8

Alles goed verlopen

Het juiste product voor een goede prijs geleverd. Verwachte levertijd zou wat beter aangegeven kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en levert op tijd.

Vanaf bestelling tot vezorging word je goed op de hoogte gehouden. Wellicht kan het wel handig wezen om bepaalde produkten bij elkaar te zetten. Neem bijvoorbeeld een Gira WCD met slotje, daar hoort een onderbak bij die apart besteld dient te worden. Het kan dus handig wezen om dit bij de WCD te zetten, iets zoals: wellicht heeft u dit ook nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Op tijd en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect geregeld allemaal. Top

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemak

Fijn alles besteld met een muisklik. Alles in huis en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook onderdelen die rgens anders niet verkrijgbaar zijn

Ik heb via een aanbieding bij een grote bouwmarkt een nieuwe groepenkast gekocht. Dat bleek alleen de kast en de schakelaars te zijn, zoals ze in basisvorm door de fabrikant geleverd worden. De ook benodigde onderdelen delen van dezelfde fabrikant, die nodig zijn om de basis compleet te maken zijn daar in de bouwmarkt niet beschikbaar. Ik kreeg domweg de mededeling dat de kast ook zonder gemonteerd kan worden. Gelukkig heeft GroepenkastCompleet.nl die resterende onderdelen wel beschikbaar voor een redelijke prijs. Bestellen ging eenvoudig en de levering ging ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

lekker snel geleverd en alles goed

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima

Bestelling ok Beperkte verpakking, zoals het hoort te zijn Goede communicatie via internet voortgang bestelling Bestelling geleverd op dag zoals op voorhand was gemeld Goede website Suggestie puntje Na mijn betaling kwam snel de melding dat de bestelling wordt klaargemaakt. Maar er kwam echter nooit geen melding dat de betaling ok was. Ook op de factuur staat dit niet vermeld. Maar zoals gezegd prima werk!

  • Aanbevelen? Ja
10

'heel tevreden over!

Elek. Radiator online aangekocht. Heel tevreden mee. Goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

1e bestelling en alles naar wens verlopen snelle levering goeie prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs/kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Groepenkast met 2 aardlekken en 8 automaten besteld, snel verzonden, netjes en zorgvuldig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelde onderdelen prijstechnisch prima en juiste kwaliteit

Onderdeel was prima en voldoet aan alle normen en waarden. Helaas was de levering erg traag en duurde het ruim een week voordat ik de spullen in huis had. Dit is dus een aandachts punt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aardlekautomaten en lege kast bus systeem gekocht

Goed advies, goede tips en snelle levering van producten . Ook een prima prijs,dus ik kan Groepenkast compleet van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ging top!

Fijn dat er formulieren bij zaten om de groepenverdeling op te schrijven!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede werkbare website en vlotte bezorging

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en concurrerende prijs

  • Aanbevelen? Ja
6

Ruime keuze, wel jammer dat het telefonisch niet te bereiken is.

Als test eens een automaat besteld. Deze was na 4 werkdagen nog niet bevestigd voor verzending. Telefonisch waren ze niet bereikbaar (nummer was afgesloten). Dit geeft je het gevoel dat ze failliet zijn en je naar je geld kan fluiten. Dan maar een mail gestuurd. Deze is nooit beantwoordt echter de volgende dag kreeg ik wel een verzending bevestiging. De volgende dag was de automaat in goede conditie geleverd. Jammer dat de communicatie en stiptheid slecht is. Het assortiment is prima maar verder lijkt het een roulette.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super snel geleverd, direct de volgende dag een amail met alle informatie

Heb niet eerder bij jullie besteld, en door de snelle levering en de goede mails die met alle informatie die nodig is zal dit niet mijn laatste bestelling zijn, de prijs kwaliteit is perfect. Ga zo door. Wel 1 kleine opmerking, de mails die jullie versturen daar moet het account van geverifieerd worden. Dit geeft de mail server aan. Op deze manier lijkt het meer op een spam bericht, denk niet dat jullie dit willen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed spul

Netjes verpakt en alles in 1 keer geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling wordt niet geleverd en zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar

Na meer dan een week is mijn bestelling van drie groepenkasten nog steeds niet geleverd, dit ondanks dat er op het moment van bestellen vier stuks op voorraad zouden zijn. Ik heb diverse keren geprobeerd GroepenkastCompleet te bellen, maar het lijkt erop dat ze telefonisch (bewust?) nooit bereikbaar zijn. Ook op email dit ik stuur krijg ik helaas geen reactie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste KeenSystems, dhr. Lam, Dit bedrijf heeft bij ons artikelen "onder voorbehoud van voorradig" besteld. Helaas konden wij niet meer leveren omdat de aanbieding uitverkocht was. Bij de aanbieding stond dan ook vermeld "zolang de voorraad strekt" Wij hebben deze klant direct per e-mail de status doorgegeven en het aankoopbedrag terugbetaald. Dit bedrijf beschuldigd ons er onterecht van dat het aankoopbedrag niet terugbetaald is (was binnen enkele dagen terugbetaald) en wij onbereikbaar zijn voor onze klanten! Beste KeenSystems, ons advies aan jullie: misschien jullie administratie eens beter controleren en een goede cursus "klantvriendelijkheid" volgen!

9

Perfect

Netjes op tijd binnen. Zeer goed en stevig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel samengesteld en geleverd.

Makkelijk kiezen en goed mail contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig produce scherpe prijs, prachtige producten

Hoofdschakelaar snel ontvangen zeer goed merk tegen zeer scherpe prijs. Uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina