professioneel

vriendelijk

Op tijd, betrouwbaar

Netjes, goed geinformeerd. De ophaalperiode van 2 weken is wel wat krap als het om weekdagen gaat.

Snelle en deskundige service

Bestelling was supersnel klaar voor levering en prettige rustige ontvangst in Amsterdam op de Ceintuurbaan. Alles in zeer goede staat en mooi verpakt. :-)

Kwaliteit

Besteld en de volgende dag netjes afgeleverd in degelijke verpakking. Beter kan niet.

Goed geregeld!

Snelle levering en leuk verpakt!

goudpensioen,Doet wat het beloofd

Goudpensioen is super in alle opzichten,op een na en dat is de transporteur die pas dagen later het pakketje afleverde. Dat komt omdat de chauffeurs geen zin hebben om 3km het bos in te rijden en weer terug voor een pakje,ditzelfde is de vorige zending ook gebeurd,ik heb toen begrepen dat Goudpensioen de transporteur goed onder handen heeft genomen, Ik weet natuurlijk dat goudpensioen op de bezorging weinig invloed heeft vandaar dat u nog steeds 5 sterren krijgt Met vriendelijke groeten Ries

Heb nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Beste Annemarie De wit, Wij zien dat uw bestelling vandaag bij u is afgeleverd. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en wij zien uw nieuwe bestelling(en) tegemoet. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Prima.

Niet ontvangen wat ik besteld had

Ik bestelde 2x 50 gram Goudbaren wat volgende website leverbaar was; helaas niet mogelijk. Als aternatief werd 100 gram aangeboden maar dat was de “ verkeerde “ ik wilde umicore.in t plastic hoesje en ontving het in een plastic zakje. Erg jammer. Maar inmiddels gebeld door iemand van Goudpensioen met de vraag wat er precies verkeerd gedaan was.Wat blijkt zij hadden het goed op mijn bestelling gezet en ik had daar overheen gelezen. Zonder problemen vandaag omgeruild in Amsterdam en zelfs een ( chocolade)goudbaartje voor bij de koffie gekregen.

uitstekend

Gemakkelijk besteld, supersnel geleverd

Betrouwbare en goede service.

Het contract met een medewerker verloopt vriendelijk en gaf advies waar ik wat aan heb gehad.

niet naar wens

Mijn mening is naar u onderweg. Ik zal geen van mijn vrienden, kennissen(vermogend) niet u aanbevelen.

Beste Robert Stom, Uit uw mails en ons telefoongesprek met u maken wij op dat er bij u verwarring is ontstaan met betrekking tot de status alsook het aantal bestellingen die u bij ons heeft lopen. U gaf in eerste instantie aan dat er in totaal 3 bestellingen bij ons lopen en dat u geen van deze bestellingen heeft ontvangen. Tijdens ons telefoongesprek gaf u echter aan 1 van deze 3 bestellingen te hebben ontvangen en dit komt overeen met de afleverstatus van onze vervoerder. In ons systeem kunnen wij in totaal 2 bestellingen van u terugvinden. Wel zien wij dat u 15 minuten voor het plaatsen van uw tweede bestelling bij ons een eerdere transactie is afgebroken. Wellicht bent u van mening dat deze transactie wel is gelukt en is hier de verwarring ontstaan. U kunt dit uiteraard zelf nagaan in uw bankafschrijvingen. Met betrekking tot de status van uw laatste bestelling bij ons: u heeft tijdens het bestellen voor Click & Collect gekozen. U heeft ook geen verzendkosten betaald en kunt u bestelling daarom zelf ophalen in onze winkel in Amsterdam. Dit is ook tijdens ons telefoongesprek aan u uitgelegd, helaas besloot u uit onvrede de verbinding te verbreken. Wij hopen hiermee de verwarring te hebben weggenomen. Indien u nog vragen heeft, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Goudpensioen

Snelle levering tegen juiste prijzen

Goede bevallen !

Zeer betrouwbaar

Deze zaak ervaar ik als zeer betrouwbaar en deskundig.

Goede service en betrouwbaar!

Na betaling een aantal weken moeten wachten op mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden tot na de verzending. Bedankt!

echt niets op aan te merken

op de site goede uitleg, ook voor beginnende verzamelaars en of spaarders leuk om aan te schaffen doordat je makkelijk ook kleine aankopen kan doen.

Betrouwbaar

Goudpension is betrouwbaar, klantvriendelijk en integer. Een zeer snelle afhandeling van de bestelling en de pakket wordt goed ingepakt en geseald.

Mooi verpakt met een leuk presentje, het ziet er nog mooier uit dan op de site zelf! Als ik weer een nieuwe aankoop wil doen, doe ik dat zeker bij Goudpensioen!

Makkelijk en snel

Eerlijk snel en veilig

De beschrijving van de producten is heel precies en uitgebreid, de foto’s geven het perfect weer. De verzending is verzekerd en in een stevige, moeilijk te openen doos. Als het mogelijk is, is de bestelling de volgende dag al in huis. Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen bij Goudpensioen.

Betrouwbaar

Als we iets bestellen word het altijd zo snel mogelijk geleverd en t komt in goede staat aan.

Snel ,vriendelijk

Makkelijk online bestellen. Zeer vriendelijk personeel in de winkel.

Zeer betrouwbaar

Prima geholpen !