Volgens afspraak en pr ik ma kwaliteit!

Ontzettend makkelijk bestellen en binnen een dag keurig geleverd!

Een Shark Spartan GT Pro Carbon + Sharktooth Prime gekocht. Overzichtelijke website. Ruime keuze. Bestellen en afrekenen ging vlot. Binnen 24 uur had ik de Helm in huis. Helemaal top!

Product kwalitatief goed en snel geleverd, goede service.

Na eenmaal de keuze gemaakt te hebben op de website, werd mijn helm drie dagen later netjes afgeleverd door de pakjesdienst. Prima kwaliteit, ziet er hetzelfde uit als op de website, past echt helemaal perfect en was keurig verpakt in een handige opbergtas.

Ik ben heel tevreden met de bestelling.

Netjes in orde en precies zoals verwacht. Mooi op tijd ook.

Tevreden!

Primaa

10+

CORRECTE EN VRIENDELIJKE VERKOPERS VOOR AANBEVELING GROETEN UIT BELGIË

Beste Ivan, Bedankt voor uw schitterende review, nogmaals ontzettend veel plezier en veilige kilometers toegewenst met uw schitterende nieuwe helm. Met vriendelijke groet, Pieter - Team Helmspecialist.nl

Klantvriendelijk

Ik vind dat ze eerlijk en zeer goede service geven aan de klanten

Everything was just perfect

Very fast

Prepared and shipped very quickly !

Makkelijk en snel

Ik was op zoek naar een nieuwe helm van Shark en had mijn oog op 1 specifieke helm. Maat omschrijving was duidelijk. Een van de weinige die de gewenste helm op voorraad had.

Een tevreden kennismaking met dit bedrijf

Volgens afspraak op tijd geleverd. Hoe de helm zich na een tijdje gaat houden is afwachten.

Zeer tevreden!

De helm kwam in zeer goede kwaliteit binnen, zeer snel ook. De helm past goed en de metingen op de website zijn dus accuraat. Heel erg blij!

Enorm aanbod en voorraad

na 19 uur besteld en de volgende dag (zaterdag) in huis en op mijn hoofd. Mooie helm. 1% betaal methode = een beetje raar. De scherpe prijzen maken hun de beste keuze.

Snel geleverd volgens afspraak.

Ik had eerst even gebeld in verband met de maatvoering van de helm en ik werd telefonisch goed geholpen. De keuze was op de helmspecialist gevallen omdat deze het goedkoopst was voor het type helm dat ik zocht. Na mijn bestelling had ik deze de volgende dag in huis. De helm voldoet boven verwachting want er bleek ook nog oplaadbare voor en achterlichten op de helm te zitten.

Snelle levering, goede peiks/kwaliteit

Welk soort helm je ook zoekt, je vind 'm hier! Duidelijke website, snelle levering.

Goede kwaliteit en zeer snel geleverd en niet duur

Veľmi rýchle dodanie tovaru. Široký výber a prehľadnosť stránky.

Nič

Prima service, blij met mijn helm

Een Roof Boxxer gekocht, maatvoering op website klopte precies, geweldig fijne helm

Uitstekend geholpen , goed advies,

Keurig geholpen om een nieuwe helm uit te zoeken , veel tijd werd gegeven om rustig een keuze te maken , aantal helmen werd eerlijk voor en nadelen van benoemd. de voorraad was sinds wij op de website hadden gekeken veranderd , ook dit werd keurig aangegeven , gevonden wat we wilden ; een goede helm voor een juiste prijs.

Overzichtelijke website en zeer snelle levering

Snel gevonden wat ik nodig had. Volgende dag reeds geleverd. Top!

Uitstekende

namiddag besteld de volgende dag al in huis.Zeer tevreden.

Goede snelle service goede kwaliteit helmen

Hele goede service

Zeer tevreden met de service en hulp. Telefonisch goed te woord gestaan en via de mail snel en professioneel geholpen.

Top bedrijf

Pinlock in het weekend besteld en reeds maandagmorgen in de brievenbus. Uitstekende service, zeker een aanrader!