Heel erg goed verpakt. Scherpe prijs Vakkundig geholpen na contact via de chat.

Overzichtelijk en ruim assortiment

Snelle afhandeling

Prima service. Top!!

Stopcontact voor groepenkast besteld. Keurig en netjes geleverd.

snel en goed!

snel en goed!

Altijd goede prijs, en snel in huis

Snelle levering top

Zeer goed alles geleverd snel en compleet

Prima, snelle levering

Geen 10 mails hoeven te ontvangen waar m’n pakketje was. 2 mails maar! Top!

Goed en betaalbaar,super!,

gewoon niet zo fijn

Bestelling zou binnen 3 dagen worden geleverd maar kwam pas de 5de dag binnen

Bedankt voor uw reactie waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over de levertijd van uw bestelling. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar uw wens is verlopen. Uw bestelling is conform de vermelde levertijden in onze webwinkel binnen 4 werkdagen aan u geleverd. Als u iets heeft gekocht en u heeft een levertijd afgesproken, dan moet de leverancier zich aan deze afspraak houden. Wij hebben nooit contact met u gehad over een uiterste levertijd en kunnen uw teleurstelling dan ook niet zo goed plaatsen. Wij beloven niets wat wij niet kunnen waarmaken. Bijvoorbeeld ‘vandaag besteld, morgen in huis’ Wij doen er echter altijd alles aan om bestellingen zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Wij bedanken u nogmaals voor uw review en hopen op uw begrip.

Goede prijs voor goed product

Snelle levering en goedeprijs

Netjes verpakt en compleet

Artikelen zijn goed verpakt en de kasten zelfs dubbel. Heel netjes dus. Ondanks dat alles op voorraad was duurde het toch een paar dagen voor het er was. Dat had wel sneller gemogen.

Alles ging soepel!

Goed!

Top kast, snelle levering tegen een scherpe prijs!

Correct bedrijf

Service en prijs zijn goed

Snel en correct

De bestelling was de volgende dag binnen en precies zoals beschreven.

Goede kwaliteit, advies slecht.

Een lege groepenkast kast van hager besteld (vision 220x475). Gevraag via mail of er een aardklem in zat want stond geen info bij. Dit bleek niet te zijn volgens de medewerker. Dus extra bij besteld maar zat er toch wel in. Rest was prima!

Mijn aanbeveling zou meer zijn dan het bedrag van € 100,00 en zou gratis kunnen worden verzonden

Levering kan wel wat sneller

Ik vindt als je iets besteld, mag het wel sneller geleverd worden en niet pas na 5 dagen versturen. Op donderdag bestellen is bij de meeste fa. op vrijdag versturen en niet op dinsdag

Goede levering.

Gewoon goed.

Snelle accurate levering

Snelle accurate levering, goed verpakt.

Levering precies volgens afspraak en zeer goed verpakt.

Prima webwinkel met goede service

Vanwege een lekkage enorm om het hand en mede door een goede service en toch een ophaal mogelijkheid ons probleem opgelost. Dank voor deze service in deze coronaperiode.

Redelijk

Goed product, slechte communicatie.

Netjes beschermt toe gestuurd en snel in levering.

mooie website met een prompte levering

tevreden over afhandeling van bestelling.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.