Prima kwalitijd

Snelle levering Paket passt in brievenbu

Snelle verzending!

Dikke prima!

Prima levering

Makkelijk bestellen, snelle en correcte levering.

Prima product en snel geleverd

Mooi tafelkleed op rol besteld en volgende dag al in huis

Perfect,makkelijk te bestellen,snellle levering

Leuke site,weer besteld en weer alles prima verlopen.

Demping : Waar ik achter zocht ,is goed van pas gekomen met goede resultaten . Mvg

heel goede kwaliteit en goede service

snel

keurig verzorgd

netjes volgens afspraak

Beschadigd

De 2 bestelde tafelzeilen zijn jammer genoeg beschadigd toegekomen. Een schade die wij pas na het uitpakken hebben kunnen vaststellen. Het tafelzeil was aan een kant over de kartonnen rol heen gewikkeld, waardoor het aan een kant over een gele lengte sterke kreuken vertoont. Wij hopen dat dit e alsnog vervaagd, want anders is het zonde van het geld.

Toppie!

Tevreden, snelle levering. Goed op maat. Mooi product

Had een tafelzeil besteld van 2mm dikte. was netjes verpakt, netjes bezorgd .

Ik ben zeer tevreden met mijn tafelzeil. Perfect op maat en een goede dienstverlening.

Goede service maar foute kleur

Zoals reeds eerder aangegeven, maar door andere ontkracht. Is het tafelzeil bruin en niet grijze (wij hebben grijze matjes van dezelfde print, dus zien heel duidelijk het verschil..) Geen ramp, maar jammer... Kwaliteit lijkt op heet eerste zicht ok, service was correct en levering proper.

Levering in zeer goede staat en zeer vlug

Mijn tafelzeil was te kort

Op zich tevreden over levering en product, alleen was het te kort. Dus bestel vooral meer dan 1% breder/langer.

Goede afspraak en gecommuniceerd

Goede en snelle levering

Goede communicatie. Snelle levering volgens belofte. Mail gestuurd en 's anderendaags reeds antwoord

Tafelzeil besteld . Perfect om maat zoals opgegeven . Rap geleverd en correct ! Zeil zat goed verpakt en rolde gemakkelijk uit op de tafel . De kwaliteit is top. Mooi op maat en zeer helder . Ik zie mijn eiken tafel hier mooi door.

prachtig tafelzeil en snelle service

zie hierboven

Netjes en snel bezorgd

Het tafelzijl kan je op maat bestellen en dat vind ik een plus punt. Verder is verhouding kwaliteit prijs goed. Pakje paste bij bezorging door de brievenbus.

super snelle levering en zeer goede kwaliteit!!

fijne webwinkel ,zeer goede kwaliteit. super snelle levering. vriendelijk ik beveel deze webshop iedereen aan.

Veel mogelijk en snelle levering

Product top! En precies op maat

Correcte en snelle levering. Topproduct

De bestelde goederen waren op de juiste afmetingen gesneden zoals gevraagd. Zeker een aanrader.

Zeer tevreden van de service naar de klanten toe

Zeer goede ervaring met goede lanten service