Super snel geleverd en zeer goed verpakt

Overzichtelijke webshop.

Uitstekend! Zeker voor herhaling vatbaar!

Als eerste in Nederland had Goudpensioen de 2022 1 oz Lunar III gouden Tijger munt in hun assortiment, en ik had hem letterlijk na 2 dagen al in huis! Wat wil je nog meer??? Nou een 6 sterren beoordeling misschien!... Bestel zelf eens, zal je merken dat ik geen ongelijk heb over hetgeen wat ik schrijf!!!

Super service, maar dan je mag verwachten

Snel opgestuurd. En goede communicatie. Ze hebben erg goed geholpen

Duidelijk en snel

Altijd goede voorraad en snelle service en klantcontact.

Niks op aan te merken!!!

Geweldig , attent en snel!

Heldere communicatie, zorgvuldig verpakt, snelle bezorging

Response from the business owner

Beste L.C. van Eik, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Betrouwbare partij om zaken mee te doen.

Komt afspraken na.

Response from the business owner

Beste Jeroen, Bedankt voor uw positieve review. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goede makkelijke bestelling en snelle afhandeling

Vind het vreemd dat er geen id-check plaats vind. Dit nodigt uit tot makkelijk handelen zonder controles. Lijkt mij niet wenselijk….

Prima geregeld

Op zondag een bestelling gedaan en 2 dagen later probleemloos opgehaald.

Response from the business owner

Beste Sonja, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u snel uw bestelling kont ophalen. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Tevreden. Zoals gewend.

Goeie service en te vertrouwen.

Response from the business owner

Beste Niels Sijstermans, Bedankt voor uw feedback. Wij staan weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zorgvuldig

Snelle bezorging, heldere communicatie, verzorgd product, degelijke verpakking.

Goede service, info mag iets beter

Ik had hier een gouden munt gekocht waar een krasje op zat. Voor UNC munten komt dit blijkbaar vaker voor omdat de munten vanaf de producent in tubes zitten en tegen elkaar aan kunnen schuren waardoor (kleine) krasjes kunnen ontstaan. Wellicht een suggestie dit duidelijker in de beschrijving te zetten (in plaats van alleen in de FAQ) aangezien dit dus wel vaker gebeurd, en als disclaimer en binnen welke marges deze krasjes acceptabel zijn bij het terugverkopen van de munten. Verder wel fijn dat ik wel serieus genomen ben met mijn eerdere klacht en dat Goudpensioen hier adequaat op gereageerd heeft.

Duidelijk, transparant en voorraad aanwezig

X

Response from the business owner

Beste Mark, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zeer tevreden met de service en de snelheid!

Service is goed en snel. De volgende werkdag je bestelling kunnen ophalen maakt bestellen een extra prettige ervaring. Zo weet je altijd wat je de volgende dag in handen hebt.

Response from the business owner

Beste Alexanderk, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Makkelijk bestellen en super goed afgehandeld.

Response from the business owner

Beste Leo, Bedankt voor uw feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Aub wat klantvriendelijker! Dan kom ik graag terug.

Ik kwam nu voor de 2e x. Wat spaargeld besteed om voor ca. 1500,-- aan zilveren munten te besteden. Helaas was de jongeman die mij bediende niet echt vriendelijk; zelfs wat argwanend. Heel merkwaardig en klantonvriendelijk. Het is dat Goudpensioen dichtbij is en ik de munten af kan halen maar anders zou ik zeker een ander adres zoeken voor vervolgaankopen.

