Onderdeel makkelijk te vinden met typenummer

Voor een obscuur type senseo was ik op zoek naar een nieuw waterreservoir. Philips heeft hier echt weer een slecht ontwerp gebruikt waardoor het magneetje gaat roesten en de werking van het waterniveaumeter niet meer werkt. Maar gelukkig kon ik bij Onlineonderdelenshop het waterreservoir heel snel vinden aan de hand van het typenummer. Het onderdeel was op voorraad en werd de volgende dag bezorgd. Wel duur voor wat je krijgt, maar dat is de schuld van Philips.

Helemaal goed!

Super snelle levering en onderdeel exact wat ik nodig had!

Betrouwbaar bedrijf

Na deze en eerdere bestellingen, is mijn conclusie dat dit bedrijf, deze winkel aan al mijn verwachtingen heeft voldaan. Originele producten van goede kwaliteit, snel verzonden, compleet en tegen een goede prijs. Mijn koffiezetapparaat en vaatwasser kunnen weer een poos mee. Kortom: Super!

bloedsnel het perfecte onderdeel

oh ja, voor een beste prijs, met duidelijke alternatieven

Vraagje

Geachte Heer Zou het mogelijk om mesjes van molen type 320 code 223 en ook het stukje om de messen eraf te halen zou U mij de prijs geven en eventueel de nodige informatie om de bestelling te betalen mijn naam is Dhr verschelden Arthur prieel 13 9220 Hamme België

Bedankt voor uw bericht. We hebben uw aanvraag via de mail beantwoord Met vriendelijke groet, Team onlineonderdelenshop

Is goed

Alleen ik constateer dat er zo'n hoekklemmetje uit het rubber is waardoor het rubber niet goed meer blijft zitten ik heb al geprobeerd het terug te stoppen maar dat gaat niet ,het lijkt wel of het eruit is gescheurd Kunnen jullie daar iets in betekenen want het is wel erg snel dat dit is gebeurd Bi jvoorbaat dank

Beste Fred, We vinden het erg vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet en het hoort inderdaad niet zo snel te scheuren. We gaan u een nieuw exemplaar toezenden onder garantie. Met vriendelijke groet, Team onlineonderdelenshop

Zweer snelle levering

Goedkope en snel binnen

Oven rek was goed een duidelijk te bestellen goedkoop en snel binnen

Snelle levering van de bestelde producten voor een prima prijs.

Twee nieuwe plastic planken voor in de deur besteld. Dat wat we besteld hebben kregen we snel bezorgd tegen een prima prijs. Ik zou zonder twijfel opnieuw hier bestellen.

Duidelijk, snel, mogelijkheid met foto machine specificaties het onderdeel

Betrof manchet wasmachine Bosch. Foto van specificaties van AEG wasmachine kon meegestuurd worden. Volgende dag werd de juiste manchet bezorgd.

Overzichtelijke site en het bestelde onderdeel is snel geleverd.

Snel en vlekkeloos afgehandeld.

Goed meegedacht, snel en vlekkeloos afgehandeld. Top!

Goed geregeld

Juiste onderdeel snel en voor een redelijke prijs geleverd

Prima webshop waarop onderdelen gemakkelijk te vinden zijn

Passend product snel geleverd

Makkelijk te vinden en goede prijs

Lekker snel in huis

Precies wat ik nodig had. En perfect verpakt de volgende dag geleverd. Ga zo door.

Super service!!

er was een vaatwasser onderdeel kapot geen enkel bedrijf kon het aankomen en hun hebben tijd en moeite genomen en het onderdeel besteld nu werkt mijn vaatwasser weer. heel erg blij en tevreden met de service en omgang

Snelle levering van goede onderdelen die goed verpakt waren tegen beschadiging.

Ontzettend tevreden

Een mail verstuurd over een onderdeel dat ik nodig had en niet kon vinden op de site. Geen probleem, na 5 minuten teruggemaild met de bestelcode die ik nodig had. Bestelling geplaatst en de volgende dag binnen gekregen. Heel erg tevreden!!

Snelle levering dure verzending

Had 2 plastic steuntjes besteld de groote van 1x1cm vond ik al redelijk duur maar daar kwam ook nog €6.75 verzendkosten bij terwijl het in een klein enveloppe paste en zo met postzegel op de post en in brievenbus gedaan had kunnen worden , dus dat is niet klantvriendelijk

Beste, Kees Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. De prijzen duidelijk vooraf worden aangegeven. Als u een onderdeel te duur vindt kunt u altijd besluiten het onderdeel niet te bestellen. Ook de verzendkosten worden vooraf weergegeven! De verzendkosten worden standaard in het winkelmandje gerekend. We kunnen niet vooraf bepalen hoe groot of zwaar een product is. Voor alle producten wordt dezelfde prijs in rekening gebracht ongeacht of hoe groot of zwaar uw bestelling is. Vanaf een opdrachtwaarde van 75,00 € (inclusief B.T.W.) betaalt u geen verzendkosten! In het geval van deelleveringen worden de verzendkosten alleen over de eerste levering berekend. Alle volgende leveringen zijn dan franco. Alle onderdelen worden met track en trace verzonden. Aangezien u 2 kleine onderdelen wilde bestellen had natuurlijk ook kunnen navragen of dit eventueel in een envelop kon. Team onlineonderdelenshop

Goei overzichtelijk site Model code invoeren en je hebt alles wat er voor jou machine te koop is

snel

Na mijn bestelling het onderdeel in de middag van de andere dag ontvangen. Sper tevreden.

Gewoon in 1keer goed

Snel en makkelijk als leek onderdelen voor mijn droger kunnen scoren. Snel geleverd en ook de juiste onderdelen!

Prima geregeld

Kan deze webshop aanbevelen

Over Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.