Munten toppie, levering matig

Munten geweldig! Echter levering niet -zoals bij andere leveranciers- in een capsule? maar in een gewoon plastic zakje. Oogt een beetjje armoedig.

Beste Ben Brandsma, Bedankt voor uw review! De gouden American Buffalo komt in een tube van 20 stuks. Bij losse verkoop worden ze verpakt in een munthoesjes. Deze informatie kunt u ook terugvinden op de productpagina. Mocht u na aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Helaas bij t afhalen 3 kwartier buiten moeten wachten

Hi, t verloopt altijd heel soepel, aleen deze x moest ik ruim 45minuten buiten wachten. Ondanks dat ik alleen mn pakketje kwam halen. Niemand die even aangaf hoelang t zou duren v te voren. Dat was jammer. Dan had even iets anders kunnen doen. T ee stond ook een koude wind en ik was daardoor ook helemaal verkleund. Wellicht een idee dat als klanten buiten staan te wachten en t gaat even duren wellicht dit even communiceren. Dan kan de klant zelf bepalen te wachten of later terug te komen. Met dank voor alle verdere goeie service. Die oprecht en concreet.

Beste Sabrina, Bedankt voor uw review! Het kan voorkomen dat wanneer u aankomt er al een klant aanwezig is. Zoals voor de aanwezige klant en als voor u nemen wij de tijd om onze service te verlenen. Het is uit veiligheidsoverweging niet mogelijk om in de tussentijd u persoonlijk te berichten door naar buiten te gaan. Wij zullen deze aandachtspunt evalueren. Vertrouwend dit nader te hebben toegelicht. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Makkelijk..

Simple and easy..

Beste Jesper, Bedankt voor uw positieve review! Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Altijd goede service!

Ik koop al meerdere goud- en zilveraankopen bij Goudpensioen gedaan, en altijd even goede service. Zeker aan te raden!

Beste Martine, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat alles altijd naar wens gaat. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

hopelijk ook prima met de verkoop aan u met de tijd

Beste Leo, Bedankt voor uw review! Fijn dat alles prima is verlopen. Wij zien u weer graag terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

prima verlopen

veilige neutrale verpakking bezorgd op gewenste dag enkele leuke extras bijgevoegd

Beste Iwj Raijmakers, Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Heel erg blij met mijn nieuwe aanwinsten en erg mooi en goed verpakt allemaal! Het was super snel in huis, zeker een aanrader.

Beste Fleur, Bedankt voor uw review! Fijn dat u blij bent met uw aankoop. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snelle levering, vriendelijke service.

Online bestellen en ophalen in de winkel wanneer het je uitkomt. Heel snelle, efficiente en vriendelijke service.

Beste Pep, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat alles snel werd geleverd en u blij bent met onze service. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Ik ben tevreden

Lage prijzen

Beste L., Bedankt voor uw review,. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en lage prijzen. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden, en hebben een snelle levering.

Beste Edwin de Vries, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over ons. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Perfecte service

Perfecte afhandeling

Beste A.J. Ciere, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat dalles perfect is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goede, snelle en betrouwbare levering!

Beste Richard, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goudpensioen is top alleen de verzendservice zette de doos met 3000 euro aan zilver gewoon voor de deur helaas. Dit terwijl ik thuis was..

Beste Marjolein, Bedankt voor uw feedback! Uw bestelling dient afgeleverd te worden aan een persoon op het adres en niet voor de deur. Wij hebben contact met FedEx opgezocht en ze bieden hierbij hun excuses aan en beloven beterschap. Onze excuses voor het ongemak en wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Prachtige zilverbaartjes en snelle service

Beste Remi, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u de baartjes en onze service waardeer. Wie staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snelle service en duidelijke communicatie

In 1 woord “goed”

Beste M., Bedankt voor uw feedback! Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Niets op aan te merken!

Website is duidelijk,ik kon makkelijk vinden wat ik zocht ,verzenden ging perfect en snel en veilig,,dus volgend jaar bestel ik weer n muntje erbij voor mijn kleinzoon!

Beste Fieke, Bedankt voor uw review. Fijn dat uw bestelling snel is geleverd en u uw munten bij ons heeft gevonden. Wij staan klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Goede service jammer van verzendkosten

Goede en snelle verzending is alleen erg jammer van de veel te hoge verzendkosten met DHL dat kan een stuk voordeliger gewoon aangetekend en verzekerd, of nog beter gratis.

Beste Walter Huijsmans, Bedankt voor uw review. De verzendkosten zijn inclusief verzekering en kan hoger zijn dan andere verzendpartijen. Wij zien dat uw bestelling van net 200 Euro inderdaad verhoudingsgewijs hoog kan overkomen. U kunt ook voor kiezen om uw bestelling bij ons in de winkel op te halen waardoor u de 17,99 Euro verzendkosten kunt besparen. Kies dan hiervoor "Click & Collect" tijdens het bestellen. Mocht u na aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Beste Henk, Bedankt voor uw review. Fijn dat uw bestelling snel is geleverd. Wij staan klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Gemixed

Ik was zeer blij met de voorraad die ze hebben en de prijs die ze ervoor vragen. Alleen qua vragen beantwoorden kan het allemaal wat minder kortaf, wat meer klantvriendelijk, the American way.

Beste Michael, Bedankt voor uw review. Als het goed is hebben wij u inmiddels uitgelegd wat het verschil is in de zuiverheid 999 / 999,9 / 99,99. Ook zien we terug in de e-mail wisseling dat uw vraag over de staat van de munten is beantwoord. Onder het tabje "extra informatie" van elke product kunt u de details van een product terugvinden. Graag verwijzen wij u ook naar onze veelgestelde vragen waar alle basale vragen worden beantwoord. https://www.goudpensioen.nl/faq Mocht u na aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Heeft goed uitgepakt!

Voor het eerst goud en zilver gekocht bij Goudpensioen. Een kennis van mij uit Amsterdam had al eerder - ik meen cash - zilver gekocht en had goede ervaringen. Verder daaraan vooraf heb ik heel goed alle reviews gelezen om vertrouwen te krijgen, dat als ik mijn geld overmaak, dit ook goed geregistreerd en bevestigd werd. En dat deed het! Ik ben het gekochte gaan ophalen. Kon heel snel. Werd ook vriendelijk geholpen. Daar word je blij van! Ga zo door Goudpensioen!

Beste Merel, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles snel en naar wens is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Uitstekende munten en snelle levering.

Een ruime selectie aan munten op voorraad tegen goede prijzen. Kon snel vinden wat ik zocht en bestellen. Levering was snel en goed verpakt. Ga hier zeker opnieuw bestellen.

Beste S., Bedankt voor uw review. Fijn dat alles overzichtelijk was en snel naar u verzonden is. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Perfect!

Prima alles!

Beste Mar, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles prima is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Ze gaan voor goud

Ik ben helemaal tevreden, dit was een prima keuze! Goudpensioen heeft een duidelijke website, waar je gemakkelijk je producten kunt kiezen. Ik kon er eenvoudig bestellen en betalen en mijn bestelling werd snel en goed verpakt afgeleverd. Ik zou zeggen: ga voor goud, want Goudpensioen gaat er ook voor.

Beste Jacobus, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles overzichtelijk en makkelijk te bestellen is. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Doen wat ze beloven.

Besteld en geleverd. Prima!

Beste Maurice, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles prima is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snelle goede levering

Snelle goede levering

Beste Otto, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles snel is geleverd. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen