Goede overzichtelijke site

Goed en snel ontvangen

Cadeautje voor me kleinzoon; goed en snel ontvangen

Prima aankoop

Knuffel Bing besteld. Artikel komt overeen met de productomschrijving. Artikel werd snel geleverd. Kortom, ik ben tevreden.

Donderdag besteld, vrijdag in huis! Fijn dat het zo snel geleverd kon worden!

Snelle bezorging top

Zeer betrouwbare firma

Ook als er iets aan de hand is lost dit bedrijf het direct op. Ik raad iedereen disneykamers aan. Snelle levering en fijn contact.

Super leuk

Snelle levering, mooie spullen

Hele goede en snelle levering

Snelle en goede levering. Mooie producten

super tevreden!

super rap geleverd en top kwaliteit

Voldoende keuze en snel geleverd

Ben heel tevreden over mijn aankoop

Ben heel tevreden over mijn aankoop en over de levertijd .u mag zeker verwachten dat ik in de toekomst nog aankopen zal doen bij jullie .

Donderdagochtend iets bestel. En vrijdag had ik het al in huis. Netjes verpakt. Men zoontje is er super blij mee. Dus een echte aanrader om te bestellen

Eeen snelle en correcte levering goed verpakt

T

TOP

Super snelle levering, alles volledig in orde. Niets op aan te merken.

Snelle levering, duidelijke site, prijs kwaliteit goed, wat ik nergens kon vinden hadden hun

Een prima service!

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en de aflevering>

Super snelle service!!

Het zijn toppers. Super snelle service!!

Snelle en nette levering

Heb een aantal dingen besteld voor mijn kleindochter voor 5 december . Zag er super goed uit zoals op de foto's . Snelle levering Zeer tevreden

Snelle levering van een goed en mooi product

Veel keuze op de website, het product werd snel geleverd. Er was geen foto aanwezig maar een afbeelding, wat mij benieuwd maakte naar de kwaliteit. Het product was in het echt goed met een mooi ontwerp.

Heel klantvriendelijk

Ik had 1 artikel te min besteld na telefonisch contact heb ik het artikel kunnen bijbestellen zonder extra verzendkosten. Toppie en de kindjes zijn waanzinnig.

Mooi product en snel geleverd

Levering snel en correct. Mooie producten. Ruime keuze

Top! Heel snel bezorgd.

Mooie kwaliteit.

Snelle levering en producten zijn prima.

Heel snelle levering. Wij ontvingen de producten reeds de dag nadien in België.

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3