Alles volgens verwachting

Prima levering. Zelfs de telefonisch nabestelling kon nog meegestuurd worden. Top.

Uitstekend en snel verstuurd

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Prima producten maar waardeloze bezorgdienst

Kan beter…

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Andere bezorgdienst

Heerlijk

Snelle en correcte levering, fantastisch stuk vlees (iberico buikspareribs)

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Dag Dirk, Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

top

goede kwaliteit & communicatie en met een hart voor het milieu

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Dag Simon, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed verpakt

Levering op de afgesproken avond

Dag Edwin, Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mijn bestelling is jammer genoeg erg tegengevallen

Ik heb de st Louis ribs uit usa besteld jammer genoeg vielen ze ontzettend tegen en heb 30 euro voor 1 streng betaald . Ik baal hier enorm van Ze zaten vol met kraakbeen stukjes het was geen doen om te eten.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Beste Ruben, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens was. De klantenservices gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top kwaliteit vlees

Top kwaliteit vlees en keurige bezorging

Bedankt voor de geweldige score, John. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk vlees

Ik had voor een groep 6 diamant haasjes. Mooi gesneden en per stuk verpakt. Met een lichte rub op de BBQ en we hebben er heerlijk van gegeten! Levering was correct en snel via Trunkrs.

Bedankt voor de mooie review, Gerrit. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed vlees! Nette prijs

Bestellen gaat makkelijk. Levering op afgesproken datum tijd. Bezorger had het alleen vol in t zicht zo voor de voordeur gezet. Gelukkig was t dr nog toen ik thuiskwam.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Beste Rimmert, Bedankt voor de mooie review. Wat vervelend dat de bezorger het pakket voor de deur heeft gezet. Wij gaan dit door geven aan Trunkrs. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteitsvlees aan huis bezorgd.

Bedankt voor de mooie review, Armando. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

was weer heerlijk van dit bedrijf

Het was weer heerlijk, zoals we gewend zijn van dit bedrijf, goed afgeleverd en snel . Mooi verpakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? ga zo door

Bedankt voor de mooie review, Tommie. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Een ooni pizza oven besteld. Super service, goed bereikbaar en meedelend.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Dag Berry, Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de nieuwe pizzaoven. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Makkelijk besteld, snel geleverd, goede producten.

Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top bedrijf

Vlees was perfect Netjes verpakt goed en snel geleverd Zat een potje kruiden niet bij werd meteen de volgende dag nageleverd Kortom perfecte ervaring en zullen dan ook opnieuw bestellen

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor de top review, Bas. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

kwaliteit en prijs is zoals het hoort

Altijd top kwaliteit product voor een goede prijs. niets op aan te merken.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? nvt

Dag Jeroen, Bedankt voor de geweldige score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Eerste bestelling meer dan prima

Naar aanleiding van een cadeaubon die ik had gekregen bij afsluiten van een abonnement besteld bij Beef & Steak. Ik had gekozen voor afhalen en dat ging prima. Mooi vlees en ter plaatse was het ook geen probleem om extra item toe te voegen. Nu snel de fik erin

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor de mooie review, Alex. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Great meat, great service!!

There was an issue with my order. They quickly fixed and delivered an amazing brisket! Looking forward to my next order! I can highly recommend Beef&Steak and be using them often for my BBQs!!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Keep being great!!!

Dear Scott, Thank you for the amazing review. We are glad to hear that our service was to your liking. With kind regards, Team BEEF&STEAK

Snel en zorgvuldig

Snelle levering, producten prima verzorgd

Dag Hans, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Taai en veel zeentjes

Ik had me erg verheugd op de ribeye en die vielen tegen. De een was dik de ander dun dus samen bereiden ? Hoe dan ? Je wilt toch samen eten.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Zorg ervoor dat men gelijke stukjes krijgen. Even dik of dun

Beste Judith, Bedankt voor de review. Vervelend dat het zo is gelopen. Onze klantenservice gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

TOP, voor nu onze vaste vlees leverancier!

Gewoon TOP vlees & snel geleverd!

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Coolpacks zijn niet geschikt voor duurzaam gebruik. Ze gaan lekken. Dat is wel jammer.

Bedankt voor de geweldige review, Pieter. Goed te lezen dat het heeft gesmaakt. Ik geef de feedback over de coolpacks intern door. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede kwaliteit vlees. Op tijd en nog bevroren bezorgd. Kortom geweldig.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor de geweldige review, Gerard. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top producten

Kwalitatief goed vlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor je review, RJ. Goed te horen dat je ons vlees kunt waarderen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Fantastisch vlees voor een eerlijke prijs.

Erg goed geholpen nadat de afhaalkorting niet verwerkt op mijn order. Het vlees is altijd van een geweldige kwaliteit.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor je review, Marc. Goed te lezen dat het snel is opgelost. En nog belangrijker, dat het heeft gesmaakt! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteit en snelheid geweldig

's avonds bestellen en de volgende dag in huis. Heerlijk vlees.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedankt voor de geweldige review, Dick. Goed te lezen dat het heeft gesmaakt! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Stobbeweg 15

2461 EX Ter aar

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".