Top geleverd

Snel verstuurd en netjes ingepakt. En dat alles voor een scherpe prijs :)

aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd

In vergelijking tot andere webshops was elektrische verwarming het goedkoopste. Binnen een dag zonder problemen afgeleverd!

Heel tevreden

Snelle en goede levering! Product was zorgvuldig verpakt voor verzending

Snel en duidelijk

Snelle levering duidelijke site

Keurige snelle bezorging

Gevonden item keurig en snel bezorgd.

Correcte levering, afstemmen over exacte benogdheden lastig. n

Correcte levering. Informatie klopt. Advisering is minder.

Snel geleverd en topkwaliteit

Duidelijke website ik had zo gevonden wat ik zocht en levering is lekker snel.

geweldig

Bestelling netjes verzorgt/verzonden en bezorgd.

Prijsverhouding prima bestellen gemakkelijk

Nalevering van 2 cruciale onderdelen; buisinvoerstukken !

Helaas staan de 2 cruciale onderdelen van de groepenkast, 2 buisinvoer delen, in nalevering. En ja, als je de installatie niet aan de groepenkast kan koppelen, ligt het werk stil !! Hopelijk wordt dit errrrrugggg snel opgelost ! ! ! ! ! Aanbevelen (vraag); hangt van de nalevering af, JA, als deze snel komen, anders . . . . zie hieronder (helaas verplicht in te voeren)

Heel erg goed verpakt. Scherpe prijs Vakkundig geholpen na contact via de chat.

Overzichtelijk en ruim assortiment

Snelle afhandeling

Prima service. Top!!

Stopcontact voor groepenkast besteld. Keurig en netjes geleverd.

snel en goed!

snel en goed!

Altijd goede prijs, en snel in huis

Snelle levering top

Zeer goed alles geleverd snel en compleet

Prima, snelle levering

Geen 10 mails hoeven te ontvangen waar m’n pakketje was. 2 mails maar! Top!

Goed en betaalbaar,super!,

gewoon niet zo fijn

Bestelling zou binnen 3 dagen worden geleverd maar kwam pas de 5de dag binnen

Bedankt voor uw reactie waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over de levertijd van uw bestelling. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar uw wens is verlopen. Uw bestelling is conform de vermelde levertijden in onze webwinkel binnen 4 werkdagen aan u geleverd. Als u iets heeft gekocht en u heeft een levertijd afgesproken, dan moet de leverancier zich aan deze afspraak houden. Wij hebben nooit contact met u gehad over een uiterste levertijd en kunnen uw teleurstelling dan ook niet zo goed plaatsen. Wij beloven niets wat wij niet kunnen waarmaken. Bijvoorbeeld ‘vandaag besteld, morgen in huis’ Wij doen er echter altijd alles aan om bestellingen zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Wij bedanken u nogmaals voor uw review en hopen op uw begrip.

Goede prijs voor goed product

Snelle levering en goedeprijs

Netjes verpakt en compleet

Artikelen zijn goed verpakt en de kasten zelfs dubbel. Heel netjes dus. Ondanks dat alles op voorraad was duurde het toch een paar dagen voor het er was. Dat had wel sneller gemogen.

Alles ging soepel!

Goed!

Top kast, snelle levering tegen een scherpe prijs!

Correct bedrijf

Service en prijs zijn goed

Snel en correct

De bestelling was de volgende dag binnen en precies zoals beschreven.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.