had misschien iets beter gekunt

Het bedrijf was telefonisch niet bereikbaar en via de chat duurde het heel lang voordat men reactie kreeg of helemaal geen reactie.het pakket was dan weer wel goed verpakt voor verzending met een goed product.

slecht

Al twee maanden wachten op onze stopcontact. Telefonisch niet bereikbaar en chat niemand aanwezig

Beste Saskia Hoogland, Elvis Presleystraat 21 te Almere, erg vervelend om te horen dat je het contact met onze webwinkel zo ervaren hebt! Dat is niet onze bedoeling uiteraard. Wij hebben je veelvuldig per e-mail op de hoogte gehouden omtrent de levertijd van je bestelling. Op al onze status e-mails heb je geen enkele reactie gegeven. Je reactie achteraf nadat het artikel in goede orde is geleverd: Omdat jullie nergens op reageren dachten wij dat wij belazerd waren, jullie mogen mijn review verwijderen maar zorg dat de rest in orde is. Wij hebben je direct een uitnodiging gestuurd waarmee je de review kunt aanpassen. Wij kunnen zelf geen reviews aanpassen of verwijderen. We werken er hard aan om al onze klanten volledig tevreden te stellen en niet te belazeren.

Snel en compleet

Snelle en complete levering van kwalitatief goede en professionele materialen

goede kwaliteit

Geleverde spillen zijn van goede kwaliteit. Alleen zou de levering wat sneller kunnen.

Snelle levering overzichtelijke webshop

had onderdelen voor de meterkast nodig heel eenvoudig te vinden en snel binnen

Goede prijs kwaliteit

ruim assortiment en goede prijs/kwaliteit. Verzend mag wel iets sneller. Producten kwam net op tijd binnen

goede en snelle levering

snelle levering voor een goede prijs

Aanbod vrij ruim en gemak in bestellen.

Zeer snelle levering en makkelijk te bestellen. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed .

Snel en betrouwbaar

TOP

Netjes geleverd, voor een goede prijs

Het was even zoeken op het internet maar ben hier op uit gekomen. Makkelijk besteld en netjes verpakt. Goede prijs.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Was optijd en netjes behandeld. Ook de prijs was oké. Niets te klagen.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs

Uitstekende ervaring met GroepenkastCompleet.nl. De levering was snel, netjes verpakt, en de communicatie was netjes. Goed op de hoogte gehouden van het hele leveringsproces.

Supersnel, goede prijs en goed en snel werkende site

Aantal nieuwe groepen besteld voor een groepenkast uitbreiding, donderdagmiddag besteld, volgende dag voor 12:00 in huis. Uitstekend, supersnel en goed prijs (goedkoopste die ik kon vinden)

Goed zonder poespas

Ik zag wat ik wilde op een duidelijke website. Ik kocht het voor een niet te hoge prijs en kon met vragen goed bij ze terecht.

Goede service.

Correcte afhandeling en levering

Correcte levering van specifieke onderdelen tegen redelijke prijs.

Ik heb het prettig ervaren,zoals gesprek en afhandeling.

Prima website en snel bezorgd

Duidelijke website veel keuze En Snel het juiste product kunnen vinden en prijs kwaliteit ook goed

Duidelijke info, snelle sevice en een goede prijs!

Was op zoek naar een hager aardlekautonaat en vond alle info en benodigdheden op de website. Daarnaast hadden ze ook een goede prijs en snelle levering.

Zeer snel en geheel volgens planning geleverd

alles duidelijk op de website weergegeven

Zeer tevreden zaken hebben gedaan met GroepenKastCompleet.NL

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij deze firma. Het besteltraject was eenvoudig en het bestelde werd snel geleverd.

Super snelle levering

Snelle levering top!

Duidelijke webwinkel, snelle levering en goed verpakt.

Duidelijke webwinkel, snelle levering en goed verpakt.

uitstekend!!

mij groepenkast werd kompleet zelfs met schroeven om het op te hangen geleverd .Klasse

Super goede service en snelle levering. Alles compleet en perfect.

Zoals het hoort bij een bestelling. Prima service,snelle levering en perfecte, complete meterkast

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.