Geen levering.

Er vanuitgaande dat de levering van mijn bestelling binnen max 2 dagen gedaan zou worden ( 24 uur is gemiddeld) heb ik bij u besteld. Levering na 1 week. Gevolgen een boete voor mij i.v.m. oplevering na afgesproken termijn. Geen bestellingen meer van mij, tevens zal Ik mijn ervaring met iedereen delen.

Beste Henk Fonk, Gender 53, 5061RS Oisterwijk Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie betreffende de levertijd van uw artikelen. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. U heeft op donderdagavond 18-11-2021 bij ons een bestelling geplaatst, welke op vrijdag 19-11-2021 door ons in behandeling is gezet. Op 24-11-2021 is uw bestelling overgedragen aan de pakketservice van PostNL. Wij hebben met u gecommuniceerd over de status van de levertijd, en hebben tevens aangeboden om uw bestelling kosteloos te annuleren. Uw reactie vervolgens na twee dagen was: "stuur maar op" Wij vinden het spijtig dat de levering achteraf niet naar uw wens is verlopen, maar ons inziens hebben wij er alles aan gedaan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

Prima bedrijf. Mooie prijs voor de alamat.

Prima bedrijf. Mooie prijs voor de alamat.

Snel korte en duidelijke communicatie

Duidelijke website, snel besteld. Binnen 3 dagen geleverd. Via chatfuctie op website duidelijke korte communicatie.

Onbereikbaar en niet volledig product

Reageert tijdens reguliere openingstijden niet op de telefoon. Belt niet terug na achtergelaten voicemail bericht en de chat wordt ook niet op gereageerd. Product aangekomen zonder doos eromheen of handleiding. Enkel het item in bubbeltjesplastic gewikkeld. Omdat ik ze niet te pakken heb kunnen krijgen dit product tevens bij een ander bedrijf besteld. Dit kwam wel gewoon in officieel doosje met de handleiding erbij. Geeft je het gevoel dat er iets niet klopt met het product.

Snelle levering van besteld product, goed track & trace, goedgeprijsd

Zie 1 regel

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Goed product, snelle levering

Zeer tevreden!

Makkelijk bestellen Goede prijs Snelle levering

Prima bedrijf

Goed assortiment en scherpe prijs. De bestelling was vlot gedaan en de levering was weer lekker snel.

Snel, duidelijk en prima

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Top

Perfect geregeld!

Top! Afspraak = afspraak.

Betrouwbaar en snelle afhandeling.

Prima product en snelle levering.

Duidelijke omschrijving van de oriducten, snelle levering en ruim assortiment.

Ze hebben gewoon wat je moet hebben, zeer goed.

Net dat extra stapje

SUper goede ervaring met Groepenkast compleet. Naast uitgebreid assortiment en scherpe prijs altijd weer blij verrast. Waar veel partijen gewoon de doos met spullen op de post doen gaat er bij Groepenkast compleet nog even een bubble wrap folie extra erover met een stevige overdoos. Gewoon even zeker zijn dat je spullen goed aankomen. Erg fijn.

Levering ging snel, in de postbus en geen gevel van bezorgers. Contact was erg vriendelijk en servicegericht. Perfecte aftersales!

Prima en snel verzorgd.

Aan te bevelen bij anderen. Misschien aan te bevelen een onderkast en er op wijzen dat de buisklemblokken ook erg handig zijn.

Prima snelle levering

Mooie complete kast.

Een goede voordelige keus

Snel verzonden

Ik moest toch eerst nogmaals met E mail vragen hoever het met de bestelling is na een dag of vijf.

Groepenkast is keurig verpakt en afgeleverd .

Nalevering

Als een product niet op voorraad is ,moet je dat wel op site zetten,en als het niet op voorraad is moet je wel de klant laten weten dat het product op nalevering is .via de mail en niet pas laten weten als de klant de doos open maakt Voor de rest allemaal top

Precies

Prima !

Prima levering

Product goed, maar beschrijving mag nog wat beter

Keurige dienstverlening en het product was goed. Echter, zou het fijn zijn als ze beschrijving van het product iets uitgebreider zouden beschrijven. Die maakt het samenstellen wat makkelijker.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.