Good Price for Genuine product

I am very much pleased with the service and delivery time as it was received exactly next day. The product was received intact with all items in the box. The price was competitive. Keep up the service quality.

Leveren tijdig uit zoals vermeld op de website

Ze leveren de spullen tijdig uit, echter PostNL maakt er qua bezorging een potje van.

Goed ervaring. Snelle levering

Goed ervaring. Snelle levering

Heel fijn snelle service top

Ik heb de helm na vier dagen nog niet!!

Het bestellen etc ging heel makkelijk maar jullie zouden beter jullie partners uit moeten zoeken want in deze gaat de regel ‘voor 20:00u besteld de volgende dag in huis’ niet op. Jullie partner in deze, Postnl, heeft mij al twee keer een andere afleverdatum gegeven. Dus ik zou een verzender kiezen die kan garanderen dat het ook werkelijk de volgende dag binnen kan zijn.

Beste heer Widdershoven, Het spijt ons via deze weg te moeten vernemen dat er iets fout ging bij de verzending van uw bestelling. We hadden graag gezien dat u eerst contact met onze klantenservice had opgenomen, daar zitten collega's die betaald worden om klanten te helpen ongeacht de situatie en dan had het dus nooit zover hoeven komen. We zien dat ondanks drukte en gemaakte sorteerfouten bij PostNL het pakket inmiddels wel eindelijk bezorgd is. Ondanks diverse contactpogingen hopen we u nog te kunnen bereiken om deze case gezamenlijk hopelijk toch een goede nasmaak te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Marko - Helmspecialist.nl

Beter laat dan nooit

Door PostNL (denk ik) erg laat geleverd.

Helmset besteld

Had maandag een helmset besteld volgende dag was hij al bezorgd, helaas te klein, gebeld kreeg, te horen bestel maar een grotere of een ander en stuur deze maar terug krijg je je geld terug.

Goed en snel

Een helm besteld, maar verkeerde postcode ingevuld. Wordt netjes gebeld hierover en zelfs de volgende dag in huis!

Really good

Good price, very quick shipping at reasonable costs, helmet was wrapped and good protected. Nothing to complain....

goede service

snelle service ik kreeg direct antwoord op mijn vraag

Snelle levering!

Snelle levering en goede service!

Snelle levering , perfect helmpje volgens verwachting.

Nvt

Helmvisir Vemar

Ware wie beschrieben, schnelle Lieferung, gerne wieder.

Overzichtelijke site, stoere helm (Skull & Roses), snelle en correcte levering.

Helemaal top

Makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd beter kan haast niet Product ook helemaal naar wens dus van mij een dikke 10

Geweldige service

Ik kocht 4 dagen voor mijn vertrek van een motortrip van een week bij de helmspecialist een Shark Evo GT het werd de volgende dag al geleverd, helm is perfect, echter wat bleek, het bijgeleverde pinlock was niet in orde. 2 dagen voor mijn vertrek de helmspecialist gebeld, als ik een nieuwe bestel zou het 1e pinlock gerestitueerd worden bij retour. Vandaag 1 dag voor vertrek al ontvangen en deze is perfect. Restitutie moet nog gebeuren, maar heb hier vertrouwen in dat het goed komt. Goede en snelle service.

Scherpe prijzen en snelle levering

Scherpe prijzen en snelle levering

Scherp geprijsd

Vlotte afhandeling van de aankoop, alleen had ik verzoek om op zaterdag te leveren, echter dinsdag ervoor al binnen....tja vind ik jammer omdat je niet voor niets op zaterdag ga plannen...

helm okay, duurde even met levering

Helm voldoet aan de NTA 8776, staat in de helm op een plakkertje. Het duurde even voor het ding kwam. De helm is duidelijk te duur voor wat het voorstelt, maar het goedkoopst bij de Helmspecialist, en makkelijk online te bestellen.

snelle levering en perfecte service

De Bestelde helm was super snel geleverd en voldoet precies aan de verwachting zou het andere mensen zeker aanraden hier een helm te bestellen perfecte service

Makkelijke site, eenvoudig bestellen en ontzettend snelle levering

Een top site

Had een helm besteld de dag erna meteen ontvangen onbeschadigd en heel goed ingepakt ook veel artikelen zeker een aanrader hier ga ik vaker bestellen!

Uitstekend!

Erg positief, vriendelijk en snel verzonden. Vraag snel beantwoord per e-mail maar ook telefonisch nemen ze de tijd om je te adviseren.

professionali

celerità nelle spedizioni catalogo ricambi ben fornito

• Ci consiglieresti? Si

Snelle reacties, goede uitleg en snelle verzending

Uitstekend geholpen door de helpdesk, welke me heeft geholpen een keuze te maken. Uiteindelijk gegaan voor de Roof Boxxer Carbon welke ook nog eens in de aanbieding was. Zeer prettige helm dus ik ben erg blij met de hele gang van zaken.

Dalweg 15

9231HW Surhuisterveen