een goede ervaring

een snelle levering en netjes geregeld voor een goede prijs

Prima levering

Prima levering , duidelijke omschrijving en gunstige prijs voor een top artikel. Snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf.

Snelle levering van co2 melders. Producten zijn inderdaad goed op voorraad. Verder prima communicatie over het op sturen van de bestelde goederen.

Prima geregeld

Prijs-kwaliteitverhouding! Top

prima geregeld

makkelijk te bestellen en na betaling snel geleverd

Prijs kwaliteit ok

Levering volgens afspraak!

Alles prima en snel geregeld

Gewoon prima

Goed assortiment

Bestellen gaat soepel, er worden juiste opties onder de aandacht gebracht.

Zeer nette levering

Netjes en snel geleverd conform wens.

Snelle levering en precies gekregen wat er in de omschrijving en op de afbeelding stond

Ik had een 3 fase groepenkast besteld, kreeg in eerste instantie geen factuur, maar een betaalbevestiging. Na kort mailcontact kreeg ik te horen dat het factuur pas verstuurd zou worden nadat de bestelling verzonden is. Vond ik een beetje raar aangezien ik al betaald had, maar verder is alles goed geregeld.

Gewoon goed. Wat je van een webshop mag verwachten

De bestelling werd afgehandeld zoals je van een webshop mag verwachten

Leveren ook de onderdelen die je niet bij de bouwmarkten vind. Verder snelle levering.

Levering met een probleem maar supergoed opgelost!!

Een Jager groepenkast besteld. Bleek er een 6mm2 nul draad te missen naar een van de aardlekschakelaars. Mail gestuurd en dezelfde dag werd er een verbindingsdraad per post opgestuurd. De volgende dag ontvangen. Hebben ze er gelijk wat extra draden van diverse lengte en kleuren in te zitten. En ook een persoonlijk geschreven excuus. En als klap op de vuurpijl een Wiha volt detector. Reuze handig! Prima service dus!

Levering van bestelde product was lekker snel. Jammer alleen dat het product al wat ouder was en de 10 jaar op een batterij niet gaat halen omdat de sticker erop aangeeft dat het voor NOV 2026 moet worden vervangen. Kan er dus eigenlijk maar 7 jaar van genieten.

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Ik begrijp je reactie omtrent de levensduur van de lithium batterij in de rookmelder. Wij hebben hierop de fabrikant benaderd. Deze geeft aan dat de vermelde datum op de rookmelder, de datum betreft echter het moment dat deze door de fabrikant is gefabriceerd. Bij ingebruikname van de rookmelder is de levensduur van de lithium batterij 10 jaar. Mocht echter na ingebruikname van de rookmelder de lithium batterij binnen de gestelde levensduur van 10 jaar niet meer goed functioneren, dan ontvangt u van ons kosteloos een nieuw exemplaar. Wij adviseren om achterop de rookmelder de datum van ingebruikname te noteren. Wij wensen je veel succes met je aankoop.

op tijd verzonden en goede producten

Goed prijs, snelle service en geen gedoe

Goede prijs & efficiënte levering

Perfecte service

Snel geleverd en prijstechnisch erg gunstig

Je wordt goed op de hoogte gehouden

Verzendtijd is redelijk goed. Alleen het bezorgmoment van PostNL klopte van geen kant, zodat ik bij de eerste poging niet theuis was. De bezorger kwam 1,5 uur te vroeg.

Goede webwinkel.

Bestelde artikelen volgens bestelling en wens goed verpakt geleverd. Ziet er allemaal netjes uit.

Snel geleverd en simpelweg de goedkoopste

Bestelling werd snel geleverd en ze waren simpelweg ook het goedkoopste voor een ABB HAF Groepenkast met 12 groepen.

Zeer tevreden over de manier van bestellen contact en afhandeling.

TOP!

Prima advies, heldere website, goed geprijsd en snel geleverd. Kortom, niets te wensen over.

precies wat ik zocht op voorraad tegen de laagste prijs

Voor de 2de keer iets besteld vanwege de goede ervaring de eerste keer. Geen spijt van!

Heel tevreden

Ik kreeg eerst netjes de melding dat mijn bestelde product wat langer op zich zou laten wachten, met de vraag of ik hierop wilde wachten. Het had geen haast. Uiteindelijk een nieuwere versie gekregen, dan wat ik besteld had.

Snelle bestelling maar met gemengde gevoelens

De bestelling ging snel, daarna meteen mail dat het binnen enkele dagen zou komen. Daarna werd het stil, het bedrijf was per telefoon niet bereikbaar en nummer van de vaste lijn is zelfs niet meer in gebruik. Na het invullen van het contactformulier, was het ineens de volgende dag in huis. Toch vreemd in mijn ogen.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.