het goede product en snel geleverd!

het goede product en snel geleverd!

Gewoon goed en op tijd.

Wasmachine pomp besteld, volgende dag binnen. Prima. Ga ik meer gebruik van maken.

Snelle levering van het onderdeel en goed geholpen door klantenservice

Prima levering van het juiste onderdeel.

Snelle levering van de bestelling. Wasmachine loopt weer prima! Wel adviseer ik de website te updaten,!

Goed geregeld!

Gelijk het juiste onderdeel wat zij mij aanrade

Absolute aanrader

Op site eenvoudig en snel het onderdeel van een decoupeerzaag gevonden om te bestellen. Bestelling en betaling duidelijk en eenvoudig in het gebruik en de aflevering werd exact uitgevoerd zoals aangegeven op de site.

Zeer goede ervaring

Onderdeel voor de koelkast besteld en zeer snel geleverd gekregen. Bij vragen over de montage ook zeer snel het juiste antwoord gehad. De koelkast koelt weer als vanouds.

Snel en goed verzonden

Binnen twee dagen kon ik mijn magnetron weer gebruiken.

Prima bedrijf

Verzending en ontvangst keurig op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden

Origineel onderdeel

Tot mijn verbazing was het een origineel onderdeel. Met een nieuw verwarmingselement is mijn droger nu sneller warm en ook klaar. Hopelijk zie ik wat terug op mijn energienota.

Snel en efficiënt

Een rubber pakking van mijn LG amerikaanse koelkast van 4 jaar oud, was aan vervanging toe. Deze was gescheurd door eigen toedoen. Dus nam ik contact op me LG waar ik deze het beste kon bestellen en wat het juiste artikel was. Ten eerste gaf men bij LG het verkeerde artikel door, en ten tweede werd ik verwezen naar een leverancier die mij vertelde dat voor mijn koelkast geen onderdelen meer waren. Vreemd omdat ongeveer hetzelfde model nog steeds te koop is. Ondertussen vond ik de website van Onlineonderdelenshop.nl. Daar vond ik snel het juiste product. Deze was in voorrad en werd dus ook nog supersnel geleverd. Na levering binnen 10 minuten gemonteerd en het pastte perfect. Omdat er altijd verbeteringen mogelijk zijn, zou de website eens gemoderniseerd mogen worden. De andere tip is om contact op te nemen met LG om ervoor te zorgen dat onderdelenshop.nl als preferred supplier genoemd gaat worden. Voor mij is dat nu vrij logisch.

Uitstekende zoekfunctie!

Met de geweldige zoekfunctie vond ik binnen enkele muiskliks het onderdeel dat in mijn koelkast paste.

Goede prijs en snelle levering. Aanrader

Na wat zoekwerk op internet bij onlineonderdelenshop uitgekomen voor lagers van mijn wasmachine. Het assortiment is zeer uitgebreid en de prijs is netjes.

De bezorging was zeer snel. Ik ben heel erg tevreden. Binnen 2 dagen had ik het al thuis.

Jammer dat ik pas bij t bezorgen van mijn bestelling zag dat minn remschijven er niet bij zaten. Die waren bij die leverancier niet meer voorraadig. Moest zelf bellen hoe verder kon wel bij een ander leverancier besteld worden. Maar duurde dan nog 4 dagen wel vriedelijk te woord gestaan met excuus.

Bedankt voor uw reactie. U heeft echter 2 winkels door elkaar gehaald. Wij leveren witgoed onderdelen. U heeft bij ons een v snaar voor uw wasmachine of droger besteld. We hopen dat u ook over onze levering tevreden bent. Met vriendelijke groet team onlineonderdelenshop

Prima online winkel

Snelle levering , geen verzendkosten . Helemaal tevreden

Positief

Snele levering

Netjes snel geleverd

Product was op voorraad. Goed verpakt. Snelle service. Alleen de transporteur heeft er een dag langer over gedaan. Maar daar kan de onderdelen shop niets aan doen.

het past en werkt

alleen het schuifje op de stofzuigermond kiert een beetje en gaat wel heel makkelijk op en neer waardoor ie soms vanzelf een stukje open schuift... Kostte ook niet zoveel want van Miele merk was 4x zo duur. Die kwaliteit kan je dus ook niet verwachten...

Duidelijke omschrijving zodat je makkelijker t goede onderdeel kiest en snelle service.

Ze doen wat ze beloven

Wat besteld werd, werd geleverd. Het zou nog beter zijn bij de bevestiging van de bestelling meteen de leverdatum te melden

goede service

onderdelen makkelijk te vinden in de webshop

Vlotte service. Snelle levering

Snelle en perfecte levering

Bij deze firma kan je prima terecht voor witgoed onderdelen en ze leveren snel en correct

Over Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.