Snelle levering, wel verzendkosten en heel veel verpakkingsmateriaal

Goed en op tijd geleverd.

Geweldige webshop

Binnen 1 dag verstuurd en bestelling ontvangen

Prima winkel

Snelle levering, goede communicatie, goed aan de prijs

Nog geen ervaring met het installeren

Snel en accuraat

Een topper.

voordelige groepenkast

een echt snelle levering ,ondanks dat de kast in nalevering stond. ook de prijs was heel interesand.

de website werkt gemakkelijk, de benodigde artikelen zijn snel gevonden. en mijn contact met uw support was uitstekend, ik kreeg iemand die mijn probleem begreep en ook de juiste en vooral eerlijke amtwoorden gaf, eerlijk is niet altijd leuk om te horen, maar je weet wel waar je aan toe bent.

Goede prijs en snelle levering

Voor uitbreiding van de groepenkast van mijn zoon ivm een nieuwe keuken gezocht naar een complete aardlek met 4 automaten samenbouw en deze was hier echt het goedkoopst.

top leverancier

Had een groepenkast besteld met een paar hulpstukken, waarvan 1 stuks te weinig, maar de bestelling was inmiddels geplaatst. Gelijk geprobeerd te bellen maar kon geen contact krijgen. Dan maar een mail gestuurd en probleem uitgelegd. Als dat hulpstuk apart had moeten bestellen waren de verzendkosten even hoog als het hulpstuk kost. Verder geen reaktie gehad. De volgende dag werd de bestelling geleverd, inclusief het te weinig bestelde hulpstuk, TOP.

Hallo, Het product wat we hebben besteld zag er heel goed uit.

Mijn ervaring met de bestelling ging ook prima. Mooi op tijd geleverd en alles compleet. (Ruim voldoende ). Ik kan anderen deze site aan bevelen. Groet, H.Groote.

hele bestelling in een keer en keurig verpakt

Ik was in mijn haast producten vergeten te bestellen. Door middel van 1 mailtje was dit meteen opgelost. Omdat ik ook nog een te retourneren artikel had werd de bestelling zelfs persoonlijk bij mij thuisgebracht en het te retourneren product meteen meegenomen. (Zelfde gemeente, vlakbij locatie). 1 verbeterpuntje: Naast de automaten e.d. zou het een enorme verbetering zijn dat er ook de aanverwante producten te koop zijn. Zoals bijvoorbeeld de kamrails en aftakblokjes. Ik heb deze helaas nu ergens anders moeten bestellen Ik koop hier ZEKER weer! Bedankt voor de goede service GroepenkastCompleet.nl!

Goed produkt

Goed produkt Levering in 3 werkdagen .

Goede producten, goede communicatie

Uitbreiding van de groepenkast besteld. Alles gekregen wat ik nodig had en voor een goede prijs. Nette communicatie over de leveringen. Zou zeker nog eens zaken doen.

Goed verpakt en snel geleverd

Snel en goede levering en goedkoop

Eerste keer dat ik hier een groepenkast besteld heb, gaat nog wel vaker gebeuren

Product voor de beste prijs en op voorraad

Snelle levering, goede prijs en op product op voorraad. Ik ben blij!

Kwaliteit goed. Leveren en communicatie slecht

Telefonische niet te bereiken, bellen niet terug. Langere levertijd geen communicatie.

Matig

Telefonisch niet bereikbaar, als je een snelle vraag hebt dan moet je mailen. Volgende dag pas antwoord. Product omschrijving klopt ook niet, er wordt onjuiste informatie gegeven. Artikel wat dan geleverd wordt is drie keer zo duur als bij de collega leverancier. Denk dat dit iemand is die het er gewoon bij doet.

Response from the business owner

Beste John Smits, Wij vinden het spijtig te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. Wij hebben direct na je mailtje contact met je opgenomen, hierbij gaf je aan dat je de juiste artikelen hebt ontvangen maar in verwarring was met een andere leverancier waarbij je ook een bestelling had lopen. De productomschrijving bij de geleverde ABB installatieautomaat 3P+N C32A is correct weergegeven. Je geeft aan dat er “standaard C32” en “C32 trage installatieautomaten” op de markt zijn. Een automaat met een C-uitschakelkarakteristiek is echter altijd traag. Wij bieden: Niet Goed Geld Terug. Mocht je na je aankoop dezelfde artikelen achteraf bij een andere aanbieder goedkoper zien, dan kun je deze binnen 30 dagen naar ons terugsturen, en betalen per omgaande het aankoopbedrag aan je terug.

Snelle levering en netjes verpakt.

Duidelijke website, ik kon snel vinden wat ik nodig had, het is snel en netjes geleverd.

Bliksemsnel

Na een snelle telefonische reactie product besteld. De volgende dag ontvangen. Correcte, bliksemsnelle levering. Wat willen we nog meer. Dank.

Je moet heel goed opletten als je iets besteld

Mooie ABB 8 groepenkast gekocht met nog ruimte voor 1 groep. Ik dacht 16a busboard automaat past in mijn kast, maar nee hoor past dus niet. Jammer want nu moest ik weer een normale automaat bestellen en de andere terugsturen. koste mij wel ff 7.25 Euro.

Response from the business owner

Geachte heer van Riessen, Wat spijtig om te horen dat u niet zo tevreden bent over ons. echter staat op onze webpagina bij het desbetreffende artikel onderstaande tekst. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ OPMERKING: Wegens busboard productieproblemen bij ABB worden de groepenkasten tijdelijk met kamrail geleverd i.p.v. busboard. Deze groepenkasten zijn samengesteld met DIN-rail installatieautomaten in plaats van de steekbare ABB flexomaten. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- waarschijnlijk heeft u deze tekst over het hoofd gezien. We hopen dat u na deze vervelende ervaring u toch weer terug te zien in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Het team van GroepenkastCompleet

Snel en netjes geleverd

Goed ingepakt en aansluitingen in de kast waren netjes en correct gemonteerd een zaten goed vast.

traag

voor bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis maken ze niet waar na 2 weken de helft van de bestelling en geen zicht op wanneer de rest komt vind ik waardeloos mag dan misschien goedkoop zijn maar als je het de volgende dag nodig heb is goedkoop wel duurkoop mijn werk is dus nog steeds niet af, als ik dit van te voren geweten had had ik het gewoon bij de technische unie besteld had ik het wel de volgende dag gehad wel wat duurder.

Response from the business owner

Geachte A.B.C. Zalmelectro, Onze excuses voor de vertraging! Je bestelling is hierdoor binnen 4 werkdagen verzonden. De nalevering, door Hemelvaartsdag, is binnen 7 werkdagen verstuurd. We doen ons uiterste best om het verwachte levermoment te behalen. GroepenkastCompleet streeft ernaar om bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden. De bezorgindicatie nadat je pakket is aangeleverd bij PostNL is ook 3 dagen. Echter blijft dit wel een inschatting en geen belofte. Door onvoorziene omstandigheden kan er namelijk altijd wel enige vertraging in de levering sluipen. Met vriendelijke groet, GroepenkastCompleet

About GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.