Filters

10

Prima communicatie en afhandeling

Prima communicatie en afhandeling. Het chocolaatje is een grappige en lekkere attentie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Alles ging prima, ze hebben ook goed geholpen toen de pakketdienst het pakketje kwijt was.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geleverd zelf in deze tijd

goed

  • Aanbevelen? Ja
4

jammer dat regeltjes voor klantentevredenheid gaat.

zilverbaar gekocht, voordat ik de bevestiging van verzenden kreeg heb ik gevraagd om zilverbaar om te ruilen voor muntbaar omdat er dan geen btw verschuldigd is. Dit kon niet want was al ingepakt voor verzending helaas, kreeg ik als antwoord. Opnieuw gevraagd voor begrip voor het omruilen omdat 21% best veel is, toen werd helaas vastgehouden aan uitzondering op de kopen op afstand regel. Heb in mijn mail ook aangegeven om nieuwe aankoop te doen tot de prijs van op dat moment. Dus las er schommelingen in zilverprijs waren had ik dit bijgepast.Het zou in mij geval nooit om een hoog bedrag zijn geweest gezien het aantal zilverbaar en dat het binnen enkele dagen regeld kon zijn. erg jammer dus. Aanbevelen ja omdat rest goed verloopt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ron Jacobs, Uw feedback(s) verbaast ons. Op 29 maart om 9:49 hebben wij uw bestelling ontvangen. Deze is gelijk klaargemaakt voor verzending zodat u deze nog voor het Pinksterweekend kon ontvangen. Nadat wij deze hadden verzonden binnen een uur, heeft u ons diverse e-mails gestuurd om verschillende wijzigingen aan te brengen aan uw bestelling. Het wijzigen van een bestelling is niet mogelijk. U gaf aan dat u de btw niet kon aftrekken. Wij hebben u hierover een uitgebreide e-mail gestuurd met berekeningen waarbij uitkwam dat u alsnog goedkoper uit bent met de zilverbaren dan de voorradige zilveren munten, de zilveren muntbaren waren niet op voorraad. Hierop hebben wij geen reactie van u vernomen. Nadat u de volgende dag, binnen een werkdag, de zilverbaren heeft ontvangen, wilde u uw bestelling herroepen. Hierin hebben wij u wederom een uitgebreide e-mail gestuurd met uitleg dat dit niet mogelijk was omdat dit wettelijk is vastgelegd. Op deze mail hebben wij ook geen reactie van u ontvangen. Nu laat u ons diverse negatieve feedbacks achter omdat u zelf niet meer achter uw eigen keuze staat. Alle voorwaarden zijn vooraf bij u bekend en hiervan hebben wij niet van afgeweken. Uw bestelling is alleen heel snel geleverd, en wel binnen een werkdag. Op uw keuze hebben wij geen invloed. Zoals eerder in de e-mails aan u gecommuniceerd, is het voor u verstandig om alle producten door te nemen voordat u een bestelling plaatst zodat uzelf achter uw eigen beslissing kunt staan. U wilde namelijk drie verschillende veranderingen aanbrengen aan uw oorspronkelijke bestelling. Voordat u een bestelling plaatst kunt u ons altijd eerst e-mailen met uw vragen. Door het plaatsen van meerdere negatieve feedbacks zal de situatie niet veranderen. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd betreffende uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Snelle en discrete levering

Vorige week een bestelling geplaatst waarbij werd aangegeven dat dit product langere levertijd had, maar de volgende dag werd het al verstuurd. Discrete, snelle en verzekerde levering. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer voor u klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Uitstekend

Top, snel en veilige levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michelle, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Zeer tervreden

Zeer goed verlopen en zeer tevreden met de geleverde producten. Heb geen enkele opmerkingen over de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ruben Minnaert, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

9

uitstekend

snelle,veilige en correte afhandeling,een aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jimmy Engel, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Komt afspraken na

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
8

Lees de recensie

Eerst maar met de deur in huis vallen, Goudpensioen heeft een goed procesoverzicht, ook de producten wat geleverd worden zijn van uitstekende kwaliteit. De laatste levering heeft mij echter wel schrik aangejaagd, er was een aangetekend verzonden pakket, zonder toestemming/redenen/medeweten afgeleverd bij mijn buurman, deze heeft de handtekening gezet, en dit kan ik bewijzen. Het pakket heb ik vervolgens gedeeltelijk geopend mogen ontvangen van mijn buurman, echter de discretie en privacy van de bestelling en levering is en was weg. Hoewel het een aangetekende verzekerde verzending betrof, had bovenstaande ook heel anders kunnen aflopen, en dan kan het gesteggel beginnen wie is aansprakelijk voor de eventueel weggekomen producten? Ik hoop dat goudpensioen n.a.v. deze recensie dit stevig en serieus oppakt en afhandelt. Een aankoop met aangetekende verzending zit er voor mij helaas niet meer in. Dit vanwege hiaten die nooit aanwezig zouden mogen zijn!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bart Van De Weijer, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben contact opgenomen met Mikropakket betreffend de levering van uw bestelling. Het was de eerste dag dat de nieuwe chauffeur alleen moest rijden. Hierdoor had hij per abuis uw pakket bij de buren afgeleverd. De chauffeur is direct op de hoogte gesteld dat dit niet de bedoeling is. Fijn om te horen dat de bestelde vijf zilveren munten u goed bevallen! Wij vertrouwen erop u hierbij op de hoogte te hebben gesteld. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

