Het bestelde was voorradig en is meteen verstuurd: top!

Goeie ervaring. Op tijd geleverd.

Is een goed betrouwbaar bedrijf.

Bestel je supplementen en informeer jezelf bij HeelBewust als je gezondheid je lief is.

Wel positief

Snelle reactie op mijn vragen via WA. Een minpunt is dat verzending niet klopt zo als is.beloofd, vandaag besteld voor ...uur morgen.in huis. Dat is wél jammer.

Service & goede producten

Prima advies, producten bevallen ook goed en passen bij mijn situatie en het advies.

Een dikke pluim!

Ik heb voor mezelf MSM poeder besteld. Snel geleverd inclusief nog een interessant magazine er bijgeleverd. MSM poeder heb ik besteld i.v.m. mijn hooikoorts. Ik moet zeggen, nadat ik ben begonnen met deze poeder is mijn hooikoorts afgenomen, tot eigenlijk dat ik zowat geen klachten meer heb. Dussss, voor een ieder die hier ook last van heeft, is MSP poeder wellicht een remedie.

Ik heb het verkeerde toegestuurd gekregen.

Dag, Ik bestelde het boek over allergie en excema en kreeg het boek over reuma. Graag het correcte en dus het gevraagde boek opsturen aub. Alvast bedankt. Mijn ordernummer is 19160. Mvg, Els Noppe

Domme fout, maar is gelukkig direct opgelost.

Alles naar wens

Prima producten, snel geleverd

Fijne producten, snel geleverd, super service.

Zeer aangename verrassingen bij het uitpakken van de producten. Ook een boekje aromatherapy hoe en waarvoor de producten te gebruiken. Dank je wel!

Al jaren klant en nooit één minpunt of miskoop

In HeelBewust we trust!

Zeer tevreden, goed advies en snelle bezorging

Rob, de eigenaar, is erg vriendelijk en neemt ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden en een goed advies te geven. Snelle en correcte bezorging. Aanrader!

Heel goed.

Heel snelle verzending van mijn bestelling.

kennis van zaken

deze mensen weten waarover ze het hebben in hun branche

Heel fijn

Mooi stevig ingepakt ,snel geleverd ,blij met de aankoop .

Product was al enige tijd niet verkrijgbaar. Na een app met de vraag wanneer het weer op voorraad zou komen, is het product direct ingekocht. En binnen een paar dagen geleverd. Top service! Dank!

Zeer snelle levering en goeie kwaliteit dingen erg fijn

Prima producten, snelle levering

Uitgebreid assortiment, heb al een aantal keer besteld, gaat altijd goed

Alles is altijd naar wens

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden, bijzondere producten.

prima voorlichting en uitstekende kwaliteit

Ik heb jaren geleden een geurlamp, (te vullen met water en etherische olie) gekocht bij HeelBewust die mooi van kleur wisselt. Inmiddels heb ik een paar lampen via Ali gekocht waarvan sommigen van de ene lelijke kleur naar de andere wisselen en allang kapot zijn. Dit oudje doet het nog steeds fantastisch. Ook andere artikelen zijn van goede kwaliteit.

Zakelijk, correct en mens- en milieuvriendelijk!

Goed advies

Ik had een vraag over een bepaald product wat niet meer verkocht mag worden maar kreeg vrij snel een reactie terug met een alternatief en de nodige informatie erover. Vriendelijk en een snelle levering. Bedankt!

Alles goed en netjes ontvangen

Snelle en goede levering.

Exclusief (buiten)gewoon assortiment met liefde

Heelbewust is een zaak van hart en ziel. Het assortiment bewijst dit. Rob maakt dit als ‘katalysator’ mogelijk

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering !

Top organisatie met zeer goede producten .. misschien niet de goedkoopste maar wel zeer betrouwbaar !