Boven verwachting

Voor mij nieuwe webshop, maar compliment. Goede prijsstelling en snel geleverd. En ook nog bezorgtijd met 1u nauwkeurig. Heel fijn.

goede kwaliteit en realistische prijs

Producten zoals omschreven gekregen, wel raar dat het pakket bij mijn buren was afgeleverd zonder briefje in de bus dat het daar lag. Gelukkig kwamen ze het zelf brengen maar ik wist niet dat het al afgeleverd was.

Goede service,snel geleverd,sneller dan verwacht

Zeer tevreden.

Makkelijke web site om te bestellen. Snelle levering

Mijn zoontje is erg blij ermee!

Heel tevreden

Je krijgt wat je ziet en heel snelle levering

Snelle levering, goed verpakt

Goed product, netjes verpakt, snelle levering.

Wij hebben de Cars kamer en accessoires bij Disneykamers gekocht. Hele snelle levering, fijne communicatie en zeer mooie spullen! Wij zijn heel erg tevreden!

Geweldig, goede snelle levering. Duidelijke informatie. Zeker waard om hier te bestellen. Kom ook zeker nog terug, zulke leuke items.

Superrrrrr

Wat een gave webshop!! Wist niet dat deze bestond. Komen zeker nog meer bestellingen met onze bing gek in huis

Product zoals omschreven

Uitstekende service en mooi assortiment

Uitstekende service, na een bestelling werd er binnen twee minuten contact met me opgenomen omtrent een vraag die ik had gesteld. Opbergkast die ik had besteld werd meteen de volgende dag geleverd, ook al was het middenin de feestdagen, en die beviel zo goed dat ik er meteen nog eentje bij gekocht heb. Mooi assortiment dus ook.

Kwaliteit is goed en de levering ging snel

Overzichtelijke site

Samen met kleinzoon besteld want die wilde hij voor zijn verjaardag en voordeel heel snel geleverd. Dus Top!!

Super mooi badpak en snelle levering

Super snelle levering

Super snel geleverd, en erg tevreden over de producten.

uitstekend!

de pyjama is van mooie kwaliteit en werd de volgende dag al bezorgd

Mooie producten, maar toch met aandachtspunten.

De bestelling verliep prima, en ook de levering was vlot. Vind alleen de broodbak klep niet zo strak zitten. Ik hoop dat deze niet losgaat zonder elastiek.. Rietje van fles daarentegen zit juist wel heel strak. Hopelijk krijgt onze zoon dat open..

Top ervaring

Snelle verzending en leuke spullen

Product zoals omschreven!

Snelle verzending en product zoals omschreven.

Groot assortiment en snelle goede levering

Mijn kleindochter is gek van Bing. Ze hebben heel veel spullen van Bing. Fantastisch!

Toppers

Snelle levering en goed verpakt. Onze dochter was er erg blij mee en zelfs de doos om de pyjama moet bewaard worden.

Simpel te bestellen, snelle levering, tot nu toe goede ervaring gehad!

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3