Snelle verzending, vriendelijk geholpen aan de telefoon

Gewoon super, je wordt goed geholpen. En daarna razendsnel in huis.

Ik had snel een helm nodig. Op de site stond dat helmspecialist.nl snel kon leveren en die afspraak zijn ze na gekomen. Erg ruim assortiment. Zeer blij met mijn helm.

Snel,correct en wat een prijs!

-heel snelle levering, voor 21u besteld en idd de volgende dag de helm netjes thuis geleverd. -nette en degelijke helm die helemaal voldoet aan mijn verwachtigingen -hele scherpe prijs.

Gelukkig leverbaar

Licht getint visier geleverd snel en volgens afspraak... En gelukkig leverbaar in een lichte tint.. Super helemaal tevreden laat de zon maar komen

Gewoon een super site

Snel prima handschoenen voor onze kleinzoon.

Snelle levering. Duidelijke informatie. Gewoon prima!

Fijne site, helm snel ontvangen. Erg tevreden met het uiterlijk en draagcomfort van de helm. Precies zoals op de foto op de site. Ook het label qua maten klopt.

Ik ben tevreden

Nette aflevering, product zoals verwacht

Vito bruzano jethelm mat zwart

Ik heb onlangs deze helm gekocht. De dag erna al geleverd.!! Daar was ik erg blij mee. Hij paste goed en zit ook fijn. De helm is licht en je kan goed om je heen kijken. Weinig op aan te merken. 1 puntje wat ik jammer vind is de luchtopeningen aan de zijkant zorgen tijdens het rijden wel voor veel windgeruis. Overal zeer content met de helm!

Aanrader

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Zeer duidelijke mailing rondom status van bestelling. Zeer tevreden met service en aankoop. Aanrader

Zeer snelle levering.

Ik kreeg onmiddellijk na aankoop al een verzend bevestiging en de volgende dag lag het bestelde al op de deurmat.

Goed en snel

De ene dag besteld en de andere ontvangen. Precies wat ik vroeg en goedkoper dan ergens anders.

Zeer zeker goede helm met pinlock

Ben meer dan tevreden. Helm is goed en heb geen last meer van slecht zicht

Handschoenen zijn snel aangekomen, betaalbaar en van goede kwaliteit!

Fast and easy, and no additional internaltion trasportation costs.

Now I own a large topcase (Coocase Astra), and I'm very happy with it.. and how fast and easy it came to me.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Product snel geleverd, helemaal top.

NVT

Top levering

Goede website en concurerende prijzen. Prima ! Groet , Jan

Ik heb de helm online besteld en de volgende dag geleverd in keurige staat jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit veder een top helm een aanrader

Topper

Smiddags besteld de volgende middag in huis Prima product .

Geweldig bedrijf

Heb hier mijn helm gevonden. Ze hebben erg veel keus. Ik had de helm online besteld en had hem binnen twee werkdagen in huis. Ik had alleen de helm een maat te klein besteld. Dit was geen probleem ik kon hem gewoon ruilen voor een maat groter. Ik heb na telefonisch contact besloten om gewoon bij ze langs te gaan, aangezien het maar een half uur voor mij rijden is. Hier werd ik erg gastvrij ontvangen. Ik heb de helm omgeruild voor een maat groter, deze kom ik gelijk passen. Ook hebben ze gelijk de meegeleverde pinlock er voor mij ingezet, echt top service! Ik ga hier zeker weer wat bestellen in de toekomst ;) Bedankt!

Mooie helm snelle levering!

Mooie helem, zoontje is heel blij mee

Duidelijke site

Duidelijke site en bericht van levering.

Snelle levering, ruime keuze, duidelijke website.

Op de helm die ik heb zit standaard een donker zonnevizier, maar deze kan ik savonds natuurlijk niet gebruiken. Bij helmspecialist.nl vond ik hetzelfde vizier maar dan de heldere variant. Gelijk besteld en de volgende dag al in huis! Ook netjes verpakt en niet in een onnodig grote doos.