Zoals verwacht

Een prachtige groepenkast en snel geleverd.

Snel en netjes verpakt

Duidelijke beschrijving.

Prijs is goed een geweldige webshop snelle levering

Goed geregeld.

Yes

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd voor een scherpe prijs.

Conform verwachting.

Goed. Heldere communicatie.

Scherp geprijsd

Ja hoor, precies wat ik wilde hebben. Lekker snel en tegen een prima prijs

Prettige website , snelle levering

Het bestellen ging vrij eenvoudig, de levering de dag erop en product prima kwaliteit . Alles volgens verwachting zeer tevreden

Zeer netjes geleverd

Zeer netjes gelevert en makkelijk aan te sluiten

Goedkoop en makkelijk

Gacia Groupenkast bestelt en binnen een week geleverd! Bedraading netjes en qualiteit heel goed voor deze prijs!

Vooraan op de site

Wederom voor een goede prijs op tijd geleverd

Een goede online winkel voor elektrische materialen

Pakketje niet bezorgd, zonder problemen binnen twee dagen kostenloos een nieuw pakketje.

Na de bestellling te hebben geplaatst werd het brievenbuspakketje snel verstuurd via Post.nl Echter maakte de bezorger een fout waardoor het niet in mijn brievenbus kwam maar ergens anders en dus had ik een probleem. Klantenservice gecontacteerd en binnen twee dagen had ik hetzelfde pakketje maar nu als echt pakket ook via Post.nl in huis. Prima opgelost en zeer klantvriendelijk!

snel en correct

De levering binnen een week binnen en netjes ingepakt geleverd.

Bestelde nog niet ontvangen

Aflevermoment is door post nl al 3 keer gewijzigd. Komende maandagmiddag gaan ze bezorgen. Ben benieuwd. Bestellen en betalen ging gemakkelijk.

Snelle en volledige levering voor goede prijs

Ben tevreden over de geleverde materialen, de snelheid waarmee wordt geleverd en de prijs is een scherp concurrerende prijs

Top geleverd

Snel verstuurd en netjes ingepakt. En dat alles voor een scherpe prijs :)

aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd

In vergelijking tot andere webshops was elektrische verwarming het goedkoopste. Binnen een dag zonder problemen afgeleverd!

Heel tevreden

Snelle en goede levering! Product was zorgvuldig verpakt voor verzending

Snel en duidelijk

Snelle levering duidelijke site

Keurige snelle bezorging

Gevonden item keurig en snel bezorgd.

Correcte levering, afstemmen over exacte benogdheden lastig. n

Correcte levering. Informatie klopt. Advisering is minder.

Snel geleverd en topkwaliteit

Duidelijke website ik had zo gevonden wat ik zocht en levering is lekker snel.

geweldig

Bestelling netjes verzorgt/verzonden en bezorgd.

Prijsverhouding prima bestellen gemakkelijk

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.