De omschrijving match niet met het materiaal

De kabel met de code match niet met de werkelijkheid. De code geeft aan gegalvaniseerd de kabel die geleverd is is dat zeker niet.

Uitstekende reactie

Prima service. Via de klanten service gevraagd naar de voorraad van een bepaald type meterkast, ik kreeg direct een positieve response en had hem de volgende dag af al in huis.

Gunstige leverancier

Produkt gunstig geprijsd netjes verpakt en verzendkosten laag! (Brievenbuspost)

niet zo geweldig

Volgens de site was het product aanwezig en zou het binnen drie werkdagen geleverd worden. Wij hadden alles geregeld met de elektricien en onze B&B kamers geblokkeerd, maar helaas werd de groepenkast een paar dagen te laat geleverd. De elektricien kwam dus voor niets en wij hadden inkomstenderving doordat de kamers nu onbezet waren.

Beetje rommelig

2 orders werden als één order geleverd. Op zich prima, maar wel 2x verzendkosten betaald. Had dat dan gecrediteerd als je de orders als 1 zending verstuurd. Voorts was 1 item (Krimptang/59386) volgens de webshop op voorraad, maar werd niet geleverd en op de pakbon stond vermeld 'nalevering'. Telefonisch niet te bereiken. Via Chatfunctie ook geen antwoord aar de vraag om je emailadres achter te laten. Deze slechte bereikbaarheid is echt een groot minpunt. Verder waren de geleverde producten prima.

Geachte heer, credits worden altijd 1 keer in de week verwerkt de credit voor de verzendkosten staat al klaar en uw nalevering komt deze week uw kant op. u heeft uw bestelling geplaatst op 27-04-2022 en op 29-04-2022 is deze verstuurd. door koningsdag is er geen voorraad bij ons geleverd en de levering daarom iets vertraagd. hopende op uw begrip mocht u de volgende keer bij ons bestellen. de chatfunctie stond uit vandaag ivm een storing vandaar dat u uw e-mail moest achterlaten. met vriendelijke groet, GroepenkastCompleet

Prima website, duidelijke uitleg, goede prijs.

Mijn ervaring is uitstekend, goede site, goede uitleg, goede prijs, prima service.

Is wel oke

Mijn bestelling duurde wat langer als gedacht

Mooie kwalitieve groepenkast van Hager

Eenvoudig de juiste groepenkast te vinden en snel geleverd. Contact met de klantenservice is wat lastiger zowel telefoon, chat als mail worden traag afgehandeld. Jammer anders 5 sterren

Gaat

Klantenservice telefonisch kan beter. En graag hoe staat het met mijn order 26336. Gr GJ-MOORMAN 0646227315

Producten zijn goed omschreven. Prettig filter op de website om te zoeken.

Zoals het hoort

Betsellen wat je nodig hebt . Betalen 2 dagen later in huis. Webshop zoals het hoort.

Goed product maar zijn niet te bereiken

2 meterkasten besteld na 3 dagen contact gezocht via telefoon maar namen niet op en belde niet terug vierde dag kwam hij aan

Zeer goed tevreden snel geleverd

Had snel wat producten nodig.. Deze waren op voorraad en snel geleverd.

Erg ruim assortiment

Prima website. Alleen 3 x vraag gesteld maar geen antwoord gekregen.

Tevreden met de geleverde artikelen.

Het bestellen gaat heel eenvoudig en de shop is overzichtelijk, echter is er 1 maar. De bestelling had veel eerder geleverd kunnen zijn. Ik heb 7 dagen op de bestelling moeten wachten terwijl alles een voorraad artikel was, dat is absurd lang. Ik had op woensdagavond besteld, dan hadden de artikelen op vrijdag geleverd kunnen zijn.

Snel en compleet geleverd

Groepenkast was makkelijk zelf samen te stellen en was hierna snel geleverd

Prima, snel geleverd.

Goedespullen matig in leveren

Goede spullen, maar betreft leveren erg oneconomisch. Zeker gezien transport is het zo niet ok om een kleine bestelling in 3 levering te bezorge. Hier mag beter over worden gecommuniceerd met klant of dit wenselijk is.

Keurige levering voor goede prijs

Spullen waren de volgende werkdag verzonden en op tijd binnen. Prima.

perfect geregeld

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Snelle levering, goede producten, scherpe prijs

Super snelle levering

Gek maar gewoon bestellen wat je nodig hebt voor 17:00 en de volgende dag geleverd top mensen.

Ik ben uiterst tevreden

Ik kon nergens in de winkel een combinatie schakelaar wc krijgen. Dus toen op internet gezocht en bij u uitgekomen met het goede resultaat.

Scherpe prijzen, goede kwaliteit en snelle verzending

De titel zegt genoeg. Een verkeerde bestelling (door mijzelf gedaan) werd na een mailtje netjes gecrediteerd en ik kon meteen de juiste bestelling plaatsen. Fijn dat men ook de materialen van merken zoals Hager makkelijk kan leveren. Staat wel zo netjes in onze groepenkast van Hager.

Nadeel is lange levertijd

Beste Heer/Dame 27 maart bestelling geplaatst. 29 maart Gevraagd waar mijn pakketje bleef. Mevr, Hildebrand mailde pakketje 29 maart aangeboden bij post.nl Volgens mij klopt dit niet want ik kreeg geen track&trace code. 30 maart kreeg ik mail dat mijn pakketje bij post nl aangeboden was en ook meteen track&trace code. 31 maart pakketje s.avonds afgeleverd. Ik bestel vaker elektro materialen dan is het altijd vandaag besteld morgen in huis dit is bij jullie blijkbaar niet mogelijk en duurt het 4dagen. daarom kies ik volgende keer maar weer voor een andere firma M.vr.gr. Toon Traa

Beste Toon Traa, We stellen je eerlijke mening op prijs! Het spijt ons zeer dat je pakket later is aangekomen dan onze gemiddelde levertijd van 3 werkdagen. We hebben je bestelling direct verwerkt, juist om vertragingen in het leveringsproces te voorkomen. GroepenkastCompleet streeft ernaar om bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden. Bestellingen op werkdagen voor 17.00 uur geplaatst worden dezelfde dag nog in behandeling genomen. Er kunnen altijd vertragingen optreden tijdens de verzending, wat natuurlijk heel vervelend is. Desondanks hopen we dat je veel plezier zult beleven met je aankoop en zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in onze webshop. Hartelijke groet, GroepenkastCompleet

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.