Recommend

Short delivery time, good service. Very recommend!

uitstekend

prima sire, prima service

Prettige Organisatie

Ik heb het online besteld en ben het in Amsterdam gaan halen. Je kan voor 10 cent een uur voor de deur parkeren en ik ben snel en vriendelijk geholpen. Ik zou hier in te toekomst zeker weer kopen.

Van begin te zoeken tot de levering, liep alles super soepel.

Om op een website te komen die makkelijk is te volgen, en nog sterker, netjes uitgelegd is, maakt online shopping een leuke ervaring. Dat geld voor de website van Goudpensioen.

Beste Steven, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze nieuwe website gebruiksvriendelijk en fijn ervaart. Wij staan uiteraard bij uw volgende bestelling ook voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

zeer blij met serie munten van Marvel, ook snel geleverd.

ik ben zeer blij met de ontvangen serie munten van Marvel, ze zijn precies zoals ik gehoopt had dat ze zouden zijn, een soort van schilderijtjes op zilver. Tevens zijn deze munten, snel en in goede staat geleverd door vriendelijke medewerkers van Mikropakket!

Beste Maurice, Bedankt voor uw feedback. De Marvel zilveren munten zijn inderdaad hele mooie munten. Goed om te horen dat u blij bent met deze munten. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

snelle levering, duideljjke site.

Makkelijk betaald snel geleverd en duidelijk!

zeker een aanrader om uw edelmetalen te kopen, fijn zaken gedaan met goud pensioen! Bedankt!

Snelle levering.

Goed!

Makkelijk bestellen en afhalen.

Weten wat ze doen

Fijn, plezierig, professioneel

excellent

clear information and excellent service

Prima communicatie en afhandeling

Prima communicatie en afhandeling. Het chocolaatje is een grappige en lekkere attentie

Alles ging prima, ze hebben ook goed geholpen toen de pakketdienst het pakketje kwijt was.

snel geleverd zelf in deze tijd

jammer dat regeltjes voor klantentevredenheid gaat.

zilverbaar gekocht, voordat ik de bevestiging van verzenden kreeg heb ik gevraagd om zilverbaar om te ruilen voor muntbaar omdat er dan geen btw verschuldigd is. Dit kon niet want was al ingepakt voor verzending helaas, kreeg ik als antwoord. Opnieuw gevraagd voor begrip voor het omruilen omdat 21% best veel is, toen werd helaas vastgehouden aan uitzondering op de kopen op afstand regel. Heb in mijn mail ook aangegeven om nieuwe aankoop te doen tot de prijs van op dat moment. Dus las er schommelingen in zilverprijs waren had ik dit bijgepast.Het zou in mij geval nooit om een hoog bedrag zijn geweest gezien het aantal zilverbaar en dat het binnen enkele dagen regeld kon zijn. erg jammer dus. Aanbevelen ja omdat rest goed verloopt.

Beste Ron Jacobs, Uw feedback(s) verbaast ons. Op 29 maart om 9:49 hebben wij uw bestelling ontvangen. Deze is gelijk klaargemaakt voor verzending zodat u deze nog voor het Pinksterweekend kon ontvangen. Nadat wij deze hadden verzonden binnen een uur, heeft u ons diverse e-mails gestuurd om verschillende wijzigingen aan te brengen aan uw bestelling. Het wijzigen van een bestelling is niet mogelijk. U gaf aan dat u de btw niet kon aftrekken. Wij hebben u hierover een uitgebreide e-mail gestuurd met berekeningen waarbij uitkwam dat u alsnog goedkoper uit bent met de zilverbaren dan de voorradige zilveren munten, de zilveren muntbaren waren niet op voorraad. Hierop hebben wij geen reactie van u vernomen. Nadat u de volgende dag, binnen een werkdag, de zilverbaren heeft ontvangen, wilde u uw bestelling herroepen. Hierin hebben wij u wederom een uitgebreide e-mail gestuurd met uitleg dat dit niet mogelijk was omdat dit wettelijk is vastgelegd. Op deze mail hebben wij ook geen reactie van u ontvangen. Nu laat u ons diverse negatieve feedbacks achter omdat u zelf niet meer achter uw eigen keuze staat. Alle voorwaarden zijn vooraf bij u bekend en hiervan hebben wij niet van afgeweken. Uw bestelling is alleen heel snel geleverd, en wel binnen een werkdag. Op uw keuze hebben wij geen invloed. Zoals eerder in de e-mails aan u gecommuniceerd, is het voor u verstandig om alle producten door te nemen voordat u een bestelling plaatst zodat uzelf achter uw eigen beslissing kunt staan. U wilde namelijk drie verschillende veranderingen aanbrengen aan uw oorspronkelijke bestelling. Voordat u een bestelling plaatst kunt u ons altijd eerst e-mailen met uw vragen. Door het plaatsen van meerdere negatieve feedbacks zal de situatie niet veranderen. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd betreffende uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snelle en discrete levering

Vorige week een bestelling geplaatst waarbij werd aangegeven dat dit product langere levertijd had, maar de volgende dag werd het al verstuurd. Discrete, snelle en verzekerde levering. Helemaal top!

Beste Mark, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer voor u klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Top, snel en veilige levering.

Beste Michelle, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zeer tervreden

Zeer goed verlopen en zeer tevreden met de geleverde producten. Heb geen enkele opmerkingen over de afhandeling.

Beste Ruben Minnaert, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

uitstekend

snelle,veilige en correte afhandeling,een aanrader

Beste Jimmy Engel, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Komt afspraken na

Zeer tevreden.

zoals het hoort

Lees de recensie

Eerst maar met de deur in huis vallen, Goudpensioen heeft een goed procesoverzicht, ook de producten wat geleverd worden zijn van uitstekende kwaliteit. De laatste levering heeft mij echter wel schrik aangejaagd, er was een aangetekend verzonden pakket, zonder toestemming/redenen/medeweten afgeleverd bij mijn buurman, deze heeft de handtekening gezet, en dit kan ik bewijzen. Het pakket heb ik vervolgens gedeeltelijk geopend mogen ontvangen van mijn buurman, echter de discretie en privacy van de bestelling en levering is en was weg. Hoewel het een aangetekende verzekerde verzending betrof, had bovenstaande ook heel anders kunnen aflopen, en dan kan het gesteggel beginnen wie is aansprakelijk voor de eventueel weggekomen producten? Ik hoop dat goudpensioen n.a.v. deze recensie dit stevig en serieus oppakt en afhandelt. Een aankoop met aangetekende verzending zit er voor mij helaas niet meer in. Dit vanwege hiaten die nooit aanwezig zouden mogen zijn!

Beste Bart Van De Weijer, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben contact opgenomen met Mikropakket betreffend de levering van uw bestelling. Het was de eerste dag dat de nieuwe chauffeur alleen moest rijden. Hierdoor had hij per abuis uw pakket bij de buren afgeleverd. De chauffeur is direct op de hoogte gesteld dat dit niet de bedoeling is. Fijn om te horen dat de bestelde vijf zilveren munten u goed bevallen! Wij vertrouwen erop u hierbij op de hoogte te hebben gesteld. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

❗️😉👍Kort & Krachtig👍😉❗️

❗️😉👍Kort & Krachtig👍😉❗️

Inmiddels heb ik al vaker een bestelling gedaan bij GP en tot nu toe is het mij uitstekend bevallen. Snel geleverd & zorgvuldig verpakt. Binnenkort gewoon weer bestellen :)

Goededag, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen