Fantastich

Assortiment zeer ruim scherp geprijsd. Snel geleverd. Ruilen ging soepel overig terugbetaling snel terug op rekening.

Ben zer te vrede over het product

Zit lekker

Nette levering !!

Helm goed verpakt , op tijd geleverd en dat ook nog voor een mooie prijs. Toppi

Mijn bestelling is snel geleverd. Ik kreeg duidelijke mails en werd goed op de hoogte gehouden.

Punctueel, snel, goed.

Besteld, gekregen.

Goede service goed contact nette afhandeling

Iets besteld was verkeerd goed geholpen door de medewerker

Snel verzonden en keurig verpakt

Helm besteld. Netjes aangekomen de dag erna. Betrouwbaar en product zoals omschrijving (ook qua maat).

Snel geholpen aan een goede helm

Twee helmen gekocht waarvan één te klein was, dus retour verzonden en een nieuwe besteld. De helmen zijn mooi van kwaliteit en worden snel verstuurd. Retour moet je alleen zelf betalen, terwijl je verwacht dat dat kosteloos kan met zo een bedrag aan helmen.

Wegens helmplicht ben ik opzoek gegaan naar een mooie gangbare helm. Ik kwam bij de helmspecialist terecht en hier heb ik een prachtige helm gekocht. Het contact was fijn en de verzending was snel!

Goede prijs, snelle levering!

De helm was snel binnen en ziet er erg mooi en degelijk uit!

Blij en tevreden

De volgende dag binnen. Perfect, had alleen gevraagd om een dag later, is niet doorgekomen. Had te maken met levering op verjaardag. Maar ok.

Snel en netjes

Had een helm bestelt voor 20:00. Kwam netjes de volgende dag aan. Helm is top

Perfect geregeld na een helm gekocht te hebben heb ik er nu ook handschoen gekocht, klasse. alleen de vervoerder die ze gebruiken ben ik niet over te spreken.

Beste Viesturs, wij vinden het erg vreemd dat wij van u een negatieve review krijgen.. Juist na alles wat wij voor u hebben gedaan.. Uw bestelling is ondanks de helmplicht/drukte binnen 24 uur bij u bezorgd en toen wij van u een helm incompleet/onbeschermd retour hadden ontvangen hebben we ondanks de gigantische drukte ook nog de moeite genomen u de kans te geven het ontbrekende beschermzakje na te sturen ipv de retour te weigeren.. En de retour is na ontvangst ontbrekende helm beschermzak als nog gewoon geaccepteerd en dezelfde dag aan u retour betaald.. Voor ons gevoel hebben we van onze zijde alles perfect en correct afgehandeld en hopen we dat u zal genieten van uw behouden helm. Groetjes Marko - Helmspecialist.nl

Goede snelle levering

Snelle levering Goede kwaliteit

Mooie helm snelle levering en goede kwaliteit

Goede, snelle service

De bestelde helm viel wat klein uit. Even overlegd met een medewerker, helm teruggestuurd. De volgende dag mijn ieiwe wél passende ontvangen, en binnen 2 dagen geld voor 1e helm op mijn rekening. Super!!

Prima helm

Verzorgd en op tijd verzonden.

Goed product, snel gemonteerd. Moet het op de motor nog uitproberen.

Snelle en goede levering

Waar veel helmen uitverkocht waren hadden zij die ene die ik wilde nog wel. Besteld en snel geleverd

Gewoon goed

De helm voldoet aan de verwachting. En super snel geleverd

Te Gek te goed

Snelle levering goede informatie en als het even niet kan word je uitstekend geholpen.

Geweldig, duidelijk en snel in huis

's middags besteld en de volgende dag al in huis. Goed en netjes verpakt.