Super firma !

Kan niet verbeterd worden !!

Precies zoals het zijn moet

Snel geleverd en van goede kwaliteit. Besteld voor over onze buitentafel die in weer en wind staat.

Snelle service, product is zoals verwacht! Kortom, alles oké!

Snelle service, product is zoals verwacht! Kortom, alles oké!

Geweldige service en kwaliteit

Omdat ik niet helemaal zeker van de kleur en print van een tafelzeil was, bestelde ik (op advies) van te voren twee proefstaaltjes. Deze kostten een euro per stuk en waren inclusief verzendkosten. Hierdoor kon ik mijn keuze van te voren goed bepalen. Ik ben heel blij en tevreden!

Snelle levering, slechte fotoprint

Het lijkt net of er wat kleuren op waren tijdens de print. Er staan strepen op, per afmeting van het ovaal snijden. Spijtig, want nu ligt het in de kast en zal het niet gebruikt worden.

prima kwaliteit

al eerder tafelzeil besteld , precies als vermeld op de site super kwaliteit. nu raam folie besteld ook prima kwaliteit snelle afhandeling en verzending.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Duidelijke website, je kan je eigen maat samenstellen en word snel geleverd! Kwaliteit zeil is prima!

Zeer snelle en nette levering

S’ochtends besteld en dezelfde dag al in huis. Zeer blij met het tafelzeil. Past precies!

ziet er mooi uit en snel geleverd

netjes op rol geleverd,past heel mooi en goed.heel tevreden.

Snelle levering! Was goed verpakt en keurig op rol. Tafelzilver is ook prima in orde.

Prima product, levering tegen verwachting in veel te vroeg

Je mag aangeven wanneer je het product bezorgd wilt hebben. Wij hebben een dag gekozen waarop we thuis zouden zijn, maar in plaats daarvan besluit tafelzeilonline.com het eerder bij PostNL aan te bieden waardoor het 4 dagen eerder komt (en wij dus niet thuis om het pakket aan te nemen). Slordige service. Verder dik tevreden over het geleverde product, voldoet aan de verwachtingen.

Zoals ik had verwacht.

Goed ontvangen en helemaal naar mijn zin.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen doordat je zelf het aantal centimeters invult dat je nodig hebt, vlotte bezorging, netjes verpakt. Kortom: een 10!

Perfecte, snelle levering

Voor het eerst een bestelling gedaan bij tafelzeilonline.nl Ik ben hier zeer tervreden hoor. Bestelling, snel en zonder problemen afgehandeld. Zal zeker in de toekomst ook nog bestellingen bij jullie doen.

Zeer correct en snelle service.

Op advies van mijn dochter besteld. Mooi helder. Fijn dat het op een rol geleverd werd.

Keurig afgeleverd volgens afspraak 👌

Redelijk

Jammer dat het zeil scheef is afgesneden.

Alles perfect verlopen

Prima prijs kwaliteit snelle levering

Prijs kwaliteit top! Heel vlotte levering!

Zeer correcte en snelle levering.!

In de avond besteld en volgende dag al in huis. Transparant tafelkleed op maat gemaakt

Mijn probleem werd meteen opgelost. Goede en snelle service.

Snelle levering en prachtig kleed

Het kleed was exact zoals op de foto. Mooie heldere kleuren en stevig materiaal. Netjes afgesneden en op een rol. De bezorging was ook enorm snel en keurig, ik kreeg berichtjes wanneer de bezorger kwam. Echt perfect en alles was netjes in orde. Bijna jammer dat ik maar 1 kleed per keer kan gebruiken 😊

Zeer goed en snelle levering 👍

Ik had een proefstuk besteld. Zeer fijn dat je eerst een klein stukje kunt bestellen, om te kijken wat je koopt.

Gewoon goed

Snelle en goede service

Telefonisch contact gehad met Kristel. Zij heeft me fantastisch geholpen met de juiste maat voor mijn tafelkleed. En ben ook goed geïnformeerd over de verschillen in tafelbeschermers. Kristel bedankt voor je goede advies en service.

Over TafelzeilOnline.com