goede service en de laagste prijs

na telefonisch overleg over de grootte van de helm en het later in te bouwen communicatiesysteem( sena hjc 20b) , waar ik een prima advies over kreeg, heb ik de HJC i 100 antraciet besteld die de volgende dag al geleverd werd. Keurig,.. trouwens de helm was ook nog eens op dat moment bij 50 euro goedkoper dan bij andere gerenommeerde online sites. Ik ben enthousiast over mijn helm en deze Helmspecialist.nl

Leveren op tijd en voor een goede prijs.

Zie boven.

Heel veel voor weinig, en ontzettend veilig ;-)

Goede overzichtelijke website met zeer scherpe prijzen. Maar laten we het even over de service hebben! Die is namelijk uitzonderlijk goed, ik had telefonisch contact en kreeg direct de juiste informatie plus goede tips met alternatieven. Verzending is razend snel, de volgende dag in huis! Lang verhaal, kort: Deze winkel is echt 'One of a kind' Een echte aanrader...

SUPER!!!!!

op zondag helm besteld, maandag geleverd en die is ook nog eens geweldig!!!! Niets anders dan lof

Zeer correct

Alles verliep zoals aangegeven zeer snelle levering

Snelle levering en vele keuze!

Snel, correct en behulpzaam

Kort en krachtig. Een handelaar die een maximum score verdient

Goede service en gezellige babbel , je wilt niet direct naar huis.

Gewoon Top

snelle levering en een prima produkt

Niemand had het in Belgiƫ, maar de helmspecialist in Nederland wel

Herken je het, je ziet een helm, en denkt meteen: wow die moet ik hebben. Het design, de kleuren, de functies kortom de helm die alles heeft. Maar helaas nergens te verkrijgen, tenzij je het merk en het type selecteert en daarmee op het internet gaat zoeken. Dan kom je terecht bij de Helmspecialist in Nederland. Juiste maat gezocht en bestellen maar. 24 uur later tussen het klikje 'plaats je bestelling' en de deurbel die rinkelt, staat dit prachtige item op je tafel en het past als gegoten. Het kinstuk kan ik met gemak achteroverslaan, het zonnestuk met gemak naar voor. Verluchting prima. De helm sluit mooi aan. En wat oogt die mooi. Bedankt Helmspecialist, ik maak er vast geen geheim van, van waar ik die kocht in de wijde motorvriendenkring.

Zoals t hoort!

Snelle correcte service

Alles is correct verlopen, ook de retour was probleemloos. Een aanrader

Keurig sn snel

Direct geleverd. Prima

Good price, fast shipping

Good commutation, fast shipping, good price

Snelle levering goed product

Goed product

Prima organisatie

Goed te vinden op internet Snel geleverd Vakkundig verstuurd Prima dus

Helm Caberg besteld en volgende dag bezorgd.

Direct contact, snelle levering, helmen helemaal top

prima shop veel keus en snel geleverd

Veel keus en snel geleverd bij vragen krijg je snel antwoord

goed zittende helm

prima helm voor een prima prijs. zit goed. overal zit beluchting kanalen.

Goed dienst!

Goed prijs en dienst

snel en goed

De bestelling was supersnel binnen. Vandaag de helm voor het eerst getest en zit prima, hij voelt heel licht aan.

Ruime keuze, snel geleverd

Ruime keuze, snel geleverd Voldoet aan verwachting Verbeter punten: Factuur graag in pdf in een bijlage Of mee bij verzending

Heb het zilveren, spiegelende vizier voor de Caberg Ghost besteld, echter bij levering zie ik dat het verboden is dit vizier op de openbare weg te gebruiken.......

Supersnelle levering, goed product voor een redelijke prijs

Ik belde voor advies over producten info over leveringstijden. Meteen een vriendelijke en deskundige persoon aan de lijn gekregen. Levering was supersnel.

Dalweg 15 9231HW Surhuisterveen

085 7604050