goed spul, snel bezorgd en redelijke prijs

ik ben zeer tevreden

Medenken, snelle afhandeling en prima service!

Ik was op zoek naar een product maar dat vond ik alleen via een Amerikaanse site. Gelukkig konden zij het ook bestellen! Voor een product wat tijdelijk niet op voorraad was bleek een perfect alternatief aanwezig :) Super tevreden (zoals altijd..)

Correcte bestelling-levering

- duidelijke website - vlotte manier van bestellen - zeer goed assortiment - correcte prijsstelling - correcte levering

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden wat ik zoek. Snel geleverd.

Zoals gewoonlijk, perfekte uitvoering en levering

idem

Mooie en duidelijke woodies en snel geleverd.

Leuke hebbedingen voor geocachers

Heb enkele spulletjes besteld op deze website voor mijn papa, die een fervente geocacher is. Spullen zijn van goede kwaliteit en de levertijd van elk item staat vermeld op de pagina. Deze krijg je dan ook nog eens te zien in de bestelbevestiging. Alles zat mooi samen in één pakketje. Zeer tevreden van deze aankoop.

Mooi T-shirt

Snel

Snelle levering en goed te volgen. Het is wel wat prijzig.

Ongecompliceerde bestelling en levering

Zie vorig invulvak

Super snelle levering

Fijne site om te bestellen en een super snelle levering

Prima ervaring met Geocaching shop

Makkelijke overzichtelijke site. Snel kunnen bestellen en bestelling binnen 2 dagen in huis. Heel fijn want ik had het snel nodig omdat het een cadeautje was en ik weer eens laat was met iets te bedenkenen te en te bestellen. Dank en tot de volgende bestelling!

Is goed...

Is goed, reeds meerdere keren telefonisch contact gehad of bestellingen geplaatst. Steeds correct geholpen, ook toen ik veranderingen in mijn bestellingen wilde, werden die goed opgepakt en naar tevredenheid uitgevoerd, vlotte, snelle leveringen. Alles keurig verzorgd.

Handig voor het verlengen van je premium lidmaatschap

Als je niet in het bezit bent van een creditcard is dit de plek om je lidmaatschap te verlengen. Duidelijke ‘how to’ handleiding wordt meegestuurd. Gelijk een telescoop spiegel en magneet bijbesteld, onmisbare tools bij het geocachen. Alleen de verzender laat te wensen over. Rijdt zonder aan te bellen voorbij en uiteindelijk het pakketje 3 dagen later op een afhaalpunt kunnen afhalen.

Fijne webshop

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle verzending.

de levering was snel, de waterdichte ronde doosjes met magneet vielen tegen, de magneet is te zwak. blijft niet zitten, de rest van de bestelling was goed

Vlotte levering. Porto kosten wel hoog.

Het pakketje was er snel.

Het pakketje werd snel geleverd.

Soepele bestelling

Makkelijk bestellen. Vlot geleverd.

Snelle goede service

Producten snel en goed geleverd, volgens omschrijving

Ik had een boek besteld en hij was er binnen 2 dagen.

Goede service mooie stempel.

Ik heb een eigen ontwerp stempel besteld om duik loggen af te stempelen, goeie stempel ontwerp 100% netjes overgenomen.

Gewoon goed zoals het hoort

Heel blij met mijn cache behuizingen! Snelle levering, duidelijke website en prima prijs.

Fantastische service

Mij eerste onderdelen besteld voor het maken van een Geocache. De vrijdag besteld en het lag maandag op de mat. Nog wat extra gekregen ook! Nogmaals super bedankt voor deze topservice.

Snelle en complete levering!

Helsestraat 1

5674BA Nuenen