Goede service.

Correcte afhandeling en levering

Correcte levering van specifieke onderdelen tegen redelijke prijs.

Ik heb het prettig ervaren,zoals gesprek en afhandeling.

Prima website en snel bezorgd

Duidelijke website veel keuze En Snel het juiste product kunnen vinden en prijs kwaliteit ook goed

Duidelijke info, snelle sevice en een goede prijs!

Was op zoek naar een hager aardlekautonaat en vond alle info en benodigdheden op de website. Daarnaast hadden ze ook een goede prijs en snelle levering.

Zeer snel en geheel volgens planning geleverd

alles duidelijk op de website weergegeven

Zeer tevreden zaken hebben gedaan met GroepenKastCompleet.NL

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij deze firma. Het besteltraject was eenvoudig en het bestelde werd snel geleverd.

Super snelle levering

Snelle levering top!

Duidelijke webwinkel, snelle levering en goed verpakt.

Duidelijke webwinkel, snelle levering en goed verpakt.

uitstekend!!

mij groepenkast werd kompleet zelfs met schroeven om het op te hangen geleverd .Klasse

Super goede service en snelle levering. Alles compleet en perfect.

Zoals het hoort bij een bestelling. Prima service,snelle levering en perfecte, complete meterkast

Goede afspraken en snelle levering niettegenstaande Corona.

Goede afspraken en snelle levering niettegenstaande Corona.

Snelle levering, goede prijzen en snelle reactie

Prima prijzen, de bestelling werd snel geleverd. Ik had per abuis het verkeerde aantal bij een artikel ingevuld, maar na het sturen van een schatbericht werd dat snel hersteld en keurig toegevoegd aan de bestelling.

Netjes geleverd zoals belooft.

De Honeywell bel+omvormer snel binnen

Prima webshop en dito bestel- en leveringsproces.

Alles prima

Alles prima alles optijd geleverd

ACCURAAT SNEL EN GOEDE SERVICE EN KWALITEIT

ik raad ieder ten strengste Groepenkastcompleet aan want deze is accuraat snel en levert zeer goede kwaliteit en service aan.

Zeer tevreden doen wat ze beloven

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Terras Heater besteld en gelijk betaald. Helaas kon hij niet meer geleverd worden. Netjes mijn geld weer terug gekregen. Fijn bedrijf en goede communicatie.

Alles goed verlopen

Het juiste product voor een goede prijs geleverd. Verwachte levertijd zou wat beter aangegeven kunnen worden.

Goed en levert op tijd.

Vanaf bestelling tot vezorging word je goed op de hoogte gehouden. Wellicht kan het wel handig wezen om bepaalde produkten bij elkaar te zetten. Neem bijvoorbeeld een Gira WCD met slotje, daar hoort een onderbak bij die apart besteld dient te worden. Het kan dus handig wezen om dit bij de WCD te zetten, iets zoals: wellicht heeft u dit ook nodig.

Top geregeld

Op tijd en snel geleverd.

Perfect geregeld allemaal. Top

Gemak

Fijn alles besteld met een muisklik. Alles in huis en snel geleverd.

Ook onderdelen die rgens anders niet verkrijgbaar zijn

Ik heb via een aanbieding bij een grote bouwmarkt een nieuwe groepenkast gekocht. Dat bleek alleen de kast en de schakelaars te zijn, zoals ze in basisvorm door de fabrikant geleverd worden. De ook benodigde onderdelen delen van dezelfde fabrikant, die nodig zijn om de basis compleet te maken zijn daar in de bouwmarkt niet beschikbaar. Ik kreeg domweg de mededeling dat de kast ook zonder gemonteerd kan worden. Gelukkig heeft GroepenkastCompleet.nl die resterende onderdelen wel beschikbaar voor een redelijke prijs. Bestellen ging eenvoudig en de levering ging ook snel.

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen.