Filters

4

niet op tijd geleverd

Dat is mijn tweede aankoop en toch niet op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top Service

Vaker besteld. Weer snel geleverd, maar bleek nu beschadigd. Gelijk volgende dag een nieuwe geleverd. Goede track en trace.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Doorzichtige tafelbeschermers precies op maat gemaakt en zeer snel bezorgd. Kwaliteit is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig mooi product voor onze eiken keurig opmaat gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle service

Beschermend zeil mooi op maat gemaakt, snel geleverd en netjes. Ziet er goed uit. Ik ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Alles was in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en correct

snel en exact op maat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi!

Mooi soepel vallend tafelzeil. Maat is prima en zeer snel geleverd! Goed verpakt. We zijn helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Mijn bestelling is op tijd aangekomen en het was precies wat ik had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop!

Heb twee keer raamfolie besteld. In prima orde ontvangen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Via e-mail prima te bereiken. De volgende dag een reactie gehad. Kortom. Prima webshop. Zeker één om op terug te komen. Hartelijk dank voor het uitvoeren van mijn bestellingen TafelzeilOnline.com! :)

  • Aanbevelen? Ja
1

Opvolging kan beter

Een van de bestelde moltons bleek kleiner dan bestelt. Ik wacht al bijna een week op antwoord voor verdere actie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bram, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat de maat van de bestelde molton niet juist is. Om uw klacht in behandeling te nemen en een mogelijke oplossing te bieden, kunt u een mail (bij voorkeur met foto) sturen naar onze klantenservice via het volgende email adres: klantenservice@tafelzeilzeilonline.com We hebben nog geen mail van u mogen ontvangen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Tafelzeilonline.com

4

Belangrijke informatie wordt achter gehouden

Ik bestelde het 2mm dikke transparante tafelzeil max. 90 cm breed, op maat gesneden. Het zeil kwam netjes gesneden en goed verpakt binnen. Toch ben ik niet tevreden. Bij het tafelzeil zat een informatie blad, waarop allerlei nuttige informatie staat, die je eigenlijk vóór het bestellen hoort te weten! Bijvoorbeeld dat het tafelzeil niet geschikt is voor een gelakte of geschilderde tafel. Het moet op een onbehandelde houten tafel. Of dat het tafelzeil een gele of blauwe gloed heeft en sterk ruikt. En zo wel meer dingen. Het feit dat ze deze informatie op de website achterhouden, vind ik misleidend. Als je het tafelzeil eenmaal binnen hebt kun je het niet meer terugsturen omdat het op maat gesneden is. Deze informatie hoort op de website thuis zodat je een geïnformeerde keuze kunt maken! Minpunt voor deze webshop.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We betreuren het dat u een onvoldoende geeft. Het klopt dat u een gebruikershandleiding bij het product ontvangt. U heeft een 2,2 mm doorzichtige beschermer besteld. De informatie die u bij het product ontvangt staat ook vermeld op onze webshop. Zowel bij het product op de webshop bij productomschrijving alsook bij de extra informatie over het product bij de gebruiksaanwijzing: https://www.tafelzeilonline.com/gebruiksaanwijzing Misschien heeft u dit niet gezien tijdens het bestellen of overheen gelezen. We vermelden het juist op de webshop omdat we uiteraard zo goed mogelijk all informatie vooraf willen melden. De gebruikershandleiding die bij het product geleverd wordt is dan nog een extra hulp voor het gebruik. Met vriendelijke groet, Team Tafelzeilonline.com

7

Tevreden

de placemat en onderleggers zijn heel mooi en ze staan geweldig in mijn interieur

  • Aanbevelen? Ja
5

Te kort

De maat klopt niet met mijn tafel

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat het geleverde product niet naar wens is. Indien de geleverde maat niet juist is, dan kunt u deze klacht melden bij onze klantenservice. U kunt dan een mail sturen naar klantenservice@tafelzeilonline.com. Uw klacht zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden en indien mogelijk bieden we een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Tafelzeilonline.com

10

Gewoonweg super kwaliteit

Gewoonweg supere kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeil besteld, te kort geleverd

Zeil besteld, te kort geleverd. Mail gestuurd gebeld maar geen nul reactie!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat het product niet de juiste maat heeft. Excuses hiervoor. We hebben via onze klantenservice geen mail van u ontvangen. U kunt uw klacht melden via klantenservice@tafelzeilonline.com. Wij zullen uw klacht dan in behandeling nemen en zo goed mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Team Tafelzeilonline.com

10

heel goed tafelzeil

De keuze en bestelling is uitstekend. Ook de aflevering was snel en prima geregeld en keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Ok

Prima materiaal maar ..... Ronde hoeken gevraagd maar niet gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Tafellaken is precies op maat en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit en supersnelle levering

Ik ben heel tevreden over de bestelde artikelen. Alles verliep heel vlot en volledig naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede kwaliteit, razendsnelle levering.

Super tevreden, top kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top kwaliteit

Wij hebben hier jaren geleden een gecoat tafelkleed aangekocht, afwasbaar. Tot op vandaag nog in prima staat! Heel blij van! Nu willen we graag een ander kleurtje. Vandaar een nieuwe bestelling. Het super leuke is dat je staaltjes kan bestellen zodat je thuis kan kiezen welk het beste past, geen verrassingen. Geweldig! Je kan je tafelkleed ook op rol laten leveren (voor een meerprijsje) zodat je die steeds makkelijk kan opbergen en er geen plooien in zitten als je het tafelkleed op je tafel legt. Snelle levering. Wij zijn heel tevreden ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Past mooi aan, vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Top!

Mooie kwaliteit, unieke printjes, snel en netjes geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geleverd

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd