Geachte heer / mevrouw, Ik had de dag van de aankoop, al geschreven en bedankt voor de snelle verzorging een levering van de helm. Het is een mooie kleuren combinatie, en ziet er heel degelijk uit. Mooi dat het zonenvizier in de helm verwerkt zit. Echt een perfecte aankoop. Het betreft de L375-1032 LS2FF375 Ik rij zelf een Honda CBR 600 RR,en de rode kleur komt goed overeen met de rode kleur in de helm. Nogmaals dank. Ik had van Marko van jullie al een bedank mail gekregen. Vriendelijke groet, Frits van den Brink

Ben heel tevreden over het product en de snelle levering top.

Snel, goedkoop en goede service

Pinlock al geplaatst! Super service!

Snelle levering .... Top service!!

Helm besteld, volgende dag in huis. Helaas viel de helm klein, geen probleem , volgende dag een andere geleverd. Top leverancier ...

Supersnel

Goede prijs /kwaliteit verhouding, supersnel geleverd.

toppie

Super goede en snelle service!

Super goede en snelle service!

Overzichtelijk en goede prijzen. Ook de snelheid van levering zoals beschreven staat. Top

Site goed overzichtelijk. Duidelijk uitleg over de maat tabellen . Werken zeer snel bij bestelling. Kan echt niet beter .

Opmeten en bestellen maar

Retourneren wordt even snel verwerkt als het aanleveren , compliment .

Besteld, keurig geleverd (in een goede verpakking) volgens de belofte van het bedrijf. Maat zoals geadviseerd...…. TOP

op 2 dagen geleverd

Mijn bestelling vanuit België werd 2 dagen later geleverd. Goed verpakt en onbeschadigd, splinternieuw. Top

Juiste informatie, goede prijs - kwaliteit, bij retour: snel geld terug.

4 helmen besteld, 2 paar handschoenen. Informatie op de site was correct, maattabel handschoenen klopt precies. Helmen vallen iets kleiner zoals aangegeven. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Snelle levering en bij retour binnen 2 dagen geld terug. In een woord: prima!

Snel en goede kwaliteit

Super kwaliteit, tevens zeer snel geleverd!

Super bedrijf meg super service !!

Eerste bestelling was te klei helaas ,even gebeld en kon ondanks de grote drukte toch de helm omruilen voor een nieuwe

Snelle verzending, goede prijs!

Snelle verzending en goedkoop

Top Service

Zeer tevreden met de service van helmspecialist. Ik heb een LS2 FF399 bij hen aangeschaft, helaas was ik niet tevreden over de kleur, dus ik heb deze terug gestuurd en een andere kleur besteld. Vervolgens was ik verrast dat de retourzending een dag later al was verwerkt! Helaas heb ik bij de nieuwe helm (in gewenste kleur), bij het verwijderen van het vizier iets kapot gemaakt. Hierover heb ik contact gehad met Marko, die al binnen enkele uren met LS2 had besproken dat ik een nieuw vizier kreeg. Achteraf bleek dat ik een tool misste bij mijn helm om het vizier te openen, Marko heeft dezelfde dag nog een nieuw vizier en de missende tool opgestuurd, top!

Superblij weer!

Dit is mijn derde paar trv kenny handschoenen gekocht bij de helmspecialist. Het eerste paar verloor ik in 2015, het tweede paar vorige maand (12 maart 2020). Ze zitten gewoon heerlijk tijdens een wandeling, op de fiets, brommer en motor. Weer superblij mee en gewoon een goed product!

Perfecte service/levering/prijs/product

Helm besteld met een mooie aanbieding van hun, zoals beloofd levering dag nadien, zelfs in Belgie. Goede, prompte communicatie in reply op een mail. Product was goed verpakt.

Goede motorhoes; past perfect

Goede motorhoes; past perfect

Goede kwaliteit snelle levering

Nu al 2 keer een helm hier besteld. Zal het zeker aanraden, goede kwaliteit en heel leuk geprijst.

Vriendelijke "services"

Snelle reactie en snelle levering

Prima snel en zonder problemen!

Prima snel duidelijk en zonder enige problemen!

Topservice!

Bij Helmspecialist 2 helmen en een paar handschoenen online besteld. Een helm voor mijn zoon zat net iets te krap. Heb hem zonder problemen kunnen omruilen. Ben even langsgereden, aardige jongens ook en een professioneel bedrijf! Absoluut een aanrader!

Top bedrijf!

‘s Avonds besteld en de volgende dag in huis. Keurig e-mail met status van je bestelling. Zo hoort het!