Duidelijk en snel.

Snelle levering en duidelijk te volgen

Snelle verzending, mooie artikelen

Artikelen besteld en snel verzonden. Mooie stempel en zo uitgevoerd als ontworpen.

op 2 dagen was mijn bestelling binnen

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering top.

Snelle service.

Alles netjes verpakt, snelle levering en goede producten

Snel geleverd en mooi product

Heel blij met het gekochte product: Happy Birthday Trackable en TB stempel met naam. We gaan ze met veel plezier gebruiken.

soepel en snel.

zie boven

Perfect!

Zeer snelle levering en goede producten.

Als C.O. heb ik zo nu en dan logboekjes nodig. Deze zijn eenvoudig te selecteren en te bestellen. Ze worden vlot geleverd. Gewoon goed.

Zonder meer uitstekend

Zie boven

Prima levering

Fijne creatieve winkel. Snelle levering. Top!

Betrouwbaar

Is mijn eerste bestelling lekker vlot geleverd

Bestelde producten werden dezelfde dag nog verzonden. Alles in goede staat geleverd.

Alles tadellos und kurzfristig geliefert

Hatte einige Teile, die ich für die Wartung meiner Geocaches benötigte. Alles wurde kurzfristig geliefert und war in einem einwandfreien Zustand. Das war eine sehr gute Kauferfahrung.

De bestelde woodies in twee dagen in huis, keurig gemaakt, tot in kleinste details. Kan niet beter.

Grote keuze en snelle levering

Bestellen makkelijk, de keuze is zeer uitgebreid en de levering van de bestelling verliep soepel en vlot.

Het artikel werd snel geleverd en was ook nog eens goedkoper dan bij andere webshops

Tegenvallend product

Ik ben gewend om vanuit deze shop kwalitatief goede producten te krijgen en eigenlijk is me dat nooit tegengevallen, tot nu. Ik heb een stansset besteld dat niet te duur was maar het koffertje waar het in zat ging niet eens dicht en was van geocachingshop onwaardige kwaliteit. Volgende keer voorzichtiger met wat ik bestel.

Beste Gert, Zoals je van ons gewend bent, leveren wij goede producten. Zo ook de stansset. We hebben deze inmiddels retour van je gekregen en deze is ook inmiddels terugbetaald. We zullen deze nog even nakijken om te zien wat er mis is met de houder. Als er iets mis is met een product, kun je gewoon contact met ons opnemen, dan overleggen we even hoe het opgelost kan worden. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop

Snelle levering, mooie spullen

Ik heb hier meerdere keren besteld en altijd accuraat verpakt en geleverd.

Zeer te vrede

Zeer te vrede

Alles is perfect verlopen

Ik heb de aankoop heel snel en in perfecte staat ontvangen

Great!

Good products, good service, quick delivery!