Super! Ik ben heel erg blij! En mijn zoontje ook! Makkelijk om te bestellen, super producten en snelle levering!

Hele goede service

Hele vriendelijke communicatie en super veel leuke producten! Ik ga hier zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Mooie producten en fijne service

Producten zijn helemaal naar wens en ook de bestelling in zonder problemen verlopen. Er werd netjes contact met mij opgenomen toen er nog vragen waren.

Super veel leuks voor fijne prijs

Al meerdere dingen besteld hier. Zoveel leuke dingen, fijne prijzen en goede qualiteit. Ook fijn dat de bestelling opgehaald kan worden

Goede service hoor

Ik ben er tevreden mee hoor

Matige kwaliteit

Fleece dekentje aan de dunne kant. Slechte levering door DPD. Geen communicatie. ipv thuis elders afgeleverd. Moet jezelf maar achter zien te komen.

Van bestelling tot aan levering ging het top.

Bestelling kwam via DPD bij de buren binnen. Het pakket lag onder de auto van de buren. Wij waren thuis en er is bij ons niet aangebeld. Bij de buren is er aangebeld maar voordat zij de deur open hadden was DPD alweer weg waarna zij het pakket later onder de auto zagen liggen. Dat vinden wij alles behalve correct!!

Goede middag, Dat is, zoals telefonisch besproken, inderdaad niet correct van de DPD chauffeur. Hier slaat de chauffeur de plank goed mis. Er is inmiddels een klacht naar DPD gestuurd die de chauffeur hier op gaat aanspreken. Namens DPD, excuses voor de fout. Hartelijke Disney groeten,

De artikelen werden snel geleverd. Ze waren netjes verpakt. De afbeelding klopte met wat ik geleverd kreeg.

Erg tevreden met de bestelde artikelen en supersnel geleverd.

Snelle levering, mooi bed en een hele blije zoon die vol trots in zijn nieuwe bed wil slapen

Maten staan onduidelijk op de site. Verder prima service

Ene dag besteld en volgende dag al in huis. Artikelen waren netjes verpakt en mooie kwaliteit

Te klein

Dat is jammer ik heb twee bedden gekocht voor mijn kinderen maar zijn vinden niet goed te klein en zijn is nog nieuw

????? Het bevreemdt ons dat u, 11 maanden (!) na ontvangst van de peuterbedden, meldt dat de bedden te klein zijn voor uw kinderen. Indien u ons een jaar geleden had gemeld dat u de peuterbedden te klein vond had u die gewoon kunnen retourneren. Mvg,

Hadden de onsie besteld en bij ophalen bleek deze erg groot. Geen probleem werd direct geruild voor een kleine maat. Top

Snel en netjes bezorgd

Helemaal tevreden

Correcte levering het product ziet er heel goed uit kussensloop is wel erg ruim

Super snelle levering en ziet er goed uit

Fijn, kan herhaald worden

Al een aantal keren een bestelling gedaan goede service geen klachten

snelle levering en goede kwaliteit

Leuke variatie aan producten en veel keus. Bestelling snel geleverd en goede kwaliteit.

Snelle verzending!

Ik ben zeer tevreden over de aankoop op disneykamers. De bestelling was snel binnen en super leuke items voor mijn dochtertje

Duidelijk, snel en verzorgd

Alles prima. Snelle levering. Mooie producten.

Gewoon goed

Handdoek pawpatrol besteld, snel geleverd en mooi product

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99,9% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Gratis verzending binnen Nederland en België bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: +31 6 339 229 88