Responsief en Correct

Snelle reactie op vragen. Aankoop in de winkel was perfect.

Voor herhaling vatbaar

Weer net als altijd piek fijn in orde .

Nice coins, fast service, fast delivery.

Easy site to work arround, super fast service and delivery. Expensive "shipment" for a small package but quality is paied. Maybe a good ideia to always send emails in english to clients outside of the country. 5* anyway, continue the good work.

Snelle levering,vriendelijke service

Toppers

Everything positive

Fast and efficient purchase without any problems. Large selection of coins and bars.

Goed en snel service

minimale bestelling

Had een minimale bestelling. Toch keurig en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar en vakkundige medewerker!

Duidelijke website, duidelijke communicatie

De website is duidelijk en volledig. Het bestellen ging gemakkelijk en de bestelling kwam netjes op de aangegeven dag.

Super snel geleverd en zeer goed verpakt

Overzichtelijke webshop.

Uitstekend! Zeker voor herhaling vatbaar!

Als eerste in Nederland had Goudpensioen de 2022 1 oz Lunar III gouden Tijger munt in hun assortiment, en ik had hem letterlijk na 2 dagen al in huis! Wat wil je nog meer??? Nou een 6 sterren beoordeling misschien!... Bestel zelf eens, zal je merken dat ik geen ongelijk heb over hetgeen wat ik schrijf!!!

Super service, maar dan je mag verwachten

Snel opgestuurd. En goede communicatie. Ze hebben erg goed geholpen

Duidelijk en snel

Altijd goede voorraad en snelle service en klantcontact.

Niks op aan te merken!!!

Geweldig , attent en snel!

Heldere communicatie, zorgvuldig verpakt, snelle bezorging

Beste L.C. van Eik, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Betrouwbare partij om zaken mee te doen.

Komt afspraken na.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw positieve review. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goede makkelijke bestelling en snelle afhandeling

Vind het vreemd dat er geen id-check plaats vind. Dit nodigt uit tot makkelijk handelen zonder controles. Lijkt mij niet wenselijk….

Prima geregeld

Op zondag een bestelling gedaan en 2 dagen later probleemloos opgehaald.

Beste Sonja, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u snel uw bestelling kont ophalen. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Tevreden. Zoals gewend.

Goeie service en te vertrouwen.

Beste Niels Sijstermans, Bedankt voor uw feedback. Wij staan weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zorgvuldig

Snelle bezorging, heldere communicatie, verzorgd product, degelijke verpakking.

Goede service, info mag iets beter

Ik had hier een gouden munt gekocht waar een krasje op zat. Voor UNC munten komt dit blijkbaar vaker voor omdat de munten vanaf de producent in tubes zitten en tegen elkaar aan kunnen schuren waardoor (kleine) krasjes kunnen ontstaan. Wellicht een suggestie dit duidelijker in de beschrijving te zetten (in plaats van alleen in de FAQ) aangezien dit dus wel vaker gebeurd, en als disclaimer en binnen welke marges deze krasjes acceptabel zijn bij het terugverkopen van de munten. Verder wel fijn dat ik wel serieus genomen ben met mijn eerdere klacht en dat Goudpensioen hier adequaat op gereageerd heeft.

Duidelijk, transparant en voorraad aanwezig

X

Beste Mark, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zeer tevreden met de service en de snelheid!

Service is goed en snel. De volgende werkdag je bestelling kunnen ophalen maakt bestellen een extra prettige ervaring. Zo weet je altijd wat je de volgende dag in handen hebt.

Beste Alexanderk, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Makkelijk bestellen en super goed afgehandeld.

Beste Leo, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Aub wat klantvriendelijker! Dan kom ik graag terug.

Ik kwam nu voor de 2e x. Wat spaargeld besteed om voor ca. 1500,-- aan zilveren munten te besteden. Helaas was de jongeman die mij bediende niet echt vriendelijk; zelfs wat argwanend. Heel merkwaardig en klantonvriendelijk. Het is dat Goudpensioen dichtbij is en ik de munten af kan halen maar anders zou ik zeker een ander adres zoeken voor vervolgaankopen.

Beste Marja Brekeveld, Vervelend dat u dat zo heeft ervaren. Graag lichten wij uw afhaling nader toe. Bij nader onderzoek komen wij tot de volgende conclusie: Ten eerste komt u buiten openingstijden naar ons toe. Wij zijn dan ook niet de beroerdste om u binnen te laten. Ten tweede heeft onze collega u gevraagd naar uw bestelnummer. Deze kon u niet vertellen, u gaf zelfs ontwijkende antwoorden. Vervolgens bent u een monoloog begonnen over tal van andere onderwerpen. Op uw monoloog is onze collega niet ingegaan. Deze schepte namelijk verwarring. Het lijkt erop dat u geen rekening mee houdt dat een uitlevering zorgvuldig moet gebeuren. Wij verzoeken u in het vervolg uitsluitend tijdens onze openingstijden langs te komen en het afhaalbericht goed door te nemen. Wij stellen het ook op prijs als u rekening houdt met onze afhaalprocedure. Mocht u na aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

100℅

snelle verzending, professionele levering, zorgvuldig verpakt, ik heb nog nooit zo'n mooie factuur gekregen. Ik raad het aan, ik zal zeker nog een keer kijken

Beste Rafal, Bedankt voor uw 100% feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen