Filters

10

Top

Cadeaubonnen besteld om met kerst cadeau te doen, was op tijd binnen via de post

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Hele mooie lamsbout besteld

Ondanks de kerst drukte toch mijn bestelling optijd ontvangen👍👍 mooi stuk vlees 🍖, zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Perfect

Bestelling eenvoudig, bezorging goede afspraken netjes op tijd. Vlees: grote klasse Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Neen
10

Erg goed vlees en keurig bezorgd

Zondagavond keurig bevroren geleverd. Heerlijk gegeten met kerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Geweldig vlees en top levering

Een top levering vlees goed ingevroren aangeleverd en het vlees is van uitstekende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Zoals beloofd

Geweldig....

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Uitstekend

Keurige verpakking, bevroren Kwaliteit van het vlees uitmuntend

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Perfect vlees

Het vlees (Kellly Bronze kalkoen en lamsbout) smaakte heerlijk. Was netjes verpakt. Bezorging precies volgens de aangegeven tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Uitstekend vlees

Prima vlees, voldoet aan de omschrijving. Prima levering. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Meer recepten laten zien
8

Beetje duur spul

Duur spul, maar snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Mooie stukken vlees voor een prima prijs.

Diverse keren wat besteld bij Beef&Steak en nog nooit teleurgesteld, goede prijs-kwaliteit verhouding en mooi uitgebreid assortiment. Als je eens wat bijzonders wilt klaar maken , kan je hier prima terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

prima

snelle levering welke op aangeven tijdstip aan kwam in nette koeltas. alles nog goed bevroren. wel beetje jammer dat aan de gans weinig vlees zat.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Goed vlees

Vlees was heerlijk mals

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Goede en reële snelle service

Wat ik zocht vond ik snel; de service was oké en het vlees prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Houden zo!
10

Snelle verwerking en levering en uitstekende produkten

Snelle verwerking en levering en uitstekende produkten

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Prima

Klasse, kwaliteit is uitstekend, vriendelijke bediening, snelle terugkoppeling bij bestelling via site,

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Zeer goede service en zeer goed product

Zeer snelle levering en goed product..

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
8

Vacuüm verpakking was niet meer vacuüm van de varkens procureur

Wel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
6

Goed, maar vorige keer beter.

Kalf short-ribs en kalf spareribs waren goed, maar minder matig bevleesd en meer stug vet dan de vorige keer dat ik deze bij B&S heb besteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Iets meer vlees op de spareribs en short-ribs laten.
10

Uitstekend

Prachtig Lamsbout voor 14 personen. Zelf bereid en iedereen was zeer tevreden en enthousiast over het vlees.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
8

Werd netjes en op tijd geleverd in een isolatietas

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Er zat een mooi boekje bij over verschillende soorten vlees met recepten. Maar geen beschrijving / tip voor bereiden van het vlees dat ik besteld had. Dat zou wel handig zijn Het vlees was héérlijk super mals
10

Super agnus ossenhaas

Heerlijk10

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Vooral doorgaan
8

fantastisch

die houden we erin

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? geen
8

voor herhaling vatbaar

prima keuze .goed mals vlees.duidelijke site om te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? vooral zo doorgaan
10

vlot en goed geholpen, vlees perfect

woon in de buurt, dus zelf opgehaald. ondanks drukte snel geholpen met/ door goed systeem het vlees ( kalfsentrecote) was perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Company details

23 Hertog van Beijerenstraat

Ter aar 2461 EM

0172-577147

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours