Goede communicatie en snelle service

Tussen kerst en oud en nieuw besteld en niet in staat om op te halen, maar goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de koerier die de bestelling bezorgde was goed op tijd, en heel correct en netjes!

Prima service en nette aflevering

Produkten zijn netjes en goed verpakt aangekomen. Levertijd was duidelijk en is nagekomen

Mooie producten, geweldige service

Goed te bedienen site, veel keus in verschillende producten, betrouwbaar en fantastische service. Top, voor een beginnende belegger!

Niet klantvriendelijk

Een bedrijf die in het hogere segment valt qua prijzen maar helaas absoluut niet in het verlenen van service.

Response from the business owner

Beste Sahil Makhija / Sunny Bunny, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u telefonisch niet kunnen bereiken. Zou u ons terug kunnen bellen of kunnen reageren op onze e-mails betreffend uw feedback? Wij zijn benieuwd wat u als klantonvriendelijk heeft ervaren. Bij het ophalen van uw bestelling probeerde u in eerste instantie dit zonder legitimatie te doen. Hierbij is aangegeven dat dit niet mogelijk is. Bij terugkomst met uw legitimatie bleek dat u uw bestelling onder een pseudo / koosnaampje Sunny Bunny had geplaatst. Door deze ongein hebben wij een extra controle moeten uitgevoerd. Ook als u maar drie zilveren munten besteld dient een uitlevering zorgvuldig te gebeuren. Wij kunnen nog steeds niet plaatsen waarom u dit als humoristisch vond. Wellicht dat u hier meer uitleg over kunt geven en ons kunt vertellen hoe u in het vervolg benaderd wilt worden. Wij horen het graag van u. Wij verzoeken u, zoals eerder aangegeven tijdens het ophalen, dat u in het vervolg een bestelling plaatst onder uw echte naam. Dit voorkomt extra papierwerk en verwarring. Wij wachten uw reactie af. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Alle ervaringen zijn tot nu geweldig! Kan niet anders zeggen!

Betrouwbare winkel met mooie producten.

Altijd netjes optijd geleverd.

Kwaliteit en service ten top!

Waar voor je geld, nooit en ten nimmer een ontevreden bestelling gehad. Dank Goudpensioen, goed team.

Duidelijk en eerlijk

Voor het eerst in het goud gestapt. Na even zoeken op internet kwam ik als snel uit bij goudpensioen. Blij met de keuze en voor een goede toekomst

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

Fijne website met duidelijke productinfo. Edelmetaal gemakkelijk te bestellen en te betalen. Dezelfde week nog geleverd in een geheel discrete verpakking. Al met al dik tevreden.

Response from the business owner

Beste A.M., Bedankt voor uw feedback. Wij zien u graag weer tegemoet en wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goede ervaring

Positieve ervaring. Kunnen de prijzen nog wel wat scherper wegzetten.

Response from the business owner

Beste Sebastian, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw ervaring positief is. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

competent

snel informatief betrouwbaar

Response from the business owner

Beste Tilo Baumheier, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw ons betrouwbaar vindt. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Professioneel en correct.

Zeer groot aanbod!

Response from the business owner

Beste Maurits, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw een positieve ervaring met ons heeft. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Prima winkel waar ik altijd mijn jaarlijkse pandamunten haal

Prima service! Producten zijn in orde. Kom hier vaker voor mijn muntenverzameling.

Response from the business owner

Beste Vivian, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw ervaring positief is en jaarlijks uw pandamunten bij ons haalt. Wij zien u graag volgend jaar weer. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Ik ben geen grote koper,ik koop maar een klein gouden muntje per jaar voor mijn kleinkind,en dat gaat prima bij Goudpensioen! Geen minimum aankoopbedrag voor verzending, verzekerd transport,discreet verpakt,snelle leveringen ook nog mooi fluwelen zakje om t muntje in te doen en n chocolade goud baartje! Top hoor! Volgend jaar weer!

Response from the business owner

Beste Fieke, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u bij ons uw cadeaus kunt aanschaffen voor uw kleinkind. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Zorgvuldige uitvoering en duidelijke communicatie over status van de bestelling en aflevering.

Response from the business owner

Beste A.P., Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw ervaring positief is. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Erg goed

Goede ervaring met Goudpensioen.Netjes op de hoogte gehouden over de (snelle) levering

Response from the business owner

Beste Mattijs, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat uw ervaring positief is. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Makkelijk besteld en vriendelijke service

Het online bestellen is heel simpel. Ook het ophalen bij de winkel ging heel gemakkelijk en de persoon aan het loket was erg vriendelijk.

Response from the business owner

Beste T.H., Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gemak van onze winkel heeft gevonden en ook uw positieve persoonlijke ervaring met ons. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Reageren snel en goed kwaliteit

Het was makkelijk om te kiezen wat voor goud je wilde op de website. Na het bestellen kreeg je snel een antwoord, dus een goede service! En kreeg ook de bestelling heel snel bij mijn thuis! En was ook een goede kwaliteit.

Response from the business owner

Beste Surja, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze kwaliteit en snelheid van leveren. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Top!!

Ik heb het online besteld en ben het in Amsterdam gaan halen. ook online besteld, snel en in goede staat geleverd door vriendelijke medewerkers van Mikropakket! zeker een aanrader om uw edelmetalen te kopen, fijn zaken gedaan met goud pensioen! Bedankt!

Response from the business owner

Beste Mustafa, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u zowel met onze winkel als met de verzending een goede ervaring heeft. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Response from the business owner

Beste Paul, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om uw positieve ervaring te lezen. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Keer op keer correcte en snelle service

Dit is waarom ik een klant blijf:"snelle en adequate service!"

Response from the business owner

Beste MIsha, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om te lezen dat u ons snelle en adequate service op prijs stelt. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Na eerste bestelling goed bevallen

Na eerste bestelling goed bevallen Duidelijke site en uitleg Product snel en discreet ontvangen en Gekregen zoals ik had verwacht Kom hier zeker nog wel een nieuwe bestelling plaatsen

Response from the business owner

Beste Wietske, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om uw positieve ervaring te lezen. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Fijn

Zoals altijd prima online bestellen en afhalen!

Response from the business owner

Beste Ian, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om uw positieve ervaring te lezen over onze mogelijkheid voor bestellen met afhalen. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snelle afhandeling bestelling

Vriendelijke mensen Bestelling direkt volgende dag kunnen ophalen

Response from the business owner

Beste Peter, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om uw positieve ervaring te lezen met betrekking tot ons persoonlijke service. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Efficiënte en vriendelijke service

Het goud bestellen via de website was heel eenvoudig. De medewerker die me hielp toen ik de bestelling kwam ophalen, was erg vriendelijk, efficiënt en professioneel. Ik zal deze service zeker opnieuw gebruiken.

Response from the business owner

Beste Cormac, Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om uw positieve ervaring te lezen over onze vriendelijke, efficiëntie en professionaliteit. Wij wensen u fijne dagen tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement