Ik kan u Goudpensioen aanbevelen

Op advies van juwelier Kaptijn zijn we doorverwezen naar Goudpensioen, je wilt toch een vertrouwd adres, het gaat tenslotte om je zuur verdiende spaarcentjes.

Het product is prima verzorgd en zeer degelijk verzonden. Voldoet aan onze verwachtingen. Een minpunt is dat de bezorger het gewoon heeft afgegeven zonder dat ik mij moest legitimeren. Dit betekent dat iedereen het pakket had kunnen aannemen, terwijl er specifiek om handtekening te plaatsen was gevraagd van de ontvanger die het besteld had.

Goed afgerond

Ik bestelde bij Goudpensioen een multibaar en wilde die graag in de winkel ophalen. Ik bestelde 's avonds en de ochtend van de volgende dag al kreeg ik bericht dat ik 'direct' de betaling moest regelen omdat mijn bank blijkbaar enige vertraging had gehad. Dat voelde een beetje onvriendelijk. Toen ik mijn bestelling kwam ophalen moest ik ruim een kwartier buiten wachten omdat maar één klant tegelijk in de zaak mocht zijn. Dit, en alle zichtbare veiligheidsmaatregelen, gaven geen heel welkom gevoel, maar het is begrijpelijk dat ze nodig zijn. Toen ik eenmaal binnen was werd ik vriendelijk geholpen en was mijn bestelling zoals verwacht. Ik heb de medewerker toen ook vragen gesteld over de reviews hier, waar Goudpensioen in hun reacties soms persoonsgegevens (Bijvoorbeeld woonplaats, bedrijf in de reactie op 'wil bos') gebruikt en dat ik dat zorgelijk vond. Hij heeft me uitgelegd dat ze die gegevens enkel gebruiken om feitelijk en correct te zijn in hun reactie en/of dat mensen zelf al informatie geven. Ondanks dat we het niet geheel eens waren over wat legaal/gepast is een prettig gesprek. Anders dan veel klantenservices ging de medewerker diepgaand en feitelijk in op kritische vragen. Al met al een positieve ervaring, uiteindelijk een goed product voor een goede prijs, maar ik laat het product de volgende keer opsturen

Snel, duidelijk en goede voorraad

Vaker gebruikt en is een van de partijen waar ik bestel

Mijn vaste plek voor edelmetalen!

Erg fijne ervaring met pickup and collect! Zeer vriendelijke dame en zeer servicegericht! Ik kom hier zeker terug!

Sehr gut, schnell und zuverlässig

Ich habe hier eine seltene Goldmünze online erworben. Der Preis war fair, die Ware einwandfrei. Schneller versand. Auf eine Frage per Email von mir wurde schnell geantwortet. 1 A.

Prima in orde.

Perfecte communicatie

Alles wordt perfect gecommuniceerd en snel geleverd. Met zulk soort goederen heel belangrijk.

Snel en correct.

Snelle levering waarbij je regelmatig wordt geïnformeerd wanneer je pakketje wordt afgeleverd. Precies zoals het hoort.

Super, geen problemen.

Snel klaargezet. Een verkoper met glimlach.

Bestelling komt altijd zo snel mogelijk

Alleen maar goede ervaring met goudpensioen, Als ik wat bestel komt t altijd snel en ook tevreden over de produkten!

correct

Ik had wat vragen, kreeg er beperkt antwoord op. De transaktie verliepen naar tevredenheid en dat is het belangrijkste.

Na twijfel, toch geprobeerd en niet teleurgesteld !

Voor mij de eerste keer goud gekocht. Goudpensioen heeft een overzichtelijke site , je wordt precies op de hoogte gehouden van bestelling tot en met de bezorging. Ga in vervolg elke maand via goudpensioen wat goud en zilver kopen.

Wat besteld is op tijd en netjes afgeleverd

De spullen die we besteld hebben werden op de afgesproken tijd gebracht. En in discrete verpakking afgeleverd.

Uitstekende ervaring

Overzichtelijke website en veel op voorraad. Snelle en discrete levering.

Uitstekend….

Heb het laten bezorgen. Alles keurig verlopen!!!

De snelheid en betrouwbaarheid zijn goud waard

De bestellingen zijn zo snel binnen als redelijkerwijs mogelijk is voor een eerlijke prijs. En een goed gevoel iets te bezitten dat waardevast blijft in roerige tijden.

alweer uitstekend

Maar mijn ervaring met Fedex ad € 17 ofzo is alweer slecht. Voorheen óf afgegeven aan zo maar een buurman, of in de brievenbus, nu was ik toevallig zelf buiten, maar identificeren hoefde niet.

Ik ben tevreden met het product

Het product voldoet aan mijn verwachting. Het is goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan tijdens vervoer. Website was ook overzichtelijk. FedEx had mijn pakket bij de buren afgeleverd terwijl een handtekening een vereiste was. Dat was een minpuntje voor de vervoerder sinds de verzendkosten zo hoog zijn. Geen 10 aangezien de prijs toch vrij hoog lag. Achteraf bij een andere aanbieder voor een flink prijsverschil gezien maar had het product toen al besteld.

Ruime keus,besteld en snel ontvangen :)

Alles is perfect verlopen. Is ruime keus op de site,alles is goed omschreven. Nadat ik een keuze had gemaakt heb ik de items besteld en snel binnen gekregen. Was goed ingepakt en alles zat in een mooi zakje. Zat zelf nog een lekker chocolaatje bij in de vorm van een goudbaar :) Gewoon uitstekende ervaring….TOP

Geheel naar tevredenheid

Prima kommunikatie. Snelle levering. Geheel naar tevredenheid.

Bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Prijs mag wel wat meer concurrerend zijn.

Snelle levering, goede service

Een fantastische aanbeveling

Fijn om met jullie samen te werken. Duidelijk en verpakt, mooie uitstraling van de producten. Ik ben zeer tevreden