Laden reviews...
Laden reviews...
204 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customer experiences consistently highlight high-quality meat and dependable delivery. The service team is praised for prompt responses and clear communication. Overall, shoppers feel confident returning for fresh offerings and quick, careful packaging.
Pluspunten
Super vlees!
VerbeterpuntenGeen recepten van het bestelde vlees toegevoegd, maar van andere soorten. Waren op denk ik.
Beveelt aan
11 June 2014
Michiel
Aalsmeer
Beveelt aan
11 June 2014
Henk
alphen aan den rijn
Beveelt aan
11 June 2014
Mark
Sint Maarten
Pluspunten
Snelheid en betrouwbaarheid van levering.
VerbeterpuntenHet vlees is meestal vervroren maar soms ook vers. Dat geeft niet alleen verwarring (is het ondooit?) maar zorgt er ook voor dat het bevroren vlees sneller ondooit door de aanwezigheid van vers verpakt vlees in dezelfde doos. Daar werd wat laconiek op gereageerd: zolang het ondooide vlees niet boven de 7gr is, kan het weer worden ingevroren. Dat advies zullen weinig slagers je geven. Ondooit vlees opnieuw invriezen komt de kwaliteit niet ten goed, kan risico's met zich meebrengen en de houdbaarheidsdatum voldoet dan ook niet meer. Advies: Voortaan niet ingevroren vlees apart van ingevroren vlees inpakken + op niet bevroren vlees dat ook aantekenen.
Beveelt aan
10 June 2014
Marcel
Leusden
Verbeterpunten
De verpakking is extreem veel en groot. Zal mij weerhouden weer te bestellen.
Beveelt aan
10 June 2014
anoniem
Pluspunten
mooi vlees voor een eerlijke prijs
Verbeterpuntenspareribs woensdag besteld voor zaterdag, deze zijn donderdag al verstuurd, waarna het pakket ongekoeld een dag en een nacht in het sorteercentrum van de tnt heeft gestaan. Bij ontvangst op zaterdagmiddag waren de spareribs inmiddels niet meer bevroren genoeg om in te kunnen vriezen wat gezien de grote hoeveelheid wel erg jammer was.
Beveelt aan
10 June 2014
danielle
schiedam
Pluspunten
Kwaliteit! !
VerbeterpuntenVooral zo doorgaan
Beveelt aan
10 June 2014
Bastiaan
Dordrecht
Pluspunten
snelle bezorging en heel behulpzaam alvorens te bestellen. had wat vragen over de bereiding en andere zaken, kwam snel en duidelijk antwoord op (per email). Vlees, heel speenvarken deze keer, is erg goed bevallen en we hebben er met z'n allen heerlijk van gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Verbeterpuntenbij de bereiding staat dat het past in een oven van 60x60. ik heb het speenvarken bereid op mijn boretti da Vinci top welke deze afmetingen ook heeft (groter zelfs nog). aan het spit gaat het ronddraaien echter maar net. de kappen boven de buizen waar het vuur vanaf komt moeten er dan wel af. Tip: houd de specificaties iets ruimer aan zodat het zeker past. Of eventueel een (beknopte) lijst van modellen BBQ's waar het bij kan.
Beveelt aan
10 June 2014
Jan
Ede
Pluspunten
Goede kwaliteit, prima verpakking , prijs en betrouwbaarheid
Verbeterpuntentrack en trace post.nl werkte niet naar behoren, niet jullie schuld uiteraard!!
Beveelt aan
10 June 2014
Rien
Vogelenzang
Beveelt aan
10 June 2014
Bakker
Lisse
Beveelt aan
10 June 2014
sjaak
wwerf
Beveelt aan
10 June 2014
Dick
Beveelt aan
10 June 2014
Annette
Reeuwijk
Beveelt aan
10 June 2014
Geert
Haarsteeg
Pluspunten
Lekker vlees, ik heb lang naar sommige stukken vlees gezocht, nu op 1 plek alles beschikbaar. Top.
VerbeterpuntenSommige burgers waren net iets aan de zoute kant. Ik eet zelf heel weinig zout.
Beveelt aan
10 June 2014
thomas
goes
Pluspunten
Heel zorgvudig verpakt en bezord, vlees perfect alles super!
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
10 June 2014
Ann
Wassenaar
Pluspunten
Goede website, duidelijk bestelproces. Perfecte verpakking, goed geïsoleerd, samen met ice-packs die na 2 dagen nog bevroren waren.
Beveelt aan
10 June 2014
Gertjan
Buren
Pluspunten
Top vlees
VerbeterpuntenTwee burgers waren iets ontdooid
Beveelt aan
10 June 2014
anoniem
Beveelt aan
10 June 2014
Olaf
Ouddorp
Beveelt aan
10 June 2014
Gerben
Rozenburg nh
Beveelt aan
10 June 2014
Auke
Alphen aan den rijn
Beveelt aan
10 June 2014
robert
Huizen
Beveelt aan
10 June 2014
Hans
Haarlem
Pluspunten
Heerlijk vlees, waardoor je geen sausje meer nodig had om het nog een beetje lekker te maken. De levering was netjes gekoeld op de afgesproken dag bezorgd. Voor mensen die weer eens vlees willen proeven zeker een aanrader. Dit was de unanieme mening van mijzelf en mijn gasten.
Beveelt aan
9 June 2014
Maarten
Helmond
Beveelt aan
9 June 2014
anoniem
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
Branch
Hospitality, Food
Specializations
Tea, Beverages
Webshops