Super helm, volgende dag gelijk geleverd. Top

Perfect allemaal

Ontevreden over advies

Ik kocht een helm model LS2 FF 84 Asphalt glans zwart rood in de maat XXL. Deze helm zou in tegenstelling tot andere LS2 modellen volgens een medewerker van de Helmspecialist niet klein vallen. Met andere woorden je hoeft dit model niet een maatje groter te bestellen. Eenmaal ontvangen bleek dit dit juist. De helm was veel en veel te klein. Ik bedoel niet krap nee deze helm was zo klein dat ik deze niet eens over mijn voorhoofd heen kreeg. Mijn vrouw die qua hoofdomvang aan maat small genoeg heeft paste deze helm. Dus deze helm moest terug, maar ja dan ben je wel de sjaak voor de verzendkosten. Ik heb zelfs met de importeur gebeld en deze vertelde dat deze helm juist wel klein uitvalt. Dus het advies van de medewerker van de Helmspecialist bleek in tegenstelling tot hetgeen de importeur qua maat over deze helm vertelde volkomen anders te zijn. Desondanks wilde men bij de Helmspecialist niet de retourkosten voor hun rekening nemen en/of vergoeden. En dat is niet netjes en zeker niet klantvriendelijk. Dus wees voorzichtig met kopen. Ik koop hier in ieder geval nooit meer iets.

Zo'n 14 dagen lang belde u iedere dag meer dan 5 keer per dag, we hebben u altijd geduldig te woord gestaan en onze uiterste best gedaan u net als al onze andere klanten naar volle tevredenheid te helpen. Als u een product in de outlet met 70% korting zag belde u en vroeg u meer korting, dan moesten wij u teleurstellen want dat kan natuurlijk niet. U heeft daarbij van verschillende helmen gevraagd welke maat u diende te bestellen. Echter hebben wij aangegeven dat het voor ons niet mogelijk was via de telefoon vast te stellen welke maat het meest geschikt voor u was/is. Hier was u weer opnieuw teleurgesteld. En zo ging het tot onze spijt hele dagen, we zijn weken druk met u geweest en konden in uw ogen niets goed doen. U heeft het product zonder problemen voor volledige geldteruggave kunnen retourneren en we zijn blij dat alles daarmee afgesloten is. We hopen van harte dat u in de toekomst elders slaagt. Met vriendelijke groet Marko - Helmspecialist.nl

Snel en voordelig

Makkelijke site, veel keus, snel geleverd en voordelig

Goede retailer

Zeer tevreden snelle levering en bij een vraag een snelle reactie

Snelle levering en netjes verpakt. Tweede keer dat ik hier wat heb gekocht! Super!

Super!!!!

Snelle en hele goede service Top ga zo door!

Snel, makkelijk & goed geprijsd

Helm & slot besteld. Kwam de volgende dag netjes binnen en was goed verpakt. Snelle service voor een goed prijsje!!

Ging super snel

De bestelling en bezorging super snel. Goed verpakt aangekomen. Helm is nog niet getest het is een December cadeau dus hoop dat dit allemaal goed is.

Vlot verloop

Alles verliep vlotjes .

Topper

Prima, deugdelijk verpakt (wel zo belangrijk); geen schade; prijs-kwaliteit vind ik goed; goede mogelijkheden m.b.t. evt. retourneren... een site waar ik zeker naar terug zal keren, aanbevelingswaardig ook!

Supersnel en voordelig

Besteld en de dag erna in huis. Geen verzendkosten, veel keuze en ruimschoots de goedkoopste. Voorbeeld webshop.

Goede service , snelle verzending !

Prettig contact , savonds besteld , volgende dag al in huis ! Aanrader dus .

Geweldig.

Super snel geleverd en goede service top bedrijf.

Super vriendelijke mensen.

Echt een top bedrijf. Leggen alles netjes uit en denken met je mee.

Top !! Snelle levering en goede producten.

Goede producten snelle levering goede verpakkingen en goede website !! Maw. Top bedrijf.

Zoals het hoort te zijn!

Mooie helm gezien voor een scherpe prijs. Besteld en volgende dag in huis. Perfect verpakt, track and trace erbij. Helm paste niet goed. Geen probleem helm teruggestuurd, zeer snel reactie en alles snel afgehandeld. Hier kan je dus zonder risico iets bestellen. En als er iets is dan wordt het correct afgehandeld. Wat handig is.. naast helmen verkopen ze nog meer items zoals ART goedgekeurde sloten enz.

Eerste aankoop, maar niet laatste

Een helm gekocht die in promotie was. Had klantendienst moeten bellen om iets te verbanden en dat ging heel vlot. Website heeft veel helmen, veel betaalmethoden, volledige beschrijvingen. Zending volgende dat ontvangen, super snel. Spijtige zaak is dat hun non-helm aanbod beperkt is. Misschien willen ze zich gewoon op helmen focussen? Ik zou mijn winter handschoenen er anders ook kopen, maar hun aanbod is beperkt.

Gekregen wat besteld is!

Gewoon een duidelijke site en de betaling is ook makkelijk. De volgende dag netjes geleverd in prima verpakking,dus eigenlijk dik tevreden!!

Voldoet aan de verwachting

Heb een pinlock besteld maandag besteld dinsdag binnen was goed verpakt

Top website

Ik heb al 2x wat besteld bij helmspecialist.nl en alle 2x goed bezorgd goede prijs en als je een vraag hebt antwoorden ze altijd goede klantenservice!

Toppie!

Had een helm besteld en de volgende dag al binnen! Had mijn vorige helm hier ook vandaan alleen brommer toen verkocht en dus de helm ook die was ook net als deze een stoere mooie kwaliteits helm voor weinig geld. Beveel jullie zeker aan bij iedereen :)

Heel professioneel, snelle levering, eerlijke prijs

Levering was de volgende dag en helm was goed verpakt en ziet er goed uit.

Bart heef uitgezocht welke vizier er op mijn helm past (meerdere typen van hetzelfde model), hierna als service pinlock erop gemonteerd.

Bij vragen telefonisch direct antwoord. Bestelling na 18.00 u gedaan, dezelfde avond nog verstuurd. Direct te volgen via track en trace Volgende dag geleverd. Prima dus!

Snel en correct!

Helm besteld vanuit België om iets voor 20u en de dag erna in huis! Duidelijke communicatie en artikel zoals omschreven. Aanrader!