Gewoon goe geregeld!!!!!

Volgende dag in huis super

Snel en duidelijk

bestelling is snel geleverd. En het geleverde is origineel.

Onduidelijkheid bij bestelling

Duidelijk website. Onderdeel besteld, daarna bevestiging van bestelling ontvangen. Als het onderdeel op de site op voorraad is wordt dit binnen 1 werkdag verstuurd staat op de website. Na een week nog mail ontvangen dat het pakket verstuurd. Na mail gelijk reactie, dat de onderdelen beschadigd zijn en opnieuw besteld worden, levertijd 2 a 3 weken. Er werd gezegd dat men hierover al een mail gestuurd had, heb ik niet ontvangen. Na 2 werkdagen opnieuw een mail, met de mededeling dat het onderdeel is verstuurd. In goede orde ontvangen. Ik vindt het al met al een vreemd verhaal.

Geachte heer/mevrouw Reitsma, Jammer dat u het een vreemd verhaal vindt, Als onderdelen beschadigd zijn, kunnen we ze niet versturen aangezien u voor een onbeschadigd onderdeel heeft betaald. Het onderdeel zou opnieuw besteld worden, levertijd 2 a 3 weken, maar we hebben onze best gedaan om u niet zo lang te laten wachten en hebben het onderdeel met spoed elders besteld, zodat u het onderdeel tocht nog snel in huis zou hebben. Waarom u de eerdere mail niet heeft ontvangen heb ik geen idee van wellicht is deze in uw spamfilter terecht gekomen. Nogmaals Jammer dat u het een vreemd verhaal vindt en ons niet aanbeveelt , we hebben in ieder geval onze uiterste best voor u gedaan om het onderdeel snel te leveren. Met vriendelijke groet, Ruud Team onlineonderdelenshop

Niks mis mee.

uitstekend

vlotte goede levering

Mijn ervaring,supersnel en correct uitgevoerd! Dank.

Volgens afspraak goed artikel snel geleverd!

Snelle levering, niet duur! Ben erg tevreden!

Gemakkelijk om het juiste onderdeel te vinden, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle verzending. Kortom, geweldig bedrijf.

Na 16 jaar kregen ook wij last van het 59 seconden syndroom van de Sharp Combimagnetron. Zoeken op internet bracht ons bij de Onlineonderdelenshop. Met de duidelijke handleiding en snelle bestelservice (met 1 dag binnen) het vervangende onderdeel geplaatst. En het werkt! Blij dat we niet het hele apparaat hoeven te vervangen, omdat 1 onderdeeltje niet meer goed werkte. Kostentechnisch een veel betere oplossing, maar vooral ook veel duurzamer en leuk dat je het met deze hulp zelf kunt doen. Top!

Prima geholpen

Snel en correct

Alle gezochte onderdelen aanwezig en snel en netjes verpakt ontvangen.

Snelle levering en goede productendatabase

Goede site en snelle levering

Ik had het benodigde onderdeel snel gevonden op de website. Besteld en binnen twee dagen in huis. Prima.

bestelling was vrij snel binnen

het zou fijn zijn als je na het bestellen en betalen je pakket kan volgen

Volgende dag in huis

Vrijdag besteld za in huis. Origineel pŕoduct!

Zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering.

Precies wat ik nodig had .

Tevreden!

Na lang zoeken kon ik bij de Onderdelenshop wel vinden wat ik zocht. Duidelijke site en snelle levering.

1e bestelling, gebruiksvriendelijke site. Snelle levering.

Sneller dan snel geleverd!

netjes en tijdig geleverd

Wel misschien het stomste onderdeel dat je maar nodig kan hebben, een stuk slang van 165 x 30 mm. Maar hierdoor lekte de machine en zoog de pomp niet meer aan. Je kan er dus maar om verlegen zitten.

Goede prijzen, snelle levering

Op verschillende sites gezocht en hier kwam ik het voordeligste uit. Levering was ook sneller dan verwacht en spullen waren goed verpakt.

Snelle reactie op vragen via contactformulier/mail. Levering ook snel en netjes verpakt. Als ik dan een opmerking mag hebben is dat er wel wat meer foto's van een artikel zichtbaar mogen zijn zodat je meteen een goede indruk krijgt van het artikel.

Perfect en netjes

Snelle levering en goed verpakt.

Ovenknop was alleen leverbaar in wit waardoor ik hem zelf zwart heb moeten schilderen. Maar verder perfect.

Over Onlineonderdelenshop

Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen.meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.