Prima ervaring

Snelle service, betaalbare prijzen en overzichtelijke site dus prima ervaring!

Super fijn

Mooie grote badjas voor het zwemmen

Zowel bestellen als levering, prima in orde!

Mijn "kado" was snel binnen, na betaling. Ben er zeer content mee.

Goede kwaliteit, snelle service

Goede kwaliteit, snelle service. Het driehoekige pakket was een ingenieuze verpakking voor een opgerolde poster, een dekbedovertrek en een opgevouwen plastic banner.

Veel variatie en kwaliteitsvolle objecten

Fijne website met veel variatie en een snelle levering.

Een hoogwaardige pyama van goede kwaliteit

Een geweldige pyama die direct in de smaak viel. Dus de kleine had hem smiddags al aan. Zeer goede kwaliteit. Daar kunnen we lang doen. Vandaar ook een maatje groter.. Hij bevalt zeer goed.

Nette levering, op tijd en blije ontvanger

Mijn neefje was erg blij met zn nieuwe regenjas van pawpatrol. Levering was ook netjes.

Snelle, correcte levering

Mijn bestelling werd keurig en op tijd geleverd. De stickers op zich (dinosaurussen) zijn moeilijk van het achterblad te halen omdat de perforatie op veel plaatsen door de twee lagen heen gaat. Vind dan maar ergens een plekje waar je je nagel achter krijgt. Eenmaal op de muur zien ze er wel prachtig uit! Mijn zoon is in de zevende hemel met al die dino’s op zijn muur!

De ervaring was goed, had het snel in huis, en alles was goed en compleet.

Gewoon goed en snel

Goedeprijs,snelle levering

Zeer tevreden zoals het op de foto afgebeeld staat

Vlotte levering

Vlotte levering van het pakje

prima service en snelle levering. Ik heb deze site alaanandere doorgegeven

Helemaal zoals verwacht

Prima en snelle service

Snel gekomen

Heel tevreden van de pyjama

Alles in mooie staat. Snelle levering.

Topshop

Breed assortiment, super snelle levering, prachtige website, betrouwbaar, prima kwaliteit.

Goede service, goede kwaliteit

Zeer nette service. Ook de producten zijn van mooie kwaliteit. Zeker zijn geld waard!

heel tevreden

ik heb het ontvangen en ik ben er heel tevreden over

Heel tevreden

Fijne website .alles goed te vinden . Bezorging vlot verlopen . Al met al een goede ervaring . Zal zeker nog eens winkelen hier .

Snel geleverd, netjes.

Snelle service en netjes.

Erg goed!

In de webshop zag ik geen optie om een kaartje toe te voegen. Echter was het een kadootje dat ik bij iemand anders liet bezorgen. Jullie hebben er zo’n leuke kaart bij gedaan dat het jarige jetje bijna nog gelukkiger was met haar kaart, dan met het kado. Complimenten ook voor de snelle levering!

Zoals het hoort

Netjes op tijd geleverd en zeer netjes verpakt! Niks op aan te merken!

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering

leuke site

mooie laarzen voor mijn kleinkinderen

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3