Snelle, betaalbare service, super kwaliteit!

Beetje aan de late kant voor mijn dochter een fleecedeken besteld. De prijs was echt niet duur. De deken is snel en binnen de afgesproken levertijd geleverd en super mooi kwaliteit. Onze dochter is vooral helemaal blij en saapt heerlijk!

Super snelle levering! Goede kwaliteit en duidelijke communicatie.

Toffe online shop met goede en snelle service

Heb al een paar keer kledij besteld en telkens zeer tevreden wat kwaliteit betreft. Enig minpuntje: leuke dingen zijn vaak uitverkocht.

Topp

Was snel geleverd alles was prima in orde alleen 1 schroef was al kapot in de verpakking

Hi Suzanne, Ach, wat sneu nu. Van de meeste meubelen hebben wij wel schroeven liggen dus je had hierover altijd contact met ons mogen opnemen. Indien je de schroef nog nodig hebt dan horen we het graag. Hartelijke Disney groeten,

Leuke bed!

Fijne service en vriendelijke collega aan de lijn gehad om allereerst te vragen hoelang de levering duurt. 1-2 werkdagen echt top! Kind is super blij met zijn bed.

Ik had eerst even gebeld met corona en drukte rond de feestdagen hoe het met de levering zat. Een vriendelijke vrouw vertelde me dat ze snachts zelfs bezig waren om de t&t codes aan te maken omdat het anders niet lukte! De dag na de bestelling kreeg ik netjes een track and trace en werd het geleverd!

Goed product goede kwaliteit

zoontje dolblij met zijn XXL poster

via marktplaats in contact gekomen. besteld via het eigen site. binnen een paar dagen binnen gekomen, goed beschermend verpakt! top zeker aan te raden

Mooie spullen Snel geleverd

Leuke spullen van Disney

Snelle levering mooie spullen

Prima site, makkelijk bestellen, snel geleverd en keurig verpakt!

Zeer tevreden en jullie klantenservice is toppppp

Had meerde malen gebeld met aantal vragen en werd heel goed geholpen. De producten die ik kwam ophalen zij ook naar wensen en de medewerkers heeft me goed te woord gestaan. Ik ben zeer en zeker tevreden!!!!!

uitstekend

blij met de 3 spulletjes van peppa pig dat ik besteld heb want in België vind je nog niet veel wat peppa pig betreft maar heb mijn dochtertje hiermee heel blij gemaakt :)

Klantvriendelijk

Via fb een vraag gesteld en daar kwam zeer snel en vriendelijk een antwoord op. Gordijnen zijn op de afgesproken tijd geleverd. Zien er leuk uit!

Goed !!

Dino behang gekocht. Mooi resultaat voor een mooie prijs.

Top keuze en service

Mooi assortiment. Snelle levering.

Perfecte service

Pakket ontvangen had een te kleine maat besteld na telefonisch overleg teruggestuurd en keurig netjes een grotere maat toegezonden gekregen zeer tevreden

Snelle levering en prachtige producten

Snelle verzending en alles was goed verpakt. Prachtige producten.

geweldig

zeer mooie spullen en ondanks de kerstdrukte toch op tijd geleverd.

's avonds laat besteld en volgende dag afhalen

Ik had 's avonds een product besteld en ik kon het de volgende dag afhalen bij het magazijn. Heel erg fijn. Super goede service en kwaliteit. Aardige medewerkers.

Correcte levering en goede prijs-kwaliteitverhouding

De producten werden ondanks de corornadrukte snel geleverd. De bestelde pyama's zijn van goede kwaliteit, ben er zeer tevreden mee!

super

netjes verpakt, en snelle levering

Goede service..

Ik ben netjes en vlot behandeld..

In de drukke tijd prima op tijd geleverd.

Mooi artikel, prijs en kwaliteit in verhouding. Een super blije kleindochter!

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3