Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Dit is mijn eerste bestelling bij Beef&Steak maar zeker niet de laatste. De producten werden netjes op de vooraf afgesproken tijd geleverd in een mooie koeltas met elementen. Het vlees was zeer goed bevroren. Overige assesoires waren netjes meegeleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Top vlees, idem service en levering !!!

Waygu beef ribs en Iberico Secreto besteld. Op zondagmiddag besteld, maandagavond al in huis. Vlees zelf is van superieure kwaliteit en kwam mooi verpakt in een gekoelde koeltas van Beef & Steak. Ten zeerste aanbevolen.

Prima vlees

Echter bij de laatste levering baconburgers ontvangen ipv hamburgers. En helaas was het bezorg moment een tegenvaller. De chauffeur belde aan, bonste op de raam en toen ik de deur opende reed hij met piepende banden de straat uit. Ik weet dat jullie dit niet in de hand hebben en zal om deze reden niet als klant wegblijven

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Top verpakt en mooi en goed vlees

Super!!

Bestellen gaat gemakkelijk, heel mooi babyribs, gelijk van formaat en dikte. Levering goed te volgen en keurig op tijd. Ze waren heerlijk

Niet een St Louis cut

St Louis cut besteld, waarbij een mooie vlees laag op de botten hoort te zitten. Helaas zat er nauwelijks vlees op de botten en waren de in totaliteit erg dun.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

alles wordt snel geleverd met voldoende koelelementen.

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? NVT

Best butcher online!

Bestel hier altijd me vlees online. Top kwaliteit vlees en dat altijd bij iedere bestelling.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga vooral zo door!

Super vlees met een super levering

Elke keer super vlees ontvangen en de levering is ook grote klasse

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Super snelle levering van topvlees

Altijd optijd geleverd van topvlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Wat een service! Lamsschouder besteld en dag erna in de avond geleverd! Wat enorm netjes verpakt! Ik een doos met verdikte wanden, drie koel ellementen en in een mooie koeltas die we super kunnen hergebruiken! En dan het Vlees: heerlijk! Diepgevroren geleverd en twee dagen in ijskast laten ontdooien! We hebben gesmuld! Dit is een absolute aanrader!

Goed advies, heerlijk BBQ vlees

Ik moest een BBQ organiseren voor 18 fijnproevers. Van tevoren heb ik Beef&Steak gebeld om advies te vragen en heb besteld wat ze hebben aangeraden. Het resultaat was een groot succes, vooral de Wagyu inside skirt.

Ging erg makkelijk

Goed vlees. Makkelijk te bestellen

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Alles zoals je verwacht, levering erg netjes

Goed.

Vlees was nog goed bevroren, het enige minpuntje vond ik de tijd met bezorging die op de uur nog werd veranderd naar later. Maar dat ligt aan meerdere factoren,

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Misschien een koelelement extra, nu ging het net goed maar ik kan begrijpen dat bij zomerse temperaturen dat het vlees al een beetje begint te ontdooien.

Mooi vlees goed geleverd

Bestel proces was makkelijk en overzichtelijk levering in nette koeltas met elementen op het afgesproken tijdstip.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Ruime keuze, goed vlees en altijd op tijd én gekoeld bezorgd!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Duidelijk, snel en mooie webshop

Bestellen gaat makkelijk en de website/shop is duidelijk, uitgebreid en prettig om doorheen te browsen. Het aanbod is groot, al was er ook redelijk veel niet op voorraad van wat ik wilde hebben. Maar dat is gewoon pech. Ik heb nog geen tijd gehad om m'n vlees op de BBQ te leggen dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar het ziet er goed uit! Ook de samenwerking met Trunkrs als bezorgbedrijf is trouwens top.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Altijd snelle levering en veel variëteit in assortiment.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Sten, goed om te lezen dat je enthousiast bent over de levering en ons assortiment. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Zoals altijd snel en compleet geleverd & goede kwaliteit

's ochtends om 10.45 besteld, en zoals zij beloven dezelfde dag aan het begin v/d avond kon ik alles al in ontvangst nemen. Heerlijk vlees, altijd perfect verpakt en qua gewicht iets meer dan hetgeen wat ik heb besteld. Zoals altijd weer dik tevreden! Ga zo door!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Perry, fijn dat de levering en kwaliteit van het vlees weer naar wens zijn. Geniet van je weekend en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Rutger

TOP kwaliteit en super lekker varkensvlees: beste Porchetta van de BBQ ooit! Deliziosa

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Bij opening kartonnen doos: vlees wel diepgevroren; verpakking niet meer vacuum

Dat horen we graag Rutger, dank voor je mooie review. Geniet van je weekend en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Netjes..

Keurige levering.. Ik vind alleen raar dat enkele stukken vlees uit 2021 komen.. niet echt vers ook al is het natuurlijk diepvries.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

lekker, goed en voor de kwalitijd niet duur

zo al de omschrijving al zecht is het

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Gijs, dank voor je review. Fijn dat je weer tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Wederom perfect

Levering zoals steeds zeer stipt, kwaliteit vlees uitstekend. Zoals altijd perfecte service. Zeer tevreden klant

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Erik, goed om te lezen dat de levering en kwaliteit vlees weer naar wens is. Geniet van je weekend en graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prachtig stukje Picanha !

Ik heb een grainfed Picanha uit Uruguay besteld. Deze via de reversed sear methode gebarbecued en het resultaat was heerlijk! Bestellen ging vlot, betaling ging goed. De levering in frigotas was perfect en de koerrier ook heel vriendelijk. Het vlees zelf was uitmuntend, echt de ster van de barbeque !

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Bart, goed om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van het vlees en dat de levering en service weer naar wens is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".