Uitstekend, precies gedaan wat er op de site staat.

Mijn Samsung oplader was kapot gegaan, hierna snel op zoek gegaan naar een nieuwe oplader, maar op de voor de hand liggende sites was de duur 3 of meer dagen. Toen is online onderdelen shop mij aangeraden. Hier gevraagd naar het onderdeel en of het de volgende dag al geleverd kon worden. Dit bleek mogelijk en de link van het onderdeel is direct naar mij gestuurd. Vervolgens voor 17.00 besteld en de volgende dag om 9.00 mijn bestelling binnen gekregen. Ik kon weer blij mijn telefoon opladen en mijn wekker af laten gaan voor mijn volgende werkdag.

Teleurstellend

Besteld onderdeel bleek defect bij ontvangst. Dit gemeld bij onderdelentoko. Ik kon het retourneren maar dan voor eigen rekening. Geen excuus, geen “ we sturen u een werkend exemplaar toe” of” als inderdaad defect, dan vergoeden wij de transportkosten”. Teleurstellend en wees gewaarschuwd voor het retourbeleid mocht je onverhoopt een defect artikel ontvangen.

Beste Paul, Wij werken via de Nederlandse wet koop op afstand. Wij leveren alleen nieuwe onderdelen en heeft een onderdeel schade of defect dan wordt Er direct een nieuwe geleverd. Zonder dat daar extra kosten bij komen voor de klant, En bent u niet tevreden heeft u een retour termijn van 14 dagen. De bestelde Elco's / Condensators worden regelmatig gebruikt en verkocht en er zijn nooit geen klachten over dit artikel ook niet over deze batch. Wij hebben geen defect geconstateerd. Zoals u zelf al aangeeft vindt u de waarde niet goed genoeg voor uw toepassing Dat wil niet zeggen dat een onderdeel defect is. U hebt het onderdeel niet nodig / kunt het onderdeel niet gebruiken. Dan kunt u het artikel herroepen kosten voor het retour sturen zijn dan voor de koper zoals duidelijk vooraf aangegeven in de voorwaarde waar u mee akkoord bent gegaan. De verzendkosten op de aankoop bon worden wel gecrediteerd. Met vriendelijke groeten, Team Onderdelentoko

Snelle levering en onderdeel werkt goed

Op zondagavond een nieuwe lader besteld voor mijn triflex stofzuiger. Stond bij dat het een compatibel onderdeel was en het werkt! Dinsdag al geleverd.

het bestelde onderdeel snel mogen ontvangen.

Onderdeel voor vaatwasser besteld. De volgende dag was het onderdeel gearriveerd en kon het monteren. Binnen een half uur draaide de machine weer. Top geregeld.

Top snelle service na vraag over juiste onderdeel voor mijn witgoed

Na een vraag keurig eerst volgende werkdag antwoord via mail met de juiste link. Heel fijn

Helemaal top!

Snelle levering en netjes verpakt. Duidelijke website. Inclusief de verzending kwam ik hier bovendien het voordeligst uit.

Snel, accuraat en to the point

Zie boven

geweldig

goed materiaal en super kwaliteit

het goede product en snel geleverd!

het goede product en snel geleverd!

Gewoon goed en op tijd.

Wasmachine pomp besteld, volgende dag binnen. Prima. Ga ik meer gebruik van maken.

Snelle levering van het onderdeel en goed geholpen door klantenservice

Prima levering van het juiste onderdeel.

Snelle levering van de bestelling. Wasmachine loopt weer prima! Wel adviseer ik de website te updaten,!

Goed geregeld!

Gelijk het juiste onderdeel wat zij mij aanrade

Absolute aanrader

Op site eenvoudig en snel het onderdeel van een decoupeerzaag gevonden om te bestellen. Bestelling en betaling duidelijk en eenvoudig in het gebruik en de aflevering werd exact uitgevoerd zoals aangegeven op de site.

Zeer goede ervaring

Onderdeel voor de koelkast besteld en zeer snel geleverd gekregen. Bij vragen over de montage ook zeer snel het juiste antwoord gehad. De koelkast koelt weer als vanouds.

Snel en goed verzonden

Binnen twee dagen kon ik mijn magnetron weer gebruiken.

Prima bedrijf

Verzending en ontvangst keurig op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden

Origineel onderdeel

Tot mijn verbazing was het een origineel onderdeel. Met een nieuw verwarmingselement is mijn droger nu sneller warm en ook klaar. Hopelijk zie ik wat terug op mijn energienota.

Snel en efficiënt

Een rubber pakking van mijn LG amerikaanse koelkast van 4 jaar oud, was aan vervanging toe. Deze was gescheurd door eigen toedoen. Dus nam ik contact op me LG waar ik deze het beste kon bestellen en wat het juiste artikel was. Ten eerste gaf men bij LG het verkeerde artikel door, en ten tweede werd ik verwezen naar een leverancier die mij vertelde dat voor mijn koelkast geen onderdelen meer waren. Vreemd omdat ongeveer hetzelfde model nog steeds te koop is. Ondertussen vond ik de website van Onlineonderdelenshop.nl. Daar vond ik snel het juiste product. Deze was in voorrad en werd dus ook nog supersnel geleverd. Na levering binnen 10 minuten gemonteerd en het pastte perfect. Omdat er altijd verbeteringen mogelijk zijn, zou de website eens gemoderniseerd mogen worden. De andere tip is om contact op te nemen met LG om ervoor te zorgen dat onderdelenshop.nl als preferred supplier genoemd gaat worden. Voor mij is dat nu vrij logisch.

Uitstekende zoekfunctie!

Met de geweldige zoekfunctie vond ik binnen enkele muiskliks het onderdeel dat in mijn koelkast paste.

Goede prijs en snelle levering. Aanrader

Na wat zoekwerk op internet bij onlineonderdelenshop uitgekomen voor lagers van mijn wasmachine. Het assortiment is zeer uitgebreid en de prijs is netjes.

De bezorging was zeer snel. Ik ben heel erg tevreden. Binnen 2 dagen had ik het al thuis.

Jammer dat ik pas bij t bezorgen van mijn bestelling zag dat minn remschijven er niet bij zaten. Die waren bij die leverancier niet meer voorraadig. Moest zelf bellen hoe verder kon wel bij een ander leverancier besteld worden. Maar duurde dan nog 4 dagen wel vriedelijk te woord gestaan met excuus.

Bedankt voor uw reactie. U heeft echter 2 winkels door elkaar gehaald. Wij leveren witgoed onderdelen. U heeft bij ons een v snaar voor uw wasmachine of droger besteld. We hopen dat u ook over onze levering tevreden bent. Met vriendelijke groet team onlineonderdelenshop

Prima online winkel

Snelle levering , geen verzendkosten . Helemaal tevreden

Over Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.