• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goedkoop duidelijke website

vormgeving

• Kennis & Vakmanschap

Hallo, U geeft te kennen dat u onze communicatie niet voldoende vind, zou u ons kunnen berichten wat beter zou kunnen of niet duidelijk is? Tevens geeft u aan dat de levertijd beter zou kunnen, maar wij leveren pas als de betaling vanuit het buitenland is ontvangen op onze rekening, dat laat soms even op zich wachten. Bij deze bestelling is het pakketje de volgende dag verzonden nadat het geld binnen was. Hopelijk hebben wij u voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, De Kaarswin

Pluspunten

Goede webshop

Het is niet helemaal duidelijk hoe met ideal te betalen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Sanne, Hartelijk dan voor uw beoordeling. Wij hopen dat u tevreden met door ons geleverde producten. Wij zien u graag in de toekomst terug als tevreden klant. Voor betalingen via Ideal wrdt u doorgeleid naar Multi Safepay. Voor een volledige beschrijving zouden wij u graag doorverwijzen naar onze website en onze betaalmethodes. Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, De Kaarswinkel

Pluspunten

Correcte afhandeling van de hele bestelling zowel wat betreft de opvolging, de levering en de communicatie. Wij zijn uiterst tevreden.

Neen,

• Kennis & Vakmanschap

Geachte mevrouw Blommers, Hartelijk dan voor uw beoordeling. Wij hopen dat u tevreden met door ons geleverde producten. Wij zien u graag in de toekomst terug als tevreden klant. Met vriendelijke groet, De Kaarswinkel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

nvt

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Levertijd was vrij lang. waarschijnlijk door kerst.

• Afspraken nakomen

Beste Geesje, Allereerst dank voor uw feedback. Onze levertijd heeft in uw geval helaas iets langer geduurd in verband met drukte, onze excuses daarvoor. Echter dient u er rekening mee te houden dat wij uw bestelling pas in behandeling nemen indien uw betaling, via overschrijving, binnen is. Daarna zullen wij binnen 2 à 3 dagen onze zending aanbieden bij onze verzender. U heeft gekozen voor DHL, zij doen er 2 à 3 dagen over eer zij het pakket afleveren. Met vriendelijke groet, Chant

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

goede website en snelle service.