Filters

7

Zeer betrouwbaar

Deze zaak ervaar ik als zeer betrouwbaar en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en betrouwbaar!

Na betaling een aantal weken moeten wachten op mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden tot na de verzending. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

echt niets op aan te merken

op de site goede uitleg, ook voor beginnende verzamelaars en of spaarders leuk om aan te schaffen doordat je makkelijk ook kleine aankopen kan doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Goudpension is betrouwbaar, klantvriendelijk en integer. Een zeer snelle afhandeling van de bestelling en de pakket wordt goed ingepakt en geseald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Mooi verpakt met een leuk presentje, het ziet er nog mooier uit dan op de site zelf! Als ik weer een nieuwe aankoop wil doen, doe ik dat zeker bij Goudpensioen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Makkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk snel en veilig

De beschrijving van de producten is heel precies en uitgebreid, de foto’s geven het perfect weer. De verzending is verzekerd en in een stevige, moeilijk te openen doos. Als het mogelijk is, is de bestelling de volgende dag al in huis. Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen bij Goudpensioen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Als we iets bestellen word het altijd zo snel mogelijk geleverd en t komt in goede staat aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Snel ,vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Makkelijk online bestellen. Zeer vriendelijk personeel in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer betrouwbaar

Prima geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en deskundig advies

Goede website en snelle afhandeling. Bij afhalen op Ceintuurbaan Amsterdam fijn en rustig advies. Heb al aantal keren ervaring. Altijd goed!:-)

  • Aanbevelen? Ja
4

Nog steeds niets geleverd

Slechte communicatie. Pakket al 2 dagen te laat en geven ook geen nieuwe tijd in overleg. Geen idee wat er is, dat wordt ook niet gezegd. Hopelijk komt het pakje nog.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Madeleine van Mourik, Wij hebben helaas voordat u deze negatieve review plaatste geen eerder contactmoment van u gehad met uw vraag betreffende uw pakket. FedEx geeft ook aan dat u hierover niet eerder contact heeft gezocht. FedEx is inmiddels twee keer bij u langsgeweest. Omdat u als telefoonnummer +31000000000 heeft opgegeven bent u voor ons als FedEx telefonisch niet bereikbaar. Wel heeft u van ons al uw trackingsnummer ontvangen. Hierbij nogmaals uw trackingsnummer 776655341472. Hierin kunt u ook terugvinden dat u niet aanwezig was bij de twee afleverpoging met als opmerking: "Vertraging Klant niet beschikbaar of bedrijf gesloten.". Wij hebben nogmaals contact met FedEx opgenomen en zij geven aan dat ze morgen, 3 mei 2022, een laatste poging gaan doen om deze bij u af te leveren. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u direct contact met FedEx opnemen op 0800 0222 333. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

9

Top

Snel en veilig

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle verzending, vriendelijk personeel. Ik ben dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Makkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima communicatie

Er wordt adequaat over de levering van de bestelling gecommuniceerd. De levering was conform bestelling. Komt heel betrouwbaar en professioneel over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Goudpensioen zijn absolute professionals, de actuele goudkoersen, de stevige discrete verpakking is gewoon een ramp om te openen ( en in geval van gouden inhoud is dit heel positief), en hele snelle verzending. Ik ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

graag weer

Duidelijke website met uitleg over de producten en de manier van verzending, snelle levering, netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

bestelling perfect in orde, maar levering door fedex chaotisch

levering komt nogal ongeorganiseerd over. daarom geen 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk , snel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste R., Bedankt voor uw review. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

7

Bezorging slecht

Oorspronkelijk zou op donderdag bezorgd worden door FedEx maar er kwam niks. Op vrijdag werd de status bij Fedex veranderd naar 'Delayed'. Er is nog steeds niets bezorgd.........

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jack, Bedankt voor uw review. Telefonisch hebben wij u helaas niet kunnen bereiken om uw bestelling nader toe te lichten. Door de drukte kan de levering enkele dagen vertraging oplopen. Dit staat ook op onze homepage en betaalpagina aangegeven met "Door extreme drukte kan de levering een paar dagen vertraging oplopen.". Uw bestelling van 6 april 2022 is dezelfde dag nog door ons verstuurd. Bovenaan de website van FedEx staat een indicatieve afleverdag. Ook kunt u de vertragingstekst bovenaan de website van FedEx vinden "Als gevolg van verstoringen, kunnen sommige klanten te maken hebben met langere overkomstduur.". Hierdoor kan de afleverdag bovenaan de pagina anders zijn dan de status van de zending welke u onderaan de pagina vindt bij reisgeschiedenis. Onze excuses dat ondanks dat op diverse manieren wordt gecommuniceerd over vertraging in de afleverproces, dit niet duidelijk over is gekomen. Door deze vertraging is uw bestelling niet de volgende dag afgeleverd. Wij zullen nagaan hoe wij dit nog beter kunnen communiceren. Wij zien dat uw bestelling vandaag, 12 april 2022, door FedEx is afgeleverd. Mocht u in het vervolg vragen hebben over uw levering, dan kunt u ook eerst contact met ons opnemen of direct met FedEx. Vertrouwend uw bestelling nader te hebben toegelicht. Als u nog vragen heeft, dan horen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

7

trage levering

Helaas heeft Goudpensioen me voor het eerste teleurgesteld met de uiterst trage levering van mijn laatste order. Dat zou de schuld zijn van de leverancier van Goudpensioen. Uiteindelijk heb ik, met bijbetaling, mijn levering ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marike, Bedankt voor uw review. Graag willen wij uw bestelling nader toelichten. Door de grote vraag is de levertijd van diverse producten opgelopen. De door u bestelde product had een levertijd van 20 - 40 werkdagen. Dit is ook de reden dat het langer heeft geduurd dan uw vorige bestellingen. Wilt u liever geen 20 - 40 werkdagen wachten. Dan hebben wij uiteraard ook producten die wij direct uit voorraad kunnen leveren. Vertrouwend uw bestelling nader te hebben toegelicht. Mocht u na aanleiding hiervan vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

De bestelling verliep vlot en de levering ook

Op de website staat alles goed aangegeven en bestellen verloopt dan ook vlot. De levering was ook voorspoedig en binnen een paar dagen had ik mijn bestelling thuis.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

10

Meerdere bestellingen gedaan, altijd snel en correct geleverd

Goede webwinkel en snelle service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robin Diepeveen, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd