Betrouwbaar

Als we iets bestellen word het altijd zo snel mogelijk geleverd en t komt in goede staat aan.

Snel ,vriendelijk

Makkelijk online bestellen. Zeer vriendelijk personeel in de winkel.

Zeer betrouwbaar

Prima geholpen !

Snelle service en deskundig advies

Goede website en snelle afhandeling. Bij afhalen op Ceintuurbaan Amsterdam fijn en rustig advies. Heb al aantal keren ervaring. Altijd goed!:-)

Nog steeds niets geleverd

Slechte communicatie. Pakket al 2 dagen te laat en geven ook geen nieuwe tijd in overleg. Geen idee wat er is, dat wordt ook niet gezegd. Hopelijk komt het pakje nog.

Beste Madeleine van Mourik, Wij hebben helaas voordat u deze negatieve review plaatste geen eerder contactmoment van u gehad met uw vraag betreffende uw pakket. FedEx geeft ook aan dat u hierover niet eerder contact heeft gezocht. FedEx is inmiddels twee keer bij u langsgeweest. Omdat u als telefoonnummer +31000000000 heeft opgegeven bent u voor ons als FedEx telefonisch niet bereikbaar. Wel heeft u van ons al uw trackingsnummer ontvangen. Hierbij nogmaals uw trackingsnummer 776655341472. Hierin kunt u ook terugvinden dat u niet aanwezig was bij de twee afleverpoging met als opmerking: "Vertraging Klant niet beschikbaar of bedrijf gesloten.". Wij hebben nogmaals contact met FedEx opgenomen en zij geven aan dat ze morgen, 3 mei 2022, een laatste poging gaan doen om deze bij u af te leveren. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u direct contact met FedEx opnemen op 0800 0222 333. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Snel en veilig

Snelle verzending, vriendelijk personeel. Ik ben dik tevreden!

Makkelijk en snel

Prima communicatie

Er wordt adequaat over de levering van de bestelling gecommuniceerd. De levering was conform bestelling. Komt heel betrouwbaar en professioneel over.

Goudpensioen zijn absolute professionals, de actuele goudkoersen, de stevige discrete verpakking is gewoon een ramp om te openen ( en in geval van gouden inhoud is dit heel positief), en hele snelle verzending. Ik ben erg tevreden!

graag weer

Duidelijke website met uitleg over de producten en de manier van verzending, snelle levering, netjes verpakt.

bestelling perfect in orde, maar levering door fedex chaotisch

levering komt nogal ongeorganiseerd over. daarom geen 5 sterren.

Vriendelijk , snel

Beste R., Bedankt voor uw review. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Bezorging slecht

Oorspronkelijk zou op donderdag bezorgd worden door FedEx maar er kwam niks. Op vrijdag werd de status bij Fedex veranderd naar 'Delayed'. Er is nog steeds niets bezorgd.........

Beste Jack, Bedankt voor uw review. Telefonisch hebben wij u helaas niet kunnen bereiken om uw bestelling nader toe te lichten. Door de drukte kan de levering enkele dagen vertraging oplopen. Dit staat ook op onze homepage en betaalpagina aangegeven met "Door extreme drukte kan de levering een paar dagen vertraging oplopen.". Uw bestelling van 6 april 2022 is dezelfde dag nog door ons verstuurd. Bovenaan de website van FedEx staat een indicatieve afleverdag. Ook kunt u de vertragingstekst bovenaan de website van FedEx vinden "Als gevolg van verstoringen, kunnen sommige klanten te maken hebben met langere overkomstduur.". Hierdoor kan de afleverdag bovenaan de pagina anders zijn dan de status van de zending welke u onderaan de pagina vindt bij reisgeschiedenis. Onze excuses dat ondanks dat op diverse manieren wordt gecommuniceerd over vertraging in de afleverproces, dit niet duidelijk over is gekomen. Door deze vertraging is uw bestelling niet de volgende dag afgeleverd. Wij zullen nagaan hoe wij dit nog beter kunnen communiceren. Wij zien dat uw bestelling vandaag, 12 april 2022, door FedEx is afgeleverd. Mocht u in het vervolg vragen hebben over uw levering, dan kunt u ook eerst contact met ons opnemen of direct met FedEx. Vertrouwend uw bestelling nader te hebben toegelicht. Als u nog vragen heeft, dan horen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

trage levering

Helaas heeft Goudpensioen me voor het eerste teleurgesteld met de uiterst trage levering van mijn laatste order. Dat zou de schuld zijn van de leverancier van Goudpensioen. Uiteindelijk heb ik, met bijbetaling, mijn levering ontvangen.