Response from the business owner

Beste Marja Brekeveld, Vervelend dat u dat zo heeft ervaren. Graag lichten wij uw afhaling nader toe. Bij nader onderzoek komen wij tot de volgende conclusie: Ten eerste komt u buiten openingstijden naar ons toe. Wij zijn dan ook niet de beroerdste om u binnen te laten. Ten tweede heeft onze collega u gevraagd naar uw bestelnummer. Deze kon u niet vertellen, u gaf zelfs ontwijkende antwoorden. Vervolgens bent u een monoloog begonnen over tal van andere onderwerpen. Op uw monoloog is onze collega niet ingegaan. Deze schepte namelijk verwarring. Het lijkt erop dat u geen rekening mee houdt dat een uitlevering zorgvuldig moet gebeuren. Wij verzoeken u in het vervolg uitsluitend tijdens onze openingstijden langs te komen en het afhaalbericht goed door te nemen. Wij stellen het ook op prijs als u rekening houdt met onze afhaalprocedure. Mocht u na aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

100℅

snelle verzending, professionele levering, zorgvuldig verpakt, ik heb nog nooit zo'n mooie factuur gekregen. Ik raad het aan, ik zal zeker nog een keer kijken

Response from the business owner

Beste Rafal, Bedankt voor uw 100% feedback. Wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Nostalgisch

Advies op maat, snel en discrete afhandeling, veilig en ontspannende omgeving.

Response from the business owner

Beste S.R. Bednarzik, Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Ik ben tevreden met de bezorging

Geen problemen ervaren, ga vaker wat bestellen

Response from the business owner

Beste Jenny Hoogendoorn, Bedankt voor uw feedback. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

All was good

The delivery was quick

Response from the business owner

Dear Ahmad Hassan, Thank you for your feedback. We are looking forward to serve you. Kind regards, Goudpensioen

Discrete en snelle service

Prima manier om extra "waarde" te sparen voor later.

Een gemiste kans

Ik had een bestelling voor ruim EUR 200, het minimumbedrag. Nadat de bestelling was geleverd, had ik pas in de gaten dat ik van een munt in plaats van twee maar één exemplaar had besteld, het was bedoeld als cadeau. Ik heb daarom de volgende dag (zondag) een mail gestuurd of ik de munt nog kon nabestellen. Ik had immers al voor het minimumbedrag besteld en het was een fout. Het antwoord kwam erop neer dat ik toch weer voor het minimumbedrag ad EUR 200 moet bestellen. De munt kost ca EUR 56, plus verzendkosten, dus ik moet dan nog aardig wat bijbestellen. Ik vind het jammer dat er zo star wordt vastgehouden aan de regels. Natuurlijk had ik ook beter moeten opletten en als ik een week later met deze vraag kom, kan ik me dit antwoord voorstellen. Een dag later, in het weekend vind ik wel flauw en niet klantvriendelijk.

Response from the business owner

Beste Charles Schulte, Graag lichten wij uw bestelling nader toe. U heeft een bestelling van ruim 200 Euro geplaatst. Dit was om precies te zijn 200,19 Euro exclusief verzendkosten. Hierbij heeft u inderdaad de minimale grens gepasseerd om een bestelling te plaatsen bij ons. Dit is namelijk minimaal 200 Euro. Het is na het plaatsen van uw bestelling niet mogelijk om uw bestelling nog te wijzigen. Dit omdat wij dan het bestel- en leverproces voor alle lopende bestellingen moeten stoppen. Hierdoor zouden alle klanten onnodig moeten wachten omdat u een wijzing wilt doorvoeren. Wij snappen dat u dit jammer vindt. Echter, dit zou betekenen dat u en alle anderen een extra dag zouden moeten wachten om de bestelling in ontvangst nemen. Hierdoor komt onze snelle levering van 24 – 48 uur in het geding. Om dit in de toekomst te voorkomen, is het aan te raden om uw bestelling goed te controleren voordat u deze definitief maakt. Zoals eerder aan u voorgesteld, kunt u de gewenste zilveren munt toevoegen aan een vervolgbestelling. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Amazing service

Nice to work with great security on delivery highly recommend

Uitstekend!!!

Mijn 1 oz gouden American Buffalo munt ontvangen !!! Binnen een dag geleverd! Vanaf nu mijn to go to muntenhandelaar. Betrouwbaar, snelle levering, duidelijke en snelle communicatie! Ik kan Goudpensioen aan iedereen aanbevelen!!!!!

Zeer goed!

Snelle duidelijke levering, alles netjes verpakt!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement