Het zijn fijne producten en snelle levering.

Bestelde producten snel en in goede staat thuis bezorgd, voldoet aan verwachtingen

Opnieuw een leuke aankoop gedaan

Kinderlakens besteld en tevreden. Spiderman trainingspak is ook leuk.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit mooie kleuren

Uitgebreide keuze

Hier vond ik wat ik nergens anders vond. Mijn kind is enorme bluey fan en wou super graag een kussen, maar er was enkel Bingo te vinden. Hier vond ik er zelfs 2 en is mijn dochter dolgelukkig

Altijd fijne service!

Fijn bedrijf met ophaalmogelijkheden. Vriendelijk personeel.

Positief

Vlugge levering.

Uitstekende service!

Super leuke spulletjes van goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Bedankt voor de uitstekende service.

Bestelling met disney artikelen gedaan voor de kinderen. Alles werd snel verstuurd en was heel mooi. Er was 1 artikel per ongeluk omgewisseld voor een andere, en dat werd netjes en snel opgelost. Super service!

Snelle nette levering

Snelle service en nette levering. Producten zijn precies zoals op de site omschreven.

Mooie muursticker

Komt overen met afbeelding. Mooie kleuren.

In 1 woord geweldig

Mooie en goede spullen, snel geleverd en goede service.

Zoals beloofd

Besteld, geleverd! Geregeld zoals afgesproken en beloofd

Leuke webshop goeie ervaring mee

Het duurde even (meerdere dagen) voordat ik bericht kreeg wanneer verzending zou plaats vinden. Omdat het mijn eerste bestelling betrof bij 123kinderwinkel, hield dat mij even bezig. Verder is het product in goede orde aangekomen. Is het ook mogelijk dat er bij een afhaalpunt wordt geleverd? Ik begrijp dat dat bij meubels lastig wordt. In mijn geval betrof het een lunchbox en beker. Met vriendelijke groeten, Monique Westerhof

Goede middag Monique, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen voor een review. Zoals vermeld in de topbar op de homepage (en alle andere pagina's in de webshop), waren wij 4 dagen gesloten i.v.m. Hemelvaart. Je bestelling is daarna direct op maandag verstuurd. Dat is de reden dat je niet eerder bericht van ons ontving (m.u.v. de orderbevestiging). Indien een geadresseerde niet thuis is bij aflevering gaan het pakket automatisch naar een DPD pick-up point. Hopelijk is hier je vraag mee beantwoord. Hartelijke groeten,

Succesaankoop

Helemaal wat we verwachtten en groot succes bij kleinkinderen

Nete levering

Luchtbed was vorig jaar zo goed dat we er nu een 2e van hebben gekocht om.de ruzie tussen de kids te voorkomen deze vakantie

Heel mooi

Heel goed en mooi Als ik vragen heb ze antwoorden snel Bedankt

Super webshop

Snelle levering, Goeie kwaliteit!

Prachtig

Mooi Stitch zwempak van goede kwaliteit

Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten. Graag tot ziens!

Dekbed

Dat dekbedovertrek is goed, heel goed!

Dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Tevreden over de bestelling

Eerste bestelling en leuk product

Bedankt voor de review. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent.

Leuke producten

De levering stond wel gewoon aan de voordeur

In 1 woord Geweldig.

Mijn eerste bestelling bij Disneykamers. Hele mooie spullen die erg snel geleverd waren. Kleindochter blij dus ik ook blij.

Sprendlingenstraat 22

5061KN Oisterwijk

+31633922988

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99,9% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Gratis verzending binnen Nederland en België bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: +31 6 339 229 88