Snele levering van juiste onderdelen.

Snele levering van juiste onderdelen.

Pakketje was al geleverd voordat de factuur gestuurd werd

Op vrijdag besteld zaterdag in huis geweldig

Vlotte levering, prijs / kwaliteit in orde

Vlotte levering, prijs / kwaliteit in orde

Top levering na gegevens verstuurd te hebben snel terug koppeling welk onderdeel geschikt was besteld en snelle levering.

Leveringen heel goed

Als klant tevreden

Prima shop. Voordelig en precies het juiste onderdeel.

Het verwarmingselement van onze oven van 20 jaar oud ging stuk. Nieuwe element gevonden hier, weliswaar geen origineel maar een prima vervanger. Onderdeel was zeer goed verpakt, track en trace werkte goed, ik vond de prijs schappelijk en het belangrijkste is dat het onderdeel precies paste en ook nog goed werkt. Als ik een minpunt moet noemen dan is het dat de mail met factuur en verzendbericht bij mij in de spam terecht kwam, maar het is maar de vraag waar dat aan ligt...

Uitstekend!!

Volgende dag bestelling bezorgt en keurig verpakt. Ook zeer tevreden over de prijzen van de onderdelen.

Super!!

Na 17:00 besteld volgende dag in huis Onderdeel wat lastig te krijgen is in Europa Heel blij mee Overdreven goed verpakt!! Volgende x zeker weer hier bestellen.

Accuraat

Ik wist niet direct welk onderdeel ik nodig had (mijn type airfryer stond niet genoemd) dus heb via het contactformulier een vraag gesteld. BInnen een uur had ik antwoord en een link naar het benodigde product. Een dag later was het product binnen en het paste inderdaad. Prima.

Super Toko. Wel goed de site doorzoeken

Heel veel onderdelen. Het typenummer bij de hand houden. Email wordt snel beantwoord. Super.

Gewoon zoals het hoort, conform de verstrekte informatie en tijdig geleverd

Artikel voldoet volledig aan de omschrijving en de verzending was zoals aangegeven. Gewoon goed

Behulpzaam, correcte uitvoering van de opdracht,

Één stofzuigerborstel breekt af en het zoeken in het oerwoud van onderdelen is begonnen. Bij de onlineonderdelenshop werd ik goed geholpen, ik kon een foto sturen Van het etiket, en de rest is feilloos opgelost.

Keurig binnen de gestelde termijn de bestelde produkten afgeleverd

Keurig binnen de gestelde termijn de bestelde produkten afgeleverd

Makkelijk n snel

Gemakkelijk te bestellen en snel.in huis!

Snel in huis en het juiste onderdeel!

Zoals het hoort.

Onderderdelen ruim op tijd binnen, en kwaliteit zoals verwacht.

uitstekend

De bestelling was makkelijk te plaatsen en kregen we de volgende dag al binnen.

Klant vriendelijke behandeling en correcte afhandeling van de order!

de deskundigheid en snelle service zijn erg belangrijk!

Snel en makkelijk besteld

Fijne site! Makkelijke zoekfunctie , onderdeel snel gevonden. Bovendien snelle levering!

Goed en snel verstuurd

Prima service snelle leverinf

Benodigde onderdeel snel gevonden. Snelle levering. Ik ben ze er tevreden en indien nodig weer onderdelen bestelen.

Gewoon goe geregeld!!!!!

Volgende dag in huis super

Snel en duidelijk

bestelling is snel geleverd. En het geleverde is origineel.

Over Onlineonderdelenshop

Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen.meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.