Heel mooi

Heel goed en mooi Als ik vragen heb ze antwoorden snel Bedankt

Super webshop

Snelle levering, Goeie kwaliteit!

Prachtig

Mooi Stitch zwempak van goede kwaliteit

Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten. Graag tot ziens!

Dekbed

Dat dekbedovertrek is goed, heel goed!

Dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Tevreden over de bestelling

Eerste bestelling en leuk product

Bedankt voor de review. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent.

Leuke producten

De levering stond wel gewoon aan de voordeur

In 1 woord Geweldig.

Mijn eerste bestelling bij Disneykamers. Hele mooie spullen die erg snel geleverd waren. Kleindochter blij dus ik ook blij.

Snel verzonden. Goede kwaliteit

Makkelijk en snel

Ik heb besteld en kon een kwartier daarna mijn pakketje al ophalen. Super handig

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede producten

Paar items gekocht

Volgende dag geleverd. Mega snel! Keurig verpakt. Had maar twee items maar die waren van prima kwaliteit. De webshop niet echt optimaal, kan meer 'uitgehaald' worden. Ik ben verder zeer tevreden.

Prima service,

Snel in huis.

Had er meer van verwacht

Handdoek Zeemeermin is enkelzijdig bedrukt. De prijs/kwaliteitverhouding van het materiaal valt mij tegen bij deze prijs. Maar mijn kleindochter vindt hem prachtig en dat telt zeker ook.

Duidelijk geInformeerd en snelle levering.

Telefonisch contact gehad met een vraag. En een vriendelijke dame heeft mij goed geïnformeerd. Direct besteld; en een dag later door DPD geleverd in België

Je recommande

Top, identique aux photos et description. Livraison très rapide, bonne communication. Mon petit garçon adore. Svp + d'articles dans la gamme Toy story et je serais votre meilleur cliente

Heel leuk

Hele leuke tas/koffertje

.....

Materiaal wat aan de dunne kant.

De artikelen zien er leuk uit maar is niet zo stevig!

Kind helemaal blij met de mqqueen tent!

Een tevreden kind

Super vriendelijk mensen!

Één reactie geplaats op fb, heel snel een antwoord terug gekregen. De bestelling ook zeer snel verzonden.

Super snel geleverd. Prachtige klok, mijn dochter is er heel blij mee.

Snelle verzending

Ik heb de bestelde artikelen snel ontvangen. Ook de communicatie via de email was keurig verzorgd.

Correcte be- en afhandeling

Correcte afhandeling, informatie, levertijd e.d.d. Prijs/kwaliteit/Kwantiteit verhouding OK, niet top!

Zelden meegemaakt dat een bestelling zo snel en correct wordt afgehandeld. Enorme keuze. Dus voor de liefhebbers een echte aanrader. Mooie kwaliteit. Zeer blij dit adres gevonden te hebben.

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99,9% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Gratis verzending binnen Nederland en België bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: +31 6 339 229 88