Prima tafelzeil snel geleverd!

Twee tafelzeilen besteld. Goede kwaliteit en snel bezorgd

Keurig, op tijd en kwaliteit

Netjes snel en product is wat we ervan verwachten.

Het bestelproces kun je gemakkelijk doorlopen. De afwikkeling is prima. Goed verpakt.

Snel en perfect

Ik heb een tafel beschermer besteld op maat en die was perfect gesneden.Ik zou wel in de toekomst bij een bestelling niet de 1% extra bestelen omdat die valt buiten de tafel, maar super tevreden over.

helemaal goed

alles goed gegaan met snelle levering

zeer vriendelijk geholpen met de telfonise bestelling

Prima! Heldere site...snelle service...mooi resultaat!

Idem. Zie boven

Werd ik blij van!

Twee leuke tafelzeilen met vier transparante placemats geleverd gekregen. Vooral het kerstkleed is heel grappig. Alles stevig verpakt en binnen driedagen geleverd. Wij zijn zeer tevreden en zullen in de toekomst hier zeker weer bestellen. Mvg, Ary

Heel tevreden

De handel snelheid was goed

goede service, snelle bezorging en prima kwaliteit

Savonds rond 22.30 uur besteld en de volgende dag keurig bezorgd door Red je Pakketje. De bestelde producten zijn conform de beschrijving en van prima kwaliteit. Erg tevreden en zal zeker nog eens bestellen. (de bezorging van Red je Pakketje was ook top. Een keurige tijdsindicatie can bezorging vooraf. Eventuele vertraging is realtime te volgen en 5 minuten voor dat ze er zijn ontving ik een sms'je dat ze er zo waren. Kortom super tevreden!

Erg tevreden voldoet aan verwachtingen

Zie hierboven

Alles netjes verpakt en exact van afmeting

Goede service goed matriaal

Telefonisch besteld en de volgende dag al in huis Goede servies en zeer tevreden over mijn zeil van dikke kwaliteit en mooi op maat gesneden

snelle levering, prima geprijsd

Kon makkelijk bestellen en werd snel geleverd. Jammer dat 1mm verschil zat tussen doorgegeven maat en bestelling.

Netjes en snelle levering

Een dag later al geleverd en super netjes aan de deur afgeleverd. Zag er perfect uit! Zou het zeker aanraden om te bestellen.

Mooi kleed

Zeer tevreden mooi tafelzeil

Hele goede service; snel en naar tevredenheid!

Tijdens transport was het tafelzeil wat beschadigd. Er is meteen een nieuw tafelzeil opgestuurd, zonder verdere kosten, klasse!

Netjes geleverd

Goede en duidelijke site. Groot pluspunt je kunt zelf de juiste maat doorvoeren. 👍🏻👍🏻👍🏻

Vlot

Gewoon goed.

Snelle levering, mooi tafelzeil.

Ruime keus en snelle service!

Top site om je tafelkleed te kopen

Mooi tafelkleed, van mooie kwaliteit. Snel in huis

Goed en duidelijk

Veel keuze, ik had iets besteld het was helaas niet voorradig. Kreeg direct een email dat ze het opnieuw zouden bestellen dat ging heel vlot.

Prachtige bescherming voor de tafel. En nu niet meer de hoeken van normaal tafelzeil er doorheen. Nu nog even de geur weg ervan.