Tegenvallend product

Ik ben gewend om vanuit deze shop kwalitatief goede producten te krijgen en eigenlijk is me dat nooit tegengevallen, tot nu. Ik heb een stansset besteld dat niet te duur was maar het koffertje waar het in zat ging niet eens dicht en was van geocachingshop onwaardige kwaliteit. Volgende keer voorzichtiger met wat ik bestel.

Beste Gert, Zoals je van ons gewend bent, leveren wij goede producten. Zo ook de stansset. We hebben deze inmiddels retour van je gekregen en deze is ook inmiddels terugbetaald. We zullen deze nog even nakijken om te zien wat er mis is met de houder. Als er iets mis is met een product, kun je gewoon contact met ons opnemen, dan overleggen we even hoe het opgelost kan worden. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geocachingshop

Snelle levering, mooie spullen

Ik heb hier meerdere keren besteld en altijd accuraat verpakt en geleverd.

Zeer te vrede

Zeer te vrede

Alles is perfect verlopen

Ik heb de aankoop heel snel en in perfecte staat ontvangen

Great!

Good products, good service, quick delivery!

Schneller Versand, schnelle lieferung

Unkomplizierter Shop, schnelle Lieferung! Gerne wieder!! Grüße vom bodensee

Snel geleverd en zien er perfekt uit

Dit zijn mijn eerste woodies. Ik ben er heel tevreden mee. Ze zien er heel goed uit.

Top geproduceerde Woodies

De zelf gecreëerde foto voor op de Woodies is perfect gedaan. Echt top om het resultaat te zien. Ook de sticker is veilig aangekomen. Alleen zie ik graag een optie voor de Woodies van 20, 30, 40 á 50,... stuks om te bestellen. 100 Woodies is nog te bekijken wanneer we ze gaan verstoppen. Ik had er eigenlijk maar 30 Woodies nodig, dus nog te bekijken wat we met de andere 70 Woodies gaan doen. Komt goed.

wederom een bestelling

Ik kreeg het niet voor elkaar een woodie weer opnieuw te maken en heb het klantenformulier ingevuld. Ik werd meteen teruggebeld en goed geholpen. Geheel tevreden.

Een travelbug besteld. Snel geleverd, makkelijk te betalen. En goed verpakt.

Binnen een paar dagen het boekje ontvangen

Keurig geregeld

Slechts gedeeltelijk goed, maar toch 4,5 sterren

Ik bestelde 18 trackables met kerstmotieven (3x6 stuks) en ontving vervolgens 6 en 12 van hetzelfde type. Maar omdat ik ze met kerst 2024 wil weggeven, maakt het niet uit welke motieven ik heb ontvangen - het belangrijkste is kerstmotieven. Ik kan Geocoinshop.nl dan ook van harte aanbevelen. Klaus

Beste Klaus, We hebben 3 verschillende typen geleverd, 2 rechthoekige en 1 ronde. De rechthoekige was één met een kadozak en de andere met Signal. Dus ondanks dat de vorm gelijk was, is de voorzijde afbeelding anders. De achterzijde van beiden is inderdaad hetzelfde (Geocaching logo en trackingcode). Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne

Erg goed

Snelle levering, duidelijke informatie en erg mooie woodies

Logrol Stempel

Mooi stempel om te loggen Afbeelding komt er goed uit

Snel.

Snelle verzending, goede verzorgde verpakking en duurzame grote. Daarmee bedoel ik geen klein dingetje in hele grote verpakking maar mooi passend. Top. En alles heel.

Zoals gewoonlijk snel en niets op te merken.

Gewoon top.

Heel ruim en gevarieerd aanbod, en net als bij onze drie of vier eerdere bestellingen verliep ook nu weer alles perfect, dus wat ons betreft een absolute aanrader.

Prima spullen en mooi op tijd afgeleverd.

Prima werk geleverd.

Goede site en prijzen, communicatie mag wel beter

Woodie besteld, 2 zijden laten bedrukken, 2e zijde enkel omschreven. Er had op zich best gecommuniceerd mogen worden over het ontwerp, nu heeft men aannames gedaan en is de woodie bedrukt waar naar mijn mening toch echt andere teksten hadden kunnen en moeten staan. Erg jammer, die dingen zijn niet echt goedkoop

Beste Thijs, Dan is er een een misverstand. In uw email geeft u aan: Het mag het geocaching logo, de trackingcode en het jaartal bevatten. Zo is de achterzijde ook gemaakt. Vriendelijke groeten, Willem-Jan Verberne Geodox

Dank voor de goede service

Top.

Bestelling volgens afspraak uitgevoerd

Wij hadden nieuwe logrolletjes nodig en dan kom ik meestal bij dit bedrijf terecht. Er konden een paar dagen geen bestellingen worden uitgeleverd en dat was vermeld. Direct daarna per post bestelling ontvangen.