Reageren snel en goed kwaliteit

Het was makkelijk om te kiezen wat voor goud je wilde op de website. Na het bestellen kreeg je snel een antwoord, dus een goede service! En kreeg ook de bestelling heel snel bij mijn thuis! En was ook een goede kwaliteit.

Top!!

Ik heb het online besteld en ben het in Amsterdam gaan halen. ook online besteld, snel en in goede staat geleverd door vriendelijke medewerkers van Mikropakket! zeker een aanrader om uw edelmetalen te kopen, fijn zaken gedaan met goud pensioen! Bedankt!

Keer op keer correcte en snelle service

Dit is waarom ik een klant blijf:"snelle en adequate service!"

Na eerste bestelling goed bevallen

Na eerste bestelling goed bevallen Duidelijke site en uitleg Product snel en discreet ontvangen en Gekregen zoals ik had verwacht Kom hier zeker nog wel een nieuwe bestelling plaatsen

Fijn

Zoals altijd prima online bestellen en afhalen!

Snelle afhandeling bestelling

Vriendelijke mensen Bestelling direkt volgende dag kunnen ophalen

Efficiënte en vriendelijke service

Het goud bestellen via de website was heel eenvoudig. De medewerker die me hielp toen ik de bestelling kwam ophalen, was erg vriendelijk, efficiënt en professioneel. Ik zal deze service zeker opnieuw gebruiken.

Uitstekende communicatie, perfect product en service. Bedankt!

uitstekend

duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering, wat wil een mens nog meer?

Excellent!

I've been very pleased with your expedient manner in responding to my questions and in getting the product to me. I will happily buy from you again in the future.

Fast delivery

Rates could be more competitive

Recommend

Short delivery time, good service. Very recommend!

uitstekend

prima sire, prima service

Prettige Organisatie

Ik heb het online besteld en ben het in Amsterdam gaan halen. Je kan voor 10 cent een uur voor de deur parkeren en ik ben snel en vriendelijk geholpen. Ik zou hier in te toekomst zeker weer kopen.

Van begin te zoeken tot de levering, liep alles super soepel.

Om op een website te komen die makkelijk is te volgen, en nog sterker, netjes uitgelegd is, maakt online shopping een leuke ervaring. Dat geld voor de website van Goudpensioen.

Beste Steven, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze nieuwe website gebruiksvriendelijk en fijn ervaart. Wij staan uiteraard bij uw volgende bestelling ook voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

zeer blij met serie munten van Marvel, ook snel geleverd.

ik ben zeer blij met de ontvangen serie munten van Marvel, ze zijn precies zoals ik gehoopt had dat ze zouden zijn, een soort van schilderijtjes op zilver. Tevens zijn deze munten, snel en in goede staat geleverd door vriendelijke medewerkers van Mikropakket!

Beste Maurice, Bedankt voor uw feedback. De Marvel zilveren munten zijn inderdaad hele mooie munten. Goed om te horen dat u blij bent met deze munten. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

snelle levering, duideljjke site.

Makkelijk betaald snel geleverd en duidelijk!

Snelle levering.

Goed!

Makkelijk bestellen en afhalen.

Weten wat ze doen

Fijn, plezierig, professioneel

excellent

clear information and excellent service

Prima communicatie en afhandeling

Prima communicatie en afhandeling. Het chocolaatje is een grappige en lekkere attentie