Super!!

Na 17:00 besteld volgende dag in huis Onderdeel wat lastig te krijgen is in Europa Heel blij mee Overdreven goed verpakt!! Volgende x zeker weer hier bestellen.

Accuraat

Ik wist niet direct welk onderdeel ik nodig had (mijn type airfryer stond niet genoemd) dus heb via het contactformulier een vraag gesteld. BInnen een uur had ik antwoord en een link naar het benodigde product. Een dag later was het product binnen en het paste inderdaad. Prima.

Super Toko. Wel goed de site doorzoeken

Heel veel onderdelen. Het typenummer bij de hand houden. Email wordt snel beantwoord. Super.

Gewoon zoals het hoort, conform de verstrekte informatie en tijdig geleverd

Artikel voldoet volledig aan de omschrijving en de verzending was zoals aangegeven. Gewoon goed

Behulpzaam, correcte uitvoering van de opdracht,

Één stofzuigerborstel breekt af en het zoeken in het oerwoud van onderdelen is begonnen. Bij de onlineonderdelenshop werd ik goed geholpen, ik kon een foto sturen Van het etiket, en de rest is feilloos opgelost.

Keurig binnen de gestelde termijn de bestelde produkten afgeleverd

Keurig binnen de gestelde termijn de bestelde produkten afgeleverd

Makkelijk n snel

Gemakkelijk te bestellen en snel.in huis!

Snel in huis en het juiste onderdeel!

Zoals het hoort.

Onderderdelen ruim op tijd binnen, en kwaliteit zoals verwacht.

uitstekend

De bestelling was makkelijk te plaatsen en kregen we de volgende dag al binnen.

Klant vriendelijke behandeling en correcte afhandeling van de order!

de deskundigheid en snelle service zijn erg belangrijk!

Snel en makkelijk besteld

Fijne site! Makkelijke zoekfunctie , onderdeel snel gevonden. Bovendien snelle levering!

Goed en snel verstuurd

Prima service snelle leverinf

Benodigde onderdeel snel gevonden. Snelle levering. Ik ben ze er tevreden en indien nodig weer onderdelen bestelen.

Gewoon goe geregeld!!!!!

Volgende dag in huis super

Snel en duidelijk

bestelling is snel geleverd. En het geleverde is origineel.

Onduidelijkheid bij bestelling

Duidelijk website. Onderdeel besteld, daarna bevestiging van bestelling ontvangen. Als het onderdeel op de site op voorraad is wordt dit binnen 1 werkdag verstuurd staat op de website. Na een week nog mail ontvangen dat het pakket verstuurd. Na mail gelijk reactie, dat de onderdelen beschadigd zijn en opnieuw besteld worden, levertijd 2 a 3 weken. Er werd gezegd dat men hierover al een mail gestuurd had, heb ik niet ontvangen. Na 2 werkdagen opnieuw een mail, met de mededeling dat het onderdeel is verstuurd. In goede orde ontvangen. Ik vindt het al met al een vreemd verhaal.

Geachte heer/mevrouw Reitsma, Jammer dat u het een vreemd verhaal vindt, Als onderdelen beschadigd zijn, kunnen we ze niet versturen aangezien u voor een onbeschadigd onderdeel heeft betaald. Het onderdeel zou opnieuw besteld worden, levertijd 2 a 3 weken, maar we hebben onze best gedaan om u niet zo lang te laten wachten en hebben het onderdeel met spoed elders besteld, zodat u het onderdeel tocht nog snel in huis zou hebben. Waarom u de eerdere mail niet heeft ontvangen heb ik geen idee van wellicht is deze in uw spamfilter terecht gekomen. Nogmaals Jammer dat u het een vreemd verhaal vindt en ons niet aanbeveelt , we hebben in ieder geval onze uiterste best voor u gedaan om het onderdeel snel te leveren. Met vriendelijke groet, Ruud Team onlineonderdelenshop

Niks mis mee.

uitstekend

vlotte goede levering

Mijn ervaring,supersnel en correct uitgevoerd! Dank.

Volgens afspraak goed artikel snel geleverd!

Snelle levering, niet duur! Ben erg tevreden!

Gemakkelijk om het juiste onderdeel te vinden, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle verzending. Kortom, geweldig bedrijf.

Na 16 jaar kregen ook wij last van het 59 seconden syndroom van de Sharp Combimagnetron. Zoeken op internet bracht ons bij de Onlineonderdelenshop. Met de duidelijke handleiding en snelle bestelservice (met 1 dag binnen) het vervangende onderdeel geplaatst. En het werkt! Blij dat we niet het hele apparaat hoeven te vervangen, omdat 1 onderdeeltje niet meer goed werkte. Kostentechnisch een veel betere oplossing, maar vooral ook veel duurzamer en leuk dat je het met deze hulp zelf kunt doen. Top!

Prima geholpen

Over Onlineonderdelenshop

Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen.meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.