Conform afspraak

Communicatie goed, munt op voorraad, vriendelijke balimedewerker

uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en voorgelicht

uitstekend te woord gestaan en voorgelicht

Tevreden en goede service

Snel, vriendelijk, professioneel

Binnen 24 uur geleverd. Op dag van levering nog even contact gehad met klantenservice om tijdstip van leveren te achterhalen, terwijl ik in de wacht stond contacteerde medewerker bezorger die aangaf in een tijdslot van 2 uur aanwezig te zijn. Bezorger komt afspraak na, in discrete bezorgbus. Levering was zeer netjes verpakt. Absoluut een aanrader om te werken met Goudpensioen

Snel en super service!

Snelle levering en een super service.

Reliable store

The transaction was without any difficulties. I got email confirmation, and Package has been sent without any delays.

Goed zoals altijd

Snelle levering en reacties, zoals gewend.

Snelle levering.

Een klein puntje van aandacht, account aangemaakt kan echter niet openen. Maakt opzich niet zoveel uit. Tevreden over prijs en levertijd.

Niet goed

Vell problem met verzenden, plus werjificatie, control. Niet meer goud uit goudpension. !!!!!

Beste David Pol / D. Kaminski, Graag lichten wij uw bestelling nader toe. Omdat u heeft betaald met een rekening dat anders is dan de naam van de besteller hebben wij u om nader toelichting gevraagd. Dit is een noodzakelijke stap om mogelijke rekeningfraude te voorkomen. Een uitleg heeft u tot vijf keer toe geweigerd. Zoals in onze eerste e-mail, heeft u producten besteld met een levertijd van 5 – 10 werkdagen. Om dan vervolgens dagelijks te e-mailen en te bellen over de status zal de levering niet versnellen. Een levertijd betekent namelijk dat u even op levering moet wachten. Mocht u producten meteen nodig hebben, dan raden wij u aan om in de toekomst producten te bestellen die wij direct uit voorraad kunnen leveren. Dit wordt altijd duidelijk aangeven in onze webshop. Uit de trackinggegevens zien wij dat u uw bestelling binnen vijf werkdagen heeft mogen ontvangen. U geeft echter aan problemen te hebben ondervonden met de zending, kunt u ons vertellen welke problemen dit zijn? Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Prima en acurate service

Snel geleverd,goed en veilig verzonden waar de prodcuten goed zijn beschermend,zeker een aanrader!

Snelle en goede service

Snel geleverd en telefonisch goed geholpen.

Snelle levering & goede service

Aanrader!

bestellen gemakkelijk en levering volgens afspraak

Tevreden,

Duidelijke voorwaarden en erg correcte afhandeling

Erg duidelijke en goed functionerende online afhandeling. Betrouwbare firma met transparante info en snelle levering. Ben er erg blij mee als beginnende goud-koper.

uitstekend

prima service, levertijd, kwaliteit

In onzekere tijden zoals deze is fysiek zilver of goud cruciaal!

Uit de geschiedenis is gebleken dat fysiek goud en zilver altijd blijven. Uiteraard gaan de prijzen op en neer maar het blijft zilver en goud! Als ervaren belegger had ik echter nog geen zilver. Hoogste tijd om eens een bezoek aan Goudpensioen te brengen. Prima ontvangst in een nostalgisch kantoortje. Je kon er niet ouderwets contant betalen maar via internet bestellen bleek voordeliger. Mijn eerste zilveren munten inmiddels binnen. En wat zou het leuk zijn om de 1 gram goudbaar te winnen als stimulans voor het sparen van goud!

Altijd correct afgehandeld

Kom al jaren bij Goudpensioen, van bestelling tot aflevering goed verzorgd R, Amsterdam

Bestelling gedaan na review van prepper.nl. Besteld en opgehaald in Amsterdam. Het duurde wel even maar je kan ook zeggen dat ze de tijd voor je nemen. Ben tevreden met het product en ik denk dat ik in de toekomst nog wel eens iets bij ze ga kopen.

korrekt bedrijf, bestelling lag klaar

Korrekt bedrijf, binnen een veilige omgeving. bestelling lag klaar.

goede baren netjes gelevert

ben erg te vreden over mijn baren

Snelle levering en prima service

Prima internet site en komt na wat wij overeengekomen zijn.

Good honest service

Reliable and honest.