Handig en snel

Snel gevonden wat ik moest hebben, ook toebehoren. Netjes, vlot en tijdig geleverd.

Materiaal zier er prima uit, verder zo.

Prima materiaal, zoals beschreven!

Gewoon goed

Elektrische verwarming besteld paar dagen later netjes geleverd. Dik tevreden ga zo door.

Prima groepenkast maar daarna word je bestookt met mail.

Bestelling geplaatst en netjes geleverd. Ziet eruit als kwalitatief goed. Ga volgende maand pas installeren dus kan er verder nog weinig over zeggen. Na de aankoop komen er alleen erg veel mailtjes of ik de winkel hier alsjeblieft zou willen beoordelen. Hou daar eens mee op joh!

goede prijs snelle levering

voordelig

Correcte levering

Eenvoudige bestelling, correct geleverd.

Snelle levering, duidelijke communicatie en - het belangrijkste - goede product op juiste wijze verpakt. Ook jullie webshop is duidelijk. Daarom: here are the points of Belgium: Groepenkast douze points

Dat is 2021 nog eens goed beginnen! Ontzettend bedankt voor de Douze Points. Met deze uiterst sympathieke en leuke beoordeling heb je een enorm grote glimlach op al onze gezichten getoverd. Voor ons kan 2021 nu al niet meer stuk! Team GroepenkastCompleet.NL

Bestellen en klaar .

Besteld en binnen 3 werk dagen thuis ook tijdens de drukte van de feestdagen.

alles wordt goed geregeld ook goed ingepakt

Goed assortiment en levering

Betrouwbare winkel met een goed assortiment. Ook in Coronatijd een snelle levering.

goede service. heel tevreden.

mooie prijs snel in huis

Geen contactmogelijkheid met GroepenkastCompleet.

Uiteindelijk het bestelde produkt (prima produkt) net op tijd ontvangen maar..........Telefonisch contact met GroepenkastCompleet was niet mogelijk ("dit nummer is niet bereikbaar") en op e-mail geen reactie !

Snel levering

Goed en snel

Zeer traag

Ik wacht nu al meer dan een week op mijn producten ,ik krijg een track and tracé code waar niets op te zien is wanneer ik het pakket mag verwachten sorry geen plus

Beste Peter Janssen, Bedankt voor je reactie. Wij begrijpen je ongenoegen door de ontstane vertraging in de levering van je bestelling. Helaas zijn wij voor de levering afhankelijk van externe vervoerders. Mede door de feestdagen en de landelijke corona maatregelen is het momenteel een stuk drukker dan gebruikelijk bij onze vervoerders. Hierdoor is je bestelling met een vertraging van 5 werkdagen later bezorgd dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, GroepenkastCompleet.NL

Snel en correct geleverd.

Toppie

Toppie

Prima bedrijf zou zo weer bestellen!

Mijn bestelling is perfect af geleverd was goed verzorgd! Als ik weer wat nodig heb voor de elektriciteit bestel ik het weer bij dit bedrijf

Compleet!

Mijn Geleverde groepenkast was net een andere dan ik had besteld. Na mijn bericht was direct gereageerd en is direct het ontbrekende toegestuurd met zelfs een gratis aansluitsetje welke ik bij nader inzien nog nodig had. Prima service! Mijn groepenkast is dan ook compleet l

Goede prijzen en materialen

Meterkast besteld en schakelmateriaal alles netjes verpakt en snel geleverd

snelle levering.

top.

Zonder account is wachttijd bestelling onduidelijk

Een aardlekautomaat besteld. Levering duurde een week. Helaas werd er niet aan verwachtingsmanagement gedaan en wist ik van te voren niet dat het zo lang zou duren. Zodra het pakketje onderweg is krijg je wel netjes een mail, maar zonder track and trace.

Duidelijke website, snelle en goeie levering

Website geeft juiste informatie. Snelle levering en niet duur.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Voldoet aan alle kwaliteiten

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.