Super snel geleverd Precies zo als omschreven Hebben een blij ei in huis

Snel geleverd en is van goede kwaliteit

Top Product!

Een mooi product en makkelijk en snel besteld. Enige minpunt was dat de communicatie even op zich liet wachten en he in het begin onduidelijk was wanneer het product bezorgd zou worden. Duurde iets langer dan vermeld, maar uiteindelijk prima afgehandeld!

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Doen wat ze beloven.

Makkelijk besteld, snel geleverd. Kwaliteit ook goed.

Aan te bevelen

Grote collectie en snelle verzending. Mijn kleinzoon is helemaal in de wolken.

Valt erg klein en de print was al stuk

Mijn zoontje is 5,5 jaar ik dacht bestel een maatje groter maar 122 (7jaar) maar hij is nog steeds te klein helaas. T-shirt valt ontzettend klein. Verder zat er een vouw door de print (Mario’s hoofd) die flink aan elkaar geplakt zat, bij het ontvouwen scheurde de print al. Ontzettend jammer

Dank u wel voor uw feedback. Wat jammer dat u ons niet direct na constatering heeft benaderd. Problemen zijn er namelijk om opgelost te worden. Inmiddels ligt er een mailtje in uw mailbox. We horen graag van u. Hartelijke Disney groeten,

Prima producten, snelle levering, alleen verpakt in beetje een te grote doos

Is snel geleverd. Alle onderdelen zaten erin. Beschrijving was ook gemakkelijk.

Fantastische muurstickers

Muurstickers van Mario voor de slaapkamer van onze zoon besteld. Snelle levering en goede kwaliteit. Ze zijn zelfs groter dan verwacht en ze zien er fantastisch uit.

Heel tevreden van mijn aankoop bij Disneykamers.

Toevallig ben ik op hun site terechtgekomen. Ruime keuze, heel prijselijk en snelle levering. Mooie en kwalitatieve producten.

Super snelle levering netjes geleverd site zeker aan te bevelen

Goede service en mooi product

Ik had met een winactie een onsie voor mijn zoontje gewonnen. Super snel verzonden en geleverd en mijn zoontje was er super blij mee

netjes op tijd

Mooie kwaliteit en snel bezorgt. Supertevreden

vriendelijke klantenservice

Contact opgenomen met de klantenservice voor wat advies. Perfect geholpen door een vriendelijke medewerker. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Zeer tevreden!

AANRADER !

Super blij met mijn bestelling! Heel goede kwaliteit! Ik zou zeggen niet twijfelen en bestellen maar :)

niet alle producten zijn kwalitatief

De pantoffels en zwembroek zijn heel goed Het tshirt en de pyjama daarentgen geven de indruk dat ze al een tijdje ergens liggen want de tekening is niet zo mooi meer vind ik.

Dank u wel voor uw feedback. Wij hebben de voorraad van desbetreffende artikelen even nagekeken daar alle kleding van daglicht ligt afgeschermd. De print van het t-shirt behoort zo te zijn maar v.w.b. de pyjama heeft u helemaal gelijk. Daar ontbreken stukjes print door een fabrieksfout die ons niet is opgevallen daar het artikel in folie verpakt zat. Inmiddels hebben wij hiervoor een regeling met u getroffen. U gaf aan de kleding in de droger te willen doen. Beide artikelen mogen echter, zoals het was-etiket aangeeft, niet in de droger. U kunt kleding met print ook altijd het beste binnenstebuiten wassen; zo blijft de print en kleur langer mooi. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens.

Gewoon top

Klantenservice super Heel vriendelijk. Levering super goed verloop Dis al de tweede keer dat ik bestel op de site en ik ga zeker nog doen. Super kamer en goed prijs Mijn dochter is heel blij met haar nieuw kamer

Snelle verzending

Makkelijk besteld, snel ontvangen!

Super tevreden

snelle bezorging En heel mooie spullen

Was super

Was prima

Problemen worden snel opgelost

Ik vind het een complete website

Ik vond het ontzettend leuk om door de website te "bladeren". Wat een keuzemogelijkheid alles is leuk

Alles was Perfect

Alles was perfect en correct verlopen

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3