Snelle verzending

Snel verzonden en prima ingepakt. Alleen is de disneytape in de sinterklaastijd niet zo handig; de kinderen waren erg nieuwsgierig naar de inhoud van het pakje (wat ook nog rammelde omdat er oa bellenblaas in zat) en ze mochten dit natuurlijk niet zien! Misschien als optie een neutrale tape aanbieden?

Geweldige service

Snelle levering van prachtige spullen, met Sinterklaas weet ik hoe leuk t is allemaal!

Gaat alles in Wat eigenlijk al verzorgingsspullen mee moeten gaat er goed in

afspraak maken voor ophalen ging erg goed

Afspraak gemaakt om het op te halen. Annuleren ging ook makkelijk en een nieuwe afspraak maken ook. Verder erg vriendelijk geholpen.

Geweldige service!!

Geweldige service!!

Snelle levering, verpakking ongezellig.

De verpakking was niet Disney waardig als cadeau voor een kind

Snelle zending

Overzichtelijke website Snelle verzending Goede kwaliteit spullen

Love it

Goed verzonden en snel ontvangen. Ik hou van deze winkel!

Snelle levering en product is precies als op de foto

Hele fijne collectie

Leuk om vele dingen van Disney te herontdekken. Ook de kleinkinderen zijn mee in het verhaal

Goede en vriendelijke service.

100% in orde

Het was 100%in orde . Dank u

Gewoon goed, en snel

Gewoon goed, en snel

Goede en snelle service

Goede en snelle service, ik woon dicht bij het bedrijf en kan mijn bestelde artikelen altijd snel afhalen.

Snelle levering en goede produckten

Super snelle service

Eerste keer besteld!! En dacht dit gaat weer lang duren, maar 2 dagen later had ik het al ontvangen. Alles was netjes verpakt. Dus we zullen zekers nog eens bestellen.

Goede kwaliteit en goed verpakt , snel thuis bezorgd binnen twee dagen. Top service en duidelijk track en trace .

Goede en snelle verzorging

Duidelijke website, goede communicatie via mail en snelle levering.

Goede service. Snelle reactie.

Wat vervelend dat u, net als wij, op de T&T gegevens ziet staan dat het pakket wel is geleverd en het niet hebt ontvangen. We vinden het wel jammer dat u dit niet bij ons hebt gemeld en we het hier moeten vernemen. We gaan u een DPD ontvangersverklaring mailen. Als we dit getekend van u retour hebben ontvangen kan DPD een onderzoek gaan starten.

Helemaal top!

Mooie betaapbare bedden en snelle service!

Vriendelijk personeel, snelle levering en super kwaliteit. Wij gaan hier absoluut vaker bestellen.

Snel / Behulpzaam

Telefonisch contact gehad, goed geholpen en de spulletjes waren snel geleverd! Helemaal top

Super webwinkel!

Vriendelijk personeel! Telefonisch goed bereikbaar voor adviezen en er was een snelle levering aan huis! Ik ga zeker nog vaker hier bestellen!

Hele fijne webwinkel!

Heb hier al vaker besteld en het is gewoon een hele fijne webwinkel! Je word hier, ondanks dat het via internet is, als een echte klant behandeld. De klant is hier de koning.

Ik was zeer tevreden over de bezorging

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3