Prima vlees prima service

Zeer fijn

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Marinus, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

snel geleverd

keurig verpakt , snel antwoord mooie producten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Marcel, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

goed en betrouwbaar

altijd goede kwaliteit en levering is duidelijk. Deze levering kan deels in de diepvries om later dit jaar op de BBQ te belanden.

Bedankt voor de geweldige review, Jan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Te laat geleverd

Had een digitale cadeau bon gekocht. Ik neem aan dat die per direct verstuurd kunnen worden. Jammer dat dat twee dagen duurde. Had het dezelfde dag nog nodig. Niet gewend van jullie. Normaal gesproken altijd super snel

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Thomas, Bedankt voor de review. Ons proces voor de digitale cadeaubonnen is geautomatiseerd. Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is gegaan, waarschijnlijk door een storing. Vervelend dat het zo is gelopen. We gaan uit van een incident en hebben er vertrouwen in dat het de volgende keer wel goed gaat. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top kwaliteit product, goede verzending

Eerste keer bestelling via deze webshop maar ga zeker vaker iets bestellen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste William, Bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Superkwaliteit vlees

De spareribs, ribeye en tomahawk op de bbq gedaan en kwaliteit van het vlees was echt fantastisch

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Fijn om te lezen dat het gesmaakt heeft, Antoinette. Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Waren een artikel vergeten maar netjes nageleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? doos kwam nat en gescheurd aan

Dag Dennis, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede levering en goed vlees!!

Netjes verpakt, goede kwaliteit

Bedankt voor de mooie review, Jeroen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima service, prachtige winkel lekker vlees

Heerlijk vlees en goede spullen hebben ze. Ophalen is leuk om dan door de winkel te struinen. Afleveren is prima. Komt in een koeltas thuis. Wel vaak grote stukken vlees dus alleen voor feestjes als je met z'n tweeën bent.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? De lamsrack zaten wel heel kleine stukjes tussen

Dag Guus, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heel jammer

Een super product, die liefdeloos voor de deur wordt neer gepleurd door de bezorger. Dit ondanks het verzoek om het bij de buren te doen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Beter dichtplakken van de doos, deze was open.

Beste Ed, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Wij gaan hierover in gesprek met Trunkrs. Wij gaan er vanuit dat dit in het vervolg naar behoren wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima vlees, slechte bezorging

Al jaren klant van Beef&Steak. Beef&steak bood me een nieuwe levering aan ivm vlees wat ontdooid geleverd was door hun bezorgdienst Trunkrs. Deze nieuwe zending was ook gedeeltelijk ontdooid. Goede wil van Beef&Steak, maar zij moeten echt op zoek naar een andere koerier. Trunkrs maakt overigens gebruik van KSO logistics. Sinds zij de levering verzorgen is het heel hard achteruit gegaan met de staat van het vlees.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nieuwe koerier

Beste Jeroen, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijk groet, Team BEEF&STEAK

Wederom genoten

Zoals zo vaak inmiddels weer genoten van een heerlijk stuk vlees. Diamanthaasjes deze keer.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de super review! Fijn om te lezen dat de diamanthaasjes lekker gesmaakt hebben. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

keurig verpakt en ingevroren.

Bedankt voor de mooie score, Carla. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snel en goede levering

Top levering

Bedankt voor de mooie review, Aartjan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Dag Tom, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed en lekker vlees

Goed en lekker vlees Makkelijk bestellen Goede bezorging met goed te volgen track en trace

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Roland, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk en van goede kwaliteit

Afgelopen week wederom baby back spareribs afgehaald in Ter Aar. Je weet wat je krijgt en mag verwachten. Kortom heerlijk gegaard met de 3-2-1 methode op mijn Weber. Lekker en van goede kwaliteit, de volgende keer weer langs bij Beef & Steek, een aanrader !

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Johan, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Erg lekker

Erg lekker

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Reinout, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snelle levering van prima producten

Eerste maal hier besteld prima bevallen fijne Picanha voor op de BBQ we hebben met zijn allen zitten smullen. Was ook prima gelukt. Prijs was ook goed.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee prima zo

Bedankt voor de mooie review, Bert. Fijn om te lezen dat de picanha gesmaakt heeft. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

In alles een dikke 10.

Van bestelling, track & trace én de kwaliteit van het vlees alles zéér goed. En daar past dan maar 1 cijfer bij, vandaar een 10!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee, zo doorgaan

Bedankt voor de geweldige review, Guido. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goeie ervaringen, een aanrader!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Patrick, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Geen levering

Heb tijdig besteld en een leverdatum waarop ik het zou moeten ontvangen, maar dan wordt het niet geleverd. Heb zelf niet voldoende ruimte om deze hoeveelheid op te slaan dus kon het niet eerder laten komen. Heb hier door op het laatste moment nog wat moeten regelen voor de bbq.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Joost, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top vlees en service

Bestel vaker vlees altijd in perfecte staat aan huis bezorgd

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Herbert, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Meestal zeer goed

Met Hemelvaartsdag Denver steaks bereid, helaas was 1 steak bij het uit de verpakking halen vrij van bloed en droog, waarschijnlijk lekke vacuüm verpakking, je begrijpt dat dit niet erg gewaardeerd wordt door ons dus volgende keer voordat we überhaupt iets meenemen of in ontvangst nemen eerst alles grondig controleren, overigens had dit door Beef&steak ook moeten gebeuren, al zal dat in diepgevroren toestand niet makkelijk zijn.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Zie commentaar

Beste Wim, Bedankt voor de review. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een verpakking tijdens het transport lek raakt door de scherpe randen van de andere verpakkingen. Onze excuses hiervoor en we bieden u graag een nieuwe steak aan bij een volgende bestelling. Als u dit dan even vermeldt bij de opmerkingen, komt dat helemaal in orde. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mooi milieubewust vlees

Mooi ingevroren vlees dat in een herbruikbare koeltas komt, hier.zouden andere leveranciers een voorbeeld aan kunnen nemen

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Sander, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Bedrijfsgegevens

Stobbeweg 15

2461 EX Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.