Uitgebreid gamma, snelle levering (België). Kortom, uitstekend!

Goed!

Snel besteld, snel geleverd en keurig verpakt.

Snel en swift

Helemaal goed

Zeer snelle levering.

Ik wilde nog wat travelbugs, zodat we die op vakantie ergens achter konden laten, bestellen en die waren prachtig op tijd binnen. Dank voor de service.

Kwaliteit is goed, ik kijk er naar uit om het in gebruik te nemen.