Super.

Mijn eerste bestelling hier gedaan ben hier super tevreden over. Snel geleverd en prijs kwaliteit is zeer goed. Ik raad deze webshop ten stelligste aan.

Keurige levering en snel

Mooie helm tegen goede prijs. Snelle levering en keurig verpakt.

Positief !

Snelle levering;correcte afhandeling !

Picobello

Alles zoals het moet

Zeer goede service en snelle verzending.

Voor het eerst een helm online gekocht en ik moet zeggen dat is me prima bevallen. Duidelijke omschrijving over de helm en snelle verzending. Dit is voortaan my place to go om een helm te kopen.

Prima geholpen ,snelle levering .

Prima,snel en goede levering.

Prima, snel en goede levering.

Zoals afgesproken

Alles zoals afgesproken nagekomen . Levering op tijd en ook t omruilen van een andere maat verliep vlot

Very swift

Very happy with follow up, response and packaging.

Snelle levering en goede kwaliteit

Net zoals verwacht een goede helm uitgekozen en was helemaal zoals ik voorgesteld had. Ook heel snel geleverd! TOP!

Erg tevreden

Erg tevreden

Snelle levering! Mooie helm.

In de avond besteld. Volgende ochtend de Vito helm in huis. Goed verpakt. Product in uitstekende staat ontvangen. Erg mooie helm! Maar helaas was de pasvorm niet goed, dus gelijk retour gestuurd. Als het vizier goed zat dan zat de sluiting tegen het strottenhoofd te drukken. En als je de helm verschoof en de sluiting zat goed bij je kin, dan zat het vizier halverwege je ogen. Niet fijn dus. Dus dit model is niet geschikt voor mijn vorm hoofd. Jammer want het was een coole helm!!

Snelle en goede levering.

Er valt niet veel over te schrijven. Gewoon snelle en goede levering. Leuke aanbieding.

Echt Top!

Jullie zijn echt goed bezig Mooi site ruim keuze en in prijzen div Voor ieder wat wils !

Hebben de zaken goed voorwlkaar

Als een van de weinigen kan je zien of een product ook leverbaar is. Donderdag een helm besteld en vrijdag geleverd, Ben bijzonder tevreden

Een prima helm!

Uitstekende kwaliteit voor een zachte prijs. En het ziet er ook nog goed uit.

Een prettige helm.

Hij zit lekker. Is volgens beschrijving. En erg vlot geleverd. En goedkoop, want pinlock zit er bij en kost ergens anders minimaal 20 euro.

super helm

Snelle levering zeer goed

Goede snelle service

Binnen 2 dagen mijn helm en kleed ontvangen. Netjes verpakt en goede service, toen bleek dat mijn helm te groot was.

snelle levering en product voldoet aan verwachting

goed product

Supersnelle levering en servivce

Groot assortiment en we hadden het artikel de volgende ochtend al in huis.

Ben aangenaam verrast door zeer goede kwaliteit/prijsverhouding en de snelle service en assortiment.

Na ruim 4 jaren genot van mijn FF325 LS2-motorhelm was ik vast besloten deze opnieuw aan te schaffen wanneer nodig. Het nieuw bestelde pinlock anti-beslagscherm zorgt ervoor dat ik hem nog langer kan gebruiken. Ze zijn niet meer in produktie doch de opvolger(s) maken heel nieuwschierig qua innovaties. Hoop alleen dat ook deze in de fluor-geelkleur geleverd kunnen gaan worden in de toekomst ! Ik denk dan aan de typen LS2 FF902 Scope en de LS2 FF900 Valiant , beide systeemhelmen. Ik overweeg tegen die tijd te gaan voor deze laatste. Mijn huidige helm heeft de S-maat en zit nog steeds goed op z´n plaats. Hopelijk hebben de opvolgers in de S-maat dezelfde eigenschappen. Wat mij betreft is de LS2-systeemhelm een echte aanrader ,ook voor langere duur en veeel kilometers !

Super shop

Goed advies en mooie helm.

Heel goede service

Ik stelde een vraag, kreeg netjes direct antwoord, keurige uitleg, ik had gelijk in de gaten dat deze man wist waar. hij het over had. Zeer, zeer snelle levering. Gewoon TOP Heb de helm ontvangen. Zeer goed verpakt en ga hem vandaag uitproberen. John