Eerlijk en snel en duidelijk

Prettig

Mooie producten, keurig telefonisch contact, goed advies gekregen, fijn geholpen en perfecte levering door mikropakket, met controle op id. Zeker aan te raden.

SUPER WINKEL!

Nu voor de derde maal munten gekocht bij goud pensioen, en wederom erg tevreden over de manier van service en levering. Door een storing was mijn track and trace helaas niet beschikbaar, maar werd daar keurig over gebeld, wat wil je nou nog meer, echt een top ervaring!

goed product

Extreem duur , aangezien 1 gram zilver minder dan 0,55€ kost

uitstekend

Goed en in de tail geholpen en snel geleverd. Dank!

Goed geregeld, bestellen, snelle levering...netjes verpakt helemaal,goed

In het algemeen goed geregeld.

Ik stelde onlangs, middels het contactformulier een vraag over prijs en levertijd van een gouden munt. Men mailde terug dat e e a uitgezocht zou worden. Omdat het lang duurde mailde ik nogmaals en toen werd mij verteld dat de mail in de Spam beland was. Merkwaardig. VERDER ben ik tevreden

Goede betrouwbare service zoals eigenlijk zo gewoon was!

Heb hier nu 2 x munten gekocht, enb beide keren zeer positief over de geboden service en afhandeling. Zeer netjes en zorgvuldig, een betrouwbaar adres voor zilver en goud.

Alles verliep naar wens.

Zoals gezegd, het traject vanaf mijn besluit iets te kopen tot aan het afleveren door mikropaket verliep vloeiend.

Delivers and

Good personal service - handled an order change quickly and efficiently. Regular updates on order status and always fulfilled within the expected times. Both the online and in-shop service is good.

Goede service en snelle levering

Snelle levering in nette en discrete verpakking. Een doosje bonbons erbij zeer attent. Internetsite zou gebruiksvriendelijker mogen voor mobiel gebruik.

Eerste aankoop via deze site, alles prefect verlopen, mooie verpakking en attentie ( chocolade)

alles netjes en correct afgeleverd!

De eerste maal dat ik met Goudpensioen heb gehandeld. Prima service!

Geweldig bedrijf en doet wat ze beloven

Besteld en goed ontvangen. Mooie producten erg blij mee en aanrader voor iedereen die iets in handen wil als investment.

Zeer goede klantvriendelijkheid

Er was een kleine miscommunicatie ontstaan met het bezorgbedrijfm Desondanks zeer goed geholpen door het personeel van goudpensioen. Ga hier zeker vaker bestellen

Top service elke keer weer!

Super shop en service, betrouwbaar en goede ervaring mee. Zeer vriendelijk personeel en kundig!

Mijn bestelling kwam na 2 dagen binnen, mijn vader moest zich legitimeren om het aan te nemen, het was enorm goed en met zorg verpakt. Ik zal zeker meer bestellen!!

Vlotte afhandeling.

Besteld, natuurlijk in de drukste periode, desondanks toch snel binnen.

Snel geleverd en boven verwachting verpakt!

Ik heb een lange tijd getwijfeld om bij Goudpensioen (online) iets te kopen. Maar uiteindelijk toch gedaan. Super snel bezorgd, met zorg en aandacht luxe verpakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Geweldig klantvriendelijke winkel en service

Ik heb geweldige ervaring met goudpensioen en zal zeer zeker bij deze winkel blijven bestellen/kopen. Zeer betrouwbaar en vertrouwen in de kundigheid en klantvriendelijkheid. Met 1 woord samen te vatten als TOP!

Snelle en discrete levering

Alles precies gegaan zoals het hoort, prima

prima!

De leveringstermijn wisselt nogal wat, van een paar dagen tot een paar weken

Snel, betrouwbaar en een nette levering.

was aangenaam verrast door het gemak en de zorgvuldigheid

Besloot voor het eerst om zilver te kopen en was benieuwd naar de gang van zaken. De bestelprocedure was eenvoudig en de keuze c.q. mogelijkheden enorm groot. Het pakket werd snel en correct geleverd, identificatie vereist en de verpakking was zeer degelijk. Kortom zeer aan te bevelen.

geleverd wat beloofd word

prijs, hoeveelheid en levertijd klopt, schept vertrouwen