Gewoon goed

Handdoek pawpatrol besteld, snel geleverd en mooi product

Snel besteld en bezorgt

Snel verzonden

Mooi en goed spul en snel verzonden volgende dag thuis

Snelle levering Product als omschreven

Prima service. Snelle levering

Fijne site om te bestellen. Zeer vlotte levering.

Leuk variabel aanbod

Badlaken besteld. Opdruk en kleur mooi. Kwaliteit minder. Dun en droogt niet fijn.

!

Snelle levering,leuke spullen

Snelle afhandeling

Een knuffel besteld die snel werd opgestuurd.

Zeer positieve ervaring

Vanaf het bestellen tot aan de bezorging : alles goed verlopen! De door mij bestelde artikelen waren ook netjes verpakt Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima site. Snelle levering

Zie wat hier boven staat

Roppers!

Mijn ervaring is heel.goed ik hadt een grote bestelling en hoopte dat het goed kwam...en dat kwam het zeker en dan ook nog zo snel echt een super service en klant vriendelijk..en zeer ook belangrijk een blije kind thuis;,)

Leuk assortiment

Snelle levering van mijn bestelde producten, en wederom erg tevreden met de spullentjes. Product is zoals beschreven.

Vlotte service! Heel snelle levering! Leuke disneyproducten die je elders niet vind.

Netjes en snel geleverd

Voor herhaling vatbaar.

Verkeerde paraplu ontvangen, gebeld met de klantenservice, binnen 2 dagen heb ik de juiste ontvangen mocht zelf de verkeerde paraplu houden. Dank voor de goede service!

Sneller bezorging en goede kwaliteit

Super snelle levering

Voor het eerst besteld en binnen 2 dagen had ik alle producten netjes binnen. En alles was goed verpakt.

Product wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Vlot en vriendelijk geholpen

Heb mijn bestelling opgehaald in Oisterwijk, vlot afgehandeld

Een dol gelukkig meisje!

Dekbed en shirtjes plus kussentjes werden met gejuich ontvangen! Wat wil je nog meer!

Goede service snel in huis

Donderdag besteld maandag in huis was eigenlijk al zaterdag maar zelf verzet naar maandag.

Heel schattig

Snel bezorgd en precies wat ik zocht

Vriendelijke klantenservice

Sprendlingenstraat 22 5061KN Oisterwijk

+31 (0) 13 822 595 3

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99,9% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Gratis verzending binnen Nederland en België bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: +31 6 339 229 88