Super en snel en behulpzaam

Super, snel en behulpzaam

Helemaal top / heel blij!

Zeer mooie helm voor zeer goede prijs en de volgende dag in huis! Helemaal top.

Goed product

Gewoonweg...niets op aan te merken!

Even getwijfeld, een helm via een website, wat met aanpassen, uitzicht, etc.? Geen probleem dus, maat genomen, model (erg veel keuze!) gevonden, onklopbare prijs, besteld! Snel geleverd! Past als gegoten! That simple!

Goede helm dankzij goede webshop

Online een helm gekocht. De webshop bevat voldoende en duidelijke informatie. Helm past perfect, ziet eruit zoals verwacht. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prima advies, goede helm voor een super prijs.

Twijfelde over de aankoop van een helm. Contact gezocht voor advies en op advies ingegaan. Resultaat: iets duurdere helm die écht aansluit bij mijn eisen. Keurige en snelle levering.

VVV Vlot Vriendelijk en Voordelig.

Omdat eea niet meteen lukte even de Helmspecialist gebeld en het werd vriendelijk en vlug geregeld. Verder was de prijs voordelig.

Gewoon Top

Snelle levering..top

Een vlotte service

Product besteld dat netjes en vlot werd afgeleverd.

Professionele producten

Ze leveren producten van een goeie kwaliteit, en het wordt optijd bezorgd.

Snel betrouwbaar betaalbaar

2 bestellingen gedaan bij de Helmspecialist. 1e bestelling werd tot mijn verbazing binnen 15 min weggestuurd, en de volgende dag keurig in huis. Zeer mooie en degelijke helmen, 1 paste net niet goed voor mijn dochter. Deze retour gestuurd en een snelle afhandeling van een terugbetaling. 2e helm had ik ook volgende dag in huis en zat ook perfect. Alle helmen zaten in een dubbele doos en een eigen helm hoes. Super praktisch. Al met al ik geef een 10+ voor alles.

Prima product, afhandeling en levering.

Prima helm tegen een zeer scherpe prijs en geleverd volgens belofte. Ik zeg: doen!

goed snel en makkelijk

de bestelling ging makkelijk en levering was ook goed

Prins/kwaliteit verhouding laat niks te wensen over!

Product werd binnen 24 uur geleverd en overtrof alle verwachtingen. Deze webshop is een echte aanrader. Kwam bij dit bedrijf uit omdat anderen de gewenste maat niet konden leveren, hier was dat geen probleem.

Super bedrijf. Vlotte afwikkeling

Zeer nette service. Snelle levering. Miste n onderdeel bijbbestellung, maar dit werd super snel en adequaat opgelost!!

Overichtelijke website en prima levering

Op de site was het overzichtelijk dus snel kunnen vinden en bestellen. Na bestelling was het ook nog snel geleverd.

Duidelijke site, snelle levering heel blij mee!

Heel goede site, snelle levering en mooie prijs! Heel tevreden mee.....:)

Helm snel geleverd.

Top geregeld, mooi op tijd geleverd en de helm past precies.

SUPER!!!!!!!!

goede service

De bestelde helm paste niet bij mijn hoofd is overleg een ander merk gekozen goed opgelost

Snelle service. Netjes geleverd. Toppie!

Geweldig service, een aanradder

Per ongeluk een product te veel besteld, netjes bestelling geannuleerd en prima afgehandeld.

Goede en snelle reactie op mijn vragen Snelle levering en voor een mooie prijs. Ben zeer tevreden wil deze winkel zeker aanbevelen. Andries Vleer

Mijn telefonische ervaring

Mijn telefonische ervaring met dit bedrijf is mij zeer goed bevallen. Ik kreeg heel goed advies, en werd zeer goed geadviseerd. Mij was het zeer zeker waard. Ps: snelle levering