Veel keuze uit munten, snel en veilig verzonden.

Goed.

Volgens afspraak geleverd. Ik wilde graag een bestelling annuleren en iets anders bestellen. Dat ging niet...

Beste Siniša Šijan, Voordat wij überhaupt uw vraag hebben beantwoord via de e-mail, heeft u deze review geplaatst. Het lijk erop dat u zelf al een antwoord heeft kunnen vinden op uw eigen vraag door deze review te plaatsen. Telefonisch hebben wij nog contact met u gehad. U gaf aan dat u graag na het sturen van een e-mail een bevestiging wilt ontvangen. Zoals aangegeven zullen wij kijken of wij u voortaan een geautomatiseerd bericht kunnen sturen. Mocht u nog meer vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via de e-mail in plaatst van een review. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Alles keurig geregeld, snel en correct

Geen Klachten

Netjes en op tijd bezorgd en goed traceerbaar

Duidelijk en betrouwbaar

Dat zei ik al... duidelijk en betrouwbaar en handig en makkelijk af te halen.

Zorgeloos

Bij deze aankoop vind ik het belangrijk dat het veilig, accuraat en daardoor zorgeloos verloopt. Dit gevoel werd mij iedere x geboden. Fijn dat je zelf de winkel binnen kunt lopen en daarnaast ook online een bestelling kunt maken. Ik ben net een half jaar geleden begonnen met mijzelf hierin te verdiepen en dan zijn er veel vrgn. Ook deze worden beantwoord en je krijgt er geen zwaar en moeilijk gevoel bij. Dank en graag tot gauw!

Professioneel en betrouwbaar

Ik heb inmiddels al een paar keer gebruik gemaakt van hun diensten. Ik zal het ook zeer waarschijnlijk nog blijven doen.

Ik ben vlot en correct geholpen door Goudpensioen.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik direct een bevestiging daarvan. Vervolgens is de levering snel gedaan. Discreet en veilig verpakt. Top.

Geweldig gedaan Jochie

Precies zoals ‘t hoort

er is niets op aan te merken

Alles goed gegaan met bestellen en leveren

Goed werk

verzending is ook oké

Makkelijk bestel proces. Goed en duidelijke omschrijving. Mooie muntbaar!

Het is altijd moeilijk om via internet een betrouwbare leverancier te vinden. De professionele website heeft mij overgehaald om toch voor Goudpensioen te kiezen. De website is overzichtelijk en de eventuele vragen werden direct beantwoord. De levering was keurig verzorgd en de gouden munten waren mooi en zorgvuldig verpakt. Op naar de volgende order.

Top en volgens afspraak

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij goudpensioen en dit perfect en volgens afspraak gegaan.

Vriendelijke service

Vriendelijke service

Ruime keuze, goede klantenservice en snelle verzending.

Goudpensioen levert snel en tegen scherpe prijzen. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Via jullie site vond ik veel informatie over goud en zilver. Het was allemaal heel duidelijk. Mijn product was ook netjes en oprijdt thuis geleverd.

Correcte snelle verwerking van mijn bestelling. Vriendelijke klantvriendelijke communicatie.

Snel en goed service alleen jammer dat ik niet in het weekend of savonds kon laten bezorgen

Prima en snel geleverd

Snel geleverd in leuke verpakkingszak

Keurig verpakt Snel Aardige bezorger

Mooi spul, goed verpakt. Zal zeker weer bestellen

Prima verzorgd afgeleverd

Spannend om voor de eerste keer goudstukjes te kopen. Werd keurig afgeleverd waarvan ik van tevoren op de hoogte werd gesteld. Leuk verpakt met een verrassing. Ziet er goed uit, zorgvuldig verpakt.

Alleen de bezorgservice Kan beter en is ook duur