Vriendelijke klantenservice

Ruim aanbod, goede prijzen

Mooie site. Enorm ruim aanbod. Goede prijzen. Snel en keurige verzending.

snelle levering, goede service

mooi afgewerkte kleding, goede kwaliteit, super tevreden over de service en snelle levering toppie ! mijn kleine Bing fan was in de wolken.

Mooie gordijnen

Mooie thomas de stoomlocomotief gordijnen. Passen perfect in mijn zoontje zijn nieuwe thomas kamer. Alleen jammer dat ze niet verduisterend zijn

Leuke site en niet duur.

Perfect als altijd

Zoals altijd was alles perfect. Goed verpakt, de volgende dag binnen en mooie kwaliteit.

Bestelling en bezorging ging prima. Zat alleen wel een gat in de knuffel. Heb dit inmiddels zelf gemaakt, want anders moest zijn zoontje nog langer wachten als ik hem terug zou sturen. Graag hier scherper op zijn, dat als jullie wat versturen dat het artikel ook helemaal goed is!

Krijgt wat je besteld

Mooi en optijd

Er was er ééntje heel content , rap geleverd ook

Professioneel en snelle levering

Alles conform de website, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Top!

Klantenservice is top!

Klantenservice is top!

top

Had m'n bestelling gedaan en meteen de volgende dag al in huis

Top product en snelle levering

Top product en snelle levering echt een aanrader.!!

Snel en goed verpakt

Ik vond het artikel wat ik zocht voor een mooie prijs. Goedkoper dan via amazon. Ik had t pakket snel in huis en keurig verpakt. Top ervaring. Ons neefje gaat vast blij zijn met dit cadeau

Het artikel was heel goed verpakt

Heel tevrede

Super tevreden en hele snelle levering. Snelle communicatie op mijn vragen. Ook de geleverde items zoals omschreven. 2 woorden, zeer tevreden.

Alles goed verlopen

Alles volgens afspraak en op tijd ontvangen

Snel geleverd, mooie artikelen

Mijn meisjes willen graag een Frozenkamer, wat een geluk dat zij zoveel mooie artikelen hebben van Anne en Elsa! Heb de artikelen bekeken en ben helemaal tevreden! Nu de kinderen nog ;)

Leuke producten, snelle levering, helaas niet alles leverbaar op de site.

Het bed kwam met schade aan heel slecht

Slecht Ik ben nooit tevreden met de aanwezigheid van schade in het bed

Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wat ontzettend vervelend dat het bed met schade is aangekomen; excuses hiervoor. Wij vinden het spijtig dat u geen contact met ons op heeft genomen zodat wij in de gelegenheid waren geweest om het probleem op te lossen. Indien u ons het beschadigde paneelnummer doorgeeft dan kunnen wij een nieuw paneel voor u bestellen. *Update 12/3* Jammer dat we niks meer van u hebben mogen vernemen :(.

Er is gedaan wat is beloofd. Ik heb twee lunchbakjes nu en drinkbekers besteld voor mijn zoontje. Na enkele dagen waren deze binnen. Je betaald helaas wel verzendkosten ongeacht het aankoopbedrag.

Goedemorgen Jacintha, Bij een bestelling vanaf 75 euro is de verzending gratis. Daar je een bestelling plaatste hoger dan die 75 euro is je bestelling ook gewoon zonder verzendkosten verstuurd. Je kunt dit nakijken op je factuur. Met hartelijke Disney groeten, Team Disneykamers

Snelle nette levering. Er was iets niet goed gedaan bij de pakketdienst waarbij mijn product beschadigd was. Gevraagd voor een gezamenlijke oplossing. Was helemaal geen probleem ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd! Klantenservice was ook heel vriendelijke en reageerde heel snel op mijn mail. Echt TOP!

Leuke verjaardagsversiering

Mooie spulletjes voor mijn dochter haar verjaardag.

Leuke producten en snelle levering

Mijn zoontje wilde graag een Spiderman kamer. Hier veel leuke producten te verkrijgen en snel geleverd.

Sprendlingenstraat 22

5061KN Oisterwijk

+31 (0) 13 822 595 3

Over Disneykamers.nl

www.Disneykamers.nl en www.123kinderwinkel.nl zijn een onderdeel van Bodo Wooden Toys te Oisterwijk. Bestel eenvoudig online en laat uw bestelling verzenden of kom deze ophalen in ons magazijn. Wij leveren 99,9% uit eigen voorraad en u heeft uw bestelling dus snel in huis. Afhalen altijd na afspraak. Gratis verzending binnen Nederland en België bij een bestelling vanaf € 75,-. Hartelijke Disney groeten, www.Disneykamers.nl www.123kinderwinkel.nl Sprendlingenstraat 22 NL - 5061KN Oisterwijk Tel: +31 6 339 229 88