Beste Marike, Bedankt voor uw review. Graag willen wij uw bestelling nader toelichten. Door de grote vraag is de levertijd van diverse producten opgelopen. De door u bestelde product had een levertijd van 20 - 40 werkdagen. Dit is ook de reden dat het langer heeft geduurd dan uw vorige bestellingen. Wilt u liever geen 20 - 40 werkdagen wachten. Dan hebben wij uiteraard ook producten die wij direct uit voorraad kunnen leveren. Vertrouwend uw bestelling nader te hebben toegelicht. Mocht u na aanleiding hiervan vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

De bestelling verliep vlot en de levering ook

Op de website staat alles goed aangegeven en bestellen verloopt dan ook vlot. De levering was ook voorspoedig en binnen een paar dagen had ik mijn bestelling thuis.

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Meerdere bestellingen gedaan, altijd snel en correct geleverd

Goede webwinkel en snelle service

Beste Robin Diepeveen, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Ik ben een zeeeer tevreden klant!!

Het aankopen van goud; dat is niet iets wat je zomaar even beslist. Kan ik er wel op rekenen dat ik mijn geld niet kwijtraak. Ik heb eerst een 'kleine' aankoop gedaan. Dat verliep vlekkeloos. Via de mail werd ik keurig op de hoogte gehouden. Ontzettend netjes en strak verpakt met speciaal plakband. Vandaag weer een pakket ontvangen. Na openen van de enveloppe, schoot ik in de lach. Ik dacht dat het goud slordig was verpakt, omdat er, dacht ik, een goudbaar uitviel. Ik pakte het op en dacht wat licht. Bleek het een chocolaatje te zijn, verpakt in een gouden baar wikkel. Ik kom hier zeker terug!

Beste Ed, Bedankt voor uw review. Fijn dat uw beide aankopen naar wens zijn verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Klantvriendelijkheid ten top.

De aflevering via Fedex verliep niet helemaal volgens schema. Na contact opgenomen te hebben met Goudpensioen via mail werd ik algauw telefonisch benaderd en werd er verteld dat alles nog dezelfde dag in orde zou komen. Een paar uur later werd de bestelling inderdaad door Fedex afgeleverd. Enkele minuten na aflevering kreeg ik op mijn werk een telefoontje van de medewerker van Goudpensioen dat de bestelling thuis overhandigd was. Dat noem ik nou Service.

Beste H., Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze service waardeert. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Alles werd netjes op tijd geleverd, ook werd ik goed op de hoogte gehouden. Verder was alles erg mooi verpakt en kreeg ik er een leuke sleutelhanger bij. Prima ervaring, mijn nieuwe leverancier van edelmetalen.

Beste P., Bedankt voor uw review. Fijn dat wij uw nieuwe leverancier zijn geworden van uw edelmetalen. Wij staan klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

alles netjes en keurig

Zeer tevreden, snel en op tijd geleverd.

Beste Rob, Bedankt voor uw review, Fijn dat uw bestelling netjes en snel is geleverd. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

zeer snel en communicatiever

Vertrouwa

Beste Maria, Bedankt voor uw review. Fijn dat de communicatie en levering snel is verlopen. Wij staan weer klaar voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Was de eerste keer de aanschaf snel en goed

Was de eerste keer aanschaf bij goudpensioen, duidelijk te vinden wat we wilde. En de levering was keurig zoals gezegd werd. Geeft vertrouwen om daar vaker te bestellen

Beste E.A., Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens is geleverd. Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groeten, Goudpensioen

Great and fast service.

I have ordered some silver. payment was made with a bank account that is not in the name of the purchaser so a small investigation needed to be done. it was done professionally and very fast.

Dear O, Thank you for your review! We are looking forward to serve you again. Kind regards, Goudpensioen

Ceintuurbaan 33 1072ES Amsterdam

020-33 111 93