Onduidelijke beschrijving

Ik heb een bestelling geplaats voor twee helmen dat wit en zwart moesten zijn volgens hun beschrijving maar was niet zo. Op andere websites staat er de juiste informatie wel. Ik moest daarom zelfs de verzendkosten betalen voor retour wat ik niet correct vind als de helm niet overeenkomt met de beschrijving.

Betrouwbaar

Kreeg voor m’n verjaardag een mooie MT Streetfighter S SV helm mat zwart -stripe Volgens Tabel kwam ik uit op maat L. maar Helm viel helaas klein uit en na contact kon ik de Helm omruilen zonder problemen en kreeg er ook nog korting op de koop toe. Met mijn ervaring een aanbeveling.

Fijne zomerhandschoenen besteld, helaas net te klein. Maar snel geholpen bij inruil voor een grotere maat. Heel blij mee.

Snelle levering tegen de laagste prijs.

Keurig bedrijf met uitstekende service.

Ondanks dat de helm niet geschikt was voor mij (dit is persoonlijk), was ik zeer tevreden over de levertijd. Alsook over de communicatie aangaande terugzenden van het item. Zeer snelle en vlotte afhandeling!

duidelijke website

duidelijke website en snelle levering van goed product

Snel, vriendelijk en voordelig

Super snel geleverd, zondag avond besteld en maandag in huis. Vriendelijke service via de mail.

Goede koopervaring

Snel geleverd op dag/dagdeel dat mij uitkomt, prima!

Zaterdags de helm besteld en maandags in huis. Netjes verpakt goede prijs en super kwaliteit!

HJC pinlock vizier als enige op voorraad

De volgende dag geleverd, en in de juiste Pinlock uitvoering

Direct verzonden, met tracering.

Direct verzonden, met tracering. Zelfs naar België wordt de volgende dag geleverd.

Super snelle levering.

Konden de helm meteen ophalen.

Vrijdag 16.40 uur een vizier besteld, zaterdag om 12.30 uur opgehaald bij Postnl.punt.

Vroeger hadden we de Overtoom met " Dat is snel ", nu hebben we de Helmspecialist die hetzelfde doet. Uitstekend !

goede helmen

snelle levering en de helm ziet er top uit

Helemaal super, hoge verwachtingen en helemaal waargemaakt. Snel, duidelijke goede communicatie, hoge kwaliteit, duurzaam verpakt en hele goede kwaliteit prijs verhouding!

Super service!!!!!!

Top bedrijf!!!!!

Beetje mindere ervaring zie uitleg

Als ik netjes opgeef dat ik het pakket pas op zaterdagavond wil ontvangen en het komt dan donderdag in de middag, vindt ik dat voor een pakket met een waarde van ruim 350 euro wel erg jammer Vr groet rob van loon Ps. (Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf). Tevens wil ik niet akkoord gaan met deze functie maar dan kan ik mijn commentaar niet posten ook een helemaal klantonvriendelijke optie.

Hallo Rob, Wij zijn gewend dat klanten lyrisch enthousiast worden als hun bestelling eerder wordt bezorgd als verwacht, uw reactie verbaasd ons dus. Maar niet te min zijn we blij dat alles zo snel en goed bij u aangekomen is en willen u graag nog heel veel plezier en veilige kilometers toewensen met uw schitterende nieuwe helm, communicatie set en helmmuts. Met vriendelijke groeten, Marko Helmspecialist

mooi spul

duidelijke beschrijving en snelle levering

Goeie prijzen

Erg goed

Snel verzonden!

Keurig geleverd

Keurig geleverd via PostNL op mijn favoriete PostNL punt. Mijn vriendin zal er blij mee zijn.

Duidelijk en eerlijke prijzen

Eerst telefonisch contact gehad en kreeg duidelijk advies en een prijs die gelijk was als die van de concurrent.

Topbedrijf, betrouwbaar en snel.

Het gehele bestel- en leveringsproces ging supervlot en zonder problemen.

FOR RECOMMENDATION 10/10

VERY FAST DELIVERY ON TIME, GOODS WITHOUT ERRORS.

Helaas is die net iets te klein