Heerlijk vlees, levering wat onhandig

Het vlees was zoals altijd van goede kwaliteit. Helaas was een stuk vlees niet op voorraad, hetgeen pas op de dag van levering is gemeld. Ook is een stuk van de rib-eye tijdens transport platgedrukt doordat er ook een zwaar stuk Boston Butt bij zat. Wel vreemd aangezien de rib eye diepgevroren zou moeten zijn? Dit zag je helaas ook terug in de bereiding van de Rib Eye. De overige verpakking en levering was verder weer op orde.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Los verpakken delicate stukken vlees ten opzichte van de grote/zware stukken.

Beste Koen, Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega gaat zo snel mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede service en mooie producten

De producten zijn steeds zoals men ze heeft omschreven , goed verpakt en nog diepgevroren , dit vanuit teraar naar Brabant . De bezorgservice is snel en netjes dus het totaalplaatje klopt gewoon, ga zo door

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Roger, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je onze producten en service kan waarderen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

snelle levering en mooi producten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Rene, Bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top producten en service

Lekker vlees, goed verzorgd en bezorgd

Bedankt voor de mooie review, Harry. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Na een klijne klacht 100%verbetering, ga zeker meer bestellen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door!!!

Beste Frank, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat mijn collega's je hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Een prima kwaliteit en altijd conform afspraak

Ik ben zeer tevreden met de producten. de manier van verpakken en het nakomen van de afspraken. Ik heb rond de kerst ook bij een concurrent besteld en waar jullie een 9 score was mijn ervaring daar een 3. daar was weinig te merken van "lovers"

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Eric, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat wij voor jou de beste keuze zijn. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snelle en goede levering

Alles zat netjes verpakt in een geïsoleerde doos met koelelementen. Voor mij voor herhaling vatbaar.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Karel, Bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Om kwart voor tien een bestelling geplaatst en het werd nog dezelfde dag geleverd! Het vlees was van goede kwaliteit en het werd netjes verpakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Arend, Fijn om te lezen dat je onze producten en service kan waarderen. Daar doen we het voor. Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed verpakt aangekomen. Vlees was prachtig en heerlijk. Top

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mijn bestelling was. 100% op tijd en corect verpakt , afgeleverd.. Hebben heerlijk van het hert en duif gesmikkeld.top bedrijf

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed te lezen dat het lekker gesmaakt heeft, Peter. Bedankt voor de geweldige score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede levering en goede producten

Voor het eerst besteld. Nog niet alles gebruikt maar alles ziet er goed uit!! Nette levering!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Martijn, Welkom bij BEEF&STEAK. Fijn dat alles naar wens is geweest. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Super goed en lekker vlees!!

super geregeld. en goed vlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? nee

Beste Martin, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima geleverd!

Het geleverde product was top!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goeie kwaliteit goeie service netjes thuis bezorgd

Ik bestel al 2 jaar bij beef en steak tot dusver alleen maar positieve ervaringen

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? De voorraad op de website kan beter met name vlees in het gourmet pakket is niet altijd beschikbaar maar er word geen verwachte datum gegeven voor nieuwe voorraad of een alternatief stukje vlees

Beste Tim, Fijn om te lezen dat wij het al zo lang goed doen. Bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Oké

Oké

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Geen

Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Super vlees

Uitstekende kwaliteit vlees, uitstekende snelle levering zoals afgesproken !

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door !

Dag Ron, Fijn om te lezen dat onze producten en service gewaardeerd wordt. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

goede klantenondersteuning, snelle levering, uitstekend vlees

goede klantenondersteuning, snelle levering, uitstekend vlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Janet, Bedankt voor de geweldige review. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Dit wordt door gegeven aan de rest van mijn collega's. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk vlees, goed bezorging.

Zo lekker vlees en goede keuze. Prima prijs en op tijd bezorgd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie review, Henk. Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Weer uitstekend geleverd en lekker vlees

Weer was de levering uitstekend en het vlees was weer heerlijk, vooral de voor gemarineerde spareribs, en de lekkere sausen die zij verkopen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? ga zo door

Bedankt voor de mooie review, Tommie. Wat leuk om terug te lezen dat je onze producten waardeert. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top service en top vlees

Onlangs vlees gekocht voor de bbq, en wat een top kwaliteit

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Michel, Bedankt voor de geweldige review. Goed om te lezen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Cadeau bonnen geleverd conform afspraak

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Code op cadeau bonnen printen.

Bedankt voor de mooie score, Frank. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Duidelijke site

Vlotte en goede levering!

Subliem vlees

Fantastisch vlees, goeie kwaliteit, niks op aan te merken. Laatste levering door Trunkrs heeft wel een paar dagen in beslag genomen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Kristof, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Het was er de zelfde avond nog, en smaakte heerlijk

Sochtends besteld, savonds in huis. Vlees was van zeer goeie kwaliteit. Dikke aanrader

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie score, Nick. Fijn dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".