Snelle levering van de bestelde producten voor een prima prijs.

Twee nieuwe plastic planken voor in de deur besteld. Dat wat we besteld hebben kregen we snel bezorgd tegen een prima prijs. Ik zou zonder twijfel opnieuw hier bestellen.

Duidelijk, snel, mogelijkheid met foto machine specificaties het onderdeel

Betrof manchet wasmachine Bosch. Foto van specificaties van AEG wasmachine kon meegestuurd worden. Volgende dag werd de juiste manchet bezorgd.

Overzichtelijke site en het bestelde onderdeel is snel geleverd.

Snel en vlekkeloos afgehandeld.

Goed meegedacht, snel en vlekkeloos afgehandeld. Top!

Goed geregeld

Juiste onderdeel snel en voor een redelijke prijs geleverd

Prima webshop waarop onderdelen gemakkelijk te vinden zijn

Passend product snel geleverd

Makkelijk te vinden en goede prijs

Lekker snel in huis

Precies wat ik nodig had. En perfect verpakt de volgende dag geleverd. Ga zo door.

Super service!!

er was een vaatwasser onderdeel kapot geen enkel bedrijf kon het aankomen en hun hebben tijd en moeite genomen en het onderdeel besteld nu werkt mijn vaatwasser weer. heel erg blij en tevreden met de service en omgang

Snelle levering van goede onderdelen die goed verpakt waren tegen beschadiging.

Ontzettend tevreden

Een mail verstuurd over een onderdeel dat ik nodig had en niet kon vinden op de site. Geen probleem, na 5 minuten teruggemaild met de bestelcode die ik nodig had. Bestelling geplaatst en de volgende dag binnen gekregen. Heel erg tevreden!!

Snelle levering dure verzending

Had 2 plastic steuntjes besteld de groote van 1x1cm vond ik al redelijk duur maar daar kwam ook nog €6.75 verzendkosten bij terwijl het in een klein enveloppe paste en zo met postzegel op de post en in brievenbus gedaan had kunnen worden , dus dat is niet klantvriendelijk

Beste, Kees Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. De prijzen duidelijk vooraf worden aangegeven. Als u een onderdeel te duur vindt kunt u altijd besluiten het onderdeel niet te bestellen. Ook de verzendkosten worden vooraf weergegeven! De verzendkosten worden standaard in het winkelmandje gerekend. We kunnen niet vooraf bepalen hoe groot of zwaar een product is. Voor alle producten wordt dezelfde prijs in rekening gebracht ongeacht of hoe groot of zwaar uw bestelling is. Vanaf een opdrachtwaarde van 75,00 € (inclusief B.T.W.) betaalt u geen verzendkosten! In het geval van deelleveringen worden de verzendkosten alleen over de eerste levering berekend. Alle volgende leveringen zijn dan franco. Alle onderdelen worden met track en trace verzonden. Aangezien u 2 kleine onderdelen wilde bestellen had natuurlijk ook kunnen navragen of dit eventueel in een envelop kon. Team onlineonderdelenshop

Goei overzichtelijk site Model code invoeren en je hebt alles wat er voor jou machine te koop is

snel

Na mijn bestelling het onderdeel in de middag van de andere dag ontvangen. Sper tevreden.

Gewoon in 1keer goed

Snel en makkelijk als leek onderdelen voor mijn droger kunnen scoren. Snel geleverd en ook de juiste onderdelen!

Prima geregeld

Kan deze webshop aanbevelen

Snelle en correcte levering!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd! Top

Ben heel tevreden, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd! Top!!

Ik zocht een onderdeel voor mijn wasmachine, werd keurig geleverd en was snel gemonteerd. Als minpuntje vond ik het wat aan de dure kant voor wat het is, namelijk een plastic plaat. Maar aan de andere kant, sluit de onderkant wel weer goed af zo. Blij mee.

Snelle levering en juist

Boven verwachting

Uitstekende levering van de juiste onderdelen.

Overzichtelijke website om de onderdelen die je zoekt te kunnen vinden. Snel thuis geleverd. Top!!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Was zeer verbaasd dat deze webwinkel nog een onderdeel voor onze ruim 20 jarige koelkast kon leveren. Er werd snel gereageerd op e-mails en retour eerste levering en nieuwe bestelling zijn vlot verlopen. Ook is retour vrij snel terugbetaald.

duidelijke website

vlotte levering

Erg tevreden over de bestelling en levering!

Erg tevreden over de bestelling en levering!

veer 18 4543nh Zaamslag

Over Onlineonderdelenshop

Onlineonderdelenhop.nl - Onderdelentoko.nl Voor onderdelen - accessoires van Witgoed, Bruingoed, Elektronica en klein huishoudelijke apparaten. Witgoed: Wasmachine onderdelen , Vaatwasser onderdelen, Wasdroger onderdelen, Koelkast onderdelen, Magnetron, Vriezer, Oven, Afzuigkap filters en onderdelen. Of klein huishoudelijk Koffiezetapparaat onderdelen, Keukenmachine onderdelen, Frituurpan onderdelen, Stofzuiger zakken filters en onderdelen. meer dan 1.2 miljoen Onderdelen. Wij leveren witgoed onderdelen van alle bekende Topmerken Indesit, Bosch Siemens onderdelen, Whirlpool, Bauknecht, Samsung, AEG, LG, Liebherr, Electrolux, Zanussi etc. De meeste onderdelen hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde werkdag naar u worden verstuurd.