Netjes snel geleverd

Product was op voorraad. Goed verpakt. Snelle service. Alleen de transporteur heeft er een dag langer over gedaan. Maar daar kan de onderdelen shop niets aan doen.

het past en werkt

alleen het schuifje op de stofzuigermond kiert een beetje en gaat wel heel makkelijk op en neer waardoor ie soms vanzelf een stukje open schuift... Kostte ook niet zoveel want van Miele merk was 4x zo duur. Die kwaliteit kan je dus ook niet verwachten...

Duidelijke omschrijving zodat je makkelijker t goede onderdeel kiest en snelle service.

Ze doen wat ze beloven

Wat besteld werd, werd geleverd. Het zou nog beter zijn bij de bevestiging van de bestelling meteen de leverdatum te melden

goede service

onderdelen makkelijk te vinden in de webshop

Vlotte service. Snelle levering

Snelle en perfecte levering

Bij deze firma kan je prima terecht voor witgoed onderdelen en ze leveren snel en correct

Snel geleverd en goede kwaliteit

Verschillende onderdelen besteld voor mijn koelkast en wasmachine De bestelde onderdelen waren zoals beloofd de volgende dag bezorgd en ook ben ik erg blij met de prijs en kwaliteit van de producten.

Waardeloos,ze verkopen rommel

Glazen lekbak voor combi oven hier gekocht,keurig bezorgd dat wel. Lekbak na 2 weken al stuk,zeer slechte kwaliteit.

Beste, Jammer dat we geen reclamatie hebben ontvangen. Een onderdeel dient uiteraard van goede kwaliteit te zijn. Mocht het voorkomen dat dit niet het geval is en het onderdeel buiten uw schuld snel gebroken is (niet door vallen), kijken we graag samen naar een oplossing. De bestelde lekbak is een origineel onderdeel en het is te verwachten dat deze kwalitatief goed is. Naar aanleiding van deze beoordeling hebben we u gevraagd om een foto van de defecte lekbak. Helaas hebben van u nog geen reactie mogen ontvangen. We willen u graag verder helpen en wachten uw reactie af. Met vriendelijke groet, Team onlineonderdelenshop

We hadden een rubber kapot van de magnetron en 2 dagen later werd de nieuwe al bezorgd. Goede service.

Snelle levering, uitstekende prijs.

Zeer tevreden, snelle levering prima prijs kwaliteit verhouding.

alles heel goed gegaan

hele goede ervaring met bestelling

Snelle levering , goede prijs.

Snelle levering, merk producten en scherpe prijzen. Ben zeer tevreden

perfect geholpen

netjes te woord gestaan

Onderdeel makkelijk te vinden met typenummer

Voor een obscuur type senseo was ik op zoek naar een nieuw waterreservoir. Philips heeft hier echt weer een slecht ontwerp gebruikt waardoor het magneetje gaat roesten en de werking van het waterniveaumeter niet meer werkt. Maar gelukkig kon ik bij Onlineonderdelenshop het waterreservoir heel snel vinden aan de hand van het typenummer. Het onderdeel was op voorraad en werd de volgende dag bezorgd. Wel duur voor wat je krijgt, maar dat is de schuld van Philips.

Helemaal goed!

Super snelle levering en onderdeel exact wat ik nodig had!

Betrouwbaar bedrijf

Na deze en eerdere bestellingen, is mijn conclusie dat dit bedrijf, deze winkel aan al mijn verwachtingen heeft voldaan. Originele producten van goede kwaliteit, snel verzonden, compleet en tegen een goede prijs. Mijn koffiezetapparaat en vaatwasser kunnen weer een poos mee. Kortom: Super!

bloedsnel het perfecte onderdeel

oh ja, voor een beste prijs, met duidelijke alternatieven

Vraagje

Geachte Heer Zou het mogelijk om mesjes van molen type 320 code 223 en ook het stukje om de messen eraf te halen zou U mij de prijs geven en eventueel de nodige informatie om de bestelling te betalen mijn naam is Dhr verschelden Arthur prieel 13 9220 Hamme België

Bedankt voor uw bericht. We hebben uw aanvraag via de mail beantwoord Met vriendelijke groet, Team onlineonderdelenshop

Is goed

Alleen ik constateer dat er zo'n hoekklemmetje uit het rubber is waardoor het rubber niet goed meer blijft zitten ik heb al geprobeerd het terug te stoppen maar dat gaat niet ,het lijkt wel of het eruit is gescheurd Kunnen jullie daar iets in betekenen want het is wel erg snel dat dit is gebeurd Bi jvoorbaat dank

Beste Fred, We vinden het erg vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet en het hoort inderdaad niet zo snel te scheuren. We gaan u een nieuw exemplaar toezenden onder garantie. Met vriendelijke groet, Team onlineonderdelenshop

Zweer snelle levering

Goedkope en snel binnen

Oven rek was goed een duidelijk te bestellen goedkoop en snel binnen

Snelle levering van de bestelde producten voor een prima prijs.

Twee nieuwe plastic planken voor in de deur besteld. Dat wat we besteld hebben kregen we snel bezorgd tegen een prima prijs. Ik zou zonder twijfel opnieuw hier bestellen.

Over Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.