Mijn ervaring,supersnel en correct uitgevoerd! Dank.

Volgens afspraak goed artikel snel geleverd!

Snelle levering, niet duur! Ben erg tevreden!

Gemakkelijk om het juiste onderdeel te vinden, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle verzending. Kortom, geweldig bedrijf.

Na 16 jaar kregen ook wij last van het 59 seconden syndroom van de Sharp Combimagnetron. Zoeken op internet bracht ons bij de Onlineonderdelenshop. Met de duidelijke handleiding en snelle bestelservice (met 1 dag binnen) het vervangende onderdeel geplaatst. En het werkt! Blij dat we niet het hele apparaat hoeven te vervangen, omdat 1 onderdeeltje niet meer goed werkte. Kostentechnisch een veel betere oplossing, maar vooral ook veel duurzamer en leuk dat je het met deze hulp zelf kunt doen. Top!

Prima geholpen

Snel en correct

Alle gezochte onderdelen aanwezig en snel en netjes verpakt ontvangen.

Snelle levering en goede productendatabase

Goede site en snelle levering

Ik had het benodigde onderdeel snel gevonden op de website. Besteld en binnen twee dagen in huis. Prima.

bestelling was vrij snel binnen

het zou fijn zijn als je na het bestellen en betalen je pakket kan volgen

Volgende dag in huis

Vrijdag besteld za in huis. Origineel pŕoduct!

Zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering.

Precies wat ik nodig had .

Tevreden!

Na lang zoeken kon ik bij de Onderdelenshop wel vinden wat ik zocht. Duidelijke site en snelle levering.

1e bestelling, gebruiksvriendelijke site. Snelle levering.

Sneller dan snel geleverd!

netjes en tijdig geleverd

Wel misschien het stomste onderdeel dat je maar nodig kan hebben, een stuk slang van 165 x 30 mm. Maar hierdoor lekte de machine en zoog de pomp niet meer aan. Je kan er dus maar om verlegen zitten.

Goede prijzen, snelle levering

Op verschillende sites gezocht en hier kwam ik het voordeligste uit. Levering was ook sneller dan verwacht en spullen waren goed verpakt.

Snelle reactie op vragen via contactformulier/mail. Levering ook snel en netjes verpakt. Als ik dan een opmerking mag hebben is dat er wel wat meer foto's van een artikel zichtbaar mogen zijn zodat je meteen een goede indruk krijgt van het artikel.

Perfect en netjes

Snelle levering en goed verpakt.

Ovenknop was alleen leverbaar in wit waardoor ik hem zelf zwart heb moeten schilderen. Maar verder perfect.

Prima product en levering

Product als omschreven en snel geleverd.

Snel!

Duidelijk site en snel geleverd. Heb meteen m’n onderdeel kunnen fixen - zeer tevreden.

Wat ik heb besteld, had ik ook supersnel in huis!!!

Superbe

Snelle reactie op mijn vragen, super snelle levering en zo'n duidelijke uitleg op de site dat wij heel makkelijk zelf de afvoerpomp hebben kunnen vervangen.

Over Onlineonderdelenshop

Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen.meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.