Laden reviews...
Laden reviews...
201 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customer experiences consistently highlight high-quality meat and dependable delivery. The service team is praised for prompt responses and clear communication. Overall, shoppers feel confident returning for fresh offerings and quick, careful packaging.
Afgeleverd volgens afspraak en boven alle verwachtingen
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
23 December 2019
Cees
Katwijk Zh
Van het bestel process, tot de levering, super simpel en duidelijk. De kwaliteit van het vlees is uitstekend.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
23 December 2019
Patrick
Den Haag
Altijd snel geleverd en zoals altijd goede kwaliteit.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
23 December 2019
Wesley
Roosendaal
Altijd: goed kwaliteit, op tijd en vriendelijke goed service.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
23 December 2019
Marcel
Hazerswoude
Mooi vlees en snelle levering . Keurig ingevroren en de mooie koelte is een uitstekende aanvulling
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Marco
Vierpolders
Een aantal mooie stukken Picanha besteld en spareribs etc.. Echt mooie kwaliteit stukken vlees en super snel geleverd... Mocht je wat nodig hebben voor de bbq dan raad ik Beef and Steak van harte aan!! 👍
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Maikel
Woestijnvaraan
Geleverd precies volgens de toezegging. Prima!
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Heeft u nog tips of suggesties voor ons?
ja, zakje kruiden erbij doen!
Beveelt aan
22 December 2019
Jenny
Made
Bestellen is simpel, betalen ging soepel, ontvangen van de producten kon je aan het begin per tijdslot van 2 uur zien. Hoe dichter bij aankomst, hoe nauwkeuriger de tijd.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
A-Kit Wong
den haag
Zoals ik al zei, top kwaliteit en snel geleverd. Nu hopen dat ik die kamado win😉
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Duane
Nijkerkerveen
Vandaag alles in goede orde ontvangen in een mooie koeltas en alles netjes appart verpakt. Mooie stukken vlees! Kerstavond staat er een gezellig diner op het menu kaart, reuze benieuwd of het ook smaakt, maar dat zal vast goed komen. Heel fijn als je een 1ste bestelling plaatst dat je voor 1 euro extra achteraf kan betalen, dit geeft toch een soort zekerheid! Top!
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Nancy Van Kampen
Haarlem
Zeer snel geleverd en kwaliteit 👍
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Frank
Nieuw Vennep
Super kwaliteit producten, goede service
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
22 December 2019
Harm
Hillegom
Zeer goede levering Top kwaliteit
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
21 December 2019
Claudia
Hank
super vlees, super bedrijf!
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
21 December 2019
Lodewijk
voorschoten
Regelmatig vlees besteld, laten bezorgen en gehaald. Top kwaliteit vlees, en goede service.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
21 December 2019
Dennis
Houten
prima produkt en service
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Heeft u nog tips of suggesties voor ons?
n.v.t
Beveelt aan
21 December 2019
Danny Dangez
Brandwijk
Mooie producten en goed betaalbaar. Helaas is de service van postnl minder correct met hun tijden.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
21 December 2019
Dennis Overberg
Zwolle
Behulpzaam aan de telefoon en een hele snelle en goede levering. Het vlees smaakt heel goed en dat is het aller belangrijkste.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
20 December 2019
Renata Lahr
WIJK BIJ DUURSTEDE
Alles op de afgesproken tijd bezorgd, en het was heerlijk . Voor herhaling vatbaar.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
19 December 2019
Van kammen
Oosternijkerk
Keurig diep ingevroren geleverd. Fantastische structuur een feest om het op de BBQ te hebben (zelfs in dit jaargetijd)
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Heeft u nog tips of suggesties voor ons?
N/A
Beveelt aan
19 December 2019
Jeroen Scholten
Arnhem
Mooi stuk vlees, heerlijke saus en rub Prima verpkat en keurig op tijd bezorgd.
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
19 December 2019
Marjolein
Teteringen
Ziet er goed uit
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
19 December 2019
De Vries
Tijnje
Mooie konijnen perfecte levering vlees ziet er goed uit
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
19 December 2019
Hans Leenders
Westervoort
Zie hierboven
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Beveelt aan
19 December 2019
Silvan Almekinde
Goes
Aflevering geschiedde exact volgens afspraak in uitstekende conditie!
In hoeverre was u tevreden over de aflevering van uw bestelling?
Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
Heeft u nog tips of suggesties voor ons?
Ga zo door!!!
Beveelt aan
19 December 2019
Adriaan
Lisse
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
Branch
Hospitality, Food
Specializations
Tea, Beverages
Webshops