Goed geregeld.

Snelle reactie. Precieze informatie. Transport uitstekend geregeld, ook naar Frankrijk

correct afgehandeld

c

Zoals altijd uitstekend.

Wat mij betreft iets te zakelijk ;) Bij vrgn houden jullie t graag bij t antwoord, zonder uit te wijden naar tips. Dat is mijn menselijk gevoel hierbij. Al met al zeer tevreden.

Klasse

De persoon die ons geholpen heeft was een vriendelijke man die advies gaf en een gesprek heeft gevoerd met ons. Chapeau voor de medewerker!

Veel keus

Veel keus. Snelle levering.

Snel en secuur

Prettig

Ik kan u Goudpensioen aanbevelen

Op advies van juwelier Kaptijn zijn we doorverwezen naar Goudpensioen, je wilt toch een vertrouwd adres, het gaat tenslotte om je zuur verdiende spaarcentjes.

Het product is prima verzorgd en zeer degelijk verzonden. Voldoet aan onze verwachtingen. Een minpunt is dat de bezorger het gewoon heeft afgegeven zonder dat ik mij moest legitimeren. Dit betekent dat iedereen het pakket had kunnen aannemen, terwijl er specifiek om handtekening te plaatsen was gevraagd van de ontvanger die het besteld had.

Goed afgerond

Ik bestelde bij Goudpensioen een multibaar en wilde die graag in de winkel ophalen. Ik bestelde 's avonds en de ochtend van de volgende dag al kreeg ik bericht dat ik 'direct' de betaling moest regelen omdat mijn bank blijkbaar enige vertraging had gehad. Dat voelde een beetje onvriendelijk. Toen ik mijn bestelling kwam ophalen moest ik ruim een kwartier buiten wachten omdat maar één klant tegelijk in de zaak mocht zijn. Dit, en alle zichtbare veiligheidsmaatregelen, gaven geen heel welkom gevoel, maar het is begrijpelijk dat ze nodig zijn. Toen ik eenmaal binnen was werd ik vriendelijk geholpen en was mijn bestelling zoals verwacht. Ik heb de medewerker toen ook vragen gesteld over de reviews hier, waar Goudpensioen in hun reacties soms persoonsgegevens (Bijvoorbeeld woonplaats, bedrijf in de reactie op 'wil bos') gebruikt en dat ik dat zorgelijk vond. Hij heeft me uitgelegd dat ze die gegevens enkel gebruiken om feitelijk en correct te zijn in hun reactie en/of dat mensen zelf al informatie geven. Ondanks dat we het niet geheel eens waren over wat legaal/gepast is een prettig gesprek. Anders dan veel klantenservices ging de medewerker diepgaand en feitelijk in op kritische vragen. Al met al een positieve ervaring, uiteindelijk een goed product voor een goede prijs, maar ik laat het product de volgende keer opsturen

Snel, duidelijk en goede voorraad

Vaker gebruikt en is een van de partijen waar ik bestel

Mijn vaste plek voor edelmetalen!

Erg fijne ervaring met pickup and collect! Zeer vriendelijke dame en zeer servicegericht! Ik kom hier zeker terug!

Sehr gut, schnell und zuverlässig

Ich habe hier eine seltene Goldmünze online erworben. Der Preis war fair, die Ware einwandfrei. Schneller versand. Auf eine Frage per Email von mir wurde schnell geantwortet. 1 A.

Prima in orde.

Perfecte communicatie

Alles wordt perfect gecommuniceerd en snel geleverd. Met zulk soort goederen heel belangrijk.

Snel en correct.

Snelle levering waarbij je regelmatig wordt geïnformeerd wanneer je pakketje wordt afgeleverd. Precies zoals het hoort.

Super, geen problemen.

Snel klaargezet. Een verkoper met glimlach.

Bestelling komt altijd zo snel mogelijk

Alleen maar goede ervaring met goudpensioen, Als ik wat bestel komt t altijd snel en ook tevreden over de produkten!

correct

Ik had wat vragen, kreeg er beperkt antwoord op. De transaktie verliepen naar tevredenheid en dat is het belangrijkste.

Na twijfel, toch geprobeerd en niet teleurgesteld !

Voor mij de eerste keer goud gekocht. Goudpensioen heeft een overzichtelijke site , je wordt precies op de hoogte gehouden van bestelling tot en met de bezorging. Ga in vervolg elke maand via goudpensioen wat goud en zilver kopen.

Wat besteld is op tijd en netjes afgeleverd

De spullen die we besteld hebben werden op de afgesproken tijd gebracht. En in discrete verpakking afgeleverd.

snelle en correcte afhandeling en levering

De bestelling on-line gaat makkelijk en duidelijk. Afhandelen en levering van de bestelde producten zijn goed en privacy wordt gewaarborgd en goed te volgen.

snelle en correcte afhandeling en levering

Goeie service en snelle levering

Goed.