Zoals altijd: TOP

Besteld, bezorgd en altijd zoals afgesproken. Gewoon een fijne webshop die doet wat ze schrijven.

Fijne website, snelle levering

Doordat je het typenummer kan invoeren vind je snel hetgeen je zoekt. Prima afhandeling en levering!

Correcte en snelle levering

Snelle levering goed verpakt.

na opmerking was het direct opgelost

De materialen waren bij de buren geleverd, maar die hadden het vergeten af te geven.

Response from the business owner

Beste joep, Uw bestelling is de 20e bezorgd op NR 12 bij de buren. We hebben u hier ook netjes een track en trace nummer van gestuurd. Met vriendelijke groet, Marijke Team onlineonderdelenshop.nl

Geweldige service

Niet goedkoop maar wel goed

Makkelijk te bestellen, snel geleverd: Niet goedkoop maar wel goed.

Enigszins teleurgesteld maar goed geholpen door shop

Ik moest van internet de gegevens halen omtrent dit probleem, Philips heeft wederom een fout in een ontwerp ongemoeid gelaten waardoor mensen die niet de moed hebben om een kleinigheidje wat Philips had kunnen voorkomen, zelf kunnen verhelpen en zo een relatief goed werkend apparaat weg moeten gooien en een nieuwe moeten aanschaffen. Schande Philips!!! Dat dit onderdeel in 4 jaar tijd van 4 euro ruim 9 euro is gestegen, plus een klap verzendkosten (dit is omdat onderdelenshop niet de moeite heeft genomen om dit brievenbus post te maken) kwam de schade op ruim 16 euro, voor een rot stukje plastic. Dit heeft dus niks met economie te maken maar meer met winst bejag. Let hier op als je dit onderdeel moet vervangen, het glazen plaatje moet je overzetten, en met beleid lukt dit probleemloos. Je kunt van tevoren nooit zeggen of een onderdeel kapot gaat, maar wel hoe bedrijven je behandelen.

UItstekende snelle service

Artikel bestelt en zeer snel verzonden en snel ontvangen

Je krijgt wat je ziet.

Onderdelen nu gemonteerd en afwachten hoe lang ze het uithouden.

Volgende dag in huis!

Snelle service en duidelijke omschrijving.

Snelle service en duidelijke omschrijving.

Jullie doen wat jullie zeggen

Foto's delen van onderdeel en klaar is kees. Goede service

Je kunt altijd nieuw kopen maar repareren is beter in het kader van duurzaamheid. Top zo'n winkel. Hou er van en kan het aanbevelingen.

Snelle reactie en levering

Ik moest een magneet hebben voor de pluizenfilter van mijn warmtepompdroger maar wist niet welke, dus ik heb deze vraag uitgezet via het contactformulier. Daarop kreeg ik al snel een reactie met een link naar het juiste onderdeel. Deze heb ik besteld en de magneet kwam de volgende dag al. Droger werkt weer, heel blij mee.

Snelle en correcte levering tegen scherpe prijs.

Snelle en correcte levering tegen scherpe prijs.

Perfect!

Goed advies kekregen, past perfect. Super snel geleverd. Bedankt!

Duidelijke informatie om het juiste onderdeel te bepalen. Snelle levering.

Goede ervaring, eerste keer dat ik hier iets besteld hebt.

Zaterdag een onderdeel besteld, dinsdag bezorgd. Dat is heel netjes toch.

Snelle levering en de strip paste precies.

Prima!!

Artikel was snel en goed verpakt bezorgd!

Snelle goede service.

Prijs ook ok inclusief bezorgen.

Super blij met mijn bestelling

Ik ben heel goed geholpen. De juiste onderdelen ontvangen. Snelle levering. Heel professioneel geholpen.

Dinsdag besteld woensdag in huis

Koolborstels besteld voor mijn Numatic Henry stofzuiger. Goed geholpen en snel geleverd

Snelle reactie en hulp

Goede interactie met het personeel. Er was in eerste instantie iets verkeerd gegaan, maar toen ik hiernaar doorvroeg kreeg ik snel de juiste webpagina doorgestuurd. Over het algemeen een goede ervaring

About Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.