Snel geleverd, voldoet aan verwachtingen.

Voldoet volledig aan verwachtingen

Juiste levering, niet echt snel

Juiste levering, niet echt snel

Supersnel en netjes geleverd

Op vrijdagmiddag groepenkast besteld en zaterdagmorgen al in huis super snelle service waarvoor dank. Groepenkast Hager VKG434E-F 11 groepen incl gornuisgroep ziet er strak en mooi uit!

Uitgebreid assortiment, bestellen ging gemakkelijk en ik had de spullen snel thuis.

Uitgebreid assortiment; bestellen ging gemakkelijk en ik had de spullen snel thuis. Prima geregeld allemaal!

Zeer tevreden met snelle levering.

Mijn bestelling was twee werkdagen eerder geleverd. De artikelen waren goed verpakt.

Men houd zich aan de afspraak

Bestelling geplaatst, kreeg ik netjes een mailtje met de opmerking de levering is over 3 weken, maar ik kon ook kiezen om mijn geld terug te krijgen. Heb gekozen om toch te laten leveren. Vervolgens netjes op tijd geleverd.

Redelijk

Opm ik ging er van uit de groepen kast gemonteerd geleverd zou worden Dit bleek niet het geval daar kwamen achter bij een kort sluiting strest

Top product

Goed geholpen en snel geleverd

teleurstellend

oa een aardlekautomaat besteld. deze ontvangen en bleek defect.

Beste John Krijgsman, Een aantal dagen geleden heb je ons per e-mail in kennis gesteld over het defecte artikel. Wij hebben aangegeven dat u het artikel kosteloos naar ons kunt terugsturen, en wij u vervolgens een nieuw artikel sturen. Zodra wij het beschadigde artikel van u hebben ontvangen, sturen wij u direct een nieuw artikel. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, GroepenkastCompleet.NL

Ruime keuze, snel thuisbezorgd.

Nieuwe hoofdschakelaar, wegens verzwaring naar 3X25A, volgende dag in huis. Zoekfunctie van website kan beter.

Goede communicatie, goede prijzen.

Geleverd zoals aangegeven, na mail snel reactie.

Goed voor een redelijke prijs

Handig en snel

Snel gevonden wat ik moest hebben, ook toebehoren. Netjes, vlot en tijdig geleverd.

Materiaal zier er prima uit, verder zo.

Prima materiaal, zoals beschreven!

Gewoon goed

Elektrische verwarming besteld paar dagen later netjes geleverd. Dik tevreden ga zo door.

Prima groepenkast maar daarna word je bestookt met mail.

Bestelling geplaatst en netjes geleverd. Ziet eruit als kwalitatief goed. Ga volgende maand pas installeren dus kan er verder nog weinig over zeggen. Na de aankoop komen er alleen erg veel mailtjes of ik de winkel hier alsjeblieft zou willen beoordelen. Hou daar eens mee op joh!

goede prijs snelle levering

voordelig

Correcte levering

Eenvoudige bestelling, correct geleverd.

Snelle levering, duidelijke communicatie en - het belangrijkste - goede product op juiste wijze verpakt. Ook jullie webshop is duidelijk. Daarom: here are the points of Belgium: Groepenkast douze points

Dat is 2021 nog eens goed beginnen! Ontzettend bedankt voor de Douze Points. Met deze uiterst sympathieke en leuke beoordeling heb je een enorm grote glimlach op al onze gezichten getoverd. Voor ons kan 2021 nu al niet meer stuk! Team GroepenkastCompleet.NL

Bestellen en klaar .

Besteld en binnen 3 werk dagen thuis ook tijdens de drukte van de feestdagen.

alles wordt goed geregeld ook goed ingepakt

Goed assortiment en levering

Betrouwbare winkel met een goed assortiment. Ook in Coronatijd een snelle levering.

goede service. heel tevreden.

mooie prijs snel in huis

Geen contactmogelijkheid met GroepenkastCompleet.

Uiteindelijk het bestelde produkt (prima produkt) net op tijd ontvangen maar..........Telefonisch contact met GroepenkastCompleet was niet mogelijk ("dit nummer is niet bereikbaar") en op e-mail geen reactie !

Over GroepenkastCompleet.NL

De grootste webwinkel in groepenkasten, groepenkast componenten en installatiemateriaal voor al je elektrotechnische klussen. Alle groepenkasten uit ons assortiment: Met KEMA-KEUR en CE markering 10 jaar Garantie Voorbedraad & Montageklaar Niet goed Geld terug Altijd 30 dagen bedenktijd Bij ons bent u aan het juiste adres voor kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare A-merken.