❗️😉👍Kort & Krachtig👍😉❗️

❗️😉👍Kort & Krachtig👍😉❗️

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Inmiddels heb ik al vaker een bestelling gedaan bij GP en tot nu toe is het mij uitstekend bevallen. Snel geleverd & zorgvuldig verpakt. Binnenkort gewoon weer bestellen :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goededag, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

8

Snelle discrete levering

Mooi assortiment, keurig verpakt en de munten zaten in een mooi zakje. Ook werd ik blij verast door een lekker chocolaatje bij de bestelling en een flyer van het nieuwste assortiment. Momenteel wel erg veel manco's en niet alle munten werden geleverd in een hard plastic munthouder.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Alina Suierveld, Bedankt voor uw feedback. Graag willen wij de geleverde bestelling nader toelichten. Indien een munt vanuit de producent los in een harde muntcapsule geleverd wordt, dan krijgt u de munt geleverd in een harde muntcapsule. Indien een munt verpakt wordt in een tube van meerdere stuks, dan krijgt u deze geleverd in een flexibele munthoesje. Zo heeft u de zilveren Chinese panda besteld die in een muntcapsule komt. Ook heeft u een zilveren Niue Schildpad besteld. Deze komt in een tubes van 20 stuks en in een monsterbox van 500 stuks. Hiervan had u 1 stuks besteld waardoor u deze in een flexibele munthoesje geleverd krijgt. Indien u liever deze munt in een harde capsule wilt hebben, dan kunt u deze los bijbestelling onder het kopje muntcapsules. De manier van levering staat ook bij elke munt aangegeven. Wij vertrouwen erop u hierbij de manco's te hebben verduidelijkt. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

1

Slechte zaak

Niet klantgericht, slechte zaak.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ardin Oosterlee, Wij zijn geschrokken van uw feedback. Uit onze gegevens zien wij dat uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst is verwerkt en verzonden. Na het plaatsen van uw bestelling geeft u een dag later aan dat u af wilt zien van uw aankoop. Dit is echter in de goudbranche niet mogelijk na het plaatsen van een bestelling omdat edelmetaalproducten onderhevig zijn aan koersschommelingen. Dit staat uiteraard ook beschreven in onze algemene voorwaarden waarmee u akkoord mee bent gegaan en wordt tevens aangegeven op het moment dat u op het punt staat om uw bestelling te bevestigen. Via direct e-mail contact, waarin wij op al uw vragen zijn ingegaan, hebben wij nog steeds geen goed beeld van wat u niet klantgericht vindt. Wij gaan graag met u in gesprek om te achterhalen hoe wij u beter kunnen bedienen. Indien u aan telefonisch contact behoefte heeft, horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Goudpensioen

10

On time and reliable!

The company itself is reliable insofar as I got my shipment(s) with no trouble and on point when the timing is concerned. I wish the Dutch taxes where not so high and many when it comes to silver but what can you do. Would recommend for large shipments!

  • Would you recommend us? Yes
8

Prima

Prima ervaring geen enkele opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Quick and Efficient (Delays by Covid19)

Easy to order and pay, good prices, only delay in delivery was due to Covid19 and I could even change my delivery address. Wish they had more stock of coins.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Prettige ervaring, goede service en prijs kwaliteitverhouding

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hellen, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

zeer correcte afhandeling

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

goed adres

goed adres. jammer dat mikropakket nog niet duidelijker kan aangeven hoe laat chauffeur ongeveer komt. ook stond ergens vanaf 08.00 uur maar elders bleek dat ook 06.52 uur al mogelijk was. munt buitengewoon mooi en vakkundig degelijk verpakt. ook mooie brief bij de munt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Quality before quantity

Goede prijzen, prima verpakking, snelle verzending!

  • Aanbevelen? Ja
7

Blij met de aanschaf

Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Prijs wat aan de hoge kant maar in deze tijden zorgt dat ervoor dat er nog voldoende op voorraad was tov andere kantoren. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marike, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Uitstekende ervaring

Aankoop was snel verzonden en veilig thuis afgeleverd door Mikropakket.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd