professioneel

Goudpensioen levert gecertificeerd goud op een redelijk snelle termijn. Ik ben er erg tevreden mee.

Good place to get coins

The prices were good and delivery was as stated in the email. Customer service is really good too, I got a response to my questions really quickly. I will be converting more euros to coins in the near future ;)

1 time

Good service

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Overwegend zeer goed

Ik doe mijn bestelling vanuit het buitenland en tot nu toe werd de bezorging altijd zeer snel, meestal binnen een week, door een koerier bezorgd. Deze laatste keer is het om mij onbekende reden gewoon met de post verzonden en heb ik na 9 dagen nog niks vernomen. Ook de track en trace werkt voor geen meter! Deze laatste ervaring is dus reden voor de sterrenaftrek anders was het de volle 5 sterren geweest.

В процессе.

Товар оплачен,жду.

• Вы бы порекомендовали нас? No

Dear Aleksejs Nemiro, We are sorry to read your review. You order has been send out the same day that you have ordered. Maybe the mails has landed in your spam box. Could you please check this? It has been send out with DHL. See tracking number: https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren.html?tracking-id=CY905599095DE We will appreciate it if you have some more patient for the arrival. Your parcel has been in transit now for three days. It can take up to ten business days before arriving in Riga, Latvia. It is not around the corner. Please let us know if you have any further questions. You can also contact us direct by mail. Kind regards, Goudpensioen

Can do better!

Got a good rate however, delays in the delivery had to send a reminder to the CSR team. After that goods got delivered quickly and packed well. Thank you

Goed geregeld.

Excellent

Fast delivery and item as described. I will come back if I find something on their site. Thank you.

Zeer goed ben erg tevreden

Ben zeer tevreden over het product

Goede zorg om de levering tot bij de klant.

Doordat ik goed op de hoogte werd gehouden, heb ik het als vertrouwelijk ervaren.

Op de zelfde dag mijn schrijven via e-mail naar u toe beantwoord. Was wel heel zakelijk maar ik ben nou eenmaal een mensen mens . De bezorging en hoe het ging verlopen goed en duidelijk met geen adres wat terug te brengen is naar jullie bedrijf dat geeft ieder geval een veilig gevoel. Jullie zijn iets duurder dan de markt aangeeft maar ik had jullie naam van Ab Flipse en dat gaf mij een veiligere gevoel om tot kopen over te gaan

snel en goed

Snel bezorgd, vertrouwd product

Service goed, prijs & verzending matig

Redelijk dure shop met redelijke keuze in artikelen. Echter niet te spreken over de fedex leverancier. Staat afgeleverd bij en heb tot heden niks ontvangen

Prettig om op de hoogte worden gehouden van de levering van de bestelling

Directe afhaalservice is een blessing

Ik wou goudbaren vinden voor mijn tantes verjaardag last minute en was zeker een half uur aan de telefoon bezig om verschillende bedrijven te bellen. Goudpensioen had open inloop en precies op voorraad wat ik wou. De reactie van mijn tante was prijsloos, echt een aanrader!

Heel snel en prima verzonden...

Het is goed geregeld ,alleen postbode vroeg geen handtekening

Ik heb drie goudbaars van 2 gr online gekocht.Alles ging goed ;bestellen, snelle levering,alleen postbode vroeg geen handtekening .Daardoor 4 sterren.

No product received !

no product received !

Dear Tomasz Sieminski, Your order of 14 juni, which was sent out the same day, is still on its way. A parcel will not always arrive on the next day, also mention in our mail. For a status of your parcel you can put the tracking number at the website of FedEx or contact FedEx directly on the phone 0800 0222 333 or [email protected]. We will appreciate it if you contact us beforehand for any questions instead of leaving a negative review. Thank you in advance! Kind regards, Goudpensioen.nl

Snel en gemakkelijk

Website overzichtelijk, goede email updates, makkelijk bereikbare winkel

Uitstekend Service

Goeie opmaakt goeie kwaliteit en je krijgt een verrassing!

Snel geholpen

In de winkel wordt je snel geholpen, en kan je met je vragen terecht over goud-zilver en munten. Wel zou ik kunnen aanbevelen om een vraag op de website gesteld, dat hierop ook wordt geantwoord.

Moeilijk bereikbaar. Onvriendelijk geholpen

Een zilveren munt gekocht. De verkoper was stroef en nam niet de moeite een en ander uit leggen. Jammer. Voor mij geen 2e keer meer.

Beste Jessica Monnikendam, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling nader bekeken en willen u graag nogmaals meer toelichting geven over uw bestelling. Bij het plaatsen van uw bestelling, heeft u gekozen om deze op te halen in onze winkel. Vervolgens heeft u ons bericht dat u deze toch opgestuurd wilde hebben om vervolgens naar onze winkel te komen op een dag dat wij gesloten zijn. Op het moment dat u voor onze gesloten winkel stond, heeft u ter plekke diverse e-mails naar ons gestuurd met de eis dat wij voor u de winkel zouden openen en ook om uw parkeerkosten te vergoeden. Op deze e-mails hebben wij de eerstvolgende werkdag gereageerd. Toen u ons op een andere dag tijdens onze openingstijden heeft bezocht, heeft u uw beklag gedaan. In de winkel is ter plekke ook uitgezocht wat er aan de hand was. Uw klacht waarom wij u niet hebben binnengelaten op een vrijdag, de dag dat de winkel standaard gesloten is, hebben wij wederom toegelicht en is nogal onlogisch gezien onze openingstijden in de ophaal e-mail duidelijk naar u zijn gecommuniceerd. Dat wij deze dag gesloten waren, verklaart ook waarom er buiten openingstijden geen e-mails worden beantwoord. Tijdens het ophalen van uw bestelling, heeft u onze medewerker verzocht om de zilveren munt te testen door middel van toetswater en krassen. Op onze vraag waarom u dit eiste, was uw antwoord omdat u voor een dichte deur had gestaan en in het weekend geen antwoord kreeg op uw e-mails, om deze reden moesten wij de echtheid van het zilver ter plekke bewijzen. Dit hebben wij geweigerd omdat dit de waarde van een mooie zilveren Lunar munt vermindert. Wij maken uit uw reactie dat u dit als ‘stroef’ heeft ervaren, maar om een munt opzettelijk te beschadigen omdat u niet eens bent met onze ophaalprocedure is een eis die buiten alle redelijkheid is. Wij hopen dat u dit kunt begrijpen. Wij vertrouwen erop hierbij meer duidelijkheid hebben geschept over uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben zoals over onze openingstijden of werkwijze, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen