Prima bedrijf zou zo weer bestellen!

Mijn bestelling is perfect af geleverd was goed verzorgd! Als ik weer wat nodig heb voor de elektriciteit bestel ik het weer bij dit bedrijf

Compleet!

Mijn Geleverde groepenkast was net een andere dan ik had besteld. Na mijn bericht was direct gereageerd en is direct het ontbrekende toegestuurd met zelfs een gratis aansluitsetje welke ik bij nader inzien nog nodig had. Prima service! Mijn groepenkast is dan ook compleet l

Goede prijzen en materialen

Meterkast besteld en schakelmateriaal alles netjes verpakt en snel geleverd

snelle levering.

top.

Zonder account is wachttijd bestelling onduidelijk

Een aardlekautomaat besteld. Levering duurde een week. Helaas werd er niet aan verwachtingsmanagement gedaan en wist ik van te voren niet dat het zo lang zou duren. Zodra het pakketje onderweg is krijg je wel netjes een mail, maar zonder track and trace.

Duidelijke website, snelle en goeie levering

Website geeft juiste informatie. Snelle levering en niet duur.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Voldoet aan alle kwaliteiten

Goede ervaring

Goede service en snelle levering en alles prima verpakt.

Kan niet beter !

Eerst geïnformeerd naar de levertijd van een gewenste groepenkast; deze bleek op voorraad. Na mijn bestelling op donderdag werd ik direct geïnformeerd naar de status en afleverdatum, die was zaterdag!

Erg goed

Erg goed.

Redelijk vlotte levering

De volledig bedrade ABB groepenkast blijkt geen aardestrip te hebben. Misschien heb ik de omschrijving niet voldoende nauwkeurig bestudeerd, maar toch was dit voor mij een tegenvaller. Verder voldeed alles aan mijn verwachtingen.

Vervelend te vernemen dat het complete ABB buisinvoerstuk met de daarin geïntegreerde aardrail ontbreekt bij de aan u geleverde groepenkast. Kunt u ons misschien een foto overleggen van de geleverde groepenkast. REACTIE VAN DE KLANT: Bij het fotograferen zie ik nu wat het systeem is voor de aardedraden. Excuus dus, mijn fout. Bedankt voor de vlotte reactie. Peter Schoneveld

had misschien iets beter gekunt

Het bedrijf was telefonisch niet bereikbaar en via de chat duurde het heel lang voordat men reactie kreeg of helemaal geen reactie.het pakket was dan weer wel goed verpakt voor verzending met een goed product.

slecht

Al twee maanden wachten op onze stopcontact. Telefonisch niet bereikbaar en chat niemand aanwezig

Beste Saskia Hoogland, Elvis Presleystraat 21 te Almere, erg vervelend om te horen dat je het contact met onze webwinkel zo ervaren hebt! Dat is niet onze bedoeling uiteraard. Wij hebben je veelvuldig per e-mail op de hoogte gehouden omtrent de levertijd van je bestelling. Op al onze status e-mails heb je geen enkele reactie gegeven. Je reactie achteraf nadat het artikel in goede orde is geleverd: Omdat jullie nergens op reageren dachten wij dat wij belazerd waren, jullie mogen mijn review verwijderen maar zorg dat de rest in orde is. Wij hebben je direct een uitnodiging gestuurd waarmee je de review kunt aanpassen. Wij kunnen zelf geen reviews aanpassen of verwijderen. We werken er hard aan om al onze klanten volledig tevreden te stellen en niet te belazeren.

Snel en compleet

Snelle en complete levering van kwalitatief goede en professionele materialen

goede kwaliteit

Geleverde spillen zijn van goede kwaliteit. Alleen zou de levering wat sneller kunnen.

Snelle levering overzichtelijke webshop

had onderdelen voor de meterkast nodig heel eenvoudig te vinden en snel binnen

Goede prijs kwaliteit

ruim assortiment en goede prijs/kwaliteit. Verzend mag wel iets sneller. Producten kwam net op tijd binnen

goede en snelle levering

snelle levering voor een goede prijs

Aanbod vrij ruim en gemak in bestellen.

Zeer snelle levering en makkelijk te bestellen. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed .

Snel en betrouwbaar

TOP

Netjes geleverd, voor een goede prijs

Het was even zoeken op het internet maar ben hier op uit gekomen. Makkelijk besteld en netjes verpakt. Goede prijs.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Was optijd en netjes behandeld. Ook de prijs was oké. Niets te klagen.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs

Uitstekende ervaring met GroepenkastCompleet.nl. De levering was snel, netjes verpakt, en de communicatie was netjes. Goed op de hoogte gehouden van het hele leveringsproces.

Supersnel, goede prijs en goed en snel werkende site

Aantal nieuwe groepen besteld voor een groepenkast uitbreiding, donderdagmiddag besteld, volgende dag voor 12:00 in huis. Uitstekend, supersnel en goed prijs (goedkoopste die ik kon vinden)

Goed zonder poespas

Ik zag wat ik wilde op een duidelijke website. Ik kocht het voor een niet te hoge prijs en kon met vragen goed bij ze terecht.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.