Leuke artikelen en goede levering

Op de site alle leuke Disney artikelen te vinden. Correcte en snelle levering.

Goed, snelle levering, artikels volgens opgave.

prima service

snel geleverd en prima service

Goed ontvangen

Is prima hoor

Fantastische fijne pyjama gewonnen

Meegedaan aan een winactie, en een super leuke fijne pyjama gewonnen. Mijn zoon was er super blij mee en vond hem super zacht.

Alles klopte van a tot z

Prettig en heel beleefd

Weer een prachtige kinderkamer!

Al een keer eerder een prinsessenkamer voor me dochtertje besteld, wat heel goed in de smaak viel! En nu ook mijn zoontje zijn Cars kamer afgemaakt met een echte Cars bed, hij vind hem helemaal geweldig!! Super goede & snelle service, en heel aardig personeel/baas die je snel te woord staat en met je meedenkt mocht er wat zijn! Disneykamers raden wij zeker aan!!

Heel goede en vlotte service

Heel mooie collectie, heel veel keuze. Makkelijke website en snelle en correcte levering. Ik kom zeker nog terug!

Helemaal goed .

Op tijd ontvangen. Keurig ingepakt, Voor herhaling vatbaar.

duidelijke website, snelle levering

het is duidelijk en overzichtelijke website. de levering is heel snel. zonder gedoe. veel keuze in de artikelen

Precies wat ik zocht

Dit product was precies wat ik zocht, wel jammer dat er niet meerdere thema's van waren voor een meisje.

alles top geregeld

alles top geregeld heel vriendelijk geholpen bij vragen de artikelen voldeden 100% aan de verwachting top

snelle en nette service

Altijd snel en goed

Altijd goede en snelle service.. artikelen kloppen altijd zoals omschreven.. top webshop

Snelle bezorging binnen de 2 dagen. Het bedje is mooi en van goede kwaliteit. We zijn content

Super, zowel de spullen als de mensen.

Super aardig en klantvriendelijk met super gave en mooie spullen.

Uitstekend materiaal

Het deel van mijn bestelling dat geleverd werd met DPD was prima het andere deel van mijn bestelling dat geleverd werd met post nl verliep niet zo vlot ze hadden een mail gestuurd dat ze kwamen leveren niemand gezien zonder tegenbericht de dag nadien ‘s morgens om 10 u geleverd zonder bericht te sturen dat ze kwamen leveren de chauffeurs van post nl zijn ook niet voorzichtig met de pakketen .

Perfect!!!

Fijne webshop. Mijn zoon was heel blij met zijn thema verjaardag Paw Patrol. Heb voor het eerst hier besteld en zal zeker vaker in de toekomst weer hier bestellen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden vanaf bestelstatus tot bezorgstatus. Gaan jullie zo door!

Echt geweldig gewoon! Mooie spullen voor een mooie prijs

Hele fijne en goede serves. Ga er zeker vaker kopen. Mijn kinderen zijn heel blij me de spullen die ik voor ze heb gehaald.

snel bezorgd, producten in orde

Heel snel geleverd

Besteld en heel vlug in huis ...goede kwaliteit Helemaal tevreden

Prima product en snel geleverd

Niets op aan te merken. Duidelijke website. Prima product en volgende dag geleverd.

Slecht

Slechte kwaliteit,vandaag opgeplakt, morgen was all alles gevallen!

Beste Marina, Wat jammer dat u de omschrijving bij de muursticker niet heeft gelezen en daardoor niet tevreden bent. Muurstickers zijn een prachtige decoratie op een kinderkamer maar er moet wel aan een paar eisen worden voldaan om een dergelijk probleem te voorkomen. Deze vereisten staan ook duidelijk aangegeven bij iedere muursticker in de webshop. Er is jarenlang onderzoek naar gedaan om de muurstickers niet alleen goed te laten plakken maar ook om deze weer eenvoudig, zonder beschadigingen aan de muur, te verwijderen. Hier nogmaals de beschrijving die bij iedere muursticker vermeldt staat: Muurstickers zijn eenvoudig en snel aan te brengen, te verplaatsen en te verwijderen. De muurstickers zijn het meest geschikt voor harde, gladde ondergronden zoals deuren, ramen en meubels en gestucte muren zonder structuur. Zorg er voor dat de ondergrond (bijvoorbeeld glas, plastic, aluminium, tegels) goed schoon, droog, stof- en vetvrij is. Als de ondergrond net geverfd is, moet je minimaal vier weken wachten voordat je de stickers aanbrengt. Wij kunnen niet garanderen dat de muurstickers plakken op muren met fijn schuurwerk, spachtelputz of ander stucwerk met een structuur of korreltjes, zoals bijvoorbeeld granol. Verder plakken de stickers niet op behang (ook geen glasvezel- of vliesbehang) en oppervlakten geschilderd met afneembare (muur)verf. Met vriendelijke groeten,

Boven verwachting

Voor mij nieuwe webshop, maar compliment. Goede prijsstelling en snel geleverd. En ook nog bezorgtijd met 1u nauwkeurig. Heel fijn.

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Bestellingen gedaan vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: 0031 13 822 595 3