Super snelle levering, zeer tevreden

Zie boven

Snel

Snelle levering.Heb het op kantoor opgehaald en heel gezellig geholpen

Keurig netjes op tijd afgeleverd!

Alleen jammer van de verzendkosten had ik graag anders gezien! Ik ben vergeten een T-shirt van Bing erbij te bestellen. Het wordt een duur T-shirt als ik deze nu nog ga bestellen. Gemiste kans!

Hallo Yvonne, Toevoegen van artikelen kan zolang DPD de zending nog niet heeft opgehaald. Je kunt ons daarover altijd telefonisch of per e-mail benaderen. Eenmaal opgehaald is het niet meer mogelijk om (zonder verzendkosten) artikelen toe te voegen. Hartelijke Disney groeten,

Hele mooi minnie mous maillot

......

Super content

Leuke winkel spullen die je nergens anders vind! Levertijd 2 dagen.

Mooie producten

Snelle levering en goede producten

Super snel geleverd en mooie schort/ muts

Schort en koksmuts zien er super leuk uit Website is duidelijk en was snel geleverd

Goed en mooie betaalbare spullen

Vlotte afhandeling en de volgende dag al in huis Goeie betaalbare en kwaliteit spullen

Mooi product

Snelle levering en product naar wens

Onze zonen zijn helemaal blij met hun Super Mario shirts en pyjama’s. Heel snelle verzending en levering

Super blij

Onze dochter en wij ook heel erg blij mee met de prachtige disney princess kamer!

Super super super

Voor de tweede keer besteld en nog altijd super blij zeker aan te raden!!!!!!!!

Snelle levering en mooie artikelen

Goede service, goede kwaliteit, ik ben heel tevreden! En vooral mijn dochter is heel blij met der Ladybug spulletjes :)

Snelle levering van mooie dekbedhoezen.

Mooie dekbeddenhoezen van goede kwaliteit & mooie heldere kleuren. Leuke prints ook! Blije kindergezichtjes!

Na problemen met een volle emailbox, kreeg ik keurig een whats-appbericht daarover gestuurd. Goed geholpen daardoor. Helemaal top!!!!

Goede afhandeling van mijn bestelling en zoals afgesproken geleverd perfect.

Prima service. En zo fijn dat ik het product ondanks jullie gesloten waren gisteren, bij jullie priveadres kon ophalen

Ideaal

Levering super snel en prachtige kamer

Pakket snel geleverd artikelen naar zijn naar wens

Spullen voor mn zoontje zn nieuwe kamer besteld Erg leuk dat ze hier cars artikelen nog verkopen is vaak snel uitverkocht op andere sites

ik kreeg snel via MP antwoord hoe ik.kon bestellen in de webshop de volgende dag in huis super blij nette service bedankt

Snelle levering, prima product

Product werd snel geleverd en voldeed aan verwachting. Wel jammer dat er pakketverzendkosten gerekend werden, terwijl het product gewoon in de brievenbus werd bezorgd.

Beste klant, Zoals u ziet aan het adreslabel hebben wij uw bestelling per pakketpost verzonden. De bezorger zal voor de snelste optie hebben gekozen en het pakket in de brievenbus hebben gedaan. Hartelijke Disney groeten,

TOP

Vandaag besteld, binnen 2 dagen in huis. Precies zoals ze beloven. Ook constant een bericht waar je bestelling is, met de mogelijkheid om of een ander bezorgdatum te kiezen, een andere bezorglocatie of de vraag of ze je pakket voor de deur mogen laten staan als je toch niet thuis bent.

Goed genoeg

Website is wat rommelig, maar wel kwaliteit spul.

Goede en snelle levering

Was een goede en snelle levering van de cadeautjes en de Disney kinderkamer

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3