Na twijfel, toch geprobeerd en niet teleurgesteld !

Voor mij de eerste keer goud gekocht. Goudpensioen heeft een overzichtelijke site , je wordt precies op de hoogte gehouden van bestelling tot en met de bezorging. Ga in vervolg elke maand via goudpensioen wat goud en zilver kopen.

Wat besteld is op tijd en netjes afgeleverd

De spullen die we besteld hebben werden op de afgesproken tijd gebracht. En in discrete verpakking afgeleverd.

snelle en correcte afhandeling en levering

De bestelling on-line gaat makkelijk en duidelijk. Afhandelen en levering van de bestelde producten zijn goed en privacy wordt gewaarborgd en goed te volgen.

snelle en correcte afhandeling en levering

Goeie service en snelle levering

Goed.

Uitstekende ervaring

Overzichtelijke website en veel op voorraad. Snelle en discrete levering.

Uitstekend….

Heb het laten bezorgen. Alles keurig verlopen!!!

De snelheid en betrouwbaarheid zijn goud waard

De bestellingen zijn zo snel binnen als redelijkerwijs mogelijk is voor een eerlijke prijs. En een goed gevoel iets te bezitten dat waardevast blijft in roerige tijden.

alweer uitstekend

Maar mijn ervaring met Fedex ad € 17 ofzo is alweer slecht. Voorheen óf afgegeven aan zo maar een buurman, of in de brievenbus, nu was ik toevallig zelf buiten, maar identificeren hoefde niet.

Ik ben tevreden met het product

Het product voldoet aan mijn verwachting. Het is goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan tijdens vervoer. Website was ook overzichtelijk. FedEx had mijn pakket bij de buren afgeleverd terwijl een handtekening een vereiste was. Dat was een minpuntje voor de vervoerder sinds de verzendkosten zo hoog zijn. Geen 10 aangezien de prijs toch vrij hoog lag. Achteraf bij een andere aanbieder voor een flink prijsverschil gezien maar had het product toen al besteld.

Ruime keus,besteld en snel ontvangen :)

Alles is perfect verlopen. Is ruime keus op de site,alles is goed omschreven. Nadat ik een keuze had gemaakt heb ik de items besteld en snel binnen gekregen. Was goed ingepakt en alles zat in een mooi zakje. Zat zelf nog een lekker chocolaatje bij in de vorm van een goudbaar :) Gewoon uitstekende ervaring….TOP

Geheel naar tevredenheid

Prima kommunikatie. Snelle levering. Geheel naar tevredenheid.

Bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Prijs mag wel wat meer concurrerend zijn.

Snelle levering, goede service

Een fantastische aanbeveling

Fijn om met jullie samen te werken. Duidelijk en verpakt, mooie uitstraling van de producten. Ik ben zeer tevreden

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, netjes verpakt met erg leuk presentje, fijn.

Overzichtelijke website. Bestelling volgende werkdag al in huis. Goed en anoniem verpakt. Ik raad Goudpensioen aan.

Overtrof mijn verwachtingen

Het is fijn om te kunnen kiezen voor een kleinere hoeveelheid. De keuze was bovendien uitgebreid zodat ik een leuke, diverse collectie kon bestellen. De levering was keurig en op tijd, uiteraard secured. De kleine presentjes maakte dat niet alleen alles naar wens was, maar ook dat het mijn verwachtingen overtrof. Bedankt!

Alles was perfect op de levering na

Alles was perfect ik ga zeker veel vaker bij jullie kopen . Jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij . Alleen de levering vond ik niet geweldig . Het zou prettig zijn als ik een tijdzone kan aanklikken voor levering of in de avonduren kan kiezen . Nu moest ik de hele dag thuis blijven van werk . En dat kost weer geld en tijd . Gelukkig was ie er rond 12 uur dus had ik nog wat aan me dag . MvG Ricardo de zwaan (ik ga jullie liken via me vrouw der Facebook)

goede snelle levering

fijne ervaring en altijd netjes geleverd

Prima ervaring!

Bestelling geplaatst en de volgende dag in ontvangen. Netjes geleverd in verpakking. Dus, prima service en heel snel!

prima!

Goede, betrouwbare en snelle levering

snelle en goede afwikkeling van de bestelling

heel goed. ik kan het anderen aanraden

Bestelling klopt

Zeer positieve ervaring

Ik ben zeer tevreden over de diensten van Goudpensioen. Goede voorlichting en advies in de winkel op de ceintuurbaan en competitieve prijzen. Ik verwacht binnenkort een zending, en gezien alle positieve reviews heb ik het volste vertrouwen dat dit goed zal verlopen.

33 Ceintuurbaan

Amsterdam 1072ES