Filters

10

Uitstekend

Top kwaliteit Scottish Angus Beef ossenhaas.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Kwaliteit

Kwaliteit vlees en goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Uitstekend

Prima vlees, keurig geleverd, elke keer weer blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Eenvoudige website en levering volgens afspraak

Mooie producten, goede en duidelijke communicatie Kortom een bedrijf waar ik zeker meer terug kom

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Prima service en nog betere kwaliteit.

Wederom netjes geleverd en van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
7

Bestelling super, bezorging goed.

Vlees uit eerdere bestellingen was goed. Nu makkelijk besteld. Bezorging was op tijd, Wordt netjes in een koeltas geleverd. bezorger stond voor de verkeerde deur en merkbaar gepikeerd/chagrijnig maar daar kan beefensteak niks aan doen. Je moet het natuurlijk zelf bereiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee niet.
10

Lekker mals vlees

Het was een perfecte lekkere gourmet schotel. Er zit voldoende vlees op. En als je je het vlees de tijd geeft gaar te worden dan heb je een lekker stukje vlees.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door!!!
8

Prima aanrader zeker voor herhaling vatbaar

Per abuis zelf afleveradres verkeerd ingevuld, ging eigenlijk helemaal fout, op alle fronten met TNT, in de basis m.n. eigen schuld, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen, in deze drukke kerst periode is er aandacht aan de order gegeven om alles op te lossen, netjes en bedankt. Wat betreft de kwaliteit geen idee nog dat gaan we meemaken maar heb daar alle vertrouwen in, heel jammer levering alleen in avond uren plaats vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Super

Makkelijk te bestellen en het word netjes thuis bezorgt. En het vlees is heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

good product

Good product good service

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Geweldig

Altijd perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nope
10

Na black angus, picanha nu de wagyu picanha.

Wederom subliem. Vrij laat de bestelling geplaatst, maar de volgende dag stond het stuk vlees voor mij klaar zoals beloofd. De wagyu picanha was perfect 10/10! Kan niet wachten op de volgende keer dat ik een speciaal stukje vlees hier kan bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Gelijk weer doen!

Het vlees was echt super, mooi verpakt en geleverd! De communicatie heel duidelijk, en komen hun afspraken na. Was voor mij de eerste keer, maar ga zeker vaker gebruik maken van hun diensten

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee, helemaal perfect
10

2 mooie stukken vlees op aangegeven tijdstip geleverd.

De ham van speenvarken ziet er erg goed uit. Deze staat 2e kerstdag op het menu. De brisket ear gaat 10 dagen de pekel om pastrami van te maken. Leuke projecties met mooi vlees.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
7

Prima informatie en afhandeling van onze bestelling

Levering geschied met een datum en tijdvak. In ons geval was het tijdvak wat ruimer geworden. Brisket ligt nu bij in de pizzaoven.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Met kerst heerlijk vlees

Top geleverd nu nog op eten.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Super!!!

Prima levering heel correct op tijd mooi vlees

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Prachtige louisiana style ribs.

Heb de ribs gerookt op een weber genesis met rookbox (3-2-1 method ). Geweldig. Smaak, juicy, meaty.....alles wat je wil Heb jullie rub gebruikt . Die was erg smaakvol en niet “te” spicy

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Geen
9

Mooie kwaliteit, snelle levering

Vlees werd mooi verpakt op afgesproken tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Super geholpen

Verkeerde afleverdatum aangegeven, maar werd snel opgelost na 1 mailtje.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Gewoon goed!

Bestelling, communicatie en bezorging 100%

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Goede kwaliteit!

Brede keuze van bezorgmomenten. Mooi en kwalitatief vlees, goed geholpen met advies over bereiding!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Goed vlees, goede service

Kwaliteit van het vlees is erg goed. Ook fijn de duidelijke afspraken rondom levering. Betrouwbare service!

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Altijd goed

Wederom een prima levering, op de afgesproken dag. Netjes verpakt en vooral belangrijk, mooi vlees.

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Perfect

Corect op tijd en betrouwbaar Het product is geld waard

  • Aanbevelen? Ja
  • In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Company details

23 Hertog van Beijerenstraat

Ter aar 2461 EM

0172-577147

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours