geweldige ervaring

Erg blij met de snelle levering!

Prima en snel geleverd!

blij

content

Snelle bezorging. Product hoe het staat afgebeeld. Fijne ervaring gehad. Alleen bestelling voor de deur gezet bij niet thuis zijn.

Goed geregeld

Alles goed gegaan

mooie dekbedden over trekken voor de kleine muis van ons alle

Door de vele verschilende afbeeldingen van disney was de keuze ook best lastig Maar we hebben onze keuze gemaakt, en zijn zeer tevreden. Dank je wel aan alle medewerkers

Goede service. Op tijd geleverd.

Snelle levereing

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Snelle en correcte afhandeling van bestelling

Bestellen was simpel. Leuke website. Snel en keurig bestelling ontvangen.

Super snel

Super snel en goede service

Snel en efficiënt

Kleinkinderen waren blij met hun Disney handdoeken

Het beloofde product en snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden.

Diverse items besteld, snel geleverd top

Ik heb voor mijn kleinzoon van bijna 10 weken een badponcho gewonnen en hij was zo leuk ingepakt nogmaals mijn dank er voor

Snelle levering en goede verzending

100% tevreden

100% tevreden. Snelle service en mooi product

Alles goed verzorgd. Ben tevreden!

Alles goed verzorgd. Ben tevreden!

Goede service, prijs kwaliteit heel goed, kleindochter was heel tevreden met haar frozen materiaal.

Super!!

Bestelling was snel binnen. Had een prinsessenkruk/opbergbox besteld voor de verjaardag van mijn kleindochter. Heel mooi en stevig!

Super snel geleverd Precies zo als omschreven Hebben een blij ei in huis

Snel geleverd en is van goede kwaliteit

Top Product!

Een mooi product en makkelijk en snel besteld. Enige minpunt was dat de communicatie even op zich liet wachten en he in het begin onduidelijk was wanneer het product bezorgd zou worden. Duurde iets langer dan vermeld, maar uiteindelijk prima afgehandeld!

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Doen wat ze beloven.

Makkelijk besteld, snel geleverd. Kwaliteit ook goed.

Aan te bevelen

Grote collectie en snelle verzending. Mijn kleinzoon is helemaal in de wolken.

